Évem társasjátékának csúcspontja kétségtelenül a SPIEL. Mindig októberben, Essenben, Németországban kerül sor. Idén 4. alkalommal voltam ott, és ugyanolyan izgatott voltam (ha nem is jobban), mint az első 3 alkalommal, amikor ott jártam. Dőljön hátra, és hadd mondjam el, milyen volt számomra a SPIEL ‘17.
Előkészületek
Egy akkora vásár, mint a SPIEL, jelentős tervezést és előkészületeket igényel, különösen akkor, ha olyan játékokat szeretne kiválasztani, amelyek megfelelőek az Ön számára. Idén nagyon sok időt töltöttem a felkészüléssel, de az idő nagy részét valójában a Tabletop Together Tool-omra fordítottam, szerettem volna, ha még jobb lenne, mint tavaly, így a vásár előtti hónapokban óráról órára tökéletesítettem. csípés rajta. Minden előkészületem végeredménye a szerszámomból kinyomtatott több lista és egy saját magam által kiszínezett térkép (a prioritások alapján), egy napirendi dokumentum, egy dokumentum az összes értekezletem jegyzeteivel, és nem utolsósorban az összes megbeszélésem kinyomtatása. előrendelések.
1. nap – csütörtök
Az első nap korán kelni mindig olyan izgalmas. Még az enyhe másnaposság ellenére is, hogy megittam néhány sört a Portal Games csapatával, Cedriccel (Lewis és Clark tervezője) és néhány másik társasjáték-tartalomkészítővel.
Mindig igyekszem minél több előrendelést felvenni, olyan játékokkal együtt, amelyekről tudom, hogy szeretnék. Bonyolult körbehurcolni őket a vásáron, és 2 utazásomba került vissza a szállodába, és jelentős súlyemelésbe telt. De végül már az első napon 13 játékot és 7 bővítést sikerült biztosítanom. Ebédeltem is a Tabletop Together legénységének felével, fantasztikus volt újra látni a közreműködőimet, és találkozni egymással. Ezenkívül megkaptam a Queendomino példányomat a legendás Bruno Cathala aláírásával.
Nem sokat játszottam, az estémet a szabályok olvasásával töltöttem, míg a barátaim mellettem játszottak a szálloda halljában.
2. nap – péntek
Péntek volt a fő találkozóm. Igyekeztem az összes találkozót egy napba zsúfolni, hogy a többi nap szabadnapot tölthessek, hogy játszhassak és lóghassak a barátaimmal. A tervek szerint működött, de nagyon mozgalmas nap volt. Vissza is kellett szaladnom a szállodába egy rakás játékkal, mert nem bírtam tovább. Találkoztam az IELLO-val, a Renegade Game Studios-szal, a Czech Games Edition-el és a Blackrock Games-szel. Az IELLO találkozón bepillantást kaptam néhány nagyon izgalmas közelgő játékba, mindkettőt Matthew Dunstan tervezte. Sara a Renegade Game Studiostól, mint mindig, öröm volt vele beszélgetni, és az Ex Libris kezembe vétele még jobbá tette a nagyszerű találkozót.
Ezt követően gyorsan meg kellett állnom a Portal Games standjánál, hogy aláírjam az Alien Artifacts eredménytábláját. Nagyon jó volt egy rövid beszélgetést folytatni egy ilyen nagyszerű játék tervezőivel.