Blogot szeretnél indítani, de nem tudsz nevet adni neki? Ezek a blognévgenerátorok segítenek megtalálni egy rövid és fülbemászó nevet blogjának a domainnév mellett.
A rózsa, bármilyen más néven, édes illatú. Igazán? Ez egy régi mondás, amit már senki sem vásárol. A mai kereskedelmi világban a név minden. Ez az Ön személyazonossága, online és offline egyaránt. Sok vállalat számára a márkanév válik a legfontosabb eszközzé. Gondolj a Nike-ra, a Google-ra, az Apple-re, a Pepsire vagy a Kellogsra. Ezek a nevek korábban soha nem léteztek (jó, az Apple ott volt, de az a fajta, amelyre ráharapunk). Kiagyalták, örökbe fogadták és nagy, könnyen felismerhető nevekbe építették be őket. Óriási márkaérték fűződik hozzájuk.
Tehát, amikor elindít egy blogot, ügyeljen arra, hogy milyen néven szeretné használni. Ha autóalkatrészeket árul online, nem akar híressé válni, és a „howtobakecookies” néven ismertté válni, igaz?
Mi a benchmark egy blog vagy egy webhely elnevezéséhez? Nincs szigorú szabály, de annak, aki egyszer hallja vagy látja, vissza kell tudnia térni az oldalra anélkül, hogy könyvjelzővel látná el. Lehet, hogy a név nem így indul, de meg kell, hogy legyen, hogy felismerhető márkává váljon.
Az online név legyen fülbemászó, könnyen elguruljon a nyelvéről, jó kimondani és jó hallani. A legjobb, ha kerülni kell a nyelvcsavarásokat és a fejtörőket. A rövidebb név jobb, mert könnyen megjegyezhető. A rövidebb név azért is jobb, mert elkerülheti az elírásokat az URL-ek beírása közben. Nem szeretné, ha egy látogató egy 404-es hibaoldalra érkezne pusztán azért, mert nehéz volt leírni a nevét. Egyesek úgy érzik, hogy a hosszabb, több kulcsszót tartalmazó név jobban működik a keresőmotorok számára, de ez vitatható.