Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A showbiznisz története: Streisand történelmet ír, Elijah Wood pedig 40 éves

1973 A 30. Golden Globe a Keresztapával és a Kabaréval egyaránt a Legjobb film díját elnyerve rendezi meg körmönfont történelmi Oscar-estjét. Ugyancsak ezen az estén Diana Ross elnyerte az "Év új sztárja" díjat Billie Holliday alakításáért a Lady Sings the Blues című filmben, amiért Oscar-díjra is jelölték. Andra Day ugyanilyen díjazós lesz az Egyesült Államok vs. Billie Holliday versenyében?

1978 A 35. Golden Globe a Fordulóponttal és a The Goodbye Girl-vel a legjobb film díjával...

Később az Oscar-díj nem ért egyet azzal, hogy a Fordulópontot minden idők egyik legnagyobb "vesztesévé" tegyék, és Annie Hallnak ítéljék a legjobb filmet. Különben is, 1977 egy teljesen lenyűgöző film/Oscar év, több okból is.


Danny és Rhea az 1970-es években

1982 Danny DeVito és Rhea Perlman összeházasodnak. Ő már sitcom sztár volt a Taxinál, a lány pedig a Cheers-nél készült. Mindig is azt gondoltuk, hogy egy imádnivaló, minden párnak készült. Sajnos már nincsenek együtt, bár nem váltak el, de állítólag nagyon barátságos.

1984 A 41. Golden Globe-díj szeretettel és Yentl-díjjal a legjobb film díjával. Yentl a legjobb rendező díját is elnyerte Barbra Streisandért, ez az első alkalom, hogy női rendező nyert. Nos, tény: A Globes 26 évvel megelőzte az Oscar-díjat, hogy egy női rendezőt tiszteljen meg! Sajnálatos módon az Oscar-szavazók sznobok és patriarchálisak lettek Barbra történelmi többfeladatos munkájával kapcsolatban, és megtagadták tőle mind a négy Oscar-bólintást, amelyekre jogosult lett volna (kép, rendező, adaptált forgatókönyv és színésznő).

1989 Minden idők egyik legfurcsább eseménye a Golden Globe-on (ami sokat mond) a legjobb női főszereplőnek járó döntetlent Jodie Fosterrel (A vádlott), Sigourney Weaverrel (Gorillák a ködben) és Shirley-vel. Maclaine (Madame Souzatska) mind megnyerte a 46. alkalommal megrendezett Golden Globe-díjat. Megdöbbentette mind a műsorvezetőket (a Fatal Attraction találkozó), mind a nyerteseket. Sigourney, aki aznap este a Working Girl című filmben a legjobb női mellékszereplő díját kapta, gyönyörűen ötös döntetlennek nyilvánította a „veszteseket” Christine Lahti (Running on Empty) és Meryl Streep (Kiáltás a sötétben) is. Furcsa módon, bár akkoriban talán volt rá magyarázat, a Dangerous Liaisons teljesen elbukott, és nulla jelölést kapott! A legjobb Rain Man című filmnek

1994 A Blink, egy hátborzongató thriller szervadományozásról és Madeleine Stowe elképesztően gyönyörűségéről indul a mozikban. Stowe-nak tényleg sokkal nagyobb sztárnak kellett volna lennie.

https://open.firstory.me/user/cluolhwcr0tj6011w22kxc452

https://open.firstory.me/user/cluolojo60tjy011w89hqcqxs

https://open.firstory.me/user/cluolzcqz0ugw010veop2dyep

https://open.firstory.me/user/cluom2zwz0tle011wesfu6kp9
 

 

A mai születésnapi öltöny
Boldog 40. születésnapot ma Frodónak, Elijah Woodnak, a képen a... Azt hiszem... Maniac (2012) című filmben. Valaki el tudná magyarázni, hogy miért van baba anatómiája?! Biztosan sok horrorképet készít, nem?

További mai show-biznisz születésnapok: Oscar-jelölt és Emmy-díjas Alan Alda (MASH, Házassági történet), Will Poulter (MidSommar, The Maze Runner), Oscar-jelölt rendező Hiroshi Teshigahara (Nő a dűnékben, Zatoichi), Oscar-jelölt író/rendező, Frank Darabont (Shawshank Redemption, The Green Mile), Tao Zhao (Ash a legtisztább fehér, Mountain May Depart), a 70-es évek sztárja/modellje, Barbi Benton (The Love Boat, Fantasy Island), Ariel Winter (Modern család), Tom Hopper (Black Sales, Terminátor: Dark Fate), Mary Boland (The Women, Ruggles of Red Gap), Calum Worthy (The Act, Austin & Ally), Kathryn Morris (Minority Report, Cold Case), rendező Tarik Saleh (The Nile Hilton Incident, Metropia) , Golden Globe-jelölt Marthe Keller (Marathon Man, Hereafter), Harley Jane Kozak (When Harry Met Sally, Parenthood), Susan Buckner ("Patty" a Grease-ben), Karen Lynn Gorney (Saturday Night Fever), Chance Kelly (Generation Kill, Aquarius), Tyra Ferrell (A fehér férfiak nem tudnak ugrani, Poetic Justice), a néhai író/rendező Richard Glatzer (Gyef, Still Alice), Mo Rocca író/színész és sok énekes, köztük Sarah McLachlan, a nevetségesen szexi kolumbiai pop a sztár Maluma, és a fiúbandák *Nsync Joey Fatone és a Backstreet Boys Nick Carter.

0 Tovább

50. évforduló: James Bond 007 a "Diamonds are Forever" című filmben

Ha rákattintott a Gyémántok örökké című James Bond-film 50. évfordulójának megemlékezésére, valószínűleg alig várja, hogy leszámolják. A Diamonds Are Forever (1971) egy film, amelyet a rajongók szeretnek utálni. De készítse fel a paradicsomait, hogy inkább megdobjon engem, mert én nem teszek ilyesmit. Imádom ezt a filmet, és készen állok megvédeni...

Tények és statisztikák:

Az 1971 decemberében bemutatott Diamonds Are Forever 1971 egyik legnagyobb bevételt hozó filmje volt, a Hegedűs a háztetőn című musical, a 42 nyarának felnőtté váló drámája, a Billy Jack című western, valamint a legjobb filmet díjazott rendőrdráma, a The Roof mellett. francia kapcsolat. (Eklektikus választék.)

Ez a hetedik James Bond-film, és a hatodik (és az utolsó "hivatalos") Sean Conneryvel. Connery nyomorult volt James Bondként, és a You Only Live Twice után kérte, hogy engedjék fel szerződéséből. A helyettese, George Lazenby, aki először szerepelt, egy film után felmondott, annak ellenére, hogy sikert aratott (Az Őfelsége titkosszolgálatáról 1969-ben a 11. legnagyobb bevételt hozó film volt). Connery csak egy filmért tért vissza, akkor még hallatlan egymillió dollárért, amit jótékony célra ajánlott fel.

A The Ultimate James Bond Fan Book című könyvem felmérések gyűjteményét használja annak érdekében, hogy összegyűjtse a James Bond-filmek rangsorát. Ez a Bond-rajongókra és az általános filmrajongókra egyaránt megcélzott felmérések egyesítése, és a kritikusok rangsorait is tartalmazza annak érdekében, hogy sokféle véleményt kapjunk.

A 2006-os kiadásban a Diamonds Are Forever a lesújtó 17. helyre került – az ötödik helyre. A 2020-as kiadásban a helyezés valóban romlott; most a 22. – alulról a negyedik. (2006-ban a nem hivatalos Never Say Never Again az abszolút legrosszabb, ez a málna kerül a Halj meg másnapra 2020-ban.)

Utálod, én szeretem

https://github.com/720p-ZH2024-Taipei-x-Kong

https://github.com/TW-ZH2024-Taipei-Exhuma

https://plaza.rakuten.co.jp/babangtutsimolea/diary/202404050001/

A legnagyobb rajongói panaszok az, hogy Connery (a) csapnivalónak tűnik, és (b) betelefonál, és hogy a film összességében buta. Gyakran panaszkodnak Las Vegas csúnyaságára általában. A Bond-rajongásban egy mélyen konzervatív hang is megszólal, és köztük a nőnek álcázott Blofeld ötlete (és a film általános táborisága) borzasztó.

A kontextus számít: Óriási üzlet volt, hogy Connery visszatért, rendkívül népszerű volt, és valóban szexszimbólum. Ezen egy kis könnyítés nem változtat. Az is igaz, hogy az utazás egyszerűen kevésbé volt elérhető 1971-ben, Vegas pedig kisebb volt (nézd meg a csíkot ebben a filmben a maihoz képest), így annak látogatása akkoriban nagyobb volt.

Néhány dolog, amit személy szerint szeretek a Diamonds Are Foreverben:

Bambi és Thumper: 1971-ben láttam ezt a filmet, és hadd mondjam el, a közönség megvadult ezekért a nőkért! A Diamonds Are Forever minden bizonnyal a legmenőbb Bond-film, benne van Wint és Kidd és ez a kettő – talán egy pár, talán nem –, valamint Blofeld a húzásban.

Erőteljes első néhány pillanat: Bond Japánban, erőszak, gyorsvágás, Kairó, erőszak, gyorsvágás, tengerpart, gyönyörű nő, erőszak, gyorsvágás. Gyönyörű konstrukció, izgalmas, erős bevezetés.

Egy érdekes csempészterv, amely végigvezet minket a bányászati műveletek szakaszain, egy hollandiai „kis öreg hölgyig”, Londonig és végül az Egyesült Államokba. Látjuk, hogy a műveletet leállítják, és minden szakaszában csempészeket öl meg a titokzatos. és ijesztő…

Wint és Kidd. Kifogásolhatjuk Ian Fleming homofóbiáját, és azt, hogy egy meleg pár gazemberség kódjaként használja, de ezek egyszerűen nagyszerű karakterek. Bruce Glover (Crispin apja) különösen vicces és hátborzongató. A pár egyszerre keserves és nagyon veszélyes.

Brutális harci jelenet egy üvegliftben – az egyik legjobb kézi harci jelenet a franchise-ban.

Folytathatnám – a díszlet, a vágás és a partitúra mind dicséretre méltó, néhány szellemesség elragadóan emlékezetes, Jill St. John örömteli, a hamvasztás közeli halála szívszorító: Csak sok jó van. itt olyan dolgok, amelyeket ritkán ismernek fel.

Szeretem Charles Grayt Blofeldként. A karakterről annyit tudunk, hogy gonosz, zseniális, és csak egy picit béna, hagyja, hogy mások végezzék piszkos munkáját, miközben ő egy csinos macskát simogat. Gray mindezek a dolgok, valamint egy önelégült szúró – azt hiszem, igaza van. Ez egy kemény fickó, Telly Savalas az előző filmben, aki tévedett a szerepért (és ne tégy bele Christoph Waltzba!).

És igen, a dolgok szétesnek. A legtöbb veszekedés akkor ér véget, amikor a rendező úgy érzi, ideje véget érniük. Bambi és Thumper abbahagyja a visszavágót, ahogy Blofeld is a címek előtti sorozatban (ami káosz, nem is beszélve a sárosról). A lift kivételével a legtöbb verekedés erősen koreografált és rajzfilmszerű. (A filmes harcokat mindig koreografálják – de ritkán kell úgy kinézniük, mint amilyenek.) A Tiffany Case (Jill St. John) remekül alkalmas a film kétharmadára, és a végső csatában ditz-nek írják át. Két harcnak – a sárnak és a holdi buggyos üldözésnek – semmi értelme: ez az

0 Tovább

Az egyik legkedveltebb színész, nem... tedd azt, hogy az egyik legkedveltebb ember

Az egyik legkedveltebb színész, nem... tedd azt, hogy az egyik legkedveltebb ember, pont, meghalt. Sajnos el kell búcsúznunk az Emmy-díjas legendától, Betty White-tól. A The Golden Girls leghosszabb életű tagja mindössze három héttel maradt el a centenáriumtól, amikor elhunyt.

Betty White több volt, mint a The Golden Girls, bár ez a sitcom joggal vezeti a karrierjéről szóló vitákat. Ez történik, ha életedből nyolc éven át ugyanazt a karaktert, a halvány, de nagyon szerethető/vidám Rose Nylund tökéletesítését töltöd, és a kockázatos fogadásból származó morphjait bemutató műsorban (szitcom szexuálisan aktív, eleven idős hölgyekről a fiatalok megszállottja, prűd Amerikában ?) meglepetést okozni (a Golden Girls hét évadából hatot a 10 legnézettebb műsor között töltött), hogy életed során halhatatlan kedvenc legyen. Az emberek olyan gyakran beszélnek a The Golden Girls-ről majdnem 30 évvel azután, hogy megjelent a műsorban, hogy valóban úgy tűnik, mintha soha nem is lett volna. Tette. De a valóságban Betty White nem...

Valójában a Guiness-rekordok könyve szerint Betty White volt a valaha volt leghosszabb női előadói karrier a rádióban (17 éves korától kezdve), a színpadon, a filmen és a tévében, ahol e meseszép karrierjének nagy részét töltötte.

Első televíziós fellépése 1949-ben volt, 27 évesen. Pályafutása hátralévő részében vendégszerepek, mellékszereplők és vicces női munkák között ugrált. Két sitcomot vezetett az 1950-es években az Élet Elizabethtel (1952-1955) és a Randi az angyalokkal (1957-1958), valamint házigazdája volt egy rövid életű beszélgetős/varieté-show-nak, a Betty White Show-nak (1954), amely ma a leghíresebb. tekintettel nagyon rövidre), mert Betty nem volt hajlandó meghátrálni, amikor a déli állomások bojkottálással fenyegették a műsort, mivel visszatérő vendégként felbérelt egy fekete előadót, Arthur Duncant.

https://community.she.com/topic/2557650/https-open-firstory-me-user-clulet3d10agb010cefra1ult

https://community.she.com/topic/2557653/https-open-firstory-me-user-cluleadl30ada010ch6uo1fye

https://community.she.com/topic/2557658/https-open-firstory-me-user-clm7kfwbt02dv01tc8esbg3xc

https://community.she.com/topic/2557660/https-open-firstory-me-user-clulep7270ak2011w0gmidv5h

https://community.she.com/topic/2557663/https-open-firstory-me-user-clulf3y7x0aik010c2g0fcnjw

https://community.she.com/topic/2557665/https-open-firstory-me-user-clulfot2u0alz010chq91gn24

https://community.she.com/topic/2557668/https-open-firstory-me-user-clulfwi3q0amy010c5t676zkp

https://community.she.com/topic/2557670/https-open-firstory-me-user-clulg116z0arr011w5dvth6wp

https://community.she.com/topic/2557673/https-open-firstory-me-user-clulg5jxw09uo010v2appev23

https://community.she.com/topic/2557677/https-open-firstory-me-user-clulg8ht109ux010v915zfelt


Betty White 1952-ben, az első ecsetje a sztársággal.


Betty szenátorként debütált filmjében az Advise and Consent című filmben (1962)

mint Sue Ann Nivens a "The Mary Tyler Moore Show"-ban

Mint Rose Nylund a "The Golden Girls"-ben

Elka Osztrovsky szerepében a Hot in Clevelandben

Sikereinek első évtizede után a következő évtizedet többnyire játékshow-k és talkshow-k vendégeként töltötte, eltekintve néhány egyedi színészi fellépéstől, beleértve a ritka játékfilmet, Otto Preminger tanácsa és beleegyezése (1962).

Karrierje középkorában sokkal nagyobb sztár lett, amikor az 50-es éveiben visszatért a rivaldafénybe, a The Mary Tyler Moore Show (1973-1977) című klasszikus sitcomban a buja Sue Ann Nivenst alakítva. Két Emmy-díjat nyert, és nemzeti kincs lett. Utána volt elég befolyása ahhoz, hogy ismét önálló sitcomot vezessen The Betty White Show (1977-1978), bár csak egy évadot tartott. Számos tévéfilm és visszatérő vendégszerep (The Love Boat, Mama's Family) megölte az időt a következő Emmy-díjas klasszikus szerepére, Rose Nylundra várva, amely a The Golden Girls (1985-1992) és annak spinoffjai, az Empty Nest (1989-) révén érkezett. 1992) és az Aranypalota (1992-1993).


A You Again (2010) volt az utolsó nagyjátékfilmes szereplése, bár utána filmekben is játszott hangot

A The Golden Girls után az utolsó tévés fellépése a Hot in Cleveland (2010-2015) című sitcomban volt. Két további Emmy-díjat is nyerne, ha önmagát játszaná a The John Laroquette Show-ban és a Saturday Night Live-ban is. Ez utóbbi különösen figyelemre méltó, mivel ő volt az SNL minden idők legidősebb műsorvezetője, 88 évesen a műsort.

Nagyon fog hiányozni, de a szórakoztatás gazdag örökségét hagyja maga után, beleértve a The Mary Tyler Moore Show és a The Golden Girls iker briliáns sitcom pilléreit. És ha valaha is úgy találja, hogy nem elegen, 10 évvel ezelőtt még egy visszaemlékezést is hagyott nekünk: "Ha kérdezel (és persze nem fogsz)", tele cuccokkal, hogy emlékezzen rá. Mindig készen áll a sós öklendezésre, a saját karaktere költségén való nevetésre vagy egy ostoba fizikai apróságra. Valószínűleg nem azt akarja, hogy az emberek sírjanak ezen az elkerülhetetlen napon, hanem hogy ünnepeljenek, mivel szabadságra hagyott minket. 80 szakmai éven át dolgozott azon, hogy átadja a nevetés ajándékát. És micsoda ajándék.

0 Tovább

Hétfői monológ: "Háromféle pipa" a Moonstruckban

A Moonstruck (1987) női, anya és lánya Rose (Olympia Dukakis) és Loretta Castorini (Cher) minden elismerést megkapnak. Nem nehéz belátni, hogy miért, hiszen mindkét színésznő megérdemelt Oscar-díjat kapott, de a filmben szereplő férfiak is nélkülözhetetlenek az élvezetekhez. Bár sokszor láttuk a Moonstruckot, amikor a Streaming Roulette legutóbbi epizódjára készültünk, véletlenül egy rövid karakteres komédiás jelenetre bukkantunk, amelyről teljesen megfeledkeztünk. A jelenetben a családi pátriás és vízvezeték-szerelő, Cosmo Castorini (Vincent Gardenia) megpróbálja meggyőzni a házaspárt arról, hogy fizetniük kell egy hatalmas frissítésért, hogy elhárítsák a fürdőszobai szivárgást...

https://community.she.com/topic/2554496/https-github-com-tw-zh2024-i-did-it-my-way

https://community.she.com/topic/2554498/https-github-com-zh2024-the-first-omen

https://idyee.com/monday-monologue-three-kinds-of-pipe-in-moonstruck-3/

https://idyee.com/monday-monologue-three-kinds-of-pipe-in-moonstruck/

Nézze, háromféle cső van. Ez a fajta pipa van... ami szemét! És láthatod, hova jutott

0 Tovább

A rengeteg negatív kritikát végigolvasva mégis találhatunk olyan elemeket

Spencer megosztó képet mutat. Még a The Film Experience csapatában is vannak, akik utálják, mások pedig szeretik. A rengeteg negatív kritikát végigolvasva mégis találhatunk olyan elemeket, amelyek képesek túlélni a kritikát, csatlakozva a Spencer körüli diskurzus két frakciójához. Egyelőre úgy tűnik, hogy a jelmezek kvázi egyöntetű dicséretet érdemelnek. A kétszeres Oscar-díjas Jacqueline Durran szeretett művész, aki makacs virtuozitással képes szembenézni azzal a kihívással, hogy egy ikont felöltöztessen. A tervező Diana hercegnő szellemét, vagy inkább stilisztikai benyomását idézve megalkotta a filmes év egyik legelbűvölőbb gardróbját, a film melodramatikus lendületéhez illő zseniális kényeztetés remekét…

Kristen Stewart alakításában, Pablo Larraín és Steven Knight koncepciójában, és Durran stílusában Spencer Diana hercegnője egy kubista festményhez hasonlít. Ahelyett, hogy a valós személyt keresnék és lelepleznék – bármit is jelentsen ez – a filmek a perspektívák sokaságát varázsolják egyetlen szaggatott portrévá, minden összetörik és törött szögben. A valóság sugallatát látjuk, a magánhercegnőt, ahogyan azt nyilvános személyiségén keresztül képzelik el. Megértjük azt a tempat fakszimilát, amelyet emlékezetünk a filmhez hordoz, akár akarjuk, akár nem. Stewart és személye a kirakós játék utolsó darabjai.

Soha nem felejtjük el, milyen rosszul érzi magát, miközben megtestesíti a közfigyelemhez fűződő törékeny viszonyt, amelyet Dianára vetíthetünk. Ahelyett, hogy eltűnne a szerepben, egy csomó másik arcot ad hozzá ehhez a kiméra hercegnőhöz, ehhez a végtelen arckifejezésű hidrához. Mindezt egyszerre látjuk, ugyanazon a dimenziós síkon, összetörve és összenyomva. Olyan lenyűgözően ronda, mint egy Picasso, egy kollázs, amely az előadásokon belüli előadásokról szól. Következésképpen Durran munkája jobban függ ezektől a tökéletlen benyomásoktól, mint valami tökéletes kikapcsolódástól.

A másolatok más kontextusban jelennek meg, mint az eredeti, újrakeverve, mint egy dal, amely klasszikust mintáz, nem feldolgozást. Durran egész pályafutása során ezekkel a dichotómiákkal játszott a dizájnnal, a pontosság paradox szintjeit és a stilizációt korabeli jelmezekké alakítva. Keresgélj a Youtube-on, olvass egy csomó történelmi kosztümös blogot, és komoly ellenszenvet találhatsz Durran által a szigorú pontosság megtagadása iránt. A Little Women modern érzékenységet hoz a bohém 19. század közepén divatba, a nőiség kortárs felfogását próbálja összekapcsolni egy olyan szöveggel, amelynek sajátosságai a történelmi múlthoz láncolódnak.

Az Engement a két világháború közötti és a második világháborús éveket álomnak tekinti a Vogue szerkesztőinek szemüvegén keresztül. Az Anna Karenina a Dior haute couture és a nyüzsgő ruhadivat operai metszéspontja. A Pride & Prejudice kihagyja a Regency ruhák formalitását, és az anakronizmust használja a nyári érzékiség múló érzésének közvetítésére. A Szépség és a Szörnyeteg a csillogó rokokó stílus hallucinációja, amelyet Disney-fantázia csavar, a Macbeth pedig a hamis-középkori hatások rémálma. Spencer merít ezeknek a projekteknek a túlzottság érzéséből, de a végrehajtása célirányosabban beszűkült.

https://github.com/TW-ZH2024-I-Did-It-My-Way

https://github.com/ZH2024-The-First-Omen


https://community.she.com/topic/2552766/https-github-com-tw-zh2024-i-did-it-my-way

https://community.she.com/topic/2552768/https-github-com-zh2024-the-first-omen

https://community.she.com/topic/2552769/https-github-com-tw-zh2024-i-did-it-my-way

https://community.she.com/topic/2552770/https-github-com-zh2024-the-first-omen

 

Durran Mike Leigh-vel és Steve McQueennel való együttműködése közelebb áll ahhoz, amit Larraín kap a tervezőtől, a korszak sajátosságainak ünneplése, amely még mindig az absztrakt hangulat szolgálatában áll. Ennek egy része a rengeteg rendelkezésre álló dokumentációból származik, abból, hogy a nyilvánosság megszállottan bebalzsamozta Diana hercegnő életének minden részletét. Ha ehhez adjuk hozzá a királyi protokollt, akkor katonai pontossággal megérthetjük az arisztokrata ezredstílust. Ahogy a film is mutatja, minden ki volt tervezve, a nap számos tevékenységéhez más-más öltözék.

Bár a divatot Diana örökségének felszabadító részének tekinthetjük, Spencer egy újabb börtönnek képzeli el. Egy terjedelmes gyöngy nyakláncból kutyanyakörv lesz, valamint Anne Boleyn híres B medáljának fénytörése. A háttámla nélküli zöld ruha azt a sebezhetőséget fejezi ki, amelyet mások rá akarnak róni a főfigurára. Arra a levesre is rímel, amelyre Diana úgy néz, mint a szarvas a fényszórókra. Ezek a szimbolikus gesztusok, amelyek tele vannak zseniális előjelekkel, a film mesés szándékait tükrözik, hogyan merít hamis fikciót a tényleges tragédiákból. Egyes ruhákat nem azért választottak ki, mert azt reprezentálják, amit a hercegnő viselt Sandringhamben 1991 karácsonyán, hanem azért, mert visszhangozták a híresség évekkel ezelőtti és utáni ikonográfiáját.

A piros kabát a 90-es évek közepének együttesei felé biccent, míg néhány ékszer a 80-as évek elejének királyi turnéiból származott. Más darabok még mindig nem Diana forrásaiból származnak, egyenesen a kortárs divatból. Ezek disszonáns hangok egy szimfóniában. Megtörik a korszak pompáját, 2021-re alapozva ezt a Dianát, inkább a történet elmesélésének idejére, mint a cselekmény idejére. Chanel, akivel Stewart partneri viszonyban áll, archívumokat és modern felderítést nyújtott

0 Tovább

HTML