Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

AFI Diary #1: "A legrosszabb ember a világon" és még sok más

A 2021-es AFI Fest Filmfesztivál november 10-én, szerdán kezdődött a Netflix Tick, Tick... Boom című filmjének világpremierjével! (ami Nathanieltől rave-eket kapott). Csütörtökön három filmmel kezdődött a fesztiválom: egy dokumentumfilmmel, egy nemzetközi Oscar-pályázóval és egy romantikus antológiával, amely Cannes-ban debütált. Már nagyon jó érzés újra személyesen egy filmfesztiválon lenni. Az AFI idén a személyes és a virtuális vetítések hibridjeit kínálja a fesztiválozóknak.

Minden további nélkül a vélemények:

A világ legrosszabb embere (Joachim Trier) – Norvégia hivatalos nemzetközi játékfilmje az Oscar®-ra...

 

Egy prológus, 12 fejezet és egy epilógus során Joachim Trier rendező a legviccesebb, legszomorúbb és legemberibb utazásra visz minket, szemölcsökkel és mindennel. A film Paul Mazurskyt idézi fel, ahogyan képes kitermelni a nők legmélyebb napi félelmeit és a maximális hatás iránti vágyait. Maradunk egy meghatározó dráma a 30. életév betöltésével és a végső döntési bénulással – ki vagyok én, és minden döntésem katasztrófa volt?

Öt percen belül megvan a teljesen megformált, részletes portré Julie-ról (Renate Reinsve), a film főszereplőjéről. Túlteljesítő, aki élete minden kötelezettsége elől menekült. Az orvosi egyetem jutalmazta a lendületét, de nem lobbantotta lángra a szenvedélyét. A pszichiátria optimális pályának tűnt, amíg el nem vonta az irányt. Egy kis időre előrevillan, és részmunkaidőben egy könyvesboltban dolgozik, miközben fotós karriert folytat. Ez mind beállítás. Julie több, mint a hivatása, éppen azért, mert olyan sok időt tölt azzal, hogy kételkedik, akármelyik úton is jár. Ez vonatkozik a szerelmi életére is. Bár egy sokkal idősebb barátjával, Aksel-lel (Anders Danielsen Lie) él együtt, gyakran nem derül ki, hogy neheztel-e rá, vagy szereti. Egy parti összeomlása után új potenciális láng csap fel a titokzatos Elvindben (Herbert Nordrum).

Ha többet elárulunk a filmről, az tönkretenné azt a sok boldog és szomorú meglepetést, amelyek két óra leforgása alatt érnek. Trier forgatókönyve, amelyet Eskil Vogttal közösen írt, tökéletesen ábrázolja a világban való egyszerű élet hullámvölgyeit. A vígjáték és a tragédia minden ébrenléti pillanatban egymás mellett történik, és közben rengeteg életbeli döntést kell meghoznunk. Egyszerre nagy döntések, mint például, hogy milyen szakmát válasszunk, és apró döntések is, mint például, hogy a vacsoránk összetevői fenntartható forrásból származnak-e. Juile egy Frances Ha típusú letartóztatott fejlesztésre hasonlít. Megtapasztalta a világot, és sok készségre tett szert, de még mindig nem jött rá egészen, milyen fogaskerék is ő az életben.

https://github.com/TW-ZH2024-THE-BIRTH-OF-KITARO

https://github.com/Chinnes2024-Deliverance


https://community.she.com/topic/2552705/https-github-com-tw-zh2024-the-birth-of-kitaro

https://community.she.com/topic/2552706/https-github-com-chinnes2024-deliverance

https://community.she.com/topic/2552707/https-github-com-tw-zh2024-the-birth-of-kitaro

https://community.she.com/topic/2552709/https-github-com-chinnes2024-deliverance

 

Bármilyen ezoterikusan hangzik is, érdemes megismételni, hogy a film zsigerbe vágó szinten mulatságos. Igen, a legtökéletesebb módon az olcsó nevetésekhez illik – egy ideje nem röhögtem ennyit egy fingos viccen, és nem vicsorogtam ennyit egy korabeli viccen. Ennél is lenyűgözőbb, hogy Reinsve szakértő komédia és heteroszexuális nőnek egyaránt bebizonyítja magát. Egyedülálló képessége van Julie hibáinak felhasználására, hogy a közönség jobban megszeresse őt. Reinsve birtokolja Dakota Johnson „menőségét”, Lena Dunham sebezhető rokonságával keveredve a Girls korai évadjaiban. Bár lehet, hogy ez egy kirakat-előadás, az egész szereplőgárda kiváló a szerepeiben. Anders Danielsen Lie egy nagy fellépést hajt végre Aksel szerepében, és egy lélegzetvétellel megszeretjük, gyűlöljük és imádjuk őt. Párkapcsolatban élni azt jelenti, hogy teljes énedet kitárod egy személynek, és Aksel jóban-rosszban teljesen leengedi az őrségét. Eközben Herbert Nordrum azt is szemlélteti, hogy jóképű menekülőnyílásában több van, mint amilyennek látszik. Annak ellenére, hogy minden karakter felváltva „a világ legrosszabb embere”, a forgatókönyv mindannyiukat szereti – a hibákat és mindent.

Szóval mi tesz valakit a legrosszabb emberré? A hiperbolikus cím tökéletesen megragadja Julie-t, nem azért, mert ő a valaha volt legrosszabb ember, vagy akár rossz ember. Ez a film a film iránt elkötelezett önutálat egyik legerősebb, legviccesebb ábrázolása (lásd, tudok hiperbolikus is lenni). Valaki lehet a valaha volt legrosszabb ember, aki csal (vagy gondol rá), szexista képregényt rajzol, nem játszik gyerekekkel, akar gyereket, nem akar gyereket, vagy akár műanyagot vásárol ügyintézés közben. Nagyon könnyű „súlyos” hibákat találni magunkban vagy másokban. Miért ne létezhetnénk abban az örömben, amit Julie-ban látunk a plakátképen – a világ megfagyott körülötte, miközben ő egy pillanatra kritikátlan örömet érez? Lehet, hogy a világ legrosszabb embere éppolyan magas rangot kap – az év legjobb filmje. A

A világ legrosszabb embere 2022. február 4-én jelenik meg a mozikban egy korlátozott színházi elfoglaltság miatt.

Párizs, 13. kerület (Les Olympiades, Paris 13E) (Jacques Audiard)

 

A régi francia erőjátékosok és tehetséges újoncok keveréke ütközik össze a szexi új romantikában

0 Tovább

Christopher a 2021-es AFI Fest Filmfesztiválról tudósít. Kövesse az ő értékeléseit.

Nehéz nem emlékezni a COVID-ra, miközben visszatérünk a fesztiválszezonba. Nagy öröm újra a mozikba kerülni (még maszkban is). Ugyanakkor arra is emlékeztet, hogy tavaly virtuális platformokkal harcoltam, így egyedül nézhettem filmeket a nappalimban. A fesztivál harmadik napja két olyan filmet hozott elénk, amelyek közvetlenül és közvetve a COVID-19 világjárványból születtek. Az első hullám nyilvánvalóan a New York-i világjárvány megrázó első hónapjait fedi le. Ezenkívül Sean Baker Vörös rakétája a zárlat alatti művészet fürge, kitartó természetének bizonyítéka, mivel a filmet tavaly augusztusban forgatták. A perzselő dokumentumfilmektől a pornósztárokról szóló vígjátékokig két film nem is különbözhetne jobban egymástól. Szóval melyik volt a nap legjobbja? Merüljünk el!

Vörös rakéta (Sean Baker)


A Tangerine és a The Florida Project sikerével Sean Baker író/rendező a független filmesek új rétegébe került. Annyira érdekes rendezővé teszi őt, hogy természetes módon tudja bemutatni a szubkultúrákat olyannak, amilyenek azok a mesterkéltség nélkül, ami egy stilizáltabb rendezőtől származik. A helyszín és a benne lévő emberek jelentik Baker projektjeinek magját. Mindegyik film a saját furcsa ökoszisztémáját képviseli, amelyet tanulmányozhatunk. A Vörös rakétával Baker eddigi legszúrósabb filmjét készítette. Ennek ellenére a film törődik a témáival, még akkor is, ha az alanyok nem törődnek egymással...

Mikey Saberrel (Simon Rex) találkozunk, amint leszáll a buszról a texasi Galvestonban – a szülővárosban, ahová megfogadta, hogy soha többé nem tér vissza. Mivel csak 22 dollár van a nevén, és mindenhol zúzódások vannak, meglátogatja volt feleségét, Lexit (Bree Elrod), hogy néhány napra lezuhanjon, amíg kitalálja magát. Lexi és az anyja, Lil (Brenda Deiss) tudják, hogy ha adnak Mikey-nek egy centit, egy mérföldet megtesz. Ennek ellenére elbűvöli a lakhelyüket, és tábort ver. Mieky és Lexi tizenhét évvel ezelőtt hagyták el a várost, hogy pornó karriert folytassanak, és ha hiszed Mikey-nak, a játék élén álltak. Most Mikey teljesen elmosódott, és nehezen talál munkát. Pénzkeresése és új kezdete egy lenyűgöző tinédzserhez, Strawberry-hez (Suzanna Son) vezeti, akiről Mikey úgy gondolja, hogy belépő lehet a második felvonásába.

Simon Rex teljesítményének bizonyítéka, hogy ez a film egyáltalán működik. Mikey finoman szólva is kemény munka. Azonban időbe telik, amíg egy hozzá hasonló ember a bőröd alá kerül. A felszínen egy vidám, nagylelkű és gyönyörű ember. Rex teljes mértékben elkötelezi magát Mikey motoros bájai mellett, és olyan csúnya monológokat ad elő, mint a Hamlet. Minden egyes pillanatban érzed Mikey verejtékezését, ahogy megpróbálja összefűzni a sikerhez vezető utat. Még a nyitó pillanatokban sem egy kutya, akinek a farka a lába között van. Mindig hajlít, mintha a körülötte lévőket kellene páváznia, hogy elvonja a figyelmét nyomorúságos kudarcairól és kétszínű természetéről. Még mi, a közönség is áldozatul esünk bájainak, pedig tudjuk, hogy nem kellene.

Más filmjéhez hasonlóan Sean Baker filmjeinek főszereplője az együttes és a helyszín. Elrod Lexije többet tesz, mint Mikey bohóckodásainak tisztességes embere. Még mindig megvannak a saját szükségletei és vágyai, amelyek közül sok felébred Mikey livewire jelenlétének köszönhetően. A háttérben zajló íve váratlan és katartikus felszabaduláshoz vezet. Színészek és nem színészek egyaránt ragyognak, Deiss Lilje minden lehetséges jelenetet ellop. Judy Hill olyan édes, áldozati bárány, mint Lonnie, a szomszéd szomszéd, aki nem tud nem tévedésből felnézni Mikey-re, és megveszi a marhaságait.

Miközben Galveston füstcsöveiben buzogunk, a második felvonás elakadással fenyeget. Egy megdöbbentő esemény mégis visszarázza a filmet, és egy felháborító és felejthetetlen zárófelvonást ad nekünk. Míg Baker törődik sok szereplőjével, furcsa csemege valakinek olyan finom nárcisztikus és borzasztó ember eszébe jutni, mint Mikey. A film nézése közben az agyam folyamatosan Jason Reitman Fiatal felnőtt című filmjéhez hasonlította, ami egy igazán szörnyű, az útjaiban megakadt személy minden szaván is kitartott minket. Mavis Gary és Mikey jól kijönnének. Valójában valószínűleg összezavarnak, és soha többé nem beszélnek egymással, de ennek ellenére rokonlelkek maradnak. A-

 

https://github.com/ZH2024-Exhuma-1070P

https://github.com/Exhuma-2024ZH-Taiwan

https://community.she.com/topic/2552533/https-github-com-zh2024-exhuma-1070p

https://community.she.com/topic/2552539/https-github-com-exhuma-2024zh-taiwan

A Red Rocket 2021. december 10-én debütál a mozikban, és az A24 forgalmazza.

Az első hullám (Matthew Heineman)


Az egyik utolsó dolog, amit az emberek meg akarnak nézni, egy dokumentumfilm a COVID-ról. Globális rémálmunk még mindig rajtunk van, még akkor is, ha a kezdeti pánik alábbhagyott, és az élet egy új normális szintre stabilizálódott. Lehet, hogy Michael Heineman dokumentumfilmje, az Első hullám, még nyitva van a seb. Mégis felkavaró, humanista pillantás a járvány egyik legsötétebb órájára. Különösen a dokumentumfilm középpontjában az új első hullám áll

0 Tovább

A "Skip Intro" / "Skip Credits" gomb a különböző streaming szolgáltatásokon

A "Voir" nyitócímei csodálatosak, nem?

A "Skip Intro" / "Skip Credits" gomb a különböző streaming szolgáltatásokon az oka annak, hogy nem lehetnek szép dolgok. A kreditszekvenciák művészete valóban meg tudja adni a sorozat alaphangját, és ennek kihagyása legjobb esetben türelmetlen, rosszabb esetben durva. Az ilyen dolgok erényeit magasztaló "Art of the Title" weboldal technikailag nincs zárva (kerestük is!), de 11 hónapja nem jelent meg új cikk. Mindez arra késztet bennünket, hogy őszintén reméljük, hogy az Emmy-szavazók elég jól választanak ahhoz, hogy itt-ott legalább néhány embernek eszébe jusson a szórakozásnak ez a parányi oldalsávja. Az Emmy-szavazóknak mindig bőven van méltó választási lehetősége ebben a kategóriában. Idén 162 program verseng a 7 jelölési helyre, ha jól számoltuk.

Íme, hat program a fejünk tetején, és reméljük, hogy fontolóra veszik a mai szavazás befejezését...

https://github.com/tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://github.com/zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4D

https://github.com/18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://github.com/kungfu-panda-part4-taichung-4D

https://github.com/dun3-part2-taichung-4D-1070p

https://groups.google.com/g/exhuma-tw-cerse-2024-duckling-taipei/c/Z0ZtK9xigV8


https://community.she.com/topic/2552282/https-groups-google-com-g-exhuma-tw-cerse-2024-duckling-taipei-c-z0ztk9xigv8

https://community.she.com/topic/2552288/https-github-com-kungfu-panda-part4-taichung-4d

https://community.she.com/topic/2552291/https-github-com-18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://community.she.com/topic/2552294/https-github-com-zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4d

https://community.she.com/topic/2552297/https-github-com-tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://community.she.com/topic/2552164/https-github-com-tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://community.she.com/topic/2552167/https-github-com-zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4d

https://community.she.com/topic/2552171/https-github-com-18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://community.she.com/topic/2552174/https-github-com-kungfu-panda-part4-taichung-4d

 

VÉGREHAJTÁS (APPLETV+)

Hipnotikus képsor, amely a műsor központi előfeltételének lidércnyomásos szürrealizmusával és identitáshasadásával játszik.

CSAK GYILKOSSÁGOK AZ ÉPÜLETBEN (HULU)

A "The New Yorker" csodálatos majomja. Rajzfilmesen közvetlen és megnyerő

A LÉPCSŐ (HBO)

A 3 dimenziós családi ház építészeti bontási minősége szemet tágít. De az üvegház elem a tökéletes cseresznye a tetején, tekintettel a botrányos, silány családi történetre a középpontban.

VOIR (NETFLIX)

Egy egyszerű koncepció az álomlátás tisztaságával. Az, hogy az összes klasszikus filmet egy kerek, fényvisszaverő felületre vetítik, és ez a felület felfedi magát (ha még nem jöttél rá), hogy szemnek tűnjön a végén pislogással. Szerelem, szerelem, imádom ezt a sorozatot, amiben annyi lehetőség rejlik, hogy örökké együtt futhassanak az emberekkel, akik személyes filmélményeikről beszélnek. Reméljük legalább lesz második évada. Azt is érdemes megjegyezni, hogy a Awards Daily hírnevű Sasha Stone írta és meséli el a legjobb "Summer of the Shark" epizódot, amely a Jaws-szal kapcsolatos fiatal lány tapasztalatairól szól. Ő is rajta van a Narráció szavazólapján!

HALO (PARAMOUNT+)

Egy gyönyörű sci-fi fényezéssel egy Spartan alkotását látjuk magunk előtt. A Netflix Daredevil klasszikus címeire emlékeztet. Az egyetlen elgondolkodtató ebben a csillogó szépségben, hogy úgy tűnik, hogy nem a színész, Pablo Schreiber a testmodell, miközben a Master Chief 117 (a karaktere) készítését bámuljuk. Tehát pontokat vonnak le ezért?

ANDY WARHOL NAPLÓI (NETFLIX)

Ez egy jó műsor volt, és a címek megfelelőek az előadóhoz és a hangulathoz.

Furcsa módon nem találtunk videót a Squid Game nyitócímsorozatáról (bár SZÁZ, rajongók által készített variáció létezik, köztük tucatnyi oktatóanyag egy olyan sorozat animálásához, mint a nyitó), bár valószínűleg nincs szükség rá, hogy valakit jelöljenek.

0 Tovább

Boldog születésnapot, Sarah Michelle Gellar!

Sarah Michelle Gellar aktív Instagram-fiókjából

Boldog 45. évet, Sarah Michelle Gellar !!!

Ennek a csodálatos alkalomnak a megünnepléseként áttekintjük azt a három projektet, amelyek 1997-es sztárcsináló évében jöttek létre, és megerősítették a helyét a sikolykirálynő panteonban olyan nevekkel együtt, mint Jamie Lee Curtis, Adrienne Barbeau. és Neve Campbell. A legjobb kezdésnek az a sorozat, amelyben karrierjét meghatározó szerepe volt: Buffy, a vámpírölő. Ami az évad közepén indult a Savannah című műsor helyett a WB-n, az igazi változást hozott a televíziózásban...

Buffynak most bonyolultabb öröksége lehet a sorozat legnagyobb Big Badjének, Joss Whedonnak a tettei miatt. Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni azt a munkát, amelyet a színészek, különösen Gellar terítettek le.

VASQ VASQ VASQ

 

Buffy Summers főhősnőként, egy középiskolás diákként zsonglőrködik, aki normális kamaszkorban él, és teljesíti a természetfeletti erőkkel éjszaka küzdő Slayer feladatait, Gellar a mágnesesség, az okosság és a sebezhetőség ereje. Minden epizódban Buffy mindig neveket vesz fel, és mindenféle démoni fenekére rúg. Még mindig vannak szívszorító pillanatok, amikor azt látjuk, hogy annak ellenére, hogy emberfeletti harcos, még mindig fiatal, törékeny tinédzser.

Az egyik ilyen alkalom az első évad fináléja, a „Prophecy Girl”, ahol Buffy értesül arról, hogy fel kell áldoznia magát a Mesterrel (Mark Metcalf) való küzdelemben. Elborzadva ettől a leleplezéstől, felháborodik, mondván, hogy felhagy Slayer-i feladataival. Végül legyőzi a Mestert, miután feltámadt, és továbbra is a Slayer szerepét tölti be. De mivel a sötétség erőivel vívott harca élet-halál véget nem érő kérdése, a kudarcra ítélt jóslás, amelyet kapott, rávilágít arra, hogy hosszú távon is benne van.


Ez a pillanat is egy a sok közül, ahol Sarah Michelle Gellar teljesítménye Emmy elismerést érdemelt. Ha arról van szó, hogy melyik a legszebb órája, akkor lehet, hogy csak bénító portréja a gyászról az ötödik évad „The Body” epizódjában. Döbbent arcának fenti pillantása, miután felsikolt: "Nem szabad megmozdítanunk a testet!" olyan ijesztő, mint bármely természetfeletti szörny. Nem élőholt lényekkel van dolga, hanem egy valós esemény, amely lerombolja azon képességének korlátait, hogy mindenkit megmentsen, aki az útjába kerül.

Emmy vagy nem Emmy, Gellar Buffy Summers szereplése továbbra is sokféle tudományos tanulmányt inspirál, és erős helyet foglal el a popkultúrában.

Gellar karaktere az I Know What You Did Last Summer című filmben, amely hét hónappal Buffy premierje után jelent meg, hasonlóképpen saját maradandó örökséggel rendelkezik. Míg Julie James (Jennifer Love Hewitt) a film főszereplője, addig Gellar Helen Shiversének a csillaga ragyog a legfényesebben. Több, mint a tipikus szexuálisan aktív legjobb barát, akit gyakran találunk a slasher képeken, Helen Shivers üdítő mélységgel ír és ábrázol.

Egyszer egy gyilkos halász célba veszi őt és barátait egy évvel egy végzetes baleset után, amely összetörte az életüket, Helen leleményes hősnőként bizonyítja magát. Például, miközben városa július 4-i felvonulása zajlik, Helen készségesen használja magát csalinak, hogy kihúzza a gyilkost. Mivel azonban ő az a segéd, aki megszegi a „nem szex” szabályt a slasher műfajban, Helennek végül a halász horgával kellett találkoznia, annak ellenére, hogy ikonikus üldözési jelenete felcsillant a remény, hogy életben maradhat. Mindazonáltal a még mindig készülő, a Croaker Queen-t dicsérő cikkek bizonyítják, hogy mennyire értékes a karakter és Gellar teljesítménye.

Miután a Tudom, mit csináltál tavaly nyáron átütő siker lett, 125 millió dollár bevételt hozott világszerte 17 millió dolláros költségvetés mellett, majd jött a kis szerepe a Sikoly 2-ben. Gellar szereposztása Casey „CiCi” Cooper nővérként egyfajta kaszkadőr casting. Janet Leigh-vel a Psycho-ban, valamint Drew Barrymore-ral az első Screamben. Olyat, ahol a filmesek hatalmas nevet adtak, és korán megölték a karakterüket, hogy összetörjék a közönség elvárásait – „Ó! Ha ez az ember elmegy, akkor bárki megteheti.”

Korlátozott szerepkörén belül Gellar belejátszik a franchise védjegyévé vált önreferencia-jellegébe azáltal, hogy filmes tréfálkozást folytat a folytatások természetén, és azon, hogy mindig alacsonyabb rendűek-e elődeiknél. Ráadásul a telefonhívása a franchise egyik legjobbja. Ahogy Szellemarc sziszegi: "Ne felejtsd el beállítani az ébresztőt!!" ahogy telefonál vele, még mindig hidegrázik a gerincem.

A Scream 2-vel együtt Gellar a Buffy, a vámpírölő második évadával zárta áttörését. 1997-es szalagcíme óta Gellar virágzó filmes karriert futott be az olyan képeknek köszönhetően, mint a Kegyetlen szándékok című erotikus töltetű tinidráma, ahol típusellenes alakítást nyújt a manipulatív Kathryn Merteuil szerepében, és a kereskedelmileg sikeres angol nyelv.

0 Tovább

Ennek a képnek semmi köze a poszthoz, de Nicole Kidman három karácsonya volt. Egészségére!

Évekkel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a filmes évfordulókat nem ünnepelhetjük teljesen véletlenszerűen a Film Experience-en, ezért elköteleztük magunkat a 10., 25., 50., 75. és 100. partira. Gyakran kóborolunk, különösen, ha olyan "projektekkel" vagyunk elfoglalva, mint a Smackdown vagy mi, így ez a döntés haszontalan volt, és jövőre valószínűleg el fogjuk hagyni. A tágabb filmkultúra egyébként sem jönne be, mindenféle furcsa évfordulót ünnepelnének (17.! 36.!), hogy újra és újra ugyanazokat a dolgokat ünnepeljék. Ez az egész hosszú út ahhoz, hogy eljussunk ennek a posztnak a lényegéhez (KÉPJEN BE), ami

Mi történt ezen a karácsonyi napon a showbiznisz történetében...

100 ÉVE

 

Valójában fogalmunk sincs, mi történt a showbizniszben pontosan 1921 karácsonyán. Tudjuk, hogy a Tarzan kalandjai (1921) című sorozat Elmo Lincolnnal (az utolsó Tarzan, akinek nem volt edzőtermi teste) nagy siker volt. üzlet abban a hónapban a moziban. És tudod, milyen furcsa rajongunk a Tarzan-képekért. Valószínűleg a negyedik fejezeténél járt az ünnep alatt. A filmsorozatok nagyon népszerűek voltak a néma korszakban, és akkoriban heti rendszerességgel haladtak a következő epizóddal, és általában minden alkalommal egy cliffhanger-re végződtek. Még 30 évig népszerű formája maradt Hollywoodnak, de az 1950-es években elkezdtek meghalni, ahogy a televíziók egyre gyakoribbá váltak az otthonokban. Különös fordulatként a 21. század legnépszerűbb filmjei (szuperhős-franchise) sokkal közelebb állnak ehhez a halott filmgyártási formához, mint más hollywoodi filmformákhoz.

75 ÉVE

1946 karácsonyán került a mozikba a Borotva éle című eseménydráma. A film az év tíz legtöbb bevételt hozó filmje közé került, és négy Oscar-díjra jelölték, köztük a legjobb film díjára. Elnyerte a legjobb női mellékszereplő (Anne Baxter) díjat, amelyet hosszasan tárgyaltunk a Smackdown mellékszereplő egyik legutóbbi epizódjában. A legjobb film másik két jelöltje, az It's a Wonderful Life karácsonyi klasszikus és az Egyéves gyermekkori dráma szintén újdonságnak számított akkoriban a mozikban. Ezen az ünnepen mutatták be a Joan Crawford Humoresque melodrámát is. Jó hónap Hollywood számára.

50 ÉVE

Az 1971-es ünnepnapon a mozikban bemutatott nagyfilm nem eseménykép volt, hanem egy viszonylag olcsó zsaru dráma, a Dirty Harry Clint Eastwood főszereplésével. Annyira népszerűnek bizonyult, hogy majdnem akkora bevételt hozott, mint az akkoriban szintén újdonságnak számító Diamonds are Forever Bond-kirándulás. Piszkos Harry népszerűsége nyilvánvalóan korszellem volt. Az erőszakos embergyűlölő és rasszista zsaruk divatosak voltak 1971-ben. Gondoljunk arra, hogy a The French Connection, amely két hónappal korábban nyílt meg, még nagyobb sikert aratott. Bár most lehetetlen elképzelni egy durva presztízsmentes eljárást Oscar-bajnokként, a The French Connection az év nagy Oscar-behemótjának bizonyulna öt győzelemmel, köztük a legjobb film díjával.

25 ÉVE

1996 karácsonyának napján a The People vs Larry Flynt és az Evita (az imént tárgyaltuk) egyaránt megnyílt a mozikban, mindkét fajtából aranyat remélve: a box office-t és az Oscar-díjat! Mindkét osztályon csak szerény sikereket értek el. Nem ez volt az utolsó alkalom, hogy Courtney Love és Madonna szembekerült egymással a nyilvánosság előtt.

10ÉVE

2011 karácsonyán két legjobb film jelöltje került a mozikba: az azonnal rosszindulatú Extremely Loud és Incredibly Close (az egyik a filmek hosszú sorából, amelyeket az emberek csak a másodperc töredékéig szerettek, és ez a másodperc töredéke az utolsó pillanatban történt a bemutató és a díjátadó szavazás során), és Steven Spielberg epikus fiú és parkó kalandja, a War Horse.

MA


Melyik filmet fogod látni ezen a hétvégén?

A mozizás már nem olyan, mint régen (*sír*), így az egyetlen lehetőség a közeledben valószínűleg a franchise trió: A király embere, a Pókember, nincs út haza, és a Mátrix feltámadás. De ha igazán szerencsés vagy, akkor is elkaphatod a West Side Storyt vagy a Nightmare Alley-t. Néhány városban limitált kiadásban ma nyílik meg a Párhuzamos anyák Penélope Cruz főszereplésével (egy másik pompás előadásban!), amelyet először Velencében tekinthettünk meg, és a Macbeth tragédiája az Oscar-mániás Denzel és Frances főszereplésével (a NYFF-en bírálták el).

Széles kiadásban az új lehetőségek közé tartozik Michael B Jordan az A Journal for Jordan című elveszett katona-drámában, az American Underdog című sportdráma Zachary Levivel, valamint Paul Thomas Anderson kacskaringós, 70-es évekbeli vígjátéka, a Licorice Pizza, amely a két ember közötti különös kapcsolatról szól. iránytalan huszonéves (Alana Haim) és egy 15 éves gyereksztár, aki a barátja szeretne lenni (Cooper Hoffman). Nem vagyok elragadtatva (elnézést a filmkritikus közösségtől!), de Bradley Cooper és Harriet Samson Harris mindketten tiszta dinamit

0 Tovább

HTML