Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fedezze fel a legjobb online arcade játékokat ingyen

Ha szereted a játékokat, és sokat játszol az interneten, akkor valószínűleg tudod, hogy a legjobb klasszikus játékok közül néhány a kedvenced. teljesen ingyenes. Valójában sok felhasználó tölt fel egy virtuális NES-t, miközben újrateremti kedvenc játékát, így a legjobb játékélményt és utazást érheti el. Attól függően, hogy milyen játékokat élvezel, sok olyan játék létezik, amelyek megfelelnek az Ön igényeinek.
 
Clаѕѕіс Mаrіо
 
Ha gyerekként élvezte a Marіо játékokat, akkor számos különböző változatot találhat az interneten, amelyeket hozzád hasonlóan rajongók készítettek. Ezeket a játékokat közvetlenül a böngészőn keresztül, teljesen ingyenesen lehet játszani. Függetlenül attól, hogy іt bе fаѕh gаmеѕ оf ѕhооtіng Mаrіо оut оf оf a cannon, keményebb verѕіоnѕ оf оrіgіnаl смеходслашерные játékokat, teljes NES játékok, xрlоrе, уоu саn fіnd whаt keres. Vannak аrе аlѕо ѕеverаl Mаrіо gаmеѕ thаm replikálják az оrіgіnаl NES játékot оnlіnе, remake оf thе Suреr Mаrіо Brоthеrѕ аѕ wеll ахомеѕ. ezeket jobb valóságnak találták, mint az eredetit, és könnyebben irányíthatóak, a kulcsot vagy az USB-vezérlőt használja.
 
Keressen olyan játékokat, mint a Zеlda
 
Úgy érzi, mint egy kis Zеlda? Csak ѕеарсісе, уоu fіnd ѕеrаl replika оthіѕ сlаѕѕіс еаѕе. Olyanok, amelyek lejátszhatók a böngészőben, vagy teljesen ingyenesen letölthetők. A hеаrtѕ аn fаіrіеѕ-tól kezdve az órákon és a rúpiákig megláthatja, hogy a klasszikus Zеldа mау асtuаllу mоrе mоrе mоrе tо рlау оnlіnе, akkor nem emlékszik rá, hogy ún.
 
Emlékszel a Classic Sоnіс-ra?
 
A Sonic és a Donkеу Kong rajongói sem fognak csalódni. Rengeteg Sоnіс és Donkеу Kong játék található, amelyek megtalálhatók az interneten. Ezek, akárcsak a Marіо аndа Zеldа, megtalálhatók thеіr сlаѕѕіс соnѕоlе ѕtуlе, оr fоn аѕ vаrіаtіоnѕ оf a játék által készített. Kipróbálhatja a Sоnіс-t olyan helyeken, mint a sivatag, vagy akár a világűrben is néhány online reprodukált flash játékban! Dоnkеу Kong саn bе ѕmаѕhіng just аbоut аnуthing; olyan dolgok, mint a саrѕ, zenei nоtеѕ, edények és mаnу még sok más.
 
Nem csak a játék сlаѕѕіс ѕtуlе thе játékstílusát éri el, amikor уоu рау thе bеѕt аrсаdе gаmеѕ оnіnе, уоu ѕаfе уоurхаnd bаnе is ѕаіс ѕlе a játékhoz ѕіtеѕ. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnod amiatt, hogy a játék idővel dіѕарреаrіng, уоu саn mindig visszajössz és később lejátszhatod!
 
Klasszikus játékok a neten
 
Mindössze annyit kell tennie, hogy megkeresi a legjobb online arcade játékokat, amelyek lenyűgözőek, és nagyjából minden változatot megtalál. Sіѕ еасh іѕ рrоbаbаbу mаdе bуіііrеnt реrѕоn, уоu ѕhоuld lооl аnd fіnd fіnd a legjobb сcreatеd játékokat, amelyek megfelelnek az Ön játékának. Biztos vagyok benne, hogy nem számít, mit talál, jól fog szórakozni, ha ingyenesen játszhatja a сclaѕѕісѕ-t! Élvezd!

0 Tovább

Virtuális Valuta Játékok

Minden kisfiú (és sok felnőtt férfi) álma, hogy videojátékokkal éljen, egyre közelebb kerül a valósághoz. A HunterCoin és a fejlesztés alatt álló VoidSpace nemrégiben megjelent játékok, amelyek a virtuális hercegnők vagy aranycsillagok helyett digitális pénzben jutalmazzák a játékosokat, egy olyan jövő felé mutatnak, ahol az eredménytáblán elért helyezést dollárban, fontban, euróban és jenben jutalmazhatják.

A milliomos (virtuális) ingatlanügynök története...

A digitális valuták lassan egyre érettebbé váltak mind funkcionalitásukat, mind pedig azt a pénzügyi infrastruktúrát tekintve, amely lehetővé teszi, hogy a nem virtuális fiat valuta hiteles alternatívájaként használják őket. Bár a Bitcoint, az első és legismertebb kriptovalutát 2009-ben hozták létre, több mint 15 éve használnak virtuális fizetőeszközöket a videojátékokban. Az 1997-es Ultima Online volt az első figyelemre méltó kísérlet arra, hogy egy nagyszabású virtuális gazdaságot beépítsen egy játékba. A játékosok gyűjthettek aranyat, küldetéseket vállalva, szörnyekkel küzdve, kincseket találva, páncélokra, fegyverekre vagy ingatlanokra költhetik. Ez egy virtuális fizetőeszköz korai megtestesülése volt, mivel tisztán a játékon belül létezett, bár a valós világgazdaságot tükrözte olyan mértékben, hogy az Ultima valuta inflációt tapasztalt a játékmechanika eredményeként, amely biztosította, hogy soha véget nem érjen szörnyeket kell megölni, és így aranyat gyűjteni.

Az 1999-ben kiadott EverQuest egy lépéssel tovább vitte a virtuális valutával való játékot, lehetővé téve a játékosoknak, hogy virtuális javakkal kereskedjenek egymás között a játékon belül, és bár a játék tervezője megtiltotta, hogy virtuális tárgyakat is adjanak el egymásnak az eBay-en. Egy valós jelenségben, amelyet Neal Stephenson 2011-es Reamde című regénye szórakoztatóan tárt fel, kínai játékosokat vagy „aranygazdákat” alkalmaztak, hogy teljes munkaidőben EverQuesttel és más hasonló játékokkal játsszanak, azzal a céllal, hogy tapasztalati pontokat gyűjtsenek, hogy feljebb léphessenek karaktereik. ezáltal erősebbé és keresettebbé téve őket. Ezeket a karaktereket aztán eladnák az eBay-en nyugati játékosoknak, akik nem akartak vagy nem tudtak időt áldozni saját karaktereik szintre emelésére. Az EverQuest valutájának a valós világban lezajlott kereskedés eredményeként számított árfolyama alapján Edward Castronova, az Indiana Egyetem távközlési professzora és a virtuális valuták szakértője úgy becsülte, hogy 2002-ben az EverQuest a világ 77. leggazdagabb országa volt valahol. Oroszország és Bulgária között, és az egy főre jutó GDP nagyobb volt, mint a Kínai Népköztársaság és India.

A 2003-ban indult, és 2014-re elérte az 1 millió rendszeres felhasználót, a Second Life talán a mai napig a legteljesebb példája a virtuális gazdaságnak, amelyben a virtuális valuta, a Linden Dollar, amelyet játékon belüli áruk és szolgáltatások vásárlására vagy eladására használhat. piaci alapú tőzsdéken keresztül valós valutákra válthatók. A 2002 és 2013 között eltelt 10 év alatt 3,2 milliárd dolláros játékon belüli virtuális javak tranzakcióit rögzítették, miután a Second Life piactérré vált, ahol a játékosok és a vállalkozások egyaránt tervezhették, reklámozhatták és értékesíthették az általuk létrehozott tartalmakat. Az ingatlanok különösen jövedelmező árucikknek számítottak a kereskedés során. 2006-ban Ailin Graef lett az 1. Second Life milliomosa, amikor 9,95 dolláros kezdeti befektetését 2,5 év alatt több mint 1 millió dollárra fordította virtuális ingatlanok vásárlásával, eladásával és más játékosokkal való kereskedésével. Az olyan példák, mint az Ailin, kivételt képeznek a szabály alól, azonban csak 233 felhasználó keresett 5000 dollárnál többet 2009-ben a Second Life tevékenységeiből.

Hogyan kell dollárban fizetni aszteroidák bányászatáért...

A mai napig a nem virtuális készpénz generálása a videojátékokban másodlagos volt, a játékosnak nem engedélyezett csatornákon kellett átmennie a virtuális zsákmány cseréjéhez, vagy bizonyos fokú valós kreatív képességekkel vagy üzleti érzékkel kellett rendelkeznie. amelyet készpénzre lehetett váltani. Ez megváltozhat a videojátékok megjelenésével, amelyek az alapoktól kezdve az elismert digitális valutaplatformok „vízvezetékei” köré épülnek. A HunterCoin által alkalmazott megközelítés a digitális valuta létrehozásának tipikusan meglehetősen technikai és automatizált folyamatának „játékosítása”. Ellentétben a valós pénznemekkel, amelyek akkor jönnek létre, amikor egy központi bank kinyomtatja őket, a digitális valutákat úgy hozzák létre, hogy a felhasználók „bányászják” őket. Egy adott digitális pénznem mögöttes forráskódja, amely lehetővé teszi a működését, a blokklánc, egy online decentralizált nyilvános főkönyv, amely rögzíti az egyének közötti összes tranzakciót és valutaváltást. Mivel a digitális valuta nem más, mint immateriális adat, ezért jobban ki van téve a csalásnak, mint a fizikai pénznek, mivel lehetséges egy valutaegység megkettőzése, ami inflációt okozhat, vagy megváltoztathatja a tranzakció értékét, miután az személyes haszonszerzés céljából történt. Annak biztosítása érdekében, hogy ez ne történjen meg, a blokkláncot önkéntesek vagy „bányászok” „ellenőrzik”, akik minden egyes tranzakció érvényességét tesztelik.

készült, amellyel speciális hardver és szoftver segítségével biztosítják, hogy az adatokat ne manipulálják. Ez egy automatikus folyamat a bányászszoftverek számára, bár rendkívül időigényes, és sok feldolgozási teljesítményt igényel a számítógépüktől. A bányászok jutalmazására a tranzakció ellenőrzéséért a blokklánc új digitális valutát bocsát ki, és ezzel jutalmazza őket, mint ösztönzést a hálózat fenntartására, így létrejön a digitális valuta. Mert több naptól akár évekig is eltarthat, amíg az egyén sikeresen kibányász egy érmét. A felhasználók csoportjai egyesítik erőforrásaikat egy bányászati „poolba”, számítógépeik közös feldolgozási teljesítményét felhasználva az érmék gyorsabb bányászására.

A HunterCoin a játék egy ilyen blokkláncon belül található egy HunterCoinnak is nevezett digitális valutához. A játék felváltja a digitális valuta bányászatának automatizált folyamatát, és most először teszi manuálissá, drága hardver nélkül. Stratégia, idő és csapatmunka segítségével a játékosok kimerészkednek egy térképre, hogy érméket keressenek, majd miután megtalálják azokat, majd biztonságosan visszatérnek bázisukra (más csapatok próbálják megállítani őket és ellopni az érméiket), befizetéssel kivehetik az érméket. saját digitális pénztárcájukba helyezik őket, amely általában egy olyan alkalmazás, amelyet digitális fizetések lebonyolítására és fogadására terveztek. A játékosok által elhelyezett érmék értékének 10%-a a HunterCoin blokkláncát fenntartó bányászokhoz kerül, plusz a játékosok megölésekor elveszett érmék kis százaléka. Míg a játék grafikája alapvető, és a jelentős jutalmak felhalmozódása időbe telik, a HunterCoin egy kísérlet, amely az első olyan videojátéknak tekinthető, amelynek elsődleges funkciója a pénzjutalom.

Bár még mindig fejlesztés alatt áll, a VoidSpace egy kifinomultabb megközelítés a játékhoz egy működő gazdaságban. Egy Massively Multiplayer Online Roleplaying Game (MMORPG), a VoidSpace az űrben játszódik, ahol a játékosok egy folyamatosan növekvő univerzumot fedeznek fel, természeti erőforrásokat bányásznak, például aszteroidákat, és árukra cserélik azokat más játékosokkal, saját galaktikus birodalmuk felépítése céljából. A játékosok jutalmat kapnak a DogeCoin bányászatáért, amely a digitális valuta egy bevált formája, amelyet jelenleg széles körben használnak mikrofizetésekre különféle közösségi oldalakon. A DogeCoin a játékosok közötti játékon belüli kereskedelem pénzneme és a játékon belüli vásárlás eszköze is lesz. A HunterCoinhoz hasonlóan a DogeCoin is legitim és teljes mértékben működő digitális valuta, és a HunterCoinhoz hasonlóan digitális és valódi fiat valutákkal is kereskedhető olyan tőzsdéken, mint a Poloniex.

A videojátékok jövője?

Bár a minőség szempontjából még korai időkben járunk, a HunterCoin és a VoidSpace megjelenése érdekes jele annak, hogy mi lehet a következő fejlesztés a játékok terén. Az MMORPG-ket jelenleg úgy vizsgálják, hogy modellezzék a járványok kitörését, mivel a játékosok reakciói egy nem szándékos pestisjárványra tükrözik az emberi viselkedés nehezen modellezhető aspektusait a valós világban kitört járványokkal szemben. Feltételezhető, hogy végül a játékokon belüli virtuális gazdaságok modellként használhatók a közgazdasági elméletek tesztelésére és a hatalmas kudarcokra adott válaszok kidolgozására azon megfigyelések alapján, hogy a játékosok hogyan használják a digitális valutát valós értékkel. Ez is egy jó teszt a digitális valuták funkcionalitására és lehetséges alkalmazásaira vonatkozóan, amelyek azt ígérik, hogy túllépnek a puszta csereeszközökön, és például a személyes digitális tulajdonlás izgalmas területei felé haladnak. Eközben a játékosoknak lehetőségük van a képernyő előtt eltöltött órákat digitális pénznemre, majd dollárra, fontra, euróra vagy jenre fordítani.

De mielőtt abbahagyná a napi munkáját...

... érdemes megemlíteni az aktuális árfolyamokat. Becslések szerint egy játékos kényelmesen megtérítheti 1.005 HunterCoin (HUC) kezdeti regisztrációs díját, ha csatlakozott a HunterCoin játékhoz 1 játéknap alatt. A HUC jelenleg nem váltható közvetlenül USD-re, át kell váltani egy olyan megalapozottabb digitális valutára, mint a Bitcoin. A cikk írásakor a HUC és a Bitcoin (BC) árfolyama 0,00001900, míg a BC és USD árfolyama 384,24 USD. A tranzakciós díjak figyelembevétele előtt 1 HUC BC-vel, majd USD-vel kereskedett... 0,01 USD-nak felelne meg. Ez nem azt jelenti, hogy amint egy játékos ügyesebbé válik, ne tudná bővíteni a virtuális CoinHunters csapatát, és esetleg alkalmazhatna néhány „bot” programot, amelyek automatikusan egy másik játékos leple alatt játszanak a játékkal, és érméket is szereznek nekik. de azt hiszem, nyugodtan kijelenthetjük, hogy jelenleg még az ehhez hasonló erőfeszítések is csak reálisan eredményeznek elegendő változást egy napi McDonalds számára. Hacsak a játékosok nem hajlandók alávetni magát a tolakodó játékon belüli hirdetéseknek, megosztani személyes adatait, vagy csatlakozni egy olyan játékhoz, mint a CoinHunter, amely a Bitcoin blokkláncára épül, valószínűtlen, hogy a jutalmak valaha is többek lesznek, mint mikrofizetések az alkalmi játékosok számára. És talán ez jó dolog, mert ha valamiért pénzt kapsz, az biztosan megszűnikjáték még?

0 Tovább

Call of Duty: Tippek Kezdőknek

Hányszor jelentkezett be Xbox vagy PlayStation konzoljára, hogy játsszon valami Call of Duty-t, de csak bejelentkezett, és újra és újra meg kell küzdenie a halál okozta frusztrációval? Tudom, hogy amikor először felvettem a Call of Duty-t (amikor a World at War még új volt), olyan gyorsan elvesztettem az érdeklődésemet a játék iránt, hogy már-már kísértésbe estem, hogy eldobjam a játékot, és alátétként használom a lemezt. Úgy éreztem, valahányszor szültem, csak másodpercek kérdése volt, hogy valaki megtaláljon és megöljön, mielőtt észrevettem volna, hogy ott vannak. Az évek során megtanultam néhány egyszerű lépést, amelyek lehetővé tették számomra, hogy növeljem az ölés és halál arányát, és végre elkezdjek szórakozni a játékban, és szeretném megosztani ezeket olvasóimmal, hogy segítsek azoknak, akik részt vettek a játékban. cipőt, és érezte a frusztrációt. Kezdjük a legfontosabbal.

Ne táborozz
Ez nem lehet gond, de sokan úgy érzik, hogy a kempingezés lehetővé teszi számukra, hogy ellenségeket vonzanak magukhoz, és fölénybe kerüljenek. Ez nem csak mindenki más számára hihetetlenül bosszantó, hanem az egyik legrosszabb taktika, amit bárki használhat a Call of Dutyban. A kempingezés jó lehet néhány gyilkosságért, de garantálhatom, minél tovább maradsz egy helyen, annál nagyobb az esélye, hogy lesből és megölnek. Ha táborba mész, minden 1-2 ölés után mozogj. Így az ellenségnek nincs ideje levadászni és bosszút állni.

Cél
Ez egy kétrészes. A cél növelése egybeesik a beállításokkal. Addig kell rontani a célérzékenységeddel, amíg meg nem találod a számodra kényelmes szintet. Elég lassúnak kell lennie ahhoz, hogy ne lépje túl mindig a célokat, de elég gyorsnak kell lennie ahhoz, hogy elég gyorsan meg tudjon fordulni, és ellenőrizni tudja maga mögött. Valószínűleg ez az egyik legnehezebb tipp, mivel sok próbálkozást és hibázást igényel, de ha ezt megfelelően csinálják, ez lehet a különbség a győzelem és a vereség között. Ha ezek a beállítások a helyükön vannak, a célzás a következő fontos lépés. Ügyeljen arra, hogy ne mindig csípőből tüzeljen. Általában azelőtt kezdek el lövöldözni, hogy felhozom a célpontokat, de gondoskodom arról, hogy szinte azonnal előhozzam ezeket az irányzékokat, miután megláttam a célpontomat. A csípőből való lövés nagymértékben csökkenti a pontosságodat, és miközben hiányzol, időt adsz az ellenségnek, hogy előhozza a célpontját, és elvigye téged. Időbe fog telni, amíg jobb lesz a célod, de nem feltétlenül kell ezen gondolkodnod, hogy jobbá válj. Emlékezz a régi mondásra: "a gyakorlat teszi a mestert".

Higadj le
Ez is egy fontos lépés. Ha túlságosan elfárad a játékon, az valóban megnehezítheti a játékot. Próbálj meg leülni, lazítani és lélegezni. Minél nyugodtabb leszel, annál jobban tudsz a játékon belül a környezetedre koncentrálni. Ne feledje, hogy ez egy videojáték, és a való életben nem halhat meg úgy, hogy lelövik a játékban.

Ismerje meg a térképeket!
Ezt nem tudom elégszer kifejezni. Ez egy rendkívül fontos lépés a jobb elhullás/halál arány felé. Ez kéz a kézben jár a kempingezéssel. Ha kempingezéssel tölti az idejét, soha nem lesz képes minden térképet teljesen felfedezni és igazán "megismerni". Gondoljon minden térképre úgy, mint egy városra. A térkép ismerete lehetővé teszi, hogy megtudja, hol vannak a legforgalmasabb területek, és hol található a legjobb borítás. Ez egy hosszú folyamat, és napokig vagy akár hetekig is eltarthat, amíg teljesen megértjük az egyes térképek működését. Minél többet tud a térképről, annál jobban teljesíthet. A Call of Duty nagyjai közül sokan így járnak el, mert ismerik minden térkép csínját-bínját, és azt, hogy hogyan kell manőverezni az alacsony forgalmú területeken, hogy jó kilátópontot szerezzenek. Feltétlenül szánjon időt itt, és meg fog lepődni, hogy milyen jól játszol már csak ezt a lépést követve.

Használja a borítót
Amikor először elkezdtem játszani a Call of Duty-val, olyan könnyű célpont voltam. Amikor csatlakoztam a katonasághoz, arra gondoltam, hogy átveszem a taktikai tudásomat, és felhasználom a játékmenetemben. Észrevettem, hogy pusztán a fedezék használatával sokkal tovább tudtam észrevétlen maradni, és sok esetben lehetővé tette, hogy ráugorjak az ellenségemre. A legjobb dolog, amit a térképen való mozgás során tehet, az az, ha egyikről a másikra halad. Itt nagyon jól jön a sprint. Mindig próbáljon ragaszkodni azokhoz az útvonalakhoz, amelyek bőséges fedezéket tesznek lehetővé, és ne fuss be nyílt területekre, hacsak nem érzi elég jól magát a képességeit illetően. Ha az idő nagy részében a nyílt pályán vagy, akkor jobb, ha reménykedsz, hogy te vagy a legjobb játékos a szerveren, mert könnyű célpontot teszel magadnak.

Használja a Sprintet takarékosan
Ennek egyetlen oka az a tény, hogy amikor mindig sprintelsz, akkor lelassítod a reakcióképességedet, ha ellenséget látsz. A sprint egy csodálatos eszköz, amikor fedezékről fedezékre utazol, de ha állandóan sprintelsz, megnehezíted magad, hogy megöld az ellenséget, mielőtt megölnek. Ha nem használja a takarót, próbáljon felfelé tartva mozgatni, hogy már készen álljon a ravasz meghúzására. Amikor kanyarokban utazik, tartsa a célpontot a sarok közelében, és a seregben hívjuk "a sarkot". Ez azt jelenti, hogy széles szögben kell körbejárnia asarokba, ahelyett, hogy átölelné a falat, és ügyeljen arra, hogy a sarkot figyelje, hátha van ellenség.

 

0 Tovább

Fejleszd Képességeidet Szórakoztató Online Játékokkal

A logikai játékok a legjobbak közé tartoznak, amelyekben bárki engedheti gyermekeit, vagy akár személyesen is részt vehet benne. Ahelyett, hogy a gyerekeket olyan játékoknak tennénk ki, amelyek negatív hatással lehetnek az elméjükre, célszerű azokat választani, amelyek szerepet játszanak képességeik fejlesztésében. Ezekkel a játékokkal hagyhatja játszani gyermekeit, és ne aggódjon amiatt, hogy rémálmaik lesznek, ha a játéknak már rég vége. Az online játékok szórakoztatóak és hasznosak az ilyen növekvő elmék számára, és csodálatos alternatívákat kínálnak mások számára. A játékok kategóriákba vannak sorolva, hogy a játékosok könnyen kiválaszthassák azokat, amelyek a leginkább érdeklik őket, és azokat, amelyekkel biztosan szórakozni fognak.

Az online játékok akció, öltözködés, arcade, fizika, harc, lövöldözés, sport és rejtvények kategóriába sorolhatók, sok más kategória mellett. Ezeket a kategóriákat úgy alakították ki, hogy az elmét pozitív módon vonják be, mivel az agy növekszik és a folyamat során fejlődnek a készségek. A sok lehetőségnek köszönhetően biztos lehetsz benne, hogy a szórakozás a játék teljes időtartama alatt folytatódik. A hatalmas változatosság megkönnyíti a készségek fejlesztését a különböző lebilincselő logikai játékok során, amelyek különféle módon élesítik az elmét. A kirakós játékokat a leglogikusabbnak és leghasznosabbnak nevezhetjük, különösen a gyerekek kicsivel növekvő elméje számára.

Az előnyök

Az online játékok segítik a rotoros készségek fejlesztését. Javítják a szem koordinációját. Ez nagyon fontos a növekvő gyermekek számára. A szem koordinációjának sok köze van az érzékszervek egyéb aspektusaihoz, ezért ezek a játékok nagyon hasznosak a fiatal elmék számára.

Fokozza a koncentráció erejét. Ez figyelembe véve azt, hogy a gyerekeknek valóban tovább kell gondolkodniuk a kirakós játékok megoldásán. Nagy koncentrációra van szükség a rejtvény kirakásához, és a koncentráció hasznos a tanulási készségek fejlesztésében, még akkor is, amikor az órákra kell menni.

Az online játékok segítenek kiélezni a képességeket. Különféle játékokkal fejleszthetik képességeiket a gyerekek. Ezt harmonikusan és szórakoztató módon teszik, különösen, ha kirakós játékokról van szó. Amikor az agy munkába áll, a különböző képességek jobban fejlődnek, mint a szokásos, nem sok koncentrációt igénylő játékoknál.

Szórakoztatóak és könnyűek. A webes játékokat úgy tervezték, hogy ne csak szórakoztatóak legyenek, hanem nagyon könnyen megfoghatók is. Minden gyerek vagy bárki más, aki érdeklődik az online játék iránt, nagyon könnyen elsajátítja azokat. Ez még könnyebbé teszi azoknak a készségeknek a fejlesztését, amelyek szükségesek ahhoz, hogy rövid időn belül lehessen játszani a játékban. Könnyű, de egyben nagy kihívást is jelent, hogy olyan oktatási előnyöket kínáljanak, amelyekre tervezték.

A lehetőségek sokak. A játékok kategorizálva vannak, így a játékosok sok választási lehetőséget biztosítanak a szórakozás fenntartása érdekében. A játéklehetőségek széles skálája megnehezíti, hogy megunja a játékokat, mivel egyik játékról a másikra válthat, hogy a szórakozás továbbra is működjön.

A Friv kirakós játékok [http://frivpuzzle.com/] szórakoztatóak és tanulságosak a növekvő elmék számára. Nyugodtan kattintson az itt található linkre, hogy élvezze azokat a szórakoztató játékokat, amelyek az Ön és gyermekei agyának hasznára válhatnak.

 

0 Tovább

A Játékok Valóban Növelik az Intelligenciáját?

A legtöbb ember úgy tekint a játékra, mint az idő eltöltésére vagy csak szórakozásra, de valóban vannak bizonyítékok arra, hogy a játék okosabbá, jobb döntéseket hozhat, és még az IQ-ját is növelheti.

- Kreatív gondolkodás:

Általános nevén „a dobozon kívüli gondolkodás”. Mindenféle játék olyan forgatókönyvet hoz létre, amelyben a játékosoknak kreatívan kell gondolkodniuk ahhoz, hogy célt vagy érmet érjenek el a játékban. A gyakorlás során a játékos ezeket a készségeket a valós életben is alkalmazhatja.

- Többfeladatos:

A feladatok közötti váltás a legtöbb ember számára kihívást jelenthet, mivel emberként hajlamosak vagyunk az egyik szempontra jobban összpontosítani, mint a másikra, ezért más fontos feladatokat figyelmen kívül hagyunk. A játék fejleszti a multitasking képességeit, és ébren tartja az elmét, és több információra reagál egyszerre. Vedd ezt valósággá, és nagyon hasznos képességgé válhat.

- Reakcióidők:

Ez lehet a játék legnyilvánvalóbb hatása az elmére, és ennek megvan az oka. A legtöbb játék időkorlátokat tartalmaz, és megköveteli a játékostól, hogy a lehető legrövidebb idő alatt megszerezze a legmagasabb díjat. Ez arra kényszeríti a játékost, hogy a lehető leggyorsabban reagáljon a változásokra, és a játékosok teljes figyelmére van szükség a magas pontszám eléréséhez. Az ismétlődő játékok, amelyek gyors reakcióidőt igényelnek, jelentősen megnövelhetik az emberek reakcióidejét.

- Memória fejlesztés:

A játékok egy bizonyos szintű memóriát igényelnek egy feladat elvégzéséhez – bár ez elsősorban a rövid távú memória, a játék forgatókönyvei szerint könnyen javítható. A játékosoknak emlékezniük kell a mintákra, számokra és technikákra, amikor bizonyos játékokat játszanak, és az elme képessége ezen információk befogadására idővel növekedni fog.

Bár a túl sok játék egészségtelennek bizonyul, a tanulmányok azt mutatják, hogy ésszerű mennyiségben a játék rendkívül hasznos lehet, különösen azoknak a gyerekeknek, akik természetes módon szeretnének többet tanulni és fejleszteni szellemi képességeiket. Fiatal korban elménk képes nagy mennyiségű információt befogadni, hogy táplálja tanulási görbéjét. Sok emberből hiányzik a kreativitás a mindennapi életben, és ennek egyik fő oka a játék vagy a termelékenység hiánya lehet életük korai szakaszában. A játék nemcsak a tanulásban és szellemi képességeik fejlesztésében segíti a gyerekeket, hanem drámaian segítheti a felnőtteket a reakcióidőben, a rövid távú memória képességében és a kreativitásban is. Ezeknek a képességeknek a birtoklása jelentős előnyökhöz juttathatja az embereket az életben.

 

0 Tovább

HTML