Ha lenne hajam, minden alkalommal kitépném, amikor a Legjobb Színésznő előrejelzéseit meg kell tenni. Olyan sokféle módon lehet menni. Mindig szórakoztató fantáziálni, de fájdalmas is aggódni. Az Oscar története vadul sújt és hiányzik a Legjobb Színésznő felállásával. Időnként elektromos kvintek vannak, máskor pedig figyelmen kívül hagyják a szilárd, de izgalmas előadások sorozatának legjobb munkáját. 

Az a versenyző, akit leginkább izgatottak vagyunk, az egyetlen Annette Bening Nyadban...

Nyad krónikusan leírja Diana Nyad nyíltvízi úszó diadalát, amikor 60 éves korában úszott a „Mount Everest úszóknak”, egy 110 mérföldes szakaszon Kubától Floridaig.  A Bening már régóta esedékes, mivel a győzelem korábban kétszer volt az arany feltételezett helyezettje. Van esély arra, hogy Oscar éppen tovább haladt, mint néha az emberek "figyelembe vételével. 13 év alatt nem jelölték ki, még a 20. századi nők vitatható karrierjének legjobb munkájáért sem. ( 2016 ). ( Az előrejelzési táblázatokban három jelölést jósoltunk a filmre: Legjobb színésznő, Legjobb operatőr és Legjobb eredeti pontszám.

A már látott filmek közül határozottan öt vezető hölgy konszenzusos benyomást keltett: Margot Robbie ( Barbie ), Sandra Huller ( Egy esés anatómiája ), Teyana Taylor ( Ezer és egy ), Greta Lee ( Past Lives ) és Natalie Portman ( december május ). Robbie Barbie valóban érdekes próbapéldája az ipar és a kritikusok díjainak. Felismerik-e az emberek képességét egy "ötlet" lejátszásában, mivel "karakterré" válik, vagy alapértelmezés szerint tiszteletben tartja a szokásosabb diadalokat és / vagy histrionikákat? Azt mondanánk, hogy "nincs esély" az előbbieknél - az általában művészileg konzervatív díjszezon kemény kérése - azzal a különbséggel, hogy a film annyira sikeres, hogy a kitüntetések szokásos akadályai eltűnhetnek.

Az „előadás típusa, amelyet ritkán tiszteletben tartanak, de volt” szempontjából az egyetlen precedens, amely eszébe jut, több mint fél évszázaddal ezelőtt, amikor Julie Andrews Mary Poppins volt. Nem tökéletes összehasonlítás, de mondjuk csak atipikus jelölés lenne.


Margot Robbie mint "BARBIE"

Hogyan áll az öt korai madár közül bármelyik a következő előadásokkal szemben? 

Carey Mulligan fenségesnek tűnik a Maestro utánfutójában, de legyünk őszinték: Oscar a múltban ellenállt neki, és gyakrabban halad át rajta, mint amennyit tiszteltek. 

A Fantasia Barrino nagy kérdőjel a The Color Purple-ban, mivel nincs színésznője. Ennek ellenére kiváló vagy közepes lehet. Nem tudjuk, melyik lesz, vagy ha valahol a ( közé esik, a pótkocsi ketrecben van ebben a kérdésben, tizenéves apró részletekkel, nem pedig "klipekkel" ). Ez nem egy olyan előadás kritikája, amelyet egyikünk sem látott, hanem emlékeztető arra, hogy egyes szerepek díjakat mágneseznek. Whoopi Oscar-díjat kapott Celie játékában, és Cynthia nyerte a Tony-t. A Fantasia három-háromra teszi-e díjszeretettel?

Jessica Lange vagy Kate Winslet hozhat nagy Oscar-visszatéréseket a Long Day's Journey Into Night és Lee eseményekkel? Lange magasabb a listán, de valójában, ha azt hittem, hogy Lee ebben az évben engedi szabadon, Winslet valószínűleg az első öt lett volna. 

Vanessa Kirby körözni fog Napoleon filmje körül? Még ha meg is fogja engedni, hogy támogassa, mivel ő nem a titkos karakter?

Olyan sok kérdés van. 

Oscar-előrejelzési index
És a Legjobb Színésznő diagram segítségével mentette el a legjobbat az utolsó ) MINDEN első fordulóban történő előrejelzéshez. Még a legjobb nemzetközi játékfilm-diagramot is beillesztettem, bár még nem tudjuk, mely országok nyújtják be mely filmeket. Megkezdjük az egyes országok számára a benyújtási oldalak felépítését is, így hamarosan még több. Nagyon szórakoztató, ha táblázatokat készítünk / megnézünk ... még akkor is, ha az AMPTP valószínűleg összezavarja az őszi és téli filmeket a film szerelmeseinek. Ha továbbra is hagyják, hogy kapzsiságuk elpusztítsa az ipart, akkor a következő Oscarok csak három órás Barbenheimer-fesztivál lesz. Melyik ... nos, határozottan kevésbé érdemeltek Oscar-díjasokat!