A Microsoft ma bírósághoz fordult a Szövetségi Kereskedelmi Bizottsággal (FTC) az Activision Blizzard felvásárlásával kapcsolatban. A következő napokban valószínűleg sok információt fogunk kapni minden érintett féltől. Ma már elég nagy gombócunk van a meghallgatásnak köszönhetően.
A próba során kiderült, hogy a MachineGames által fejlesztett Indiana Jones játék exkluzív Xbox- és PC-játék lesz, annak ellenére, hogy kezdetben többplatformos játék volt, amíg a Microsoft be nem lépett.
Amint arról a The Verge beszámolt, amely a folyamatban lévő FTC-Microsoft tárgyalásról tudósít, a Bethesda kiadói vezetője, Pete Hines elárulta, hogy a népszerű Indiana Jones-filmsorozaton alapuló közelgő játék Xbox- és PC-exkluzív lesz, valamint elérhető lesz. az Xbox Game Pass-on az induláskor. Az is kiderült, hogy a Disney-vel aláírt eredeti megállapodás egy többplatformos játék létrehozásáról szólt, de miután a Microsoft felvásárolta a stúdiót, a megállapodást módosították.
Arra a kérdésre, hogy miért hozták meg ezt a döntést, Hines elmagyarázta, hogy ennek részben az volt a célja, hogy lehetővé tegyék az „áramvonalasabb” fejlesztést, kevesebb verzióval, amelyen dolgozni és tesztelni kell. Ezenkívül felfedte, hogy a „kockázat csökkentése” célja a licencadóval való kapcsolattartás során, Phil Spencer, az Xbox vezérigazgatója pedig azt mondta, hogy a Bethesdának „esetről esetre” kell átvennie az egyes címek kizárólagosságát.