Nagyon sok jó beszámoló van a jelenlegi WGA-sztrájkról a nagy költségvetésű szórakoztató oldalakon. Feltétlenül el kell kerülnie például a Vanity Fair-ra, hogy utolérjék azt, ami megy. Örülünk, hogy megtudtuk, hogy az SAG-AFTRA egyesítette erőit a folyamatban lévő Írók Sztrájkkal. Ma Hollywoodot szó szerint állt. A produkciók megálltak. Ezenkívül egyetlen szereplő sem reklámozhatja jelenlegi vagy közelgő TV-jét és filmjét. Ez egy katasztrófa az ipar számára, amely már küzdött, de a sztrájkok állítólag zavaróak, és a gazdagságot feltétlenül meg kell osztani. Nincs ok arra, hogy a vezérigazgatók és a vezetők minden elrontást elfogyaszthassanak, és morzsákat hagyjanak azoknak az íróknak és színészeknek, akik olyan történeteket és karaktereket készítenek, amelyeket mindannyian megszállunk, és pénzt költenek rá.
Míg mi, a közönség, hónapok óta érezzük a fájdalmas következményeket - vigyázzunk a filmek, a tv-szezon sok késésére, és az Emmy-szezon és az őszi filmfesztiválok, mint színészek, nem engedhetik meg maguknak, hogy reklámozzák munkájukat - üdvözöljük a sztrájkot...
És azon gondolkodunk, mennyire hülye és kapzsi a Mozgókép- és Televíziós Termelők Szövetségének hatalmi szereplői. Az írókat természetesen a kezdetektől kezdve híresen kezelik, mint a szennyeződést, ám az ipar sokkal veszélyesebb játékot játszik, amikor a színészeket megbántja. A színészeknek megvan az az előnye, hogy közkedveltséget élveznek, és ők is képesek a tempatikus narratívák forgatására.
Az írók és a színészek feltétlenül megérdemlik a tisztességes üzletet, és a hollywoodi vezetők manapság nyilvánvalóan tiszteletben tartják a tehetségeket, mivel a ( maradékanyagok ) fizetésének régi modelljeit elhagyták vagy örömmel dolgozták körül. Felhívjuk figyelmét, hogy a filmek és show-k eltűnnek a streaming platformokról. Az egyetlen ok, amiért „eltűnnek” - egy nagyon közönségbarát lépés -, az az, hogy nem kell fizetniük tehetségmaradványokat, amikor te vagy én figyeljük az általuk készített művészetet.
Úgy tűnik, hogy a hollywoodi vezérigazgatók és hatalmi brókerek részt vesznek a Ki lehet a leggonoszabb versenyen? A színészek szakszervezete számára az AI-vel kapcsolatos aggályok enyhítése érdekében nemrégiben javasolt megállapodás az volt, hogy felajánlja számukra egyszeri díjat a szkennelésükért, amely szerint a stúdiók örökké birtokolnának nincs maradvány a színészek számára, és nincs joga a színészeknek arról, hogy miként alkalmaznák hasonlóságaikat. Őrület. De ennél rosszabb, mivel átkozottul gonosz.
Gyakran nem érezzük ezt a dühöt a szórakoztatóipar miatt - elvégre annyira örül nekünk a szokásosnak -, de ezen a ponton úgy érezzük, hogy a színészek és az írók indokoltnak kell lennie az egész leégetésében.