Nem vagyok hajlamos a hiperbolra, de nehezen hívom a Spider-Man-t: A Spider-Verse-ben a legnagyobb animációs filmet, amelyet valaha készítettem. Lehet, hogy egy kis idő és távolság visszaállítja ezt. Egyelőre nevezzük animáció és szórakozás monumentális látványosságának.

Az Into the Spider-Verse eseményeit követően Miles Morales (ismét Shameik Moore hangon szól) most védi városát és világegyetemét, mint Pókemberét. Találkozik egy új, tapasztalatlan gazemberekkel, a The Spot (Jason Schwartzman) néven, amely felhívja a multiversális Spider-Men figyelmét...

Miután újraegyesült Gwen Stacy-vel / Pók-Nővel (Hailee Steinfeld) és találkozott a "Pók-Társadalom" vezetőjével, Miguel O'Hara-val (Oscar Isaac), megérti az ő és nos, minden univerzummal szembeni fenyegetéseket.  Peter Parker (Jake Johnson) visszatérésével is bánunk velünk, és találkozunk a Spider-Man különféle más verzióival (Issa Rae, Karan Soni, Daniel Kaluuya, Andy Samberg és még sok más hangon).

A film vitatja az előre megfogalmazott elképzeléseket arról, hogy mi a Spider-Man és mi várhatóan ő lesz. A filmkészítők könnyedén ki tudtak lépni, és lusta, gyenge narratívát hozhatnak létre, mint színlelést, hogy annyi Spider-Man iterációval töltsék ki a keretet, amennyit csak tud. Ehelyett a történet a hajtóerő.

A forgatókönyv mesteri egyensúlyt teremt a dolgok magyarázata és a közönség bizalma között. A dimenziós ugrásokat nem magyarázzák túl jól, a Pók-Társadalom küldetését sem. Az eljárások némelyike általános, de a kulcsfontosságú elemekkel nagyon konkrét szándékos gondoskodás. Ami nem azt jelenti, hogy a 140 perces futási idő bolyhos. Ehelyett mind gyilkos / nincs töltőanyag attól a pillanattól kezdve, amikor a film megnyílik, amíg a feketévé nem válik.

Annak ellenére, hogy ez a film Milesről szól, Steinfeld az MVP hangszereplője. Meglehetősen specifikus vokális hangzással Steinfeld vonalvezetése Gwent teljesen fejlett karakterré változtatja, aki majdnem ellopja a filmet. Brian Tyree Henry és Luna Lauren Velez meglepte Miles ’ szülők szerepét, ám Velez a nem Spider hősök közül kiemelkedik egy középfilm-monológdal, amely a narratívát szúrja meg.

Akárcsak az első film, a hangszereplők gyönyörűen szerepelnek. Ezek közül a színészek közül sokan önmagukban híresek, de ez nem kaszkadőr; rendben vannak a szerepükkel. Schwartzman tökéletesen hülye kiegészítés, mint a gazember, aki még mindig megpróbálja kitalálni magát. A Kaluuya Spider-Punk megkapja a film legjobb vonalait, és tényleges előadást ad a hangfülke határain keresztül. Izsákot komplex antihősnek festették, és hangja pontosan megfelel annak, amire a karakternek szüksége van.

Annak elmondása, hogy az animáció lenyűgöző, alulbecsülhető. A film vadul kalandos esélyeket vesz fel az animációs stílusokkal, és meghúzza annak határait, amit az animáció képes megtenni. Mindezek ellenére a fellépés tiszta, világos és tökéletesen koreográfus. A film önmagában akciófilm, kalandfilm, multiversális saga, komédia és szuperhős filmként működik. Valahogy mindez tökéletes kohézióban működik. Spider-Man: Az egész Spider-Verse röviden óriási szórakozás. 

Fokozat: A
Oscar Chances: A legjobb animált játék egy fogadalom, de ki tudja, milyen messzire haladhat túl ezen.  Nagyon örülnék a Picture és az Adapted Screenplay jelöléseknek, de a legjobb szerkesztés az, amit igazán szeretnék bajnokolni.  Ez a film éles és tiszta.  Lehet, hogy ez a ritka animációs film, amely néhány kategóriában jelöléseket szerez?