Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az egész világon nincs olyan tisztátalanság, mint az öregség.

"Az egész világon nincs olyan tisztátalanság, mint az öregség." -- Halál Velencében

A rendező, Luchino Visconti 64 éves volt, amikor a fiatalságról és az élet másik végéből látott szépségről irányította elmélkedését. A Halál Velencében látta, hogy Dirk Bogarde egy pestisjárványtól sújtott tengerparti szállodában nyaralt, ahol egy Tadzio (Björn Andrésen) nevű tinédzser hirtelen plátói idilli helyekre küldi túlfűtött agyát. És most itt, 50 évvel később, a Sundance premierjén érkezik A világ legszebb fiúja című dokumentumfilm, amely megfordul, és visszatekint Tadzio perspektívájába. Abból az irányból nem süt olyan erősen a nap...

Nos, ha egyébként Tadzio Björn Andrésen nem, bár úgy tűnik, ez az egyetlen színészi szerep egész életét meghatározta és terrorizálta. Andrésen most 66 éves, korában ugyanott, mint egykori igazgatója, amikor először találkoztak, és úgy tűnik, Andrésen be akarja zárni a kört. Véglegesen, dühösen. A sajtóbemutatón a rendező a doki címét szinkronizálta – ahol a korabeli felvételek azt mutatják, hogy Visconti szinte azonnal visszavonta a bókot, mondván, hogy a fiú csak néhány hónappal később már túlnőtt a csúcsán – Björn öt teljes évtizedet töltött a korábbi énjének képe; átok, sokkal több, mint áldás.

https://github.com/tw2024exhuma-xianying

https://github.com/18ex2beyond-youthful-tw2024xianying

Amikor a társrendezők, Kristina Lindström és Kristian Petri először találkoznak Andrésennel, valóban sötét napok vannak, amikor a barátnője súrolja a mocsokkal teli lakásának falait, mielőtt a háziasszony hívatkozna. Hanyagul hagyta a gázt, és a hajléktalanság küszöbén áll, de még akkor is, amikor ez a valóság szembesül vele, úgy tűnik, kábultnak tűnik, és nem befolyásolja a helyzet súlyossága – csak a film előrehaladtával és visszanyúlunk élete történetébe. megértjük a szellemeket, akik megosztják és bűzlik vele azt a szűk helyet.

Ötven évnél messzebbre nyúlik vissza, egészen Andrésen gyermekkoráig az úgynevezett „bohém” anyjával, aki egy nap felkelt és eltűnt; onnantól egy nagymama hanyag gondozása alá került, aki csak egy híres unokát akart, és aki látszólag bárhová elvezeti, hogy megszerezze. A nagymama miatt került Björn abba a meghallgatóterembe, ahol Bogarde karakteréhez hasonlóan Visconti megvilágosodott a félénk tizenöt éves lány láttán, és nyugtalanító a felvétel, amelyen a rendező megkéri a fiút, hogy vetkőzzön le a kamerának. finoman szólva. Főleg minél többet megtudunk arról, hogyan került Björn abba a szobába, és mindaz, ami ebből következik. (A japán rajongáson való áthaladás különösen zavarba ejtő.)

Az ember mélyen átérzi Andrésent és az általa átélt traumát, de vannak pillanatok, amikor visszafelé tekintő irtózata a homofób felé hajlik – a melegséggel és a tinédzserek szexualitásával kapcsolatos beszélgetések nyilvánvalóan tele vannak (ma másképpen, mint Visconti korában. dolgozik, de ugyanolyan elkeseredett), és senkinek sem kellett volna ezt a gyereket az általa leírt helyzetek közelébe engednie. De itt tartunk egy 66 éves férfit is, aki egy meleg éjszakai klubot szó szerint maga a pokol. Ez egy kellemetlen sorozat, de a hiba természetesen mindazokon esik, akik ennek a gyereknek a jólétéért felelősek. Elbukták őt, és ötven évvel később ennek a kudarcnak mély és tartós következményei lettek.

Nem mintha mindez a hátulsó nézetben lenne – a hozzáértők tudták, kit látunk a hosszúkás kalapáccsal összetörni Ari Aster Midsommar című művében 2019-ben; a legszebb fiú, egy öregember bosszúja, aki még mindig szép arcát péppé és szalaggá zúzta, és magát a mozi kultuszának oltárán áldozta fel. Méltó könyvvég, és úgy tűnik, hogy Andrésen bizonyos fokú zártságot hozott – reméljük, hogy történetének elmondása további békét is hoz neki. Szüntelenül a múltba hordott csónakjaink nyugodt vizekért könyörögnek. Ezt még egy idős ember is tudja.

0 Tovább

Streaming rulett, június: Martha Marcy May Titanic

Soha nem tudhatjuk, hogy mely filmekről számoljunk be, mivel nagyon sok csatorna létezik, ezért kérjük, vegye figyelembe, hogy szívesen fogadjuk a megjegyzéseket és kéréseket az új streaming címek részletesebb ismertetésére. Június nagyon erősnek tűnik (szép változás az ütemben) a streamelési szórakozás terén, szóval sok megbeszélnivalónk lesz.

Oké, itt az ideje a havi streaming rulettnek. Tudod a szabályokat. Kiemeljük az új streaming filmeket és egy-egy TV-sorozatot úgy, hogy teljesen véletlenszerű helyeken rögzítjük őket a görgetősávon, és csak megosztjuk, ami felbukkan. Nincs csalás*!

A hajótesteket nem úgy tervezték, hogy megbirkózzanak ezzel a nyomással, így ami történik [SOUND], ő kettészakad, egészen a gerincig. És a tat szintre esik vissza. Aztán ahogy az íj süllyed, meghúzza a tat függőlegest, majd végül leválik...

TITANIC (1997) a Netflixen
Te is elfelejted a Titanic hosszú prológját? én igen. Az egyik legkedvesebb emlékem a családommal való mozizásról, hogy láttam, ahogy apám beleszeret ebbe a filmbe...

Panaszkodott a színházba menet, de nagyon szerette az ehhez hasonló történelmi és tudományos darabokat. Valóban "minden negyedben" volt a tömeg örömére. Az egész család imádta, de mindenkinek más volt a kedvenc része. Ezt a modern klasszikust a Hit Me With Your Best Shot (csütörtök, június 16.) és az 1997-es Smackdown mellékszereplő (jelenleg dátum nélküli, de június végén vagy július eleje felé) megvitatjuk.

-Hogy tetszik?
-Hát... nem sokat tudok erről az egészről. De a fényekkel és mindennel ez izgalmas.

SUMMER STOCK (1950) a Criterio Channel-en
Gene Kelly Judy Garland nevéhez fűződik, hogy megtanította neki, hogyan kell a kamera előtt színészkedni (a filmes debütálása az egyik képén, a For Me and My Gal-ban volt, miután kitört a Broadway-n), és három filmet készítettek együtt. Ez volt az utolsó közös képük, és egy ideig az volt, hogy Judy utolsó képe lesz. Hamarosan megvitatjuk a Judy @ 100 Centennial különkiadóján.


Hétfőn este 8-kor mondtam, kicsim. Most ne légy szemtelen!

KLUTE (1971) az HBOMaxon
Oké, akkor itt a bocsánatkérő gombóc. Óriási dolgot készültünk csinálni Klute 50. évfordulója alkalmából tavaly (71 júniusában jelent meg), és én megdöbbentem. Bűnbánatként június 20. és 23. között tartjuk a "Klute hetet", amely a Hit Me With Your Best Shot évadzárójával tetőzött. Ha még soha nem láttad, vagy évek óta nem láttad, most TÉNYLEG itt az ideje.

Ugyan már, nincs képem rólad. Gyönyörű vagy. Tényleg inkább irritáló.

MARTHA MARCY MAY MARLENE (2011) a Hulu-n
Ennek emlékei annyira kötődnek Elizabeth Olsen felbukkanásához – istenem, csodálatos volt és kísérteties ebben –, hogy teljesen elfelejtettem, hogy Sarah Paulson és Hugh Dancy is benne van, mígnem a streaming rulett itt landolt. A film bemutatásával kapcsolatban az a legkülönlegesebb emlékem, hogy találkoztam Olsennel az Oscar-kampányának ebédjén, és beszélgettünk... Michelle Pfeifferről (mivel mindketten hatalmas rajongók vagyunk). A 2011-es legjobb színésznő felállása soha nem lesz frusztráló, mert mennyi csodálatos alakítás volt a keverékben, és mi lett a végeredmény.

Vegyük fontolóra a 2011-es keverék összes főszereplőjét, és azt, hogy mire készültek (*győzelmet jelez. A saját Film Bitch Awards-díjainkat is pofátlannak neveztem)... hogyan is válassz? És ma másként választana, mint akkoriban?

0 Tovább

Majdnem kész: Mia Farrow a "Broadway Danny Rose"-ban

A júliusi új streaming címek listájának bemutatásakor Nathaniel különös figyelmet szentelt az 1984-es Woody Allen-vígjátéknak, a Broadway Danny Rose-nak. Ez volt az első Allen-film, amit valaha látott, és Mia Farrow először kapott komoly Oscar-hangulatot a rendezővel való együttműködéséért. Korábban az Oscar-díjátadóhoz legközelebb álló ecsetje a Rosemary babája volt, még 1968-ban. De természetesen, mint tudjuk, ez a zsivaj soha nem vált tényleges jelöléssé, és Farrow a mai napig Oscar-mentes, annak ellenére, hogy tele van filmográfia. hihetetlen teljesítményekről. Valójában ennek a sorozatnak lehet egy kiterjedt minisorozata, amelyet kizárólag a színésznőnek szenteltek, így rengeteg a "Majdnem kész" esetek száma.

Ez a minisorozat egy nap megtörténhet, de most csak a Broadway Danny Rose-ra és Mia Farrow zseniális munkájára koncentráljunk…

A Broadway Danny Rose egy szerelmes levélként fogant fel a kabaré komédia jelenetéhez, egy kis állású foglalási ügynök története, akit ügyfelei mindig elhagynak, ha nagy sikert aratnak. Az egészet visszaemlékezésben mesélik el, egy kiterjedt anekdotát, amelyet egy komikus csoport oszt meg ebéd közben, Rose egyszemélyes tehetséggondozó ügynökségére emlékezve. Ez a történet Lou Canovával, egy énekesnővel és egy gyíktípussal való kapcsolatairól szól, aki amellett, hogy élvezi a karrier felfutását, feleséggel, három gyerekkel és egy szeretővel zsonglőrködik. Ez utóbbi figura Tina Vitale, egy kemény, széles, akinek előző szeretője – egy New York-i gengszter – még mindig kitart érte.

Ennek a röpke 84 perces filmnek a fő narratívája arról szól, hogy Danny azt csinálja, amit mindig is – ügyfele ügyfele szakmai és személyes szükségleteiről gondoskodik. Konkrétan elviszi Tinát Lou egyik koncertjére, aki a "szakállaként" viselkedik, és megakad a nő bűnöző exének a szeme, aki féltékenységi rohamában azonnal megüti Dannyt. A legtöbb narratíva a furcsa párokat követi, amint megpróbálják kibújni a ragacsos helyzetekből, miközben az ügynök instabil karrierje a tönkremenetel szélén áll. Allen olasz filmjének nevezte, amelyet De Sica és hasonló munkái ihlettek. Nem feltétlenül a neorealizmus alkotása, de van néhány hatása.

https://soundcloud.com/zebra-mio/death-whisperer2024-cinema1chinnes https://soundcloud.com/zezele-lolana/ikanmujaer-sumbringah1090p https://soundcloud.com/zemtroy/spyfamily-code-white-2024-chinema1chinnes https://soundcloud.com/zulpalak7/ikanmujaer-kukuruyuksabrod15 https://soundcloud.com/zebra-mio/i-did-it-my-way-i-did-chinema-taipeifull1090 https://soundcloud.com/zezele-lolana/iwak-peyek-nasi-jagung1090p https://tautaruna.nra.lv/forums/tema/54925-vdsbsnrtjau34wegdbwyb-erayq43ahrnf-ju34yhrb-n35ygesfawadsc/

 

Gordon Willis szemcsés, fekete-fehér operatőri munkáival és az utcai karakterekre összpontosítva a Broadway Danny Rose jobban érzi magát a városi alacsony életkörülmények között, nem pedig a felső osztály neurózisában. Sőt, ott van az olasz dallamokkal teli filmzene, a viszonylag visszafogott befejezés és a casting-választások, amelyek az igazi komikusok és más Borsch Belt előadók munkáját részesítették előnyben, akik saját maguk verzióit játsszák. Azonban észrevehető a nosztalgia héja, amely felveszi a harcot az időszaki beállítás lehetséges realizmusával. Allen az 1940-es évek végén játszódó sztoriként akarta leforgatni, de később áttolta az 1960-as évek egy változatára, amely nagyon hasonlít 1984-re.

A New York-i múlt és a show-biznisz aspektusainak elégizálásának, esetleg romantikázásának igénye különösen a jellemzésekre terjed ki. Ez mindkét vezetőre igaz, de Tinára különösen. A projekt létrejöttében Mia Farrow a legendás olasz Rao's étterem Annie Rao változatát akarta eljátszani. Nyilvánvaló, hogy a színésznő végül nem ezt a valós figurát alakította, de érezhető a vágy, hogy figurává alakítsa magát, ellentétben a többi Allen nővel. Farrow szinte karikatúrává varázsolja Tinát azzal, hogy a párnázással, a hangsúlyos fordulatokkal fűszerezett orrhanggal és egy állandóan jelenlévő napszemüveggel játszik Jeffrey Kurland jelmezével.

Soha nem megy túl a határon, megóvja magát attól, hogy megugorja a cápát, vagy lelapítsa a múlttal rendelkező rézsáros nőt. Ez egy pokoli egyensúlyozás, amely ragaszkodik az audiovizuális extravaganciához, miközben megvilágítja a karakter emberségét. Az ilyen trükkös kihívások már az első jelenetből is láthatóak, amikor 20 perccel besétál a filmbe. Első felvétele egy közeli felvétel, gondosan megvilágítva, hogy ne lássuk a szemeket az árnyékolók mögött. Aztán egy másodpercnyi töprengés után egy halk vigyor remegése hangos színpadiasságba tört ki, miközben Tina telefonon keresztül veszekszik Louval. Fantasztikus bevezető, amely szembeállítja, mennyire ismeretlen Danny számára, és milyen hangos a képernyőn való jelenléte.

A lakásán keresztülviharzik egy dühödt hurrikán, amely alig veszi tudomásul a twerpent, aki megpróbálta rávenni, hogy vegyen részt kétszeres barátja legújabb bemutatóján. Farrow művészeti formává varázsolja az elutasító magatartást, figyelmesen figyelmen kívül hagyva jelenetpartnerét, miközben hagyja, hogy fizikálisan körülhatárolja, mennyire nehezítő, ha megosztja vele a teret. Ahogy meglátogatják Tina jósnőjét, figyelje meg a színésznő ideges energiáját, aki mellette áll, miközben Danny monológokat folytat. A figura soha nem hagyja abba a csavarodást és a rángatózást, mintha állandóan elektromos áram járna át a nőn. A Danny és a szerelmesei iránti irritációja testes élmény.

És mégis, Tina nem egy egydimenziós karakter, aki nem tesz mást, mint kifejezi megvetését. Ott

0 Tovább

1994. július 17-én történt a legrosszabb dolog

1994. július 17-én történt a legrosszabb dolog. Lisszabonban megszületett egy csecsemő, aki elviselhetetlen cinefillé válik, tele véleményekkel és jelmeztervezői apróságokkal, amelyek krónikusan lehangolt elméjében kavarognak. Az a szerencsétlen teremtés én voltam, és ma ünneplem a 28. születésnapomat. Nathaniel és Tim Brayton ihletésére úgy döntöttem, hogy egy különleges listával jelölöm meg az alkalmat, amely teljes mértékben bemutatja filmes szenvedélyeimet. Minden évben egy filmmel ez a gyűjtemény olyan címeket tartalmaz, amelyek valamilyen okból kifolyólag jelentenek számomra valamit. Természetesen nem ezek az évek legjobb filmes teljesítményei, és nem is ők a kifejezetten kedvenceim. Mindazonáltal különleges helyem van a szívemben, az emlékeimben, mindannyiuk számára. Tehát gyere, fedezd fel az életemet egy személyes filmes odüsszeán keresztül, és talán jobban megismerhetsz…

1994) LA REINE MARGOT, Patrice Chéreau

Talán azért, mert a szüleim mindketten történelmet tanultak az egyetemen – anyám tanárnő lett –, mindig is érdekelt a téma. Emiatt Chéreau magnum opusa először a Szent Bertalan-napi mészárlás ábrázolásán akadt meg. Mégis, a film festői érzékisége volt az, ami végül megbűvölt, az erotika víziói véres erőszakkal keveredtek. Mivel a film nagy részét Portugáliában forgatták, ez volt az első kedvenc képem, amelynek helyszíneit meglátogattam, és már kiskorom óta felfedeztem, hogyan képes a kamera a tekintetén keresztül megörökíteni és átalakítani az anyagi valóságot.

 

1995) TITKAM VIRÁGA, Pedro Almodóvar

Madrid egy város, amit szeretek, egy hely, ahol a legboldogabb napjaimat töltöttem. A legszomorúbbaim közül is néhány. Ha a hely mozitörténeti reprezentációjára gondolok, az egyik film erősen visszhangzik a madridi emlékeimben. Természetesen ez egy Almodóvar-film, bár nem tartozik a legismertebb filmek közé. A Titkom virága egy alulértékelt remekmű, amely Spanyolország fővárosának képeitől pompázik teljes szépségében, és Marisa Paredes sztárerejének leghihetetlenebb bemutatója.

 

https://walling.app/YvX8faUTGeHNZKxEBa4k/e696b9e6b395e79c8be3808ae9acbce881b2e6b3a3e3808be99bbbe5bdb1e7b79ae4b88ae79c8b2024e4b8ade69687e9858de99fb3e79b https://walling.app/pjMMUZzyBmeULlLMMtZ9/e696b9e6b395e79c8be3808ae58a87e5a0b4e78988spy-family-code-whitee3808be99bbbe5bdb1e7b79ae4b88ae79c8b2024e4b8ade https://walling.app/rGZ2VdBv3XF8mJvjKsz7/e696b9e6b395e79c8be3808ae6bd9be8a18ce3808be99bbbe5bdb1e7b79ae4b88ae79c8b2024e4b8ade69687e9858de99fb3e79baee589 https://www.are.na/block/26045963 https://www.are.na/block/26045964 https://www.are.na/block/26045967

1996) A NOTRE DAME púposa, Gary Trousdale és Kirk Wise

Soha nem felejted el az elsőket, igaz? Kétéves koromban a szüleim elvittek először moziba, hogy lássam a Disney legújabb animációs musicalt. Úgy tűnik, nagyon csendes voltam, és pozitívan elvarázsolt a képernyő. Később is, amikor megkaptuk videokazettán, csodálkozással teli szemekkel néztem, megszállottan infantilis firkálgatásokkal kirajzolva a film egyes részeit. Ennyi év múlva is szeretem a Disney reneszánsz legigazságtalanabb diadalát.

 

1997) A galamb szárnyai, Iain Softley

Amikor az Oscar-díj iránti érdeklődésem felvirágzott, az egyik film amolyan Szent Grálként állt be, és ezt a címet kellett a kezembe vennem, bármi áron. Végül is a The Wings of the Dove volt a felelős azért, hogy Eduardo Serra rábólintott a legjobb operatőr díjra, így ő lett az első portugál Oscar-jelölt. Sőt, a kép olaj volt a kamaszkori Helena Bonham Carter-rajongásomhoz, és az én szememben továbbra is a legjobb teljesítménye. Meg kellett volna nyernie az Oscart!

 

1998) VELVET GOLDMINE, Todd Haynes

Értékes lehet, ha felismered magad a tempóban, különösen akkor, ha olyan érzéssel éled le a napjaid, hogy nem tartozol a helyedhez, és lényegében különbözsz a körülötted lévő emberektől. Kevés film ragadta meg jobban ezt a csodát, mint a Velvet Goldmine, amikor Christian Bale a Bowie-szerű popsztár filmjétől izzó tévére mutat, és kijelenti: "Ez vagyok én!" Emiatt és sok más ok miatt Todd Haynes glam rockja, a Citizen Kane-szerű elégiája egy elveszett korszakhoz mindig keményen megüt. Valójában kevés film volt nagyobb hatással rám a művészetről, önmagamról, ízlésemről és tervezési esztétikámról való megértésemet illetően.

 

1999) A SZŰZ ÖNGYILKOSOK, Sofia Coppola

Ha két évet tölt az életéből egy adott szövegen gondolkodva, akkor akár tetszik, akár nem, ragaszkodni fog hozzá. Ez az én dinamikám a Szűz öngyilkosok című filmben, amelyet már azelőtt is szerettem, hogy egy színházi utazásra indultam volna, ami felemésztette a napjaimat, miközben örömmel töltötte el az életemet, és néhány olyan kiváltságos emberrel, akiket barátomnak mondhatok. Én voltam a jelmez- és díszlettervezője Mário Coelho Lisszaboni nővérek című darabjának, amely a lányok végzetes bálestje és végső haláluk közötti elveszett hónapokról szól. Nemcsak imádom a végeredményt, de büszke is vagyok rá, amit művészetben dolgozóként nem mindig lehet elmondani. Köszönjük, Coppola és Eugenides, hogy inspiráltál mindannyiunkat.

 

2000) 102 DALMATIAS, Kevin Lima

Ha visszagondolok azokra a filmekre, amelyek először érdekeltek a jelmeztervezés iránt, a Star Wars: Episode I – The Phantom Menace mindig ott van. Vannak szó szerint dobozok, amelyek tele vannak gyerekrajzaimmal Amidala királynőről. Közvetlenül az űrmonarcha mellett azonban Cruella de Vil vázlatok hegyei is megtalálhatók. A 102 Dalmatians gyermekkora kedvence volt, részben Anthony Powell elképesztő dizájnjai, a színek bőségszara, a divatparódia és a szándékos kedélyesség miatt. Igen, gyerek voltam, megszállottan Amidala és Cruella, playa

0 Tovább

Az AFI Top Ten lendületet ad a "Nope"-nak és a "She Said"-nek

Az Amerikai Filmintézet megnevezte 2022 tíz legjobb filmjét és televíziós műsorát, amivel mindannyian lendületet adnak a díjátadó beszélgetésnek. És egyértelműen ez az, amiért a díjat szánják, tekintve, hogy minden évben eltökélten mainstream Oscar- és Emmy-listájuk van (korai éveikben néha kicsit kalandosabbak voltak, bár még mindig a mainstream). A filmek két „legmerészebb” választása, ha lehet annak nevezni őket, a Nem és a She Said, amelyeknek jelenleg nincs nagy Oscar-díja, bár a Nope jól teljesít a legjobb tíz lista elején/előfutára. évad.

Az AFI listái a filmben és a televízióban, valamint néhány kommentár az ugrás után...

Az év AFI filmjei

 

inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj inaj

„Avatar: A víz útja”
"Elvis"
“Mindent mindenütt egyszerre”
„A Fabelmanek”
"Dehogy"
"Azt mondta"
"KÁTRÁNY"
"Top Gun: Maverick"
„A nőkirály”
„Nők beszélnek”
 

Minden jó kép, ha *nagyon* biztonságos. Bár szeretjük a She Said-et (szolid újságírói dráma), de az év tíz legjobb filmje közé sorolni, mondjuk nagyvonalú! Talán ha a díj „az év legfontosabb témájával rendelkező amerikai filmek tíz legjobbja” lenne, akkor értelmesebb lenne. A legjobb film egyetlen nagy reménysége, amelyet kihagytak, a Babylon, az Üveghagyma és a Pinokkió voltak. De természetesen a BP néhány reménysége, mint például az Empire of Light (Egyesült Királyság), a Living (Egyesült Királyság), a Decision to Leave (Dél-Korea) és a Triangle of Sadness (Svédország) nem volt jogosult, mivel nem amerikai produkciók.

Tavaly az AFI listája megegyezett az Oscar végső legjobb film listájával 8/10-vel, a Tick Tick Boom és a Macbeth tragédiája pedig a jelölés reggelén esett le a nem amerikai Belfast (Egyesült Királyság) és a Drive My Car (Japán) filmekkel szemben.

AFI különdíj

„A Banshees of Inisherin”
Mivel az AFI-t annyira megszállottja az Oscar-zümmögés, mindig különdíjat ajánlanak fel egy Oscar- vagy Emmy-jelöltnek, aki kívül esik a hatáskörükön (amerikai mozi/televízió). Idén ez a megtiszteltetés Martin McDonagh sötét, metaforikus vígjátékaé, amely egy barátság hirtelen végéről szól. Azzal érvelnénk, hogy az Oscar-versenyben szereplő filmek közül jelenleg ez a legerősebb, mivel nincsenek hangos leszólásai, és folyamatosan minden célpontot eltalál az előfutárok elismeréséért vívott harcban (a korábbi filmek, amelyeket ilyen "különleges" módon díjaztak azóta nem tudtak bekerülni a legjobb tízes listán a legjobb film díjazott parazita és a legjobb film jelöltjei közé, Belfast és Roma)

Az év AFI televíziós műsorai

 

„Abbott Elementary”
"A medve"
„Better Call Saul” (5. szereplés ezen az éves listán)
„Hacks” (ismétlés a tavalyi listáról)
"Mo"
"Pachinko"
„Reservation Dogs” (ismétlés a tavalyi listáról)
„Végszegés”
„Valaki valahol”
„The White Lotus” (ismétlés a tavalyi listáról)

0 Tovább

HTML