Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

18 legjobb domain név generátor

Blogot szeretnél indítani, de nem tudsz nevet adni neki? Ezek a blognévgenerátorok segítenek megtalálni egy rövid és fülbemászó nevet blogjának a domainnév mellett.

A rózsa, bármilyen más néven, édes illatú. Igazán? Ez egy régi mondás, amit már senki sem vásárol. A mai kereskedelmi világban a név minden. Ez az Ön személyazonossága, online és offline egyaránt. Sok vállalat számára a márkanév válik a legfontosabb eszközzé. Gondolj a Nike-ra, a Google-ra, az Apple-re, a Pepsire vagy a Kellogsra. Ezek a nevek korábban soha nem léteztek (jó, az Apple ott volt, de az a fajta, amelyre ráharapunk). Kiagyalták, örökbe fogadták és nagy, könnyen felismerhető nevekbe építették be őket. Óriási márkaérték fűződik hozzájuk.

Tehát, amikor elindít egy blogot, ügyeljen arra, hogy milyen néven szeretné használni. Ha autóalkatrészeket árul online, nem akar híressé válni, és a „howtobakecookies” néven ismertté válni, igaz?

Mi a benchmark egy blog vagy egy webhely elnevezéséhez? Nincs szigorú szabály, de annak, aki egyszer hallja vagy látja, vissza kell tudnia térni az oldalra anélkül, hogy könyvjelzővel látná el. Lehet, hogy a név nem így indul, de meg kell, hogy legyen, hogy felismerhető márkává váljon.

Az online név legyen fülbemászó, könnyen elguruljon a nyelvéről, jó kimondani és jó hallani. A legjobb, ha kerülni kell a nyelvcsavarásokat és a fejtörőket. A rövidebb név jobb, mert könnyen megjegyezhető. A rövidebb név azért is jobb, mert elkerülheti az elírásokat az URL-ek beírása közben. Nem szeretné, ha egy látogató egy 404-es hibaoldalra érkezne pusztán azért, mert nehéz volt leírni a nevét. Egyesek úgy érzik, hogy a hosszabb, több kulcsszót tartalmazó név jobban működik a keresőmotorok számára, de ez vitatható.

0 Tovább

A Sony aranyhálót pörgetett 2018

A Sony aranyhálót pörgetett 2018-ban a nagy sikerű Marvel-animációs filmmel, a Spider-Man: Into the Spider-Verse-vel, az idei nyári folytatás pedig egy újabb, vizuálisan úttörő Miles Morales kalanddal készül.

A Spider-Man: Across the Spider-Verse-ben Miles egy vad multiverzumba kerül, ahol találkozik egy csapat Pókemberrel, akik megvédik azt. Póktársaságnak hívják őket, és egy 2099-es Pókember vezeti őket, Miguel O’Hara (Oscar Isaac hangja). Bár úgy hangzik, mint egy egészséges csapatmunka receptje, Miles hamarosan összetűzésbe kerül a Társasággal a sokoldalú káosz közepette.

„Filozófiailag Miles összetartja a multiverzumunkat” – mondja Kemp Powers rendező a Den of Geek magazinnak. „Annyira különbözik a többi Pókembertől, mert nincs olyan egyedül. Közel áll barátaihoz és családjához, és soha nem titkol el előlük semmit.”

1 Tovább

Thomas Jefferson és a Kínai Gong

Bár Richard Nixon kínai diplomáciai látogatása kisebb olvadást idézhetett elő a kínai-amerikai kapcsolatokban, nem ő volt az első elnök, aki megpróbált szinkronba kerülni a kínaiakkal. Thomas Jefferson közel két évszázaddal megelőzte.

Thomas Jefferson, az Egyesült Államok harmadik elnöke történetesen (a jelenlegi amerikai elnökkel ellentétben) intelligens ember volt, elképesztő feltaláló, és amint azt a DNS-tesztek kimutatták, valószínűleg a tévedés szószólója. Most már elképzelhetjük, hogy amikor a Kontinentális Kongresszus együtt ünnepelte a hálaadás ünnepét, Jefferson milyen húst – világosat vagy sötétet – tett a tányérjára.

Most, ha megnézi a nikkel farkát, láthat egy képet TJ monticelloi otthonáról. De amit a nikkel nem mutat meg, az az ő virginiai kastélyának egyedi belső tere. Monticello belseje sokkal eklektikusabb: állatbőrök, indián műtárgyak, zöld fű színűre festett padlók. Biztos vagyok benne, hogy az ABC Extreme Makeover: Home Edition "tervezőcsapata" értékelné.

De a konkrét tárgy, d'Jefferson, amely a Gong-rajongót érdekli, a "The Great Clock".

Eredetileg Jefferson egy philadelphiai otthonba tervezte, de az órát hajtó nagy súlyokon lévő kötelek túl hosszúak voltak az ügyfél otthonához. Ezért TJ elhozta Monticello-ba, és megalkotott egy órát, amely az egész ültetvényen jelölheti az időt.

Most, hogy ezt a Nagy Órát és a hosszú köteleket az otthonába illessze, TJ megtette azt, amit bárki megtenne, aki nem aggódott amiatt, hogy két év múlva eladja otthonát, amikor a kamatok emelkedtek, nagy lyukat vágott a padlóba, így kötelek lelóghattak a pincébe.

Szóval hogyan kapcsolódik mindez a Gongokhoz? Nos, ennek az órának a harangjátéka egy nagy kínai Gongból készült! És a „kényszerített szolgaságban dolgozó alkalmazottai” szerint a harangszót több mint három mérföldnyire lehetett hallani. Biztos vagyok benne, hogy sok rabszolgamunkás dalt énekeltek, hogy egybeessen az óránkénti gongolással. "Menj le Mózes, egészen Egyiptom földjén... Szólj a fáraó úrnak, hogy engedd el a népemet a Gongon. Engedd, hogy a népem Gong!"

Az óra még mindig mutatja az időt, és a kínai Gong még mindig csörög. Itt a szilárd gyártás!

Szerencsére már nincsenek rabszolgák, akik ezt használják az idő meghatározására. 1967-ben a Legfelsőbb Bíróság ítéletet hozott a Loving vs. Virginia ügyben, és minden államot arra kényszerített, hogy engedélyezze a fajok közötti házasságot. Túl kevés, túl késő Thomas Jeffersonnak és Sally Hemingsnek.

 

0 Tovább

Hogyan Hat a Generatív Mesterséges Intelligencia az Alkotói Gazdaságra

A kreatív munkásokat a jövőben felváltó mesterséges intelligencia felváltásáról szóló szóbeszéd közepette talán nem esik elég szó a jelenben felváltott kreatív eszközökről: az Instagram-befolyásolók csoportos csevegésekkel, jegyzetalkalmazásokkal, gyűrött papírral és szétszórt Post-It jegyzetekkel posztolnak ötleteket.

Az AI átveszi az ötletgenerátorok szerepét, a kreatív folyamat gyorsan fejlődik. Ennek az az oka, hogy minden gyengeségük ellenére, amikor az ötletgenerálás olykor brutális munkájával kapcsolatos feladatokról van szó, az AI-alkalmazások már megmentették az alkotókat a rettegett üres oldal fejfájást okozó csillogásától.

Luca Schaefer-Charlton, egy 6,7 millió követőt számláló kanadai TikToker, Johnny Valentine, egy amerikai TikToker 7,3 millió követővel és az essexi születésű valóságtévé-sztár, Chloe Veitch mind Londonban voltak egy eseményen, amikor a vezetőségük úgy döntött, hogy jó lesz. ötlet a három együttműködésre.

Schaefer-Charltonnak és Valentine-nak van egy online követője, amelyből Veitch profitálhat, és Veitchnek van olyan relevanciája, amelyből Schaefer-Charlton és Valentine profitálhat.

"Sok értelme volt" - mondta a Mashable-nek Jeff Duncan, az Ingenuity Live tehetségkutató ügynökség vezérigazgatója, amely mindhárom influencert képviseli.

Beállította őket egy WhatsApp-csevegésbe, és azt javasolta, hogy „építsenek együtt tartalmat”. Schaefer-Charlton, Valentine és Veitch mind lemaradtak, de nem tudták, milyen tartalmat készítsenek együtt.

"Pár percig ott ültem a WhatsApp csatorna előtt, és próbáltam néhány értelmes koncepciót kitalálni" - mondta Duncan. De úgy érezte, időt vesztegetett azzal, hogy saját maga alkotja meg ezeket a koncepciókat – és inkább a ChatGPT-hez vitte.

Duncan a ChatGPT-nek adott némi kontextust mindhárom alkotóról, és felkérte a generatív AI-technológiát, hogy készítsen közösségimédia-tartalmat a három alkotó számára, az eredményekre összpontosítva: "a követők áthidalása egyik alkotóról a másikra, és olyan vírusstratégiák létrehozása, amelyek a legnagyobb esélye van a legtöbb megtekintésre." A ChatGPT mintegy húsz ötletet küldött neki – mint például a zeneszerzőkkel való együttműködés új TikTok-videók létrehozásában vagy a versenyzés egy utcai művészeti vadászatban – „félelmetes volt”. Az ötleteket elküldte Schaefer-Charltonnak, Valentine-nak és Veitch-nek, és a trió a ChatGPT válaszait felhasználva több videót készítettek csatornáik számára.

"Ez egy tökéletes példa volt az AI használatára a tartalomstratégia intelligensebbé tételére, és ötleteket adva nekik" - mondta Duncan. "Ha meg tudja adni a mesterséges intelligenciának bizonyos szintű megértést arról, hogy mit akar elérni, akkor a tartalomkészítők felhasználhatják arra, hogy hatékonyabbak legyenek abban, amit tenni próbálnak."

A befolyásolók és csapataik már használják a generatív mesterséges intelligenciát – a mesterséges intelligencia egy olyan fajtáját, amely tartalmat állít elő, mint például a ChatGPT és a Midjourney. Lehetséges, hogy forradalmasítsa az alkotói gazdaságot és annak kétmillió főállású alkotóját és 46 millió amatőrét. A generatív AI hihetetlenül hasznos – és hatékony – eszköz lehet. Az alkotók és az alkotói marketingszakemberek egyelőre túlnyomórészt kreatív ötletelésre használják, ahogy Duncan is tette a tehetségére.

Hogyan használják az alkotók a generatív AI-t

A generatív mesterséges intelligencia két fő típusát használják jelenleg online: a szöveg- és a vizuális fókuszú. A szövegközpontúbb generatív mesterséges intelligencia, mint például a ChatGPT, pontosan arra használatos, amit Duncan tett Schaefer-Charltonnal, Valentine-nal és Veitch-szel. Képgenerátorok használata ötletek létrehozására az AI kevésbé nyilvánvaló használatának tűnhet, de valójában óriási hatást fejtenek ki.

Jordan Harrod kutató, a Harvard és az MIT végzős hallgatója, valamint a mesterséges intelligenciával foglalkozó YouTube-csatornát üzemeltető alkotó elmondta a Mashable-nek, hogy a Midjourney-t és más vizuális fókuszú generatív mesterséges intelligenciaeszközöket használta, hogy segítsen neki egy olyan imázsötlet kialakításában. nem tud rajzolni magát. Nem használja a teljes Midjourney képet, de kiindulópontként használja. Vannak olyan generatív mesterséges intelligencia eszközök is, mint az Opus, amelyek hosszabb videót készítenek – például egy YouTube-videót –, és rövidebb klipekké alakítják a TikTok vagy Instagram Reels számára.

"Az a dolog, amiről úgy látom, hogy nem túl hasznos, az a tartalom nagykereskedelmi generálása körüli diskurzus. Például: "Soha többé nem fogok videót forgatni, mert az egészet mesterséges intelligencia segítségével fogom generálni, és ez vírusos lesz. "" - viccelődött Harrod. "Először is, nem sok olyan eszközt láttam, amely valóban jó lenne ebben. Másodszor, ha a kreatív térbe mész, akkor csinálod, mert vannak ötleteid, és meg akarod őket alkotni. , és olyan eszközöket keres, amelyek segíthetnek ebben. Nem azért, mert a lehető legtöbb tartalomidőt próbálja generálni."

Dave Wiskus, a Nebula, az alkotóknak szánt streaming szolgáltatás alapítója és vezérigazgatója a Mashable-nek elmondta, hogy ez a technológia lehetővé teszi a tartalomkészítés elérhetőbbé tételét. Az ötletalkotáson túl a Wiskus úgy látja, hogy a ChatGPT és a Midjourney olyan kreatív kezdőeszközök készlete, amelyek sikerre késztetik az alkotókat, ha

ve nyers tehetség, amelyet egyszer talán nem használtak.

"Az Autotune nem tette tönkre az éneklést: csak arra késztette a másfajta kreativitással rendelkező embereket, hogy megtalálják a kreativitásuk kifejezésének megfelelő módját" - mondta Wiskus. "A Photoshop nem tette tönkre a fotózást. Csak azért tette, hogy minél többen foglalkozhassanak a fotózással; elérhetőbbé tette a fotózást, hogy minél több művésztől jobb alkotásokat szerezhessünk. Úgy gondolom, hogy az AI, legalábbis úgy, ahogy ma ezeket az eszközöket értjük , ugyanazt a hatást fogja elérni."

Az egyszerű válasz arra, hogy a generatív mesterséges intelligencia hogyan befolyásolja az alkotói gazdaságot vagy bármilyen munkát, az az, hogy időt takarít meg. Ezen eszközök egyike sem tökéletes. Éppen ezért Duncan arra biztatja ügyfeleit, hogy mindenre használják – a receptek keresésétől a filmajánlások megszerzéséig –, hogy megismerjék, mi a jó és mi az, ami nem.

"Egyelőre a javaslatom minden tartalomkészítőnek a következő volt: légy a mestere annak, ami jelenleg létezik" - mondta Duncan. – Mert nem akar a nulláról indulni, amikor megjelenik az új termék.

A buktatók

Jelenleg a generatív AI még mindig elég hülye. Nem remekül bonyolult videókat készíteni, egyszerűsíteni az alkotóazonosítás folyamatát, elsőre jól megírni, vagy akár teljesen eredeti ötleteket kitalálni. És persze vannak szerzői jogi problémák is. És attól tartunk, hogy mivel nagyon sok alkotót ösztönöznek az AI használatára, mindegyiküknek ugyanazok a kreatív ötletei lesznek.

Rem Darbinyan, aki a mesterséges intelligencia és az influencer marketing világában egyaránt dolgozik a SmartClick, az AI és gépi tanulási megoldásokat szolgáltató vezérigazgatójaként, valamint a Viral Mango, egy mikro- és nano-befolyásoló marketingplatform vezérigazgatójaként a Mashable-nek elmondta, hogy a generatív AI egy "csodálatos eszköz" az alkotók számára, de ha mindenki hasonló módon kezdi el használni, az befolyásolhatja az alkotók új ötleteit.

"Arra számítok, hogy ez az emberi kreativitás egyfajta eróziója lesz" - mondta Darbinyan. Aggódik, hogy kreatív izmaink gyakorlása helyett olyan eszközöket kezdünk használni, mint a ChatGPT mankóként. "Idővel minél inkább támaszkodunk a mesterséges intelligenciára, annál kevésbé leszünk kreatívak, és egyre inkább az AI-ra fogunk hagyatkozni az ötletek generálásakor."

Darbinyan hozzátette, hogy természetesen nem tudjuk biztosan. Ezek az eszközök hihetetlenül újak, de a kreativitást egyszerűen figyelembe kell vennünk. Wiskus a maga részéről nem teljesen biztos abban, hogy ez a fajta mesterséges intelligencia valóban árt az emberi kreativitásnak – lehet, hogy csak megváltoztatja.

"A legvalószínűbb forgatókönyv nem az, hogy a mesterséges intelligencia tönkreteszi az emberi kreativitást" - mondta Wiskus. "Az lesz, hogy az emberek – a kreatív emberek – új módokat találjanak arra, hogy új eszközöket használjanak a kreativitás kifejezésére."

A generatív AI és az alkotói gazdaság jövője
Eléggé vitathatatlan, hogy a generatív mesterséges intelligencia erős hatással van az alkotói gazdaságra, de nem világos, hogy hatása erősödik-e, vagy stagnál. A generatív mesterséges intelligencia, abban a formában, ahogyan ma ismerjük és használjuk, viszonylag új. A ChatGPT hivatalosan csak 2022. november 30-án került bevezetésre, az őt kiszolgáló adatok csak 2021-ig frissülnek, és ahogy az OpenAI elismeri, vannak korlátai, beleértve a „társadalmi elfogultságokat, hallucinációkat és az ellenséges felhívásokat”. Minden új frissítéssel ezek a korlátozások valószínűleg csökkenni fognak.

A lehetséges hátrányok ellenére a generatív mesterséges intelligencia használatával időt takaríthat meg, megnyitja az alkotókat új ötletek és megközelítések előtt, és alapvetően nagyon szórakoztató vele játszani, ha alkotó vagy. Schaefer-Charlton, Valentine és Veitch elmondták Duncane-nek, hogy nagyon jól érezték magukat azon videók elkészítésében, amelyekben a ChatGPT segített nekik ötletelni.

Duncan azt mondta, nem tudja, hogy a sok ChatGPT-vel fűtött koncepció közül melyiket választotta a három alkotó végül a rögzítés mellett, és még nem tették közzé az összes általuk készített tartalmat. De azt mondja, hogy a folyamat tökéletes példája annak, hogyan dolgozhatnak az alkotók az AI-val, hogy „hatékonyabbá tegyék magukat abban, amit tenni akarnak”. Azokat az alkotókat, akik megtagadják ezen eszközök használatát, megkockáztathatják, hogy az AI-eszközöket használó alkotók utolérjék őket.

De nem szabad elfelejteni, hogy ez új, még feltáratlan, és minden lenyűgöző munka ellenére, amit végezhet, az AI még nem helyettesít semmi igazán értelmeset.

„Fogalmunk sincs, mi fog történni valójában” – mondta Harrod. "Öt hónappal ezelőtt senki sem tudta volna megjósolni, hogy mi történik most. Ez csak nagyon mozgó célpont, hogy megpróbáljunk jóslatokat tenni az ilyen típusú dolgokkal kapcsolatban."

Harrod és más alkotók egyelőre csak játszanak az eszközökkel, és nézik, mit tudnak alkotni.

 

0 Tovább

A tárgyalótermi filmeknek általában

A tárgyalótermi filmeknek általában van egy nyerő formulája, amely az igazságérzetünkre apellál. Soha nem akarunk látni ártatlan embereket olyan bűncselekmények miatt, amelyeket nem ők követtek el, így általában egy megbízható történet épülhet a szerencsétlen szereplők bíróság előtti védelmének folyamatára. De mivel a dráma nagy része egyetlen díszletben játszódik le, egy igazán jó tárgyalótermi film elkészítéséhez bizonyos elemek látványosan működnek.

Szüksége lesz egy nagyszerű, karizmatikus ügyvédre, akinek élete, karrierje vagy hírneve attól függ, hogy megnyeri-e az ügyet. Aztán ott vannak a vádlottaid, akiknek legalább egy kicsit rokonnak kell lenniük. Hiszen bármelyikünk elkeveredhet szerencsétlen körülmények között a megfelelő eseménysor mellett! Aztán ott vannak a tanúk, akiket rá kell venni, hogy mondják ki az igazat, és az ellentétes tanácsadó, aki gyakran olyan ellenséges, mint maga az igazságtalanság. A legfontosabb, hogy kivételes párbeszédre, cselekményre, színészi játékra és rendezésre van szükséged, ha a műfaj klasszikusát akarod létrehozni.

Megölni egy gúnymadarat

Az 1962-es To Kill a Mockingbird című film, amely Harper Lee azonos című bestseller-regényén alapul, továbbra is azon kevés ikonikus tárgyalótermi filmek közé tartozik, amelyeknek nem igazán az a célja, hogy boldog véget érjen, de valahogy mégis sikerül elérnie. Az emberi tisztesség feltűnő szintje játszódik le, amikor Atticus Finch (Gregory Peck) ügyvéd megpróbál megvédeni egy fiatal afro-amerikai férfit, akit egy kaukázusi lány megerőszakolásával vádolnak.

1 Tovább

HTML