Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A "Skip Intro" / "Skip Credits" gomb a különböző streaming szolgáltatásokon

A "Voir" nyitócímei csodálatosak, nem?

A "Skip Intro" / "Skip Credits" gomb a különböző streaming szolgáltatásokon az oka annak, hogy nem lehetnek szép dolgok. A kreditszekvenciák művészete valóban meg tudja adni a sorozat alaphangját, és ennek kihagyása legjobb esetben türelmetlen, rosszabb esetben durva. Az ilyen dolgok erényeit magasztaló "Art of the Title" weboldal technikailag nincs zárva (kerestük is!), de 11 hónapja nem jelent meg új cikk. Mindez arra késztet bennünket, hogy őszintén reméljük, hogy az Emmy-szavazók elég jól választanak ahhoz, hogy itt-ott legalább néhány embernek eszébe jusson a szórakozásnak ez a parányi oldalsávja. Az Emmy-szavazóknak mindig bőven van méltó választási lehetősége ebben a kategóriában. Idén 162 program verseng a 7 jelölési helyre, ha jól számoltuk.

Íme, hat program a fejünk tetején, és reméljük, hogy fontolóra veszik a mai szavazás befejezését...

https://github.com/tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://github.com/zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4D

https://github.com/18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://github.com/kungfu-panda-part4-taichung-4D

https://github.com/dun3-part2-taichung-4D-1070p

https://groups.google.com/g/exhuma-tw-cerse-2024-duckling-taipei/c/Z0ZtK9xigV8


https://community.she.com/topic/2552282/https-groups-google-com-g-exhuma-tw-cerse-2024-duckling-taipei-c-z0ztk9xigv8

https://community.she.com/topic/2552288/https-github-com-kungfu-panda-part4-taichung-4d

https://community.she.com/topic/2552291/https-github-com-18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://community.she.com/topic/2552294/https-github-com-zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4d

https://community.she.com/topic/2552297/https-github-com-tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://community.she.com/topic/2552164/https-github-com-tw-18x2beyond-youthful-days-4khd

https://community.she.com/topic/2552167/https-github-com-zh-18x2beyond-youthful-days-hd-4d

https://community.she.com/topic/2552171/https-github-com-18x2beyond-youthful-days-taichung-full

https://community.she.com/topic/2552174/https-github-com-kungfu-panda-part4-taichung-4d

 

VÉGREHAJTÁS (APPLETV+)

Hipnotikus képsor, amely a műsor központi előfeltételének lidércnyomásos szürrealizmusával és identitáshasadásával játszik.

CSAK GYILKOSSÁGOK AZ ÉPÜLETBEN (HULU)

A "The New Yorker" csodálatos majomja. Rajzfilmesen közvetlen és megnyerő

A LÉPCSŐ (HBO)

A 3 dimenziós családi ház építészeti bontási minősége szemet tágít. De az üvegház elem a tökéletes cseresznye a tetején, tekintettel a botrányos, silány családi történetre a középpontban.

VOIR (NETFLIX)

Egy egyszerű koncepció az álomlátás tisztaságával. Az, hogy az összes klasszikus filmet egy kerek, fényvisszaverő felületre vetítik, és ez a felület felfedi magát (ha még nem jöttél rá), hogy szemnek tűnjön a végén pislogással. Szerelem, szerelem, imádom ezt a sorozatot, amiben annyi lehetőség rejlik, hogy örökké együtt futhassanak az emberekkel, akik személyes filmélményeikről beszélnek. Reméljük legalább lesz második évada. Azt is érdemes megjegyezni, hogy a Awards Daily hírnevű Sasha Stone írta és meséli el a legjobb "Summer of the Shark" epizódot, amely a Jaws-szal kapcsolatos fiatal lány tapasztalatairól szól. Ő is rajta van a Narráció szavazólapján!

HALO (PARAMOUNT+)

Egy gyönyörű sci-fi fényezéssel egy Spartan alkotását látjuk magunk előtt. A Netflix Daredevil klasszikus címeire emlékeztet. Az egyetlen elgondolkodtató ebben a csillogó szépségben, hogy úgy tűnik, hogy nem a színész, Pablo Schreiber a testmodell, miközben a Master Chief 117 (a karaktere) készítését bámuljuk. Tehát pontokat vonnak le ezért?

ANDY WARHOL NAPLÓI (NETFLIX)

Ez egy jó műsor volt, és a címek megfelelőek az előadóhoz és a hangulathoz.

Furcsa módon nem találtunk videót a Squid Game nyitócímsorozatáról (bár SZÁZ, rajongók által készített variáció létezik, köztük tucatnyi oktatóanyag egy olyan sorozat animálásához, mint a nyitó), bár valószínűleg nincs szükség rá, hogy valakit jelöljenek.

0 Tovább

Boldog születésnapot, Sarah Michelle Gellar!

Sarah Michelle Gellar aktív Instagram-fiókjából

Boldog 45. évet, Sarah Michelle Gellar !!!

Ennek a csodálatos alkalomnak a megünnepléseként áttekintjük azt a három projektet, amelyek 1997-es sztárcsináló évében jöttek létre, és megerősítették a helyét a sikolykirálynő panteonban olyan nevekkel együtt, mint Jamie Lee Curtis, Adrienne Barbeau. és Neve Campbell. A legjobb kezdésnek az a sorozat, amelyben karrierjét meghatározó szerepe volt: Buffy, a vámpírölő. Ami az évad közepén indult a Savannah című műsor helyett a WB-n, az igazi változást hozott a televíziózásban...

Buffynak most bonyolultabb öröksége lehet a sorozat legnagyobb Big Badjének, Joss Whedonnak a tettei miatt. Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni azt a munkát, amelyet a színészek, különösen Gellar terítettek le.

VASQ VASQ VASQ

 

Buffy Summers főhősnőként, egy középiskolás diákként zsonglőrködik, aki normális kamaszkorban él, és teljesíti a természetfeletti erőkkel éjszaka küzdő Slayer feladatait, Gellar a mágnesesség, az okosság és a sebezhetőség ereje. Minden epizódban Buffy mindig neveket vesz fel, és mindenféle démoni fenekére rúg. Még mindig vannak szívszorító pillanatok, amikor azt látjuk, hogy annak ellenére, hogy emberfeletti harcos, még mindig fiatal, törékeny tinédzser.

Az egyik ilyen alkalom az első évad fináléja, a „Prophecy Girl”, ahol Buffy értesül arról, hogy fel kell áldoznia magát a Mesterrel (Mark Metcalf) való küzdelemben. Elborzadva ettől a leleplezéstől, felháborodik, mondván, hogy felhagy Slayer-i feladataival. Végül legyőzi a Mestert, miután feltámadt, és továbbra is a Slayer szerepét tölti be. De mivel a sötétség erőivel vívott harca élet-halál véget nem érő kérdése, a kudarcra ítélt jóslás, amelyet kapott, rávilágít arra, hogy hosszú távon is benne van.


Ez a pillanat is egy a sok közül, ahol Sarah Michelle Gellar teljesítménye Emmy elismerést érdemelt. Ha arról van szó, hogy melyik a legszebb órája, akkor lehet, hogy csak bénító portréja a gyászról az ötödik évad „The Body” epizódjában. Döbbent arcának fenti pillantása, miután felsikolt: "Nem szabad megmozdítanunk a testet!" olyan ijesztő, mint bármely természetfeletti szörny. Nem élőholt lényekkel van dolga, hanem egy valós esemény, amely lerombolja azon képességének korlátait, hogy mindenkit megmentsen, aki az útjába kerül.

Emmy vagy nem Emmy, Gellar Buffy Summers szereplése továbbra is sokféle tudományos tanulmányt inspirál, és erős helyet foglal el a popkultúrában.

Gellar karaktere az I Know What You Did Last Summer című filmben, amely hét hónappal Buffy premierje után jelent meg, hasonlóképpen saját maradandó örökséggel rendelkezik. Míg Julie James (Jennifer Love Hewitt) a film főszereplője, addig Gellar Helen Shiversének a csillaga ragyog a legfényesebben. Több, mint a tipikus szexuálisan aktív legjobb barát, akit gyakran találunk a slasher képeken, Helen Shivers üdítő mélységgel ír és ábrázol.

Egyszer egy gyilkos halász célba veszi őt és barátait egy évvel egy végzetes baleset után, amely összetörte az életüket, Helen leleményes hősnőként bizonyítja magát. Például, miközben városa július 4-i felvonulása zajlik, Helen készségesen használja magát csalinak, hogy kihúzza a gyilkost. Mivel azonban ő az a segéd, aki megszegi a „nem szex” szabályt a slasher műfajban, Helennek végül a halász horgával kellett találkoznia, annak ellenére, hogy ikonikus üldözési jelenete felcsillant a remény, hogy életben maradhat. Mindazonáltal a még mindig készülő, a Croaker Queen-t dicsérő cikkek bizonyítják, hogy mennyire értékes a karakter és Gellar teljesítménye.

Miután a Tudom, mit csináltál tavaly nyáron átütő siker lett, 125 millió dollár bevételt hozott világszerte 17 millió dolláros költségvetés mellett, majd jött a kis szerepe a Sikoly 2-ben. Gellar szereposztása Casey „CiCi” Cooper nővérként egyfajta kaszkadőr casting. Janet Leigh-vel a Psycho-ban, valamint Drew Barrymore-ral az első Screamben. Olyat, ahol a filmesek hatalmas nevet adtak, és korán megölték a karakterüket, hogy összetörjék a közönség elvárásait – „Ó! Ha ez az ember elmegy, akkor bárki megteheti.”

Korlátozott szerepkörén belül Gellar belejátszik a franchise védjegyévé vált önreferencia-jellegébe azáltal, hogy filmes tréfálkozást folytat a folytatások természetén, és azon, hogy mindig alacsonyabb rendűek-e elődeiknél. Ráadásul a telefonhívása a franchise egyik legjobbja. Ahogy Szellemarc sziszegi: "Ne felejtsd el beállítani az ébresztőt!!" ahogy telefonál vele, még mindig hidegrázik a gerincem.

A Scream 2-vel együtt Gellar a Buffy, a vámpírölő második évadával zárta áttörését. 1997-es szalagcíme óta Gellar virágzó filmes karriert futott be az olyan képeknek köszönhetően, mint a Kegyetlen szándékok című erotikus töltetű tinidráma, ahol típusellenes alakítást nyújt a manipulatív Kathryn Merteuil szerepében, és a kereskedelmileg sikeres angol nyelv.

0 Tovább

Ennek a képnek semmi köze a poszthoz, de Nicole Kidman három karácsonya volt. Egészségére!

Évekkel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a filmes évfordulókat nem ünnepelhetjük teljesen véletlenszerűen a Film Experience-en, ezért elköteleztük magunkat a 10., 25., 50., 75. és 100. partira. Gyakran kóborolunk, különösen, ha olyan "projektekkel" vagyunk elfoglalva, mint a Smackdown vagy mi, így ez a döntés haszontalan volt, és jövőre valószínűleg el fogjuk hagyni. A tágabb filmkultúra egyébként sem jönne be, mindenféle furcsa évfordulót ünnepelnének (17.! 36.!), hogy újra és újra ugyanazokat a dolgokat ünnepeljék. Ez az egész hosszú út ahhoz, hogy eljussunk ennek a posztnak a lényegéhez (KÉPJEN BE), ami

Mi történt ezen a karácsonyi napon a showbiznisz történetében...

100 ÉVE

 

Valójában fogalmunk sincs, mi történt a showbizniszben pontosan 1921 karácsonyán. Tudjuk, hogy a Tarzan kalandjai (1921) című sorozat Elmo Lincolnnal (az utolsó Tarzan, akinek nem volt edzőtermi teste) nagy siker volt. üzlet abban a hónapban a moziban. És tudod, milyen furcsa rajongunk a Tarzan-képekért. Valószínűleg a negyedik fejezeténél járt az ünnep alatt. A filmsorozatok nagyon népszerűek voltak a néma korszakban, és akkoriban heti rendszerességgel haladtak a következő epizóddal, és általában minden alkalommal egy cliffhanger-re végződtek. Még 30 évig népszerű formája maradt Hollywoodnak, de az 1950-es években elkezdtek meghalni, ahogy a televíziók egyre gyakoribbá váltak az otthonokban. Különös fordulatként a 21. század legnépszerűbb filmjei (szuperhős-franchise) sokkal közelebb állnak ehhez a halott filmgyártási formához, mint más hollywoodi filmformákhoz.

75 ÉVE

1946 karácsonyán került a mozikba a Borotva éle című eseménydráma. A film az év tíz legtöbb bevételt hozó filmje közé került, és négy Oscar-díjra jelölték, köztük a legjobb film díjára. Elnyerte a legjobb női mellékszereplő (Anne Baxter) díjat, amelyet hosszasan tárgyaltunk a Smackdown mellékszereplő egyik legutóbbi epizódjában. A legjobb film másik két jelöltje, az It's a Wonderful Life karácsonyi klasszikus és az Egyéves gyermekkori dráma szintén újdonságnak számított akkoriban a mozikban. Ezen az ünnepen mutatták be a Joan Crawford Humoresque melodrámát is. Jó hónap Hollywood számára.

50 ÉVE

Az 1971-es ünnepnapon a mozikban bemutatott nagyfilm nem eseménykép volt, hanem egy viszonylag olcsó zsaru dráma, a Dirty Harry Clint Eastwood főszereplésével. Annyira népszerűnek bizonyult, hogy majdnem akkora bevételt hozott, mint az akkoriban szintén újdonságnak számító Diamonds are Forever Bond-kirándulás. Piszkos Harry népszerűsége nyilvánvalóan korszellem volt. Az erőszakos embergyűlölő és rasszista zsaruk divatosak voltak 1971-ben. Gondoljunk arra, hogy a The French Connection, amely két hónappal korábban nyílt meg, még nagyobb sikert aratott. Bár most lehetetlen elképzelni egy durva presztízsmentes eljárást Oscar-bajnokként, a The French Connection az év nagy Oscar-behemótjának bizonyulna öt győzelemmel, köztük a legjobb film díjával.

25 ÉVE

1996 karácsonyának napján a The People vs Larry Flynt és az Evita (az imént tárgyaltuk) egyaránt megnyílt a mozikban, mindkét fajtából aranyat remélve: a box office-t és az Oscar-díjat! Mindkét osztályon csak szerény sikereket értek el. Nem ez volt az utolsó alkalom, hogy Courtney Love és Madonna szembekerült egymással a nyilvánosság előtt.

10ÉVE

2011 karácsonyán két legjobb film jelöltje került a mozikba: az azonnal rosszindulatú Extremely Loud és Incredibly Close (az egyik a filmek hosszú sorából, amelyeket az emberek csak a másodperc töredékéig szerettek, és ez a másodperc töredéke az utolsó pillanatban történt a bemutató és a díjátadó szavazás során), és Steven Spielberg epikus fiú és parkó kalandja, a War Horse.

MA


Melyik filmet fogod látni ezen a hétvégén?

A mozizás már nem olyan, mint régen (*sír*), így az egyetlen lehetőség a közeledben valószínűleg a franchise trió: A király embere, a Pókember, nincs út haza, és a Mátrix feltámadás. De ha igazán szerencsés vagy, akkor is elkaphatod a West Side Storyt vagy a Nightmare Alley-t. Néhány városban limitált kiadásban ma nyílik meg a Párhuzamos anyák Penélope Cruz főszereplésével (egy másik pompás előadásban!), amelyet először Velencében tekinthettünk meg, és a Macbeth tragédiája az Oscar-mániás Denzel és Frances főszereplésével (a NYFF-en bírálták el).

Széles kiadásban az új lehetőségek közé tartozik Michael B Jordan az A Journal for Jordan című elveszett katona-drámában, az American Underdog című sportdráma Zachary Levivel, valamint Paul Thomas Anderson kacskaringós, 70-es évekbeli vígjátéka, a Licorice Pizza, amely a két ember közötti különös kapcsolatról szól. iránytalan huszonéves (Alana Haim) és egy 15 éves gyereksztár, aki a barátja szeretne lenni (Cooper Hoffman). Nem vagyok elragadtatva (elnézést a filmkritikus közösségtől!), de Bradley Cooper és Harriet Samson Harris mindketten tiszta dinamit

0 Tovább

Kellemes Ünnepeket! Nagyon kedves, viharos szezont ünnepelünk

Kellemes Ünnepeket! Nagyon kedves, viharos szezont ünnepelünk - díjátadó szezont -, és a mostani kritikusdíj-hullám nagyon izgalmas fejleményeket hozott számunkra. Talán nem ez a legnagyobb megdöbbenés, hogy Jane Campion szigorú, érzéki westernje, A kutya hatalma ennyire kritikus kedvenc lett. Közel két évtized óta ez az első alkalom, hogy Campion egyik telefonját komolyan fontolgatják, de a film figyelemreméltó bemutatása a díjakkal és a legjobb rendezői díjak hatalmas száma, amit ő szerzett, rendkívül megérdemelt, és karrierje általános pályáját tekintve valami. meglepetéstől.

A 2009-es Bright Star óta bemutatott első filmje (és miután két évadon keresztül bemutatta a Top of the Lake című elismert sorozatot), Campion tetszése az Akadémia és a kritikusok körében az évek során vadul megváltozott. Amilyen elragadtatva fogadták A zongorát, az 1996-os merész, céltudatosan kemény élű adaptációja Henry James A hölgy portréja című művéből sok jóindulatot levert, és bármennyire is durva ez a film, az életemben nem tudom megérteni. miért torpedózta meg ez annyira a presztízsét...

Örülök azoknak, akik szerint a Kutya ereje Campion új csúcsa, de aki azt mondja, hogy visszatér a formába, az nem figyelt oda. Lehet, hogy egy kicsi, dedikált sarokban hadonászok a pom-pomjaimmal, de szívesen integetem itt és most.

Mielőtt a Hölgy portréja komolyan elkezdődne, Campion lefegyver minket a nyitórészben. Több új-zélandi nő beszéli meg kedvenc dolgait a csókolózásról hangfelvételben, miközben a produkciós kreditek szerepelnek. Amikor a nyitórész helyesen kezdődik, egy montázs lesz belőlük, ahol fiatal nők pózolnak a kamerának, és egy tisztáson táncolnak, miközben Wojciech Kilar partitúrájának fuvolái szerenádozzák őket. Ez egy szokatlan döntés, egy óda a mai Isabel Archers-hez, valamint egy meglehetősen csábító száraz futás a film számos esztétikai stratégiájához. Stuart Dryburgh kamerája flotta és mozgékony marad, és pompásan figyel a színészek arcára és testére lenyűgöző kompozícióiban, míg Veronika Jenet vágása szorosan tartja az érzelmeket és a hangulatot, megzavarva a kamera hivalkodó vizuális ritmusait, ahányszor fenntartja azokat.

A montázs minden figyelmeztetés nélkül átadja helyét a tényleges filmnek, egy lány kezére írt címről a rettenthetetlen hősnőnk Isabel Archer (Nicole Kidman) közeli képére, amint a rovarok és a madarak száguldanak körülötte, és ráközelítenek. könnyfoltos arcát, ahogy a szemei minden irányba vándorolnak, néha még a kamerát is megpiszkálják. Magánélete hamarosan kétféleképpen is megtörik. Filmileg a vágás vágásával egy közepes felvételbe költözik, amelyből kiderül, hogy egy fa ágán ül, amely nagyon közel van a talajhoz, miközben a fa többi része megvédi őt a naptól. Fizikailag egy olyan ember közeledtével, akiről megtudjuk, hogy egy Lord Warburton nevű művészkrata (Richard E. Grant). Kicsit megdöbbentnek tűnik, amikor végre beszél vele, és megnyugtatja, hogy ha nem akar az ő tulajdonában lévő házban lakni, akkor nem kell, még ha az teljesen biztonságos is. Viccelődik, hogy egyesek nem szeretik a vizesárkot, Isabel pedig, aki kétségbeesetten vágyik minden megerősítésre vagy kedvességre, amit a férfinak adhatna, azt mondja, hogy szereti a jó vizesárkot, ami jelzéssé válik, hogy megerősítse, hogy egy életre megérintette. és továbbra is kedvez neki, ha meggondolja magát. Ez pedig a távozásra utaló jele, eltávolodva egy igen méretes kerttől, ahol egy kis, meghitt összejövetelnek ad otthont, és beviharzik egy kastélyba anélkül, hogy bárkivel beszélne. Nos, beszél a kutyával, és egy fantasztikus szögletes lövéssel felemeli, mielőtt teljesen visszavonulna.

James regénye ezt a találkozást tizenhat korábbi bevezető, jellemzés és felépítéssel kontextusba helyezte, amelyek mindegyike teljesen kimaradt Laura Jones forgatókönyvéből. Mégis, Isabel beszélgetésének mely pontján érezte meg, hogy a halk szavú férfi, akivel beszélgetett, egy udvarló, akit pillanatokkal korábban elutasított? Az előadáson keresztül kapcsolódtál be ebbe? Lencsézés? Irány? Párbeszéd? Csend? A fentiek mindegyike és egyik sem? A Hölgy portréja során Campion a bonyolult interperszonális kapcsolatok kezdetére, közepére és végére ejt bennünket, és arra kér bennünket, hogy utolérjük a képernyőn látható emberek történetét, miközben a jelenetspecifikus érzelmi ütemekre és a történetek sűrű levegőjére hangolunk. , nem teljesen megismerhető életek, amelyek minden szereplőhöz ragaszkodnak. Nem kell sok idő ahhoz, hogy megismerjük ezeknek a figuráknak a színét, temperamentumát és ambícióit, de a bennük rejlő titkok olyan büszkén rejtve maradnak, amennyire csak akarják.

Ha már a rejtélyekről beszélünk, szánnom kell egy percet, hogy megállapítsam azokat a kulcsfontosságú kapcsolatokat, amelyekre A hölgy portréja korai szakaszai épülnek. Isabel Archer egy fiatal amerikai nő, aki Amerikával élt együtt

0 Tovább

Mr. Kirsten Dunst szerencsés fickó, nem mondod? Az elmúlt évtizedben előtérbe került, és napjaink egyik legnagyobb rendezője

Mr. Kirsten Dunst szerencsés fickó, nem mondod? Az elmúlt évtizedben előtérbe került, és napjaink egyik legnagyobb rendezője – Spielberg – filmjeiben játszott! Scorsese! Réti kakukkszegfű! –, miközben egy rakás emlékezetes alakítást nyújtott mellékszerepekben. Miután kiérdemelte a TV-díjak dicsőségét, végül ugyanezt az elismerést a nagy képernyős díjakra ruházta át, és elnyerte első Oscar-jelölését ugyanabban a filmben, amely a feleségét késedelmes elismerésben részesítette. A díjak kedvelői számára George Burbank szerepe a Kutya hatalmában még több Oscar-triviát rejt magában. Tudod, amikor Jane Campion legutóbbi filmje a legjobb film jelölését szerezte meg, ez volt az ötödik egymást követő év, amikor Plemons szerepelt az Akadémia legnagyobb trófeájáért járó filmben…


Ott van, az ÍR margóján.

Jesse Plemons először 2015-ben szerepelt a legjobb film jelöltjében, amikor a Bridge of Spies szerteágazó szereplőgárdájának tagja volt. Azonban nem ez volt a szerencsés sorozatának kezdete. Ez két évvel később kezdődött, egy másik Steven Spielberg projekttel. A gyorsan forgatott The Post csak két jelölést kapott – Kép és Színésznő –, de Plemons a Washington Post ideges ügyvédei között hagyta magát. A következő évben szerepelt Adam McKay Vice című filmjében, a film kitalált narrátoraként és a narratíva legfurcsább fordulatának középpontjában. 2019-ben Scorsese The Irishman-je következett, ahol Plemons Chuckie O'Brient, Jimmy Hoffa örökbefogadó fiát és közeli munkatársát alakította.

Talán emlékszel a Netflix-eposz legfeszültebb sorozatában játszott szerepére, egy megbocsáthatatlan gyilkosság előjátékára, tele esztelen fecsegésrel és buta naivitással. Plemons tulajdonképpen főszerepet játszott a következő díjátadó szezonban, de Charlie Kaufman I'm Thinking of Ending Things című filmje nem kapott túl nagy vonzerőt annak ellenére, hogy furcsa volt. Roy Mitchell, a Júdás és a Fekete Messiás fő FBI-fiúja volt a szerep, amely visszahozta a legjobb filmek közé. Mivel az Akadémia Stanfieldet és Kaluuyát is mellékszereplőnek tekintette, talán Plemonst látták a kép valószínűtlen főszereplőjének. Ki tudja, mikor van szó az AMPAS-ról és azok csalárd módszereiről?

Szerencsére ennyi hálátlan szerep után Plemons kapott egy szerepet, amely lehetővé tette számára, hogy ragyogjon. A The Power of the Dog-ban a történet fő négyesének legvisszafogottabb teljesítményét nyújtja, többnyire Cumberbatch kegyetlen Philének és Dunst Rose gyarlóságának reaktív figurájaként. Mégis, csendessége ellenére, bonyolult tárgyalásokkal teli ábrázolás, amely a testvéri frusztrációt mutatja be, amelyet a férj odaadása és egy tapintható ereje tapintható testvéri kötelék okoz. Oscar-klipje azokban a jelenetekben érkezik, amelyeket a színész megoszt valós partnerével, miközben George kifejezi magányát és azt a boldogságot, amelyet Rose hozott a világába. Ez egy kényes dolog, az elnyelt érzelmek gosszan kifejezése, amely némaságából nyer erőt.

Lehet, hogy Plemons munkája nem olyan kirívó, mint a sztárjai, de ugyanúgy megérdemli az elismerést. Ráadásul ezúttal az ő filmje nyerheti el a legjobb film Oscar-díját, ezzel a történelmi sorozatot győzelmesen zárva. Sam Elliott megjegyzései a Netflix revizionista westernjének Brokeback-szerű sorsát vetíthetik előre, de remélhetőleg az Akadémia demográfiai helyzete eleget változott 2005 óta. Kerüljük el az újabb Crash-katasztrófát.


Ami a legjobb filmet illeti, Blanchett az AMPAS kedvenc színésznője.

Ha visszagondolok az egymást követő legjobb film jelöltek sorozatára, amennyire meg tudom állapítani, Plemons ötéves szerencséje példátlan az Akadémia történetében. Természetesen néhány színész négy egymást követő évben teljesítette a legjobb film jelöltjeit, de öt új eredménynek tűnik. Ennek ellenére Jesse Plemons messze nem az a mester, aki a legtöbb filmet az AMPAS legjelentősebb kitüntetésére érdemelte ki. Cate Blanchett ebben az évben a nyolcadik és kilencedik legjobb film jelöltjei közé sorolta a Ne nézz fel és a Nightmare Alley-vel. Ez teszi őt a színésznővé, akinek filmográfiájában a legtöbb ilyen film szerepel. Az összesített rekorder Robert De Niro 11 címmel. A többi férfi előadó Blanchett előtt Jack Nicholson és Leonardo Di Caprio, mindkettőjük 10 legjobb film jelöltje.

Vicces módon De Niro, DiCaprio és Plemons mind szerepelnek Scorsese közelgő Killers of the Flower Moon című filmjében. Ha a film 2022-ben elkészül, akkor a rekord hat egymást követő évre bővülhet a legjobb film kategóriában. A tanulság ebből: Ha filmrendező vagy, aki Oscar-sikerben reménykedik, alakítsa Jesse Plemonst a filmjében!

0 Tovább

HTML