Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Cannes: Két erős versenyző a Palme d'Or-hoz

AZ ÉRDEK ZÓNA

Ha a Palme d'Or olyan filmre megy, amely művészi kifejezésként tolja a mozi határait, akkor Jonathan Glazer rendező gyakorlatilag nulla versenyt fog folytatni. Ez egy nagyon ritka pillanat, amikor nézőként rájössz, hogy egy igazi filmes eredeti tanúja vagy. Különösen nagy kihívást jelent az, hogy úttörő jellegű filmet készítsen a holokausztról, tekintettel a filmek sokaságára, amelyek a bántalmazó témában foglalkoztak és oktattak a világon. 

Glazer Martin Amid érdeklődési körének adaptációjában egyetlen színész arcát sem mutatják közelről néhány másodpercig...

A főszereplőket önmagában meglehetősen nehéz azonosítani, kivéve, ha Sandra Hüller és Christian Friedell házaspárját játsszák. Arcukat is ritkán mutatják be, és furcsa szögekből, amikor vannak. A karakterek gyakran távol vannak a kamerától, olyan kompozíciókban, amelyek egy boldog német család háztartási tábláinak sorozatához hasonlítanak. A kamera rögzített, mozdulatlan marad, míg a szülők és a gyermekek vacsoráznak vagy a folyó mellett játszanak. Csak a legkisebb részletek vannak, de elengedhetetlenek ahhoz, hogy a szörnyűségeket közvetlenül a kert végén a falon túl kiváltják. A kert egy fiatal, ambiciózus SS-tag házában található, aki Auschwitzot ékszerré, valamint a hatékonyság és a szervezet példájává kívánja tenni.

Van pillantás az ismerős életre és néhány komoly beszélgetés a férj és a feleség között. Ezek a beszélgetések munkájának köszönhetően egy nem tervezett szétválasztásra vonatkoznak. A leginkább aggasztó pontszámmal, amelyet Mica Levi készített, Glazer szigorú filmet készít, ahol nem jelennek meg foglyok, és a koncentrációs táborokhoz kapcsolódó szokásos vizuális szimbólumok sehol nem láthatók. A végső sorozatokban Glazer ugyanazt a ritka megközelítést alkalmazza annak bemutatására, hogy Rudolph Höss (Christian Friedel) és társai miként hagytak hátra megkülönböztető, szorongó zseniális lókuszokat. A docu felvételekben a Glazer elkerüli a koncentrációs táborok újbóli megjelenítését, de új rutinokat követ. A munkavállalók csendesen tisztítják a múzeum ablakait és padlóját, mielőtt a nyilvánosság előtt megnyílik. Egy ilyen hétköznapi, rendes folyamat. Az érdeklődési zóna már felfedte számunkra, hogy bármennyire is tűnik egy gesztus, végül döntő fontosságú lehet a pokoli kép vagy egy kis lépés annak érdekében, hogy soha ne felejtsük el.


A SZÁRÍTÁS SZÁMÁRA

A Palm d’Or másik erős versenyzője Nuri Bilge Ceylan török rendező. A Dry Grasses-ről a verseny egyik legerősebb versenye. Ha a zsűri inkább a hagyományos ízlés felé hajlik, akkor az élen járhat.  Ceylan nagyon hosszú filmjeiről ismert, ám ő az egyetlen eddig vetített maratoni film, amely teljes mértékben igazolja annak hosszát. Noha időbe telik, hogy a közönség megértse a cselekedetek mély érzelmeit és érvelését, utólagosan nyilvánvaló, hogy Ceylan egyetlen másodpercet sem pazarolt el. Ismerős helyen vagyunk: egy kis faluban, földrajzilag és kulturálisan messze Isztambultól, az ország vidéki, legszegényebb részén. A hely szezononként is rövid; havas viharos tél átmenetileg a nyári növényzetre, majd vissza a télre. Ennek a kitágult időérzéknek a kihasználása tökéletes lépés Ceylan transzcendencia keresésére.

Az About Dry Grass főszereplője Samet (Deniz Celiloğlu) általános iskolai tanár. Elvesztette a szikra, míg kedvenc hallgatója, Sevin (Ece Bağcı) még mindig bőségesen mutatja be. Az iránti vágya, amit képvisel, és cinikus, de ragyogó tanára iránti kíváncsisága némi aggodalomra ad okot a professzor viselkedése miatt. Egy pletyka megtöri az egyensúlyt, de nem akadályozza meg a filmet abban, hogy egy felnőtt ember homályos boldogtalanságába nézzen az életében - nem tudja pontosan meghatározni, mi hiányzik. A film közepén van egy nagyszerű felvétel, amely erőteljesen közvetíti, hogy a kapcsolatokat körülmények, esélyek és vonzerő építi fel. A közönség csendes volt, amelyet a pillanat hirtelen intenzitása fújt el. A tanár vacsorázik egy kollégával, aki terrorista támadás során elvesztette lábát. Úgy tűnik, hogy érdekli a tanár barátja, de ő csendben tolja a helyzetet, hogy maga láthassa. Egy hosszú vacsora után végre meglátja, vagy ami még jobb, látja. Ceylan átvált a szokásos közepes hatótávolságú felvételéről a két karakter szemének közelébe. Láthat egy kisebb, de döntő változást a kapcsolatokban.

[spoiler] Ez a sorozat önmagában díjnyertes, és ezt követi a negyedik fal szettekre bontása, a film kulisszája, mielőtt újra visszatérnénk a lakásba és a kéznél lévő filmbe. És mi van, ha azt mondom, hogy ez még a leglátványosabb sorozat vagy a film felvétele sem!?

https://codeberg.org/csefa/vrehwvw/issues/1

https://codeberg.org/vwgac/bteherv/issues/1

https://cursedpaynews.com/the-last-few-days-of-the-cannes-film-festival-have-been-a-whirlwind-cpn/

https://bitbin.it/cvC4ea0s/

https://pastelink.net/fjbhmfk1

Ez a megtiszteltetés az utolsó lövéshez tartozik, amely a tanár tanulójáról szóló felfedő hangátadást kíséri. Még mindig látjuk, hogy sötét haja hóval borított, és a kamerába néz. Michel Gondry The Book of Solutions című filmjében (a rendezők kéthetes játékában Cannes-ban) a főszereplő azt mondja, hogy egyes jelenetek annyira hatalmasak, hogy nem kell hangátvitelre magyarázniuk őket. Ceylan azonban ilyen kellemetlen igazságot mond a cím száraz fűjéről (felnőtt magunkra utalnak), a hangátvitel több mint örvendetes. Bizonyos értelemben ez a vége pesszimista válasznak tűnik Elio apja beszédére a Hívj nekem. A felnövekedés az érzelmek kiszáradása, felnőttkorban sivatagként való felfedezése. [/ Spoiler] 

Ceylan számára ez a szomorú folyamat elkerülhetetlen, még azok számára is, akiknek valódi életerő-szikra van, mint fiatal tanulója. Ennek az emberi állapotnak a felismerése talán a legnagyobb kihívást jelentő dolog, amellyel az ember szembesül az életben. Ceylan egy filmben képes megcsinálni, még akkor is, ha 197 perc hosszú.

0 Tovább

Hogyan vásárolhatunk olcsó jegyeket az eszköz 2023-as turnéjának

Üdvözöljük az eszköz 2023-as turnéjának dátumára vonatkozó jegyek beszerzésének teljes útmutatójában. Megmutatjuk az egyszerű módszereket, tippeket és trükköket annak érdekében, hogy megtapasztalhassa a Tool Live eseményeket.

Mielőtt elkezdené az olcsó jegyek vásárlását az eszköz 2023-as turnéjának dátumaira. Az eszköz vezetője, Maynard James Keenan interjú erről a turnéról és a zenekar legfrissebb hírei:

“ Nincs értelme valami hasonlót választani nekünk. Az a megközelítés vagy kritériumok, amelyeket általában akkor veszek fel, amikor a nyitó választása van, a sokféleség. Nincs értelme valami hasonlót választani nekünk. A legtöbb egyébként csak a főcímre vonatkozik. De azok számára, akiknek nyitott szíve és elméje van, valamit választom, amelyet úgy érzem, hogy a maga módján kényszerítő. A @blonderedheadofficial az én választásom erre a közelgő futásra. Hihetetlen dallamok, összetett és finom ritmusok és nem hagyományos elrendezések.

De semmi olyan, mint a @Toolmusic. És nem azt jelentette, hogy legyen. Nyilvánvaló, hogy ha nem a te dolgod, ne aggódj. Amit hallottál, hamarosan követni fogja. De ha valamelyik hallása rezonál, a @blonderedheadofficial rendelkezik egy mély katalógusgal, amellyel eltévedhet az elkövetkező években. ”

Tartalom
Mikor kezdődik az eszköz 2023-as turnéja?
Az eszköz 2023. évi turnéjának időpontja 2023. május 21-én kezdődött az Egyesült Államokban, és 2022. november 21-én zárul le. Az alábbiakban ellenőrizheti az eszköz 2023-as turnéjának teljes dátumait!

Mikor kezdődik az eszköz 2023-as turnéja?
A 2023-as eszköz turnéjának dátumai
Május 21. – Daytona International Speedway – Üdvözöljük a Rockville 2023-ban


Május 25. – Sonic Temple Festival
Szeptember 22. – ÉLETFESZTIVÁL
Október 3. – Loveland, CO Budweiser Eseményközpont
Október 6. – Aftershock Festival 2023
Október 8. – PowerTrip Fesztivál 2023
okt. 8 – Indio, CA Power Trip

https://codeberg.org/zhtwchinnes/barukal/issues/1

https://codeberg.org/kadei/fasbede/issues/1

https://codeberg.org/jdien/dewagga/issues/1


okt. 10 – Salt Lake City, UT Delta Center
okt. 12 – Idaho Falls, ID Mountain America Center
okt. 14 – Nampa, ID Ford Idaho Center
okt. 15 – Spokane, WA Spokane Arena
okt. 17 – Eugene, VAGY Matthew Knight Center
okt. 19 – Portland, OR Moda Center
okt. 20 – Tacoma, WA Tacoma Dome
okt. 22 – Kelowna, BC Prospera Place Arena
okt. 23 – Vancouver, BC Rogers Arena
okt. 25 – Edmonton, AB Rogers Place
okt. 27 – Calgary, AB Scotiabank Saddledome
okt. 29 – Winnipeg, MB Kanada Life Center
okt. 31 – Szent. Paul, MN Xcel Energia Központ
November 1 – Milwaukee, WI Fiserv fórum
November 3 – Knoxville, TN Thompson-Boiling Arena
November 4. – Charleston, WV Charleston Colosseum


November 6. – Rochester, NY Blue Cross Arena
November 7. – Allentown, PA PPL Központ
November 10. – Uncasville, CT Mohegan Sun Arena
November 13. – Manchester, NH SNHU Aréna
November 15 – Boston, MA TD Garden
November 16 – Philadelphia, PA Wells Fargo Center
November 19. – Montreal, QC Bell Center
November 20. – Toronto, ON Scotiabank Arena
November 21. – Toronto, ON Scotiabank Arena
Mely zenekarok nyílnak az eszköz 2023-as turnéjának dátumaihoz?
A nyitó fellépések az idei Tool koncertek és fesztiválok számára változnak. 

Hogyan szerezzünk olcsó Tool 2023 koncertjegyet?
Jegyek a Tool nemrégiben bejelentett turnéjára ezen a koncertjegy-platformon keresztül kerülnek értékesítésre, ahol a megrendeléseket 100% -ban garantálja a Protect program. A jegyárak a kereslettől függően magasabbak vagy alacsonyabbak lehetnek a névértéknél. Kérjük, vásárolja meg jegyét korábban. Jegyeket innen vásárolhat. 

Tool valaha ismét turnézik?
Az eszköz újra és újra turnézik, amíg pihenni nem akarnak. 

Mikor vannak az eszköz következő turnéjának dátumai?
Az eszköz szeptember 22-én jelenik meg a várt Louder Than Life fesztiválon, Louisville-ben, Kentucky-ban. Ez az esemény izgalmas bevezetője a közelgő turnéjuknak, amely október 3-án indul a Colorado-i Lovelandben. A zenekar utazása kiemelkedő előadásokkal folytatódik az Aftershock-ban október 6-án és a Power Trip-en október 8-án, majd október 10-én visszatér az útra Salt Lake City-ben.

A zenekar tagjai turnéjuk során az Egyesült Államok rajongóit lenyűgözik. A kanadai színpadon Vancouverben és Montrealban is fellépnek, mielőtt hihetetlen turnéjukat egy szegecselő két éjszakai show-val befejezik a torontói legendás Scotiabank Arénában, november 20-án és 21-én.

0 Tovább

A 12 dobos, akiket Neil Peart kedvencévé tesz


Neil Peart minden idők kedvenc dobosait válogatja. Az egyik legismertebb dobos, Neil Peart hozzáadja komplex, de fülbemászó dobrészeit dallamához és solo részeihez olyan zenekarok számára, mint a Rush. Ebben a cikkben áttekintjük azokat a dobosokat, akiket Neil Peart minden idők kedvencének nevez.

Rush legendás dobosa és dalszövegírója, Neil Peart zenei karrierje során a progresszív rockra hatott. Peart páratlan tehetsége, dobos megközelítése és dalai miatt ismert figura lett a rajongók és a zenészek körében. 

Sajnos 2020. január 7-én a metal és a rock zene közössége búcsút mondott egy legendás zenésznek. Ezzel a tisztelgéssel tiszteletben tartjuk Neil Peart életét és örökségét, amelynek eredményei halála ellenére is megmaradnak.

Neil Ellwood Peart, született 1952. szeptember 12-én, Hamiltonban (Ontario, Kanada), fiatalkorban szereti a dobolást. Peart arra törekedett, hogy tökéletesítse képességeit, gyakorolja és kísérletezzen számos zenei stílussal, inspirálva olyan zenészeket, mint Keith Moon és John Bonham a Led Zeppelinből.

A zenekar eredeti dobosát váltotta fel, amikor 1974-ben csatlakozott a Rush-hoz, kezdve egy figyelemre méltó, több mint 40 éves kalandot.

Dobos készségein kívül Neil Peart képzett dalszövegíró volt, aki Rush dalait költői mélységgel és filozófiával látta el. A tudományos fantasztikus, a történelem, a filozófia és a gondolkodás mind Neil Peart dalai tárgyát képezték.

A Rush rajongóit és a zenei közösséget továbbra is Neil Peart befolyásolja és inspirálja. A fiatal zenészek számára műszaki képessége, esztétikai módja és munkája iránti szenvedélye továbbra is példaként szolgál.

Hozzájárulása a Rush diszkográfiájához, amely magában foglalja a “ 2112, ” “ Mozgó képek, ” és “ Óramű angyalok, ” albumokat, továbbra is elbűvöli a rajongókat és kivágja az egész világot. 

Amellett, hogy Rush dobosa volt, Neil Peart látnok, költő és erőteljes zenei erő is volt. A prog-rock zene egyik legszebb dobosa, dobolása, dalszövegei és a nagyság iránti elkötelezettsége mind hozzájárultak legendás státusához a dobos történelemben.


Tehát lássuk, melyik dobos Neil Peart nevezte minden idők kedvenceit.

Tartalom
Neil Peart minden idők kedvenc dobosai
A Rush dobos, Neil Peart is ismert volt, hogy megosztja tiszteletét a dobosok iránt, akik minden új albumnál keményen dolgoznak. Peart minden idők kedvenc dobosait válogatja. Számos blues, klasszikus rock, jazz, pop-rock és metal műfaj is inspirálta őt.

Kik befolyásolják Neil Peart dobosát?

Gene Krupa
Rich Buddy
Keith Moon
Mitch Mitchell
Gyömbér pék
John Bonham
Terry Bozzio
Bill Bruford
Stewart Copeland
Phil Collins
Manu Katche
Peter Erskine
A Rush dobosa, Neil Peart a Modern Drummer magazin interjújában mutatta be a minden idők 12 legjobb dobosát. Itt található a Neil Peart dobosok neve, az alábbiak szerint!

1. Gene Krupa
Gene Krupa
Gene Krupa – Kép jóváírás: YouTube
A híres jazzdobos, Gene Krupa örökre megváltoztatta a zenei tájat úttörő ritmikus újításaival és izgalmas előadásaival.

1909. január 15-én Eugene Bertram Krupa született Chicagóban, Illinois-ban. Fiatal korban Krupát lenyűgözte a dob hangja, és elkötelezte magát amellett, hogy megtanulja játszani. A klasszikus ütős készségek elsajátítása mellett az 1920-as és 1930-as évek jazzkultúrájával foglalkozott, hogy finomítsa kézművesét. Tarthatatlan tehetségének és odaadásának köszönhetően számos rangos együtteshez csatlakozott, köztük Benny Goodman és Tommy Dorsey vezetésével.

Amikor Krupát 1943-ban kábítószer-birtoklással vádolták, igazságügyi küzdelemmel kellett szembenéznie, amely azzal fenyegetőzött, hogy tönkreteszi hírnevét. Meg tudta győzni a vádakat, és hírneve sértetlen volt. Dobos bátorságán túl Krupa messzemenő kulturális hatással volt, megszemélyesítve a jazz zenével kapcsolatos engedetlenség és felszabadulás szellemét.

Lehetetlen túlbecsülni Gene Krupa befolyását a dobolásra és a népzenere. A dobkészletet szélesebb körben használták szólóhangszerként, és energiát és karizmát mutatott be előadásainak, emeli az élő előadások sávját.

Ezenkívül Gene Krupa befolyása széles körben elterjedt, számtalan dobosot inspirált különféle műfajokban, köztük a rock and roll ősei, mint Keith Moon és John Bonham.

Neil Peart arról beszélt, hogy miért szereti Gene Krupát, mint minden idők egyik kedvenc dobosát:

“ Gene Krupa nagyon sok szempontból volt az első rockdobos. Gene Krupa nélkül nem lett volna Keith Moon. Először emlékszem, hogy dobok lejátszásának vágyát éreztem, amikor tizenegy vagy tizenkét éves korában néztem a The Gene Krupa Story filmet. ”

2. Rich Buddy
Rich Buddy
Buddy Rich – Kép jóváírás: YouTube
Rich Buddy készsége, pontossága és mutatványossága befolyásolta a dobolás történetét.

1917. szeptember 30-án Bernard “ Buddy ” Rich született Brooklynban, New York-ban. Rendkívüli képessége és veleszületett ritmusérzete még korai életkorban is nyilvánvaló volt. Fiatal csillagként a vaudeville-i körben Rich először felhívta a figyelmet dobos képességére és képességére, hogy elbűvölje a közönséget. Korai találkozásai megteremtették az alapot egy rendkívüli utazáshoz, amely a történelem egyik legcsodálatosabb dobosává vált.

Rich Buddy felfedezte kreatív rést az 1930-as és 1940-es években, a big band zene korszakában. Olyan híres együttesvezetőkkel dolgozott, mint Tommy Dorsey és Artie Shaw, izgalmas szólókkal és erőteljes energiával elbűvölve a közönséget. Rich Buddy együtt dolgozott ezekkel a legendás zenészekkel, hozzátette dobosának hírnevét, és a jazz világának csúcsához vetette.

Lehetetlen alábecsülni Rich Buddy befolyását a dobos világra és általában a népzenere.

Hozzájárulása a jazzhez és a big band zenéhez legendássá vált, és számos műfaj dobosa befolyása miatt továbbra is hangszereit játssza. Rich továbbra is inspirálja és lenyűgöző közönséget lemezeivel, olyan albumokkal, mint a “ A ’ 74 ” és a “ Birdland, ”, kiemelve műszaki ismereteit és zenéjét.

Neil Peart arról beszélt, hogy miért szereti Rich Buddy-t, mint minden idők kedvenc dobosát:

“ Gyakran láttam, hogy Buddy Rich játszik a televízióban, a ‘ ma este ’ show-ban, de csak megráztam a fejem –, úgy tűnt, hogy túl messze van. Ahogy Gene mondta a Buddy-ról, ‘ A világon minden nagy dobos létezik —, majd ott van Buddy ’. ”

3. Keith Moon
Keith Moon
Keith Moon – Kép jóváírás: YouTube
Keith Moon a The Who legendás dobosa. Keith John Moon 1946. augusztus 23-án született Wembley-ben, Londonban, Angliában. Megállíthatatlan energiaszintje és ritmusa volt, amely már korán is természetesen hozzá jött.

Moon szenvedélye a big band jazz iránt és törekvése, hogy a hagyományos rock dobos korlátokat tolja el, elősegítette a robbanásveszélyes játékstílusát. Az elődektől innovatív stílusával különböztette meg magát, amelyet őrült kitöltések, szokatlan időmérés és végtelen dallamérzék határozott meg.

A rockdobosokat magasabb szintre tartották hangszere korlátainak folyamatos keresése miatt, ami más műfajok sok művészére is mély hatást gyakorolt. Szokatlan megközelítését és hajlandóságát emlékezetes és legendás dobszakaszok készítésére legjobban olyan dalok szemléltetik, mint a “ Baba O’Riley ” és a “ My Generation. ”

Amikor Keith Moon váratlanul távozott 1978. szeptember 7-én, 32 éves korában, élete lerövidült. Hirtelen elmúlása egy korszak végét jelezte, és rést teremtett a zeneiparban. Befolyása és hatása mindazonáltal nem halványult meg.

A rock and roll történetét véglegesen megváltoztatta a dobkészlet mögött álló ellenállhatatlan erő, Keith Moon. Robbanásveszélyes dobos technikája, az életnél nagyobb karizma és a vad energia miatt igazi eredeti.

Neil Peart arról beszélt, hogy miért szereti Keith Moon-ot minden idők egyik kedvenc dobosaként:

“ Természetesen igaz, hogy Keith Moon volt az első dobosok, akik [Nein Peart] nagyon izgatottak voltak a rock dobolás miatt. ”

4. Mitch Mitchell
Mitch Mitchell
Mitch Mitchell – Kép jóváírás: YouTube
A Jimi Hendrix Experience eredeti dobosa, Mitch Mitchell a jazz finomságának és a rock erőnek a különleges összeolvadásával infúzióval adta be dobját.

John “ Mitch ” Mitchell 1947. július 9-én született Ealingben, Londonban, Angliában. A jazz zenével való korai expozíciója, különösen olyan mesterek dobolása, mint Max Roach és Elvin Jones, befolyásolta stílusát. Mitchell megkülönböztette magát a többi zenésztől azáltal, hogy a bonyolult jazz ritmusokat és az improvizációt a rockzene hátterébe egyesítette.

Mitch Mitchell Noel Redding basszusgitáros és Jimi Hendrix gitárprodigája kombinációja olyan zenei kapcsolatot hozott létre, amelyet csak lenyűgözőnek lehet leírni.

Ezenkívül Mitchell dobolása támogatta a Hendrix találékony gitárjátékát, hibátlanul összeolvadva a komplex ritmusokat és az erős erőt a csoport pszichedelikus rock hangjával. Együtt számos időtlen remekművel álltak elő, mint például a “ Purple Haze, ” “ Foxy Lady, ” és “ Voodoo Child (könnyű visszatérés). ”

A zeneipar gyászolta Mitch Mitchell 2008. november 12-i elmúlását. Még ha fizikai jelenléte már nincs itt, befolyása és öröksége fennmarad.

Tiszteletben tartjuk Mitch Mitchell-t, a látnoki dobost, aki új magasságokba dobta a rock dobot, és véglegesen bevésette a jelét a zenei történelem évkönyveiben, amikor visszatekintünk hihetetlen karrierjére.

Neil Peart feltárja, miért szereti Mitch Mitchell-et minden idők egyik kedvenc dobosaként:

“ Emlékszem, hogy a tanárom lemezt játszott, aztán azt mondta: ‘ Ez mindent megváltoztat. ’ Jimi Hendrix volt a tapasztalat? Mitch Mitchell művészi és innovatív dobolásával. ”

5. Gyömbér pék
Gyömbér pék
Ginger Baker – Kép jóváírás: YouTube
Ginger Baker 1939. augusztus 19-én született Lewishamben, Londonban, Angliában, Peter Edward Baker néven. Gyerekként értékelte a jazz-t, és vonalakat vett

https://codeberg.org/cdvab4t42/twzh/issues/1

https://codeberg.org/arayaw/tawin/issues/1

0 Tovább

Megnevezhetek egy nagyon rövid listát azokról a színésznőkről

Cannes-i áttekintés: Palme d'Or "A bukás anatómiája" nyertese"
DateSaturday, 2023. május 27., 11:45
Elisa Giuidici jelentése Cannes-ból...

Megnevezhetek egy nagyon rövid listát azokról a színésznőkről, akik egy ezüst képernyő-karaktert karizma és ego szintjével ábrázolhatnak, mint Cate Blanchett a Már Lydia ikonikus szerepében. Ez a rövid lista most egyre nőtt. A lenyűgözően tehetséges Sandra Hüller, a legismertebb Toni Erdmann, nem hiányzik a “ nagy fasz energiája ” számára. Miután Jonathan Glazer furcsa távolságból látta őt az érdeklődés zónájában, teljes mértékben megérthetjük jeges, uralkodó hozzáállását a bukás csodálatos anatómiájában. Justine Triet francia rendező (aki a forgatókönyvet társával, Arthur Harari-val együtt írta) jogi thriller.

A film egy újabb klasszikus eljárási dilemmát vesz fel: véletlenül meghalt-e egy ember, vagy élettársa megölte őket?

Miután leesett a faház harmadik emeletéről, amelyet családjának felújított, Samuel tizenéves fia, Daniel halottnak találja. Felesége, Sandra, az autofantasztikus regények híres biszexuális írója aludt a baleset / öngyilkosság idején ... vagy volt?

A rendőrséget nem győzte meg vallomása vagy fiai. A fiú szinte vak egy autóbaleset után, és emlékei összekeverednek. Sandra segítséget kér egy régi férfi barátjától, aki véletlenül ügyvéd (Swann Arnauld), és gyengéden és csendesen szerelmes benne. Még az ügyvédje, akit a francia áldozattal házas német író elcsábított, nem biztos ártatlanságában. A film Sandra próbáját követi az elejétől a végéig. Egy olyan kevés bizonyítékkal bíró tárgyalás, amely annyira értelmezhető, hamarosan Sandra nő és anya életének vizsgálatává válik.

Jeges, hűtlen, megbízhatatlan anyának, "kasztráló személyiségnek ” és erőszakos szeretőnek nevezik. Bizonyos mértékben ő ezek a dolgok, és mégis valami más. Noha nem beszél franciául, saját narratívákat és manipulációkat készít az eseményekről. Annak ellenére, hogy továbbra is nehezen olvasható, apologetikusan feláll mind a fia, mind pedig a maga számára. Eközben annak ellenére, hogy árnyék és nem a tárgyalás alatt áll, a halott ember ugyanolyan baljósági, mint a felesége. Agresszív módon félbeszakítja. Rendszeresen rögzíti a beszélgetéseket. Halála előtti napon hosszú csúnya harcba került. 

Hüller valódi show-dugó a vezető szerepben, de az együttes mindenki más félelmetes. Ide tartozik Daniel kutya (Messi játszik). A kutya a ház belsejében egy csodálatosan kreatív alapító lövés főszereplője, a szem szintjére lőtték).

A tárgyaláson részt vevő nő árnyalt ábrázolásaként az Anatomy of a Fall-t összehasonlították a tavalyi francia Oscar-beadvány, Saint Omer-rel, de a hang teljesen más. Triet ragyogó próbát ad nekünk képregény pillanatokkal, mint például a Jó Feleség kiváló epizódja. A nagy jogi dráma az, ahol minél többet megtud az áldozatról és a vádlottakról, annál kevésbé biztos abban, hogy mi történt valójában. 

0 Tovább

Doc Corner: 'Áldozat / gyanúsított' a Netflix-en

Nancy Schwartzman legújabb dokumentumfilmje erőteljesen érzékeny területre halad. Ahogyan 2018-ban a (felsőbbrendű) Roll Red Roll-nal tette, szexuális zaklatás és nemi erőszak történeteit mutatja be olyan helyeken, ahol a rendőrség, az igazságszolgáltatási rendszer, és a társadalom egésze túl gyakran kétértelműséget és bizonytalanságot talál. Az áldozatot / gyanúsítottat néző közönség valószínűleg nem azok között, akik, bár feltételezem, hogy egy olyan platformon történő elindítás, mint például a Netflix, segíthet bizonyos nézetek felfogásában, amelyek hozzáállása az emberekhez, mint például a Schwartzman doki, eléggé elmélyült ahhoz, hogy újracsatlakoztassák őket, és lehetővé tegyék számukra a négyes meg kell értenie a körülményeiket.

Ahogy a cím is sugallja, az áldozat / gyanúsított olyan nőkről szól, akik beszámoltak a nemi erőszak bűncselekményéről, és ehelyett letartóztattak. Akár apátia, akár a rendőrség nevében végzett nyomozási hanyagság, vagy pusztán öreg misoginia és elfogultság miatt, a végén bilincsbe kerülnek és börtönbe küldik. A nemi erőszak hamis bejelentésével vádolt bűncselekmény miatt —, amely a videofilm segítségével a filmmel bemutatott néhány rendőrség számára sértőbbnek tűnik, mint maga a szexuális bűncselekmény. Amint az egyik tiszt megjegyzi, egyenes leckének kell lennie a rendőrség idejére, amelyet szerintük pazaroltak. Mindez azért, mert nem találják meg (vagy nem érdekli, hogy megtalálják) a vásárláshoz szükséges eseményt.

Amint Schwartzman filmje megjegyzi a — -et, ok van arra, hogy a felmérésekre szexuálisan bántalmazott nők száma és a nők száma, akik ezt a bűncselekményt a rendőrségnek jelentik vadul szinkronban.

Mint a korábbi filmjével, a Roll Red Roll-nal egy tizenéves lány nemi erőszakról egy sportos őrült kisvárosban, Schwartzman meglehetősen szenzáció nélkül tartja a dolgokat, inkább hagyja, hogy alanyai beszéljenek. Itt a filmkészítő nagyrészt Rachel de Leon nevű újságírót követi a Nyomozó Jelentések Központjából. A nézőt a fiatal főiskolai hallgatók (nevezetesen Emma Mannion, Nikki Yovino és Dyanie Bermeo), akik nemi erőszakról számoltak be és kényszerítő technikákat alkalmaztak rájuk, miután a rendőrség megkapta az ügyét, hogy nem más, mint vágott és száraz, fekete-fehér. Ivtak volna? Emlékszik-e a nemi erőszak pontos időpontjára, vagy ki volt? Nos, akkor is oda-vissza csaphatják a bilincset rájuk.

De Leon vágyakozása, hogy beszámoljon a történetről, mint a történet gerincét, bizonyos mértékig okos. Saját elbeszélése, amely elengedhetetlen újonc a nyomozó újságírásban, és megverte és megcsípte, hogy jelezze, nem különösebben érdekes, de ő egy csendesen érdekes óra, hasonlóan Zoe Kazanhoz a She Said-ban. Könnyű kényszeríteni nemcsak az igazságosság, hanem a megértés iránti vágyát is. Az, amit nyilvánvalóan beszámol, nem veszít rá, hanem a lehető legjobban elvégzi a munkáját. Annak ellenére, hogy de Leonot mindezen szorosan követjük, ritkán kapunk túl sok betekintést abban, hogy mit fog átélni, hogy beszámoljon erről a fajta történetről. Ennek eredményeként a film darabjai lapossá válnak — ok van arra, hogy Hollywood ilyen karaktereknek láb üldözést vagy árnyas igazságot adott ki.

Kissé hasonló módon Schwartzman soha nem képes bármilyen szerzői bélyegzőt feltenni az anyagra. Mint sok Netflix produkció, a filmművészet érdektelen és szerkeszti a gyalogos bőrt. Bizonyára érzelmi rezonanciája van, de ezzel a témával számíthatnék rá. A szerényen boldog befejezéséig azonban a történet befejezetlennek érzi magát annak ellenére, hogy Schwartzman filmje soha nem indult el a földön. A legérdekesebb pillanatokban láthatjuk az időben tiszteletben tartott rendőrségi taktikák kibontakozását fiatal, kiszolgáltatott, ijedt személyeknél, akik szörnyű bűncselekményt követtek el rájuk. De mivel túl sok más dolog folyik a folyamatban, nem engedjük, hogy annyira üljünk vele, mint kellene.

Ennek azonnal és erőteljesen kell éreznie magát. Ezek a történetek nem csupán a Netflix tartalommá válnak.

Kiadás: Streaming világszerte a Netflix-en.

Díjak esélyei: Ha benyújtják az Emmy-hez, több sikert várnék el, mint az Oscar-on. Más dokumentumokhoz hasonlóan, mint például a Social Dilemma, a TV Akadémia kissé kevésbé vonzó az ilyen filmekhez való hozzáállásukban.

0 Tovább

HTML