Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Cannes: Két erős versenyző a Palme d'Or-hoz

AZ ÉRDEK ZÓNA

Ha a Palme d'Or olyan filmre megy, amely művészi kifejezésként tolja a mozi határait, akkor Jonathan Glazer rendező gyakorlatilag nulla versenyt fog folytatni. Ez egy nagyon ritka pillanat, amikor nézőként rájössz, hogy egy igazi filmes eredeti tanúja vagy. Különösen nagy kihívást jelent az, hogy úttörő jellegű filmet készítsen a holokausztról, tekintettel a filmek sokaságára, amelyek a bántalmazó témában foglalkoztak és oktattak a világon. 

Glazer Martin Amid érdeklődési körének adaptációjában egyetlen színész arcát sem mutatják közelről néhány másodpercig...

A főszereplőket önmagában meglehetősen nehéz azonosítani, kivéve, ha Sandra Hüller és Christian Friedell házaspárját játsszák. Arcukat is ritkán mutatják be, és furcsa szögekből, amikor vannak. A karakterek gyakran távol vannak a kamerától, olyan kompozíciókban, amelyek egy boldog német család háztartási tábláinak sorozatához hasonlítanak. A kamera rögzített, mozdulatlan marad, míg a szülők és a gyermekek vacsoráznak vagy a folyó mellett játszanak. Csak a legkisebb részletek vannak, de elengedhetetlenek ahhoz, hogy a szörnyűségeket közvetlenül a kert végén a falon túl kiváltják. A kert egy fiatal, ambiciózus SS-tag házában található, aki Auschwitzot ékszerré, valamint a hatékonyság és a szervezet példájává kívánja tenni.

Van pillantás az ismerős életre és néhány komoly beszélgetés a férj és a feleség között. Ezek a beszélgetések munkájának köszönhetően egy nem tervezett szétválasztásra vonatkoznak. A leginkább aggasztó pontszámmal, amelyet Mica Levi készített, Glazer szigorú filmet készít, ahol nem jelennek meg foglyok, és a koncentrációs táborokhoz kapcsolódó szokásos vizuális szimbólumok sehol nem láthatók. A végső sorozatokban Glazer ugyanazt a ritka megközelítést alkalmazza annak bemutatására, hogy Rudolph Höss (Christian Friedel) és társai miként hagytak hátra megkülönböztető, szorongó zseniális lókuszokat. A docu felvételekben a Glazer elkerüli a koncentrációs táborok újbóli megjelenítését, de új rutinokat követ. A munkavállalók csendesen tisztítják a múzeum ablakait és padlóját, mielőtt a nyilvánosság előtt megnyílik. Egy ilyen hétköznapi, rendes folyamat. Az érdeklődési zóna már felfedte számunkra, hogy bármennyire is tűnik egy gesztus, végül döntő fontosságú lehet a pokoli kép vagy egy kis lépés annak érdekében, hogy soha ne felejtsük el.


A SZÁRÍTÁS SZÁMÁRA

A Palm d’Or másik erős versenyzője Nuri Bilge Ceylan török rendező. A Dry Grasses-ről a verseny egyik legerősebb versenye. Ha a zsűri inkább a hagyományos ízlés felé hajlik, akkor az élen járhat.  Ceylan nagyon hosszú filmjeiről ismert, ám ő az egyetlen eddig vetített maratoni film, amely teljes mértékben igazolja annak hosszát. Noha időbe telik, hogy a közönség megértse a cselekedetek mély érzelmeit és érvelését, utólagosan nyilvánvaló, hogy Ceylan egyetlen másodpercet sem pazarolt el. Ismerős helyen vagyunk: egy kis faluban, földrajzilag és kulturálisan messze Isztambultól, az ország vidéki, legszegényebb részén. A hely szezononként is rövid; havas viharos tél átmenetileg a nyári növényzetre, majd vissza a télre. Ennek a kitágult időérzéknek a kihasználása tökéletes lépés Ceylan transzcendencia keresésére.

Az About Dry Grass főszereplője Samet (Deniz Celiloğlu) általános iskolai tanár. Elvesztette a szikra, míg kedvenc hallgatója, Sevin (Ece Bağcı) még mindig bőségesen mutatja be. Az iránti vágya, amit képvisel, és cinikus, de ragyogó tanára iránti kíváncsisága némi aggodalomra ad okot a professzor viselkedése miatt. Egy pletyka megtöri az egyensúlyt, de nem akadályozza meg a filmet abban, hogy egy felnőtt ember homályos boldogtalanságába nézzen az életében - nem tudja pontosan meghatározni, mi hiányzik. A film közepén van egy nagyszerű felvétel, amely erőteljesen közvetíti, hogy a kapcsolatokat körülmények, esélyek és vonzerő építi fel. A közönség csendes volt, amelyet a pillanat hirtelen intenzitása fújt el. A tanár vacsorázik egy kollégával, aki terrorista támadás során elvesztette lábát. Úgy tűnik, hogy érdekli a tanár barátja, de ő csendben tolja a helyzetet, hogy maga láthassa. Egy hosszú vacsora után végre meglátja, vagy ami még jobb, látja. Ceylan átvált a szokásos közepes hatótávolságú felvételéről a két karakter szemének közelébe. Láthat egy kisebb, de döntő változást a kapcsolatokban.

[spoiler] Ez a sorozat önmagában díjnyertes, és ezt követi a negyedik fal szettekre bontása, a film kulisszája, mielőtt újra visszatérnénk a lakásba és a kéznél lévő filmbe. És mi van, ha azt mondom, hogy ez még a leglátványosabb sorozat vagy a film felvétele sem!?

https://codeberg.org/csefa/vrehwvw/issues/1

https://codeberg.org/vwgac/bteherv/issues/1

https://cursedpaynews.com/the-last-few-days-of-the-cannes-film-festival-have-been-a-whirlwind-cpn/

https://bitbin.it/cvC4ea0s/

https://pastelink.net/fjbhmfk1

Ez a megtiszteltetés az utolsó lövéshez tartozik, amely a tanár tanulójáról szóló felfedő hangátadást kíséri. Még mindig látjuk, hogy sötét haja hóval borított, és a kamerába néz. Michel Gondry The Book of Solutions című filmjében (a rendezők kéthetes játékában Cannes-ban) a főszereplő azt mondja, hogy egyes jelenetek annyira hatalmasak, hogy nem kell hangátvitelre magyarázniuk őket. Ceylan azonban ilyen kellemetlen igazságot mond a cím száraz fűjéről (felnőtt magunkra utalnak), a hangátvitel több mint örvendetes. Bizonyos értelemben ez a vége pesszimista válasznak tűnik Elio apja beszédére a Hívj nekem. A felnövekedés az érzelmek kiszáradása, felnőttkorban sivatagként való felfedezése. [/ Spoiler] 

Ceylan számára ez a szomorú folyamat elkerülhetetlen, még azok számára is, akiknek valódi életerő-szikra van, mint fiatal tanulója. Ennek az emberi állapotnak a felismerése talán a legnagyobb kihívást jelentő dolog, amellyel az ember szembesül az életben. Ceylan egy filmben képes megcsinálni, még akkor is, ha 197 perc hosszú.

0 Tovább

Doc Corner: 'Áldozat / gyanúsított' a Netflix-en

Nancy Schwartzman legújabb dokumentumfilmje erőteljesen érzékeny területre halad. Ahogyan 2018-ban a (felsőbbrendű) Roll Red Roll-nal tette, szexuális zaklatás és nemi erőszak történeteit mutatja be olyan helyeken, ahol a rendőrség, az igazságszolgáltatási rendszer, és a társadalom egésze túl gyakran kétértelműséget és bizonytalanságot talál. Az áldozatot / gyanúsítottat néző közönség valószínűleg nem azok között, akik, bár feltételezem, hogy egy olyan platformon történő elindítás, mint például a Netflix, segíthet bizonyos nézetek felfogásában, amelyek hozzáállása az emberekhez, mint például a Schwartzman doki, eléggé elmélyült ahhoz, hogy újracsatlakoztassák őket, és lehetővé tegyék számukra a négyes meg kell értenie a körülményeiket.

Ahogy a cím is sugallja, az áldozat / gyanúsított olyan nőkről szól, akik beszámoltak a nemi erőszak bűncselekményéről, és ehelyett letartóztattak. Akár apátia, akár a rendőrség nevében végzett nyomozási hanyagság, vagy pusztán öreg misoginia és elfogultság miatt, a végén bilincsbe kerülnek és börtönbe küldik. A nemi erőszak hamis bejelentésével vádolt bűncselekmény miatt —, amely a videofilm segítségével a filmmel bemutatott néhány rendőrség számára sértőbbnek tűnik, mint maga a szexuális bűncselekmény. Amint az egyik tiszt megjegyzi, egyenes leckének kell lennie a rendőrség idejére, amelyet szerintük pazaroltak. Mindez azért, mert nem találják meg (vagy nem érdekli, hogy megtalálják) a vásárláshoz szükséges eseményt.

Amint Schwartzman filmje megjegyzi a — -et, ok van arra, hogy a felmérésekre szexuálisan bántalmazott nők száma és a nők száma, akik ezt a bűncselekményt a rendőrségnek jelentik vadul szinkronban.

Mint a korábbi filmjével, a Roll Red Roll-nal egy tizenéves lány nemi erőszakról egy sportos őrült kisvárosban, Schwartzman meglehetősen szenzáció nélkül tartja a dolgokat, inkább hagyja, hogy alanyai beszéljenek. Itt a filmkészítő nagyrészt Rachel de Leon nevű újságírót követi a Nyomozó Jelentések Központjából. A nézőt a fiatal főiskolai hallgatók (nevezetesen Emma Mannion, Nikki Yovino és Dyanie Bermeo), akik nemi erőszakról számoltak be és kényszerítő technikákat alkalmaztak rájuk, miután a rendőrség megkapta az ügyét, hogy nem más, mint vágott és száraz, fekete-fehér. Ivtak volna? Emlékszik-e a nemi erőszak pontos időpontjára, vagy ki volt? Nos, akkor is oda-vissza csaphatják a bilincset rájuk.

De Leon vágyakozása, hogy beszámoljon a történetről, mint a történet gerincét, bizonyos mértékig okos. Saját elbeszélése, amely elengedhetetlen újonc a nyomozó újságírásban, és megverte és megcsípte, hogy jelezze, nem különösebben érdekes, de ő egy csendesen érdekes óra, hasonlóan Zoe Kazanhoz a She Said-ban. Könnyű kényszeríteni nemcsak az igazságosság, hanem a megértés iránti vágyát is. Az, amit nyilvánvalóan beszámol, nem veszít rá, hanem a lehető legjobban elvégzi a munkáját. Annak ellenére, hogy de Leonot mindezen szorosan követjük, ritkán kapunk túl sok betekintést abban, hogy mit fog átélni, hogy beszámoljon erről a fajta történetről. Ennek eredményeként a film darabjai lapossá válnak — ok van arra, hogy Hollywood ilyen karaktereknek láb üldözést vagy árnyas igazságot adott ki.

Kissé hasonló módon Schwartzman soha nem képes bármilyen szerzői bélyegzőt feltenni az anyagra. Mint sok Netflix produkció, a filmművészet érdektelen és szerkeszti a gyalogos bőrt. Bizonyára érzelmi rezonanciája van, de ezzel a témával számíthatnék rá. A szerényen boldog befejezéséig azonban a történet befejezetlennek érzi magát annak ellenére, hogy Schwartzman filmje soha nem indult el a földön. A legérdekesebb pillanatokban láthatjuk az időben tiszteletben tartott rendőrségi taktikák kibontakozását fiatal, kiszolgáltatott, ijedt személyeknél, akik szörnyű bűncselekményt követtek el rájuk. De mivel túl sok más dolog folyik a folyamatban, nem engedjük, hogy annyira üljünk vele, mint kellene.

Ennek azonnal és erőteljesen kell éreznie magát. Ezek a történetek nem csupán a Netflix tartalommá válnak.

Kiadás: Streaming világszerte a Netflix-en.

Díjak esélyei: Ha benyújtják az Emmy-hez, több sikert várnék el, mint az Oscar-on. Más dokumentumokhoz hasonlóan, mint például a Social Dilemma, a TV Akadémia kissé kevésbé vonzó az ilyen filmekhez való hozzáállásukban.

0 Tovább

"A "Kimberly Akimbo" és a "Fat Ham" elnyeri az első éves Dorian

Ahogy korábban megosztottuk a GALECA-t: Az LGBTQ Szórakoztatási Kritikusok Társasága nemrégiben elindította a 34 tagból álló színházi szárnyat (köztük én is), amely minden évszakban a Broadway és az Off Broadway színház legjobbjait tiszteli. Szárnyas társelnökünk, Sam Eckmann (Gold Derby) szerint:

"Nagyon örülök, hogy a Büszkeség Hónapját a Dorian Theatre Award nyerteseinek mindenkori első termésével kezdtem. Kimberly Akimbo és az erdőbe való szelídségétől kezdve a határoló munkákig, mint például a Fat Ham és a Prima Facie, a szerotonin, azaz a Titaníque felvételéig, szenvedélyes újságírók csoportja felemelte a látványos művészetet, amely a New York-i színházi színpadon virágzik."
Az inaugurációhoz csoportunk egy győztest és két vagy három döntőst választott (ha egyenlő volt a szavazás) 13 kategóriában. Ők voltak...

Kiemelkedő Broadway-zenei KIMBERLY AKIMBO
(döntősök: Shucked és Some Like It Hot)

Ezekről a műsorokról egy kicsit később, de Kimberly Akimbo nagyszerű választás. Rendkívül eredeti, édes, erőteljes és nagyon vicces is.

Kiemelkedő Broadway-i zenei ébredés a falakba
(döntősök: Parade és Sweeney Todd)

Az erdőbe a színházi szezon elején volt a düh, de a díjak legutóbbi fordulója előtt bezárták. Sweeney Todd legújabb újjáéledése csodálatos, ha hamarosan szüksége van valamilyen Sondheimre és meglátogatja a NYC-t.


"Kövér sonka" Joan Marcus fényképe
 

Kiemelkedő Broadway Play FAT HAM
(döntősök: megélhetési költségek és Leopoldstadt)

A Fat Ham már megnyerte a 2022-es Pulitzer-t, tehát ez kisebb jelentőségű, de mégis. Gratulálunk. (További információ a Leopoldstadt döntősről hamarosan)

Kiemelkedő Broadway Play Revival A DOLL HÁZ
(döntősök: Ohio állambeli gyilkosságok, a jel Sidney Brustein ablakában és Topdog / Underdog)

Az A Doll's House minimalista újjáéledése legyőzte a versenyt, amely valószínűleg szűk verseny volt, tekintettel az extra döntősre.

Kiemelkedő előadás a zenei VICTORIA CLARK-ban KIMBERLY AKIMBO-ban
(döntősök: Annaleigh Ashford, Sweeney Todd és J Harrison Ghee, néhánynak tetszik)

Victoria Clark rajongói vagyunk azóta, hogy Tony nyerte a fényben a Piazza-ban, az Aughts-ban. Tony # 2 ebben a hónapban? A 63 éves lírai szoprán csodálatosan hihető teljesítményt nyújt, mint egy New Jersey-i tinédzser az 1990-es években, csapdába esett az idősebb nő testében egy ritka genetikai állapot miatt.

Kiemelkedő kiemelt előadás egy zenei BONNIE MILLIGAN-ban KIMBERLY AKIMBO-ban
(döntősök: Justin Cooley, Kimberly Akimbo és Alex Newell, Shucked)

Bonnie Milligans rajongói is vagyunk. Egy ideje ravasz csoda a zenei színházi színpadon, de Broadway végre elkapja. Vidám, mint a titkos tinédzser bűnügyi gondolkodású nagynénje. 

 

 

Kiemelkedő előadás a JODIE COMER játékában a PRIMA FACIE-ban
(döntősök: Jessica Chastain az A Doll házában, Sean Hayes a Good Night Oscarban és Stephen McKinley Henderson a Riverside és az Őrült között)

Van Emmy-je, és hamarosan Tony is lehet. Következő lesz Oscar? 

Kiemelkedő teljesítmény a CRYSTAL LUCAS-PERRY játékban, AINT NO MO-ban
(döntősök: Jordan E Cooper az Aint No Mo-ban és Miriam SIlverman a Jelben Sidney Brustein ablakában)

Kiemelkedő Broadway együttes, KIMBERLY AKIMBO
(döntősök: Az erdőbe, megrázva)

A Broadway Showstopper díja "FÜGGETLENEN TULAJDONOS" a SHUCKED-től
(döntősök: Kimberly Akimbo "Jobb" és a "You Coulda egy tollal kopogtatott meg" című dal, a Some Like it Hot című filmből)

Alex Newell nagyon megállíthatja a show-t. Éppen azt tették, amikor éjjel részt vettünk Shuckedben. És azon az éjszakán, amikor részt vettünk a Once On This Island-en, néhány évvel ezelőtt gondolkodtunk rajta. 

Kiemelkedő terepjáró TITANIQUE
(döntősök: Sötét fogyatékossággal élő történetek és Downstate)

Terepjáró teljesítmény MARLA MINDELLE TITANIQUE-ban
(döntősök: K Todd Freeman Downstate-ban, Ryan J Haddad a sötét fogyatékossággal élő történetekben és Parker Posey a sirályban)

Nézze meg Marla Mindelle-t és az öntött társakat (beleértve a TFE barátját, Kathy Deitch-t!) a fenti Titanique promócióban. A hamis shownak valódi lábai voltak itt, NYC-ben. 

LGBTQ Színház Trailblazer díja J HARRISON GHEE
(döntősök: Jordan E Cooper és Ryan J Haddad) 

J Harrison Ghee az első nem bináris színész, akit Tony-jelölt. A "Daphne" (Jack Lemmon) szerepet játszik a Some Like It Hot komédia klasszikus zenei adaptációjában. 

 

Még több a sajtóközleményből...

A GALECA Theatre Wing mély hálás a Broadway-n és azon kívül található számos produkciónak és előadóművésznek, akik örömmel tették a szavazást. ” mondta Merryn Johns színházi társelnök, a Queer Forty weboldal szerkesztője. “ Nagyon várakozással tekintünk a következő szezonra."

GALECA színházi szárny tagjai, 2022-23:

Merryn Johns (társelnök), Queer negyven
Sam Eckmann (társelnök), Gold Derby
Marshall Heyman (széles út vezet), város és ország, 
Cary Wong (Off-Broadway vezető), Film Score Monthly Online stb.
Frank J. Avella (ipari kapcsolattartó), Edge Media Network, Awards Daily
Kerensa Cadenas, GQ stb.
Chris Carpenter, Rage magazin stb.
Murtada Elfadl, az A.V. Klub stb. 
Adam Feldman, Időtúllépés
Brian Herrera, a StinkyLulu mondja a podcastot
James Kleinmann, a Queer Review
Naveen Kumar, Variety stb.
Stacy Lambe, ET Online
Brian Scott Lipton, Cititour stb. 
Soraya McDonald, Andscape
Charles O’Keefe, E! hírek
Jonathan Mandell, New York-i Színház
Dan Meyer, Színház
Abby Monteil, ők stb.
Michael Musto, a Village Voice stb. 
Louis Peitzman, High Drama hírlevél stb.
Juan Michael Porter II, A test, TDF szakaszok
Juan A. Ramirez, Színház
Mathew Rodriguez, ők
Nathaniel Rogers, a filmélmény
Gillian Russo, a New York-i Színházi Útmutató
Michael Schulman, az új yorker
Marcus Scott, Time Out, Amerikai Színház
Ashley Steves, ma a Broadway podcast / Broadway Radio-n
Tim Teeman, a Daily Beast
Kyle Turner, Slant stb.
Lindsey Weber, nem Broadway hírlevél stb.
Apátság Fehér, változatosság
Curtis Wong, HuffPost
 

Színházi szárny sokféleségének kapcsolattartója: Jose Solis
Történész: Will Kohler
 

A GALECA-ról

GALECA: Az LGBTQ Szórakoztatási Kritikusok Társasága és annak Dorian-díjai a film, a televízió és a színházi szárny alatt a Broadway és az Off-Broadway legjobbjait tisztelik. A több mint 480 tagú GALECA arra törekszik, hogy emlékeztesse a társadalmat arra, hogy a világ szereti a Q + szemét minden szórakozásra. A nonprofit szervezet, a GALECA az alulreprezentált szórakoztató újságírók jobb fizetését és hozzáférését is támogatja. 

0 Tovább

Áttekintés: “ A Spider-Verse ” egy animációs csúcspont

Nem vagyok hajlamos a hiperbolra, de nehezen hívom a Spider-Man-t: A Spider-Verse-ben a legnagyobb animációs filmet, amelyet valaha készítettem. Lehet, hogy egy kis idő és távolság visszaállítja ezt. Egyelőre nevezzük animáció és szórakozás monumentális látványosságának.

Az Into the Spider-Verse eseményeit követően Miles Morales (ismét Shameik Moore hangon szól) most védi városát és világegyetemét, mint Pókemberét. Találkozik egy új, tapasztalatlan gazemberekkel, a The Spot (Jason Schwartzman) néven, amely felhívja a multiversális Spider-Men figyelmét...

Miután újraegyesült Gwen Stacy-vel / Pók-Nővel (Hailee Steinfeld) és találkozott a "Pók-Társadalom" vezetőjével, Miguel O'Hara-val (Oscar Isaac), megérti az ő és nos, minden univerzummal szembeni fenyegetéseket.  Peter Parker (Jake Johnson) visszatérésével is bánunk velünk, és találkozunk a Spider-Man különféle más verzióival (Issa Rae, Karan Soni, Daniel Kaluuya, Andy Samberg és még sok más hangon).

A film vitatja az előre megfogalmazott elképzeléseket arról, hogy mi a Spider-Man és mi várhatóan ő lesz. A filmkészítők könnyedén ki tudtak lépni, és lusta, gyenge narratívát hozhatnak létre, mint színlelést, hogy annyi Spider-Man iterációval töltsék ki a keretet, amennyit csak tud. Ehelyett a történet a hajtóerő.

A forgatókönyv mesteri egyensúlyt teremt a dolgok magyarázata és a közönség bizalma között. A dimenziós ugrásokat nem magyarázzák túl jól, a Pók-Társadalom küldetését sem. Az eljárások némelyike általános, de a kulcsfontosságú elemekkel nagyon konkrét szándékos gondoskodás. Ami nem azt jelenti, hogy a 140 perces futási idő bolyhos. Ehelyett mind gyilkos / nincs töltőanyag attól a pillanattól kezdve, amikor a film megnyílik, amíg a feketévé nem válik.

Annak ellenére, hogy ez a film Milesről szól, Steinfeld az MVP hangszereplője. Meglehetősen specifikus vokális hangzással Steinfeld vonalvezetése Gwent teljesen fejlett karakterré változtatja, aki majdnem ellopja a filmet. Brian Tyree Henry és Luna Lauren Velez meglepte Miles ’ szülők szerepét, ám Velez a nem Spider hősök közül kiemelkedik egy középfilm-monológdal, amely a narratívát szúrja meg.

Akárcsak az első film, a hangszereplők gyönyörűen szerepelnek. Ezek közül a színészek közül sokan önmagukban híresek, de ez nem kaszkadőr; rendben vannak a szerepükkel. Schwartzman tökéletesen hülye kiegészítés, mint a gazember, aki még mindig megpróbálja kitalálni magát. A Kaluuya Spider-Punk megkapja a film legjobb vonalait, és tényleges előadást ad a hangfülke határain keresztül. Izsákot komplex antihősnek festették, és hangja pontosan megfelel annak, amire a karakternek szüksége van.

Annak elmondása, hogy az animáció lenyűgöző, alulbecsülhető. A film vadul kalandos esélyeket vesz fel az animációs stílusokkal, és meghúzza annak határait, amit az animáció képes megtenni. Mindezek ellenére a fellépés tiszta, világos és tökéletesen koreográfus. A film önmagában akciófilm, kalandfilm, multiversális saga, komédia és szuperhős filmként működik. Valahogy mindez tökéletes kohézióban működik. Spider-Man: Az egész Spider-Verse röviden óriási szórakozás. 

Fokozat: A
Oscar Chances: A legjobb animált játék egy fogadalom, de ki tudja, milyen messzire haladhat túl ezen.  Nagyon örülnék a Picture és az Adapted Screenplay jelöléseknek, de a legjobb szerkesztés az, amit igazán szeretnék bajnokolni.  Ez a film éles és tiszta.  Lehet, hogy ez a ritka animációs film, amely néhány kategóriában jelöléseket szerez? 

0 Tovább

Tony Awards ma este (!!!) Last Minute jóslatok

"A "Gyönyörű zaj: A Neil Diamond Musical" ma este fellép, annak ellenére, hogy kizárták a jelöléseket. Fotó: Matthew Murphy

Itt van a nap, itt vannak a 2023-as Tony-díjak! De ez nem a nagymamád Tony-díja, várjon egy kicsit más show-t ebben az évben. A folyamatban lévő WGA-író sztrájkjának komplikációi miatt a díjkiosztó televíziót eredetileg törölték, majd később zöld fényt kapott, feltéve, hogy nem támaszkodik írásbeli forgatókönyvre. Más szavakkal, nem fogjuk látni, hogy az előadók a szemüvegükhöz menjenek, hogy elolvassák a telepromptert. Arra is számíthat, hogy Ariana Debose házigazda után (feltehetően nem eredeti) nyitószám után kevés vagy egyáltalán nem lesz. Úgy tűnik, hogy többnyire egyértelmű előadások és díjak. És fiú, előadásokat töltöttek be a show-ra. Nem csak az összes jelölt zenés fellép, hanem olyan nem jelölt show-któl is várhatunk előadásokat, mint például az A Beautiful Noise: The Neil Diamond Music, Lea Michele előadása, amely jelenleg a tavalyi Vicces Lányban főszerepet játszik, majd egy gyújtáskihagyás, most egy összetörés, és Joaquina Kalukango előadása, a tavalyi színésznő egy zenei győztesben, aki a “ Let it Burn ” előadásával hozta le a házat a rosszindulatú Paradicsom téren. 

És milyen volt az év a “ thea-turh ” -ben az American Stage-en? Ezeknek a jelölteknek a megjelenése alapján nagyszerű szezon volt...

Számos ünnepelt és régóta várt újjászületés, csillagok a színpadról és a képernyőről, amelyek színházi üzleteiket elismerésre késztetik, több Pulitzer-nyertes játszik egyidejűleg, mint valaha, és a sokféleség új színvonala. Gazdasági szempontból a Broadway még mindig felépül a pandémiás leállási időkből, tehát nem minden show volt képes a várt ideig futni, de a helyes irányba haladunk. Az alábbiakban bemutatjuk az összes ma este odaítélt kategória előrejelzéseit és elemzését, amikor a csillagok, a háború és a jó régimódi színházi varázslat egy évét ünnepeljük New Yorkban, és remélhetőleg hamarosan a közeli szakaszokba kerül. 

 

Legjobb játék


Nem Mo ’ – Jordan E. Cooper

Riverside és Crazy között – Stephen Adly Guirgis

Megélhetési költségek – Martyna Majok

Fat Ham – James Ijames

PREDICTED WINNER - Leopoldstadt – Tom Stoppard

 

Izgalmas választékunk van az idei legjobb játék jelöltjeiről: 3 Pulitzer-díj a dráma nyertesei számára és sokféle újonc, akik lábtól talpig járnak a legendás dramaturg, Tom Stoppard mellett. A Riverside és a Crazy és a Living Cost között a szezon elején elvégezték jól megfontolt futásaikat. Ain’t No Mo ’, az amerikai faji kapcsolatok kísérleti és durva komikus kritikája fényesen égett, de gyorsan bezárt. Fat Ham (ami egy riff a Hamlet-en egy déli stílusú BBQ-n, minden drámai díszítéssel), a belvárosi drágám, amely a Broadway színpad felé haladt, és valószínűleg a “ hűvös ” választás a győzelemhez. Végül azonban azt hiszem, hogy Leopoldstadt, állítólag Tom Stoppard utolsó darabja, egy elismert Broadway-színpadon viszi haza a trófeát. A 20. század elején egy nemzedékeken át tartó zsidó család személyes története nagyszerű, elsöprő és sajnos mindig időszerű. Azt várom, hogy egy igazán fantasztikus évben hazaviszi a Tony-t a Broadway-i színdarabokra.

 

Legjobb zenei


& Júlia

PREDICTED WINNER - Kimberly Akimbo

New York, New York

Shucked

Néhánynak nagyon tetszik

 

Melyik látszólag szoros verseny az öt jelölt közül három között, milyen irányba halad a szavazók? Jutalmazzák-e a kicsi, de érzelmileg rezonáló Kimberly Akimbo-t, amelyet David Lindsay-Abaire ünnepelt játékából adaptáltak. Kényelmesen helyezkedik el, összhangban a legújabb nyertesekkel, mint például a Fun Home, a The Band's Visit és az A Strange Loop.  Vagy a Some Like it Hot üdvözlő Broadway-fényességét fogják elérni? Kétségtelen, hogy az SLIH az év leghangosabb eredeti pontszáma, és reméli, hogy megtöri a nemrégiben megbukott ‘ ember-in-ruha ’ zenék átokját átgondolt karakterével J. számára. Harrison Ghee főszereplője. Vagy meghúzzák az Avenue Q-t, és elmennek a Shucked-hez, az év tömeg kellemes (és szó szerint) zenei vígjátékához? A kellemes és Júlia, valamint a vegyes áttekintésű New York, New York (a Kander & Ebb & Miranda) reméli, hogy másutt is nyer. De végül azt hiszem, hogy a gazdagság ebben az évben elterjed, és Kimberly Akimbo mögött meghúzódó szív arra készteti a szavazókat, hogy jelöljék be a dobozt. De bármi történhet!

 

A játék legjobb újjáéledése


PREDICTED WINNER - A Doll's House

August Wilson zongoraórája

A jel Sidney Brustein ablakában

Suzan Lori-Parks ’ Topdog / Underdog

 

Ha a Suzan Lori-Parks ’ Topdog / Underdog kőhideg remekmű abszolút csillaggal történő újjáéledése tavasszal futna, azt hiszem, sétával elnyeri a díjat. De az A Doll's House tartalék, de erőteljes újjáéledése Amy Herzog fantasztikus új fordításában, amelyet egy soha nem jobb Jessica Chastain vezet, egyaránt box office fenevad volt, és felbukkan a szavazási ablak alatt. Valószínűleg itt fogja megkapni a díjat. 

 

A zenei anyag legjobb újjáéledése

Az erdőbe

Lerner és Lowe teveparancs

PREDICTED WINNER - Parade

Sweeney Todd: A Fleet Street démoni fodrásza

 

Milyen év volt a zenei újjászületés! A Woods-ba bebizonyították, hogy a koncert rendezése helyes, és a zseniális casting a klasszikus anyagot vadonatújnak érzi. És Sweeney Todd fényes új Broadway-újjáéledése Josh Grobannal és a komikus forgószél, azaz Annaleigh Ashford, ÉS egy teljes zenekar?? Ajándékok ajándékok. De számomra a szezon tagadhatatlan ékszere Michael Arden produkciója Jason Robert Brownról és Alfred Uhry 1999. évi kultikus klasszikus felvonulásáról. Gyönyörűen öntött, gyönyörűen kialakított és a legszebb zenével, amely a Brodway színpadának kegyelmére szolgál, jóval 1999 óta, ez nem hagyható ki. A legutóbbi Drama Desk és a Outer Critics Circle Awards győztese, a Tony első helyezettje. 

 

Zenei könyv


& Júlia – David West Read

Kimberly Akimbo – David Lindsay-Abaire

New York, New York – David Thompson és Sharon Washington

PREDICTED WINNER - Shucked – Robert Horn

Néhánynak tetszik Forró – Matthew López és Amber Ruffin

 

Nagyon kísértésem, hogy itt megyek Kimberly Akimboval, de azt hiszem, ez lesz azon kevés nyilvánvaló hely közül, amelyet a szavazók tudni fognak, hogy jutalmazhatják Shucked-t. A könyv tele van nevetéssel hangos viccekkel, és a show néhány drámai szerkezeti kérdése ellenére, Azt hiszem, újabb trófeát hoz haza Robert Horn (a Tootsie legutóbbi győztese) számára.

 

Eredeti pontszám (zene és / vagy dalszöveg a Színház számára)

Szinte híres – zene Tom Kitt, dalszövegek: Cameron Crowe és Tom Kitt

Kimberly Akimbo – zene Jeanine Tesori, dalszövegek: David Lindsay-Abaire

KPOP – zene és dalszövegek: Helen Park és Max Vernon

Shucked – zene és dalszövegek: Brandy Clark és Shane McAnally

PREDICTED WINNER - Néhánynak tetszik Forró – Marc Shaiman zenéje, Scott Wittman és Marc Shaiman dalszövegei

 

Nagyon örülök, hogy itt láttam egy pár show-t, amely a szezon elején zárult le. Néhányan, mint amilyen a Hot, nyilvánvaló győztesnek tűnik, Shaiman és Wittman iparági titánok abszolút pompás pontszámával. 

 

A játék iránya

Saheem Ali – Fat Ham

Jo Bonney – Megélhetési költségek

Jamie Lloyd – A Doll's House

PREDICTED WINNER - Patrick Marber – Leopoldstadt

Stevie Walker-Webb – Nem Mo ’

Max Webster – Pi élete

 

Ez párféle módon mehet. Webster olyan technikai csodát irányít, amely hatalmas győztes volt a londoni Oliviers-en, Marber a Legjobb játék első helyezettjét irányítja, Lloyd valószínűleg a legjobban fogadott újjáéledését képviseli, és Ali a Fat Ham élénk színpadán áll. Azt hiszem, valószínűleg a Webster vs Marber lesz, mindenki kap pár szavazatot, és Marber jön ki a tetején. De vigyázz Ali-ra - ez valóban megragadja a megragadást. 

 

Zenemű irányítása

PREDICTED WINNER - Michael Arden – Parade

Lear deBessonet – Az erdőbe

Casey Nicholaw – Néhánynak tetszik

Jack O’Brien – Megragadt

Jessica Stone – Kimberly Akimbo

 

Úgy gondolom, hogy a Parade egyetlen kihívója ebben a kategóriában a tehetséges Jessica Stone, Kimberly Akimbo, de ez a díj Michael Arden veszít. Miután jelölték az Egyszer ezen a szigeten és a Tavaszi ébredés dicséretes fogalmi újjáélesztésére, a Parade egyértelmű, de mélyen erőteljes rendezése fogja a szavazókat mondani: “ itt az ideje ”. És számomra halottak lesznek. 

 

Vezető színész egy játékban

Corey Hawkins – Susan Lori-Parks ’ Topdog / Underdog 

PREDICTED WINNER - Sean Hayes – Jó éjt, Oscar 

Stephen McKinley Henderson – Riverside és Crazy között 

Yahya Abdul-Mateen II – Susan Lori-Parks ’ Topdog / Underdog  

Wendell Pierce – Arthur Miller eladó halála

 

Ez a kategória megöl. Négy állkapocs-ejtő előadás négy nagyon különböző fekete színésztől a kézműves tetején, valamint a folyamatosan értékes színész, Sean Hayes virtuozus megjelenése a hatótávolságról és a tehetségről. Hayes ’ komédia, dráma és izgalmas zongora keveréke a jelenleg futó Goodnight-ban, Oscar minden évben méltó lesz, de nagyrészt azért van éle, mert a többi jelölt ’ show már régóta zárva van, jön a Tony ideje. De milyen nagyszerű év és milyen mesés előadások mind az ötből. 

 

Vezető színésznő egy játékban


Jessica Chastain – A Doll's House

PREDICTED WINNER - Jodie Comer – Prima Facie 

Jessica Hecht – 1976. nyár

Audra McDonald – Ohio állambeli gyilkosságok

 

Egy év alatt, amikor nyilvánvalóan kevés olyan női szereplő van, akiknek számlázása megfelelő ahhoz, hogy jogosultak legyenek erre a kategóriára, csak négy jelöltünk van. Ez sajnos kihagyta a bűncselekményben aluljutalmazott Laura Linney-t, aki jelenleg az ellenkező jelölt (és ugyanolyan csodálatos) Jessica Hecht főszereplője 1976 nyarán. Ez azt is jelzi, hogy Tony hat alkalommal nyerte meg a LEGEND Audra McDonald tizedik jelölését csillagmunkájáért, és elmulasztotta az Ohio State Murders újjáéledését. De a díjhoz való halál illesztése két nagyon eltérő STAR teljesítmény lesz

0 Tovább

HTML