Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A Tool basszusgitárosa, Justin Chancellor új dalok írásáról

A Tool basszusgitárosa, Justin Chancellor új dalok írásakor a zenekarnak. Justin Chancellor megosztotta a Tool megközelítését az új zene komponálásával kapcsolatban. Azt is hozzátette, hogy az egyik legnagyobb probléma az, hogy ne tágítsuk túl az egyes bandatagok által hozott ötleteket. A legutóbbi interjúban Justin Chancellor elmagyarázza, hogyan írnak új Tool zenét.

Justin Chancellor, a Peach együttes egykori tagja 1995-ben csatlakozott a zenekarhoz, és az eredeti basszusgitárost, Paul D’Amourt váltotta. Ennek eredményeként a Chancellor felvette a zenekar második stúdióalbumára, az Ænimára 1996-ban.

YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA YABJA

 

A Tool mellett Justin Chancellor szerepelt Isis Altered Course and Weight című dalaiban, valamint az Intronaut Valley of Smoke albumának címadó dalában. A kancellár elbeszélte Primus The Valley című dalát is, és közreműködött basszusgitárban a Death Grips Year of the Snitch című albumán, a Disappointeden.

A Tool band nem arról híres, hogy folyamatosan új zenéket rögzít. De a nap végén a Tool tagjai minden zenész hangszeréhez és énekéhez a semmiből készítenek és írnak.

A közelmúltban Dean Delrayvel a Let There Be Talk podcast 71. epizódjában adott interjújában Chancellor elmagyarázza, hogyan ír a Tool új dalokat és albumokat:

„Azok a korai évek után, amikor még új banda voltunk, egy kicsit könnyebb, a dolgok természetesebben jönnek, amikor zenét írunk. És nyilvánvaló, hogy ez híresen megmunkált, a mi kreatív folyamatunk.

„Adam Jonesnak rengeteg ötlete van, mi nagyon egyszerűnek tartjuk. Igyekszünk nem túlfejleszteni saját ötleteinket, amikor bevisszük őket a Tool-ba, hogy építőelemként mutassuk be, majd egymásra pattanunk. Aztán csak megtanuljuk egymás dolgait, és elkezdünk vele játszani.

Néhány nap, a folyamat elején órákig játszunk egy riffen, és ez nagyon élvezetes, aztán eljuthat egy olyan pontra, ahol igazán élvezetes, például egy hétig. Mi mindent rögzítünk, miközben ezt tesszük. Mivel mindannyian LA-ben élünk, nagy a forgalom hazafelé, ezért minden nap CD-ket csináltunk, beülnénk az autóba, és alapvetően folytattuk a munkát. Hazafelé végig hallgatnám. Így mindent magába szívsz, és más szemszögből hallgatod, amit csináltál, mint amikor ténylegesen előadod.

Aztán másnap jöjjön be néhány ötlettel, amelyek feltűntek. De igen, az ilyen ugrálásból is lehet találni dolgokat, de gyakran nagyon sokat ér a tiszta, eredeti ötlet.”

Azonnal kísérleteztek különféle megközelítéseik egyesítésével, és elkészítették az első MTVoid-albumot, a „Nothing’s Matter”-t, miután hamar összebarátkoztak, és Peter követte Kaliforniába. A CD Peter zord hangját mutatja be lengyel anyanyelvén, majd fokozatosan átvált Justin angol nyelvére.

Különböző vendégek segítségével Justin basszusgitárja, más hangszerek, valamint Peter ritmusai és zajvilága.

Matter's Knot
Matter’s Knot albumborító
Az énekes, Peter Mohamed közreműködésével Justin Chancellor MTVoid projektje kilenc év kihagyás után újra felbukkant, és 2023. november 10-én jelenik meg a Lobal Orning Records gondozásában egy új album, a „Matter’s Knot” néven.

Íme néhány vendégzenész ezekhez az albumokhoz:

Brent Hinds (Mastodon)
David Timnick (intronaut)
Andy Morin (Deathgrips)
Isabel Munoz-Newsome (Pumarosa)
Aric Improta (Fever 333 & Night Verses)
Shelee kancellár
Bobby Carlson
Nick Dias
Debbie Ryder

0 Tovább

Minden idők legjobb 12 legjobb heavy metal billentyűse

A heavy metal zene fantasztikus klasszikus hangulatot varázsolhat, miközben egy gyönyörű és fülbemászó dallamot rögzít. Ennek kiemelésére nézzünk meg néhányat a világ 12 legjobb heavy metal billentyűse közül.

A befolyásos úttörőktől az alulértékelt zenészekig ez a lista kiemeli minden idők legjobb heavy metal billentyűseinek hozzájárulását és képességeit.

Tartalom

IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN IJAN


A legjobb fém billentyűsök
Ha a legjobb metálbillentyűsekről van szó, meglepődhet azon a sokféle tehetségen és a játékstílusok sokszínűségén, amelyet ezek a zenészek hoznak a műfajba.

A metal billentyűsök világa tele van olyan személyekkel, akik jelentősen hozzájárultak a zenéhez. Megalakították saját zenekaraik hangzását, és inspiráltak más zenészeket, hogy billentyűket építsenek be zenéjükbe.

– Ha többet szeretne megtudni a metál- és rockzenében használt billentyűs és szintetizátorokról, tekintse meg a Keyboardkraze-t az eredeti értékelésekért.

Jordan Rudess
Jordan Rudess
Jordan Rudess – A kép forrása: Spotify
A progresszív metal banda Dream Theater tagjaként Jordan Rudess jelentősen befolyásolta a műfajt technikai és egyedi megközelítésével a billentyűzeten.

Rudees nemrégiben szerepelt a Pianote YouTube-csatornáján, ahol a híres „Empire State Of Mind”-vel küzdött, jó volt nézni, ahogy kitalálja ezt a számot, és hozzátette a ragyogását.

Virtuóz készségei és tudása, hogy klasszikus, jazz és rock elemeket keverjen játékába, a szakma egyik legjobbjaként ismerték el. Rudess villámgyors ujjmunkájáról, összetett dallamvonalairól, valamint a billentyűzetével bonyolult textúrák és atmoszférák létrehozásához szükséges képességeiről ismert.

Hozzájárulása a Dream Theater zenéjéhez hozzájárult a zenekar hangzásának formálásához, és megszilárdította helyét nagy tekintélyű és befolyásos metálbillentyűsként.

Mustis
Mustis
Mustis
Mustis, a norvég black metal banda, Dimmu Borgir egykori billentyűse kísérteties és hangulatos billentyűs kompozícióiról ismert. Jelentős volt a hozzájárulása a zenekar hangzásához, sötétséget és atmoszférát adott a zenéjüknek.

Mustis lenyűgöző technikai tudásról tett tanúbizonyságot, elsajátította a különböző billentyűs hangszereket, és ezeket felhasználva összetett dallamokat és szólókat alkotott. Játékstílusa innovatív volt, feszegette a black metal zene határait, és egyedi elemet adott Dimmu Borgir hangzásához.

Mustis szerzeményei hatással voltak a műfajra, és más zenészeket is inspiráltak a billentyűk beépítésére. A black metal és a billentyűs mániás zenerajongók továbbra is ünneplik és értékelik hangulatos billentyűs munkáját.

Janne Wirman
Janne Wirman, a Children of Bodom billentyűse kivételes tehetségéről és a zenekar egyedi hangzásához való hozzájárulásáról ismert. Technikai képességei és innovatív játékstílusa a metal műfaj kiemelkedő billentyűsévé tették.

Wirman azon képességei, hogy zökkenőmentesen ötvözi a nehéz riffeket bonyolult billentyűs dallamokkal, mélységet és összetettséget ad a Children of Bodom zenéjének. Precíz és pörgős játéka a zenekar hangzásvilágának védjegyévé vált, dalaikat új magasságokba emelve.

Wirman billentyűs készségei mellett egy erős dallamérzetet és atmoszférát is visz a zenekar zenéjébe. Hozzájárulása kulcsfontosságú volt a Children of Bodom általános hangzásának és hatásának kialakításában.

Jens Johansson
Jens Johansson
Jens Johansson
Jens Johanssont széles körben minden idők egyik legtehetségesebb és legbefolyásosabb metálbillentyűsének tartják. Kivételes technikai képességeivel és innovatív játékstílusával Johansson maradandó hatást hagyott a műfajban.

Olyan bandák tagjaként, mint a Stratovarius és Yngwie Malmsteen, a billentyűs hangszereken mutatkozott be, feszegetve a metálzene lehetőségeinek határait. Johanssont az a képessége, hogy zökkenőmentesen ötvözi a klasszikus hatásokat a heavy metalral, megkülönböztette őt a többi billentyűstől.

Gyors és bonyolult szólói és összetett akkordmenetei játékának védjegyeivé váltak. Johansson hozzájárulása a metal billentyűs közösséghez megszilárdította helyét a műfaj igazi legendájaként.

Michael Pinnella
Michael Pinnella
Michael Pinnella
Michael Pinnella kivételes képességei és egyedi játékstílusa jelentősen befolyásolta a műfajt.

Pinnella innovatív billentyűs játékmódja megkülönbözteti őt. Folyamatosan feszegeti a hangszerrel megvalósítható határokat, új hangzásokat és effektusokat fedez fel.

A Symphony X tagjaként Pinella döntő szerepet játszott a zenekar hangzásának alakításában. Billentyűs munkája mélységet, hangulatot és hangulatot ad zenéjüknek.

0 Tovább

Áttekintés: Az „One Fine Morning” a leggyengédebb ütés

Az autofiction nem új jelenség, akár a filmben, akár más művészetekben. Ennek ellenére egyre több rendező mártja a lábujjait a köldökbe bámuló önvizsgálat medencéibe. Egyes szerzők számára azonban soha nem volt más módja a művészet készítésének. Vegyük például Mia Hasen-Løve-et. Filmje mindig is a megélt élmény tükröződéseként nyilvánult meg, a személyes részletekből merítve a nyitottság fokozataiban, a narratív őszinteséget extrapolálva a humanista darabok építésének csatornájaként. Az empátia mozijának alapelve, nemcsak a közönség és a szereplők között, hanem a filmrendező és alkotása között is. Legalábbis ez az érzés, ami azután is megmarad, hogy valaki elhagyja a színházat, még mindig kábultan a rendezői munkától.

ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda ahda

 

Ebben az összefüggésben nagyon sokat jelent, ha kijelentjük, hogy a One Fine Morning, Mia Hansen-Løve legújabb munkája, talán az eddigi legszemélyesebb projektje…

Ha valaki erősen szisztematikus akar lenni, esetleg egy kicsit korlátozott vagy akár hideg, akkor ezt a filmet a rendező apjáról szóló ódájaként lehet besorolni, hasonlóan, ahogyan a korábbi művek más kapcsolatokhoz kapcsolódnak. Interjúkat olvasva és Hansen-Løve pályafutását követve az ember felismeri DJ testvérét az Édenben, filozófia tanár anyját a Things to Come-ban, és egykori filmes partnerét a Bergman-szigeten. Ezek a történetek nem a valós élet közvetlen ábrázolásai, csupán annak megtörései a mozi csodaországában, műről műre visszhangzó, rímelő gondolatok. Az élet kibontakozása közben lélegzethez jutni próbáló, kikötetlen emberek állandó, az idők kegyetlenségei heves megrázkódtatást okoznak, míg a távollét fájdalma háttérfájdalom.

De persze a csüggedtség közepette mindig van remény. Bárkinek a földön eltöltött ideje inkább hangszínek keveréke, semmint monoton dolog. A bánat és az öröm, a nehéz szívek könnyed rebbenésével egyensúlyozva a rendező megragadja az élőlét bonyolultságát, mind a hétköznapi, mind a költői részeit. Sőt, szereplői entitásoknak érzik magukat, akik túlnyúlnak ezeken a narratív kereteken, mindennapi létüket a valóság narratívellenes céltalansága alakítja. Mindezek a szempontok jelen vannak ebben az Egy szép reggelben, a korábban említett memoárisztikai témák, valamint a személyes életmű alapját képező tematikus kövek.

A nagylelkű nézők azzal vádolhatják a rendezőt, hogy egy jól kitaposott úton haladt, az ismétlés határán. Ez azonban túlságosan visszafogó olvasat lenne. Ha más nem is, a jellemzések annyira specifikusak erre a műre, hogy fenntartják és igazolják Hansen-Løve megközelítését. Főszereplőnk Sandra, egy fiatal özvegy és egyedülálló anya, aki tolmácsként dolgozik Párizsban, és élete különböző aspektusairól tárgyal, miközben a film feltárul előtte. Valójában két történet fonódik össze az Egy szép reggelben, szépen elválasztva az utolsó pillanatokig, ha figyelmen kívül hagyjuk a melankolikus kötőszövetet, amely a kezdetektől fogva összehozza őket. Figyelemre méltó, hogy mindegyik szál középpontjában Sandra és egy férfi kapcsolata áll – egyrészt az apjával, másrészt a szeretőjével.

Georg haldoklik, belehal egy degeneratív betegségbe, amely fél évtized alatt karizmatikus tanárból olyan emberré változtatta, aki alig tud magáról gondoskodni. Sandra segít, ahol tud, akárcsak a többi szerettei hálózata, de ez nem elég. Lassan a korai demencia kitörli az embert, zavartnak tűnő ürességet hagyva maga mögött, mígnem a világosság szikrái visszahozzák az egykori emlékeket. Annak, aki átélt hasonló élményeket az én életemben, nézte, ahogy a családtagok elhalványulnak, bár testük még mindig jelen van, Sandra és az apjával való kapcsolata pusztító élménynek bizonyult.

Nagyon sok pillanat cseng igaz, a kis házi rituáléktól az emberek közötti egyre növekvő szakadékig, a megbénító tehetetlenség érzéséig a kimondhatatlan erőkkel szemben. Miközben a párizsi nyarak engednek a távol töltött teleknek, egy pikareszk utazás a gondozóintézeteken keresztül a leggyengédebb zsigereket hozza, amíg nem marad más hátra, mint a gyakorlati dolga, hogy szétválasszuk a régi javakat, és kiüresítsük a lakást, amely már nem otthon. Egy mélyreható interakció során Sandra azon töpreng, hogy apja szerteágazó könyvgyűjteménye hogyan mutatja jobban őt, mint magát a személyt, hiszen a tárgyakon megragadható a többnyire elment elme.

Egy újabb pillantás a totemikus tárgyakba egy jegyzetfüzetet tár fel, amely át van itatva Georg fájdalmától, helyzete megrendítően kifejeződik a félhold káoszával. Egy újabb pillanatban a pátriárka visszariad a múlttól, és ez ellentétes Sandra fizikai emlékeinek kincsével. Amikor lejátssza néhány kedvenc CD-jét, szinte megijed, mert túlságosan tele vannak emlékekkel, ami csak a jelennel kapcsolatos frusztrációt okoz. Az éjszakai buszon hazatérve Sandra fejében még mindig ezek a szavak viharoznak, láthatatlan viharok, amelyek láthatóvá válnak, ahogy az arca könnyekben törik szét. Ma

0 Tovább

Már csak egy hónap van hátra a Sundance Filmfesztiválig

Kiti Manver a MAMACRUZ főszereplője

Már csak egy hónap van hátra a Sundance Filmfesztiválig (január 19. és 29. között), a jegyek online csomagokra december 13-án, személyes csomagokra december 16-án, egyéni filmekre pedig január 12-én indulnak. Mindig nagyon izgatottak vagyunk a World Cinema Program miatt, amely rendszerint nagyszerű eredményeket rejt magában, nem is beszélve a jövőbeli Oscar-pályázatokról. Például a 2022-es névsorban öt aktuális Oscar-várományos szerepelt: a bolíviai Utama (a zsűri fődíja), a finn Girl Picture (Közönségdíj), a brazil Mars One, az ausztráliai You Won't Be Alone, valamint az ukrán Klondike és a többi cím is. nagyon jól fogadták. Milyen kincsek várnak ránk idén?

Íme a filmek listája. Melyiket részesítsük előnyben a januári Team Experience lefedettségnél?


Jennifer Connelly a "BAD BeHAVIOUR" főszereplője

WORLD CINEMA PROGRAM
12 film.

Animalia (Marokkó) Terhes nő és földönkívüliek? Debütált Sofia Alaouitól, aki korábban a Sundance and the Césars-ben nyert díjat egy rövidfilmjéért.

Bad Behavior (Új-Zéland) Jennifer Connelly egykori gyerekszínészt alakít, aki megvilágosodásra vágyik egy elvonuláson. Alice Englert (Jane Campion lánya) színésznő debütált filmrendezőként, aki Ben Whishaw mellett is szerepel.

Girl (Egyesült Királyság) Anya/lánya dráma és debütáló film Adura Onashile-től.

UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH UANH


"HŐSIES"

Heroic (Mexikó) Egy 18 éves lány katonai főiskolára iratkozik be. David Zonanától, a Workforce (2019) rendezőjétől, amely nagyon jól szerepelt a fesztiválon.

MamaCruz (Spanyolország) Kiti Manver (Nők az idegösszeomlás szélén, megtört ölelések) főszereplője ebben a drámában, amely egy idősebb nőről szól, aki megtanulja használni az internetet, és pornográfiát talál. Patricia Ortega rendezőtől (Lehetetlennek lenni).


"MAMI WATA"

Mami Wata (Nigéria) nővérek küzdenek azért, hogy megmentsék népüket és "visszaállítsák egy sellő istennő dicsőségét". Nigéria csak kétszer jelentkezett az Oscar-díjra, és az első alkalommal kizárták őket a túl sok angol nyelv miatt. Azóta az Akadémia megváltoztatta a nyelvi szabályait, hogy engedélyezze a pidgin angol formáit, így talán még több nigériai filmet fogunk beküldeni? Ez a film nyugat-afrikai pidgin. Harmadik film C.J. Fiery Obasi (O-Town) rendezőtől.

La Pecera (Puerto Rico) Rákos dráma egy nőről, aki visszatér Puerto Ricó-i otthonába. Glorimar Marrero Sánchez rendező debütált filmje.


Harris Dickinson és Lola Campbell apaként és lányaként a SCRAPPER-ben

Scrapper (Egyesült Királyság) Harris Dickinson egy 12 éves, egyedül élő lány elidegenedett apját alakítja. Charlotte Regan debütáló filmje.

Shayda (Ausztrália) Egy iráni anya és lánya új életet keresnek, amikor egy ausztrál női menhelyen keresnek menedéket. Zar Amir Ebrahami (Holy Spider's Cannes legjobb női főszereplő díja) a főszerepben. Cate Blanchett és férje executive producerek! Az iráni-ausztrál Noora Niasari bemutatkozó filmje.


Greta Grinevičiūté és Kęstutis Cicénas a SLOW-ban

Slow (Litvánia) Romantikus dráma jeltolmácsról és táncosnőről. Marija Kavtaradze (Nyártúlélők) rendezőtől.

Varázslás (Chile) Egy fiatal lány a 19. század végén igazságot keres, amikor egy munkavezető bántja az apját. Christopher Murray rendezőtől (Manuel De Ribera, Propaganda).

Amikor megolvad (Belgium) Egy nő visszatér szülőfalujába, hogy szembenézzen múltjával. Az író/rendező Verle Baetens, az Oscar-díjra jelölt The Broken Circle Breakdown (2012) csodálatos főszereplője, bár nem ő áll a kamerák előtt a rendezői debütálásakor.

0 Tovább

Oscar Volley: A legjobb operatőri jóslatok

BABILON

CHRIS: Az operatőri kategória a közelmúltban erősen a legjobb film jelöltjei felé torzult. A 2012-2015-ös évekhez hasonló években gyakran 2-3 jelölt érkezett a legjobb film versenyén kívülről. Az elmúlt három évben azonban csak egy, nem a legjobb film jelöltje ütötte fel a sort (A Macbeth tragédiája, a News of the World és a Világítótorony). Érzékelve ezt a tendenciát, jóslataimat azzal kezdem, hogy megvizsgálom a legvalószínűbb átfedéseket a kép és a filmművészet között ebben az évben. Janusz Kaminski jó helyzetben van a Fabelmans objektívjéhez. Nemcsak a legjobb film feltételezett éllovasa, de Kaminski kétszeres győztes, aki nemrégiben olyan Spielberg-projektekért szerzett jelöléseket, mint a West Side Story, a Lincoln és a War Horse.

A nagyobb gyakran jobb, ezért fontolóra veszem a legjobb kép verseny többi eposzát. Babylon még vegyes reakciók ellenére is egy nagy vadállat, Linus Sandgren pedig Oscar-díjat kapott egy másik filmért Damien Chazelle rendezővel, a La La Land...

Az olyan kasszasikerek, mint a Top Gun: Maverick és az Avatar: The Way of Water, amelyek most kezdték meg a vetítést, szintén nagyon vadásznak kiterjedt filmes vállalkozásukra. Láthattam a legjobb film erős jelöltjeit is, mint például az Everything Everywhere All At Once és a The Banshees of Inisherin, akik a Cinematography-ban játszanak, hogy erősítsék Oscar-narratívájukat. Az EEAAO egy káprázatos, ambiciózus utazás a multiverzumban, amely ötletesen használja a kamerát a történet elmesélésére. Eközben a kis Inisherin sziget egyszerre varázslatos és elhagyatott, Ben Davis gyönyörű operatőri munkájának köszönhetően. Mit gondolsz Eric? Mely filmek számítanak az éllovasnak ebben a kategóriában?

BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA BSXA


A FÉNY BIRODALMA

ERIC: Azt hiszem, az éllovas lehet az a ritka kivétel: Roger Deakins biztosnak érzi magát, hogy jelölték a Fény Birodalmára (ami nem tűnik valószínűnek a legjobb film jelöltjeként). Őt és Emmanuel Lubezkit a két legjobb operatőrként szállásolják el, és ha valamelyiküknek van képe egy adott évben, akkor visszatérnek. Deakins a fény dicsőséges mestere, ráadásul tökéletes partnere Sam Mendesnek: képes tisztelni és érvényesíteni Mendes klasszicizmus iránti ösztöneit, de mindennek ad egyfajta varázslatot, ami tovább emeli a munkát.

Egyébként teljesen egyetértek Janusz Kaminskival, ami biztos tét... okosan tiszteleg a 8mm-es és a Bolex-napok előtt, majd kiválasztja a pillanatokat, hogy drámaibb legyen, amikor drámailag passzol. A középiskolás szegmensei meglehetősen szabványosak, de sok ravasz döntést hoznak meg Spielberggel együtt a film során. Én személy szerint idén nem szavaznék rá az öt legjobb közé, de garantált a jelölés. És Linus Sandgren -- azt hiszem, most a harmadik helyen áll... La La Land győzelme megérdemelt volt, és itt van egy variáció erre a témára.

CHRIS: Igazad van, hogy soha nem fogadsz Roger Deakins ellen. Lehet, hogy a tizennegyedik jelöléséig tartott, hogy megnyerje, de az Akadémia biztosan szereti. Most kétszer nyert, 1917-ben és Blade Runner 2049-ben, és az elmúlt 10 évből hatban jelölték. Bár nem szerettem a Fény Birodalmát, nem tagadhatom, hogy gyönyörűvé varázsolja a 80-as évekbeli angol tengerparti várost.

ERIC: A másik két nyílás teljesen nyitva van. Hatalmas Banshees-rajongó vagyok, de McDonagh keretezése, nem pedig az operatőr az, ami olyan, mint a sztár. A „kamera leleményes használata” nagyszerű módja az EEAAO leírásának, de szerintünk a szavazók ezt is inkább rendezési bravúrnak tekintik, mint a filmezést? Szerintem mindketten hiányozni fognak a felállásból.

Számomra James Friendnek az All Quiet on the Western Front című munkája erős esélyes. Másképp néz ki és másként hat, mint 1917 néhány évvel ezelőtt, és nagyon festői. A véleményed erről? És még egy kérdés: szerinted ez az ág mennyire törődik az Oscar korábbi történetével? Például Ön szerint nagyobb valószínűséggel ölelnek meg olyan embereket, akiket korábban megöleltek, mint Darius Khondji (Bardo), Claudio Miranda (Top Gun Maverick) és Greig Fraser (A Batman), annak ellenére, hogy filmjeik kevésbé jellemzőek ez a kategória?


A BATMAN

CHRIS: Kaminski és Deakins között nem gyanítom, hogy túl sok veterán operatőrre lesz szükségünk a kategóriában. A kategória legnagyobbjai közül néhányan nagy kereskedelmi bombákat dobtak lencsevégre idén, mint például Emmanuel Lubeski (Amszterdam) és John Seale (3000 Years of Longing). A Dune tavalyi győztese, Greig Fraser ismét egy gyönyörűen objektívezett kasszasiker film mögé áll a Batman című filmmel. Ez a franchise korábban is versenyzett ebben a kategóriában olyan változatos pályaművekért, mint a Batman Begins, a The Dark Knight, a Joker és a Batman Forever. Ennek az új bejegyzésnek nagyon sajátos stílusa van, az Iceberg Lounge jelenetei különösen vizuálisan lebilincselőek. én co

0 Tovább

HTML