Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

White Lotus 2. évad – Mike White Sticks The Landing

asárnap este durranással ért véget az HBO Emmy-díjas The White Lotus című antológiasorozatának második évada. Az idei évad új szereplőket hozott a White Lotus szállodalánc szicíliai helyszínére, kivéve Jennifer Coolidge-ot, aki az első évadtól megismétli Tanya, a depressziós örökösnő szerepét. Az első évadhoz hasonlóan az évad is holttesttel kezdődik. Ezúttal a remekül röpködő Daphne fedezte fel, akit a szezon MVP-je, Meghann Fahy alakít. Míg az első évad az osztályok kérődzése volt, a második évad inkább az Aperol Spritz volt – ez egy kellemes szexi móka volt, amely a szexet társadalmi és gazdasági fizetőeszközként dramatizálta. Az évadzáró az összes történetszálat, beleértve azt a titokzatos halált is, egy szexszel, cselszövéssel és a maga megfelelő töltelékével teli epizódba zárta.

Nagy spoilerek előtt. Ne olvass tovább, ha nem láttad az utolsó részt.


Mike White pontosan tudta, hogy ezzel az ikonikus sorozattal inspirálja a mémeket. Pandering? Igen. Működött? Teljesen!

Kezdjük a nyilvánvalóval, meg kell koccintanunk szegény, elhunyt Tanya-val. A finálé legkinetikusabb és legizgalmasabb jelenetei az volt, hogy elkeseredett társasági partnerünk szembesült azzal a lehetőséggel, hogy a melegek garmadája, akikkel együtt kavargott, meg akarják őt ölni. Milyen egy jachtos kirándulás egy csipetnyi szabálytalanság nélkül? Ezek a gyanúk beigazolódtak, mivel az egyik férfi táskájában kötelet és fegyvert talál. Tanya gyorsan cselekszik, és tüzet nyit a férfiakra, és megöli szinte az összes meleget. A jacht oldalán egy mentőcsónak formájában látja a biztonság felé vezető utat. Tanya, amikor megpróbál biztonságba ugrani, beveri a fejét és megfullad. Kisebb kezekben Tanya halála szánalmas lett volna. Bár döbbent nevetést vált ki, helyénvaló, hogy saját kezével hal meg… bizonyos értelemben. Képes megküzdeni az életéért és a pénzéért „a melegek ellen, akik fel akarják díszíteni a házukat vagy valami ilyesmit”. Mégis, ami megöli, az a luxus és a biztonság közötti szakadék. Megpróbálhat segíteni magán, de egyedül nem tudja megtenni.

Tom Hollandert is érdemes tapsolni, amiért eljátszotta Quentint, a gazdag meleget, aki bálványozza Tanyát, de az a feladat, hogy megölje. Az iránta érzett elragadtatása hasonlít bármely királynőéhez, aki szereti az alulértékelt mellékszereplőt. Vele beszél, nem hozzá. Szinte ragadozó módon fogyasztja el az életét és tapasztalatait. Az utolsó pillanatok a jachton túl könnyen feladhatják a játékot, mivel minden sorát kigúnyol, mintha az Oroszlánkirályban szereplő Scar meghallgatására készülne. A szokásosan éles írás bizonyos pontokon elbutítottnak tűnik, különösen Tanya eszeveszett beszélgetése során asszisztensével, Portiával (Haley Lu Richardson), és olyan dolgokat fogalmaz meg Quentinről, amelyeket már sejtettünk. Ennek ellenére Tanya és Quentin összjátéka továbbra is az évad legerősebb alkotása, és egy meleg férfi és női megszállottsága közötti kapcsolat szakértő dramatizálása.

ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS ROHLS


Alig várom, hogy lássam az összes szerepet, amelyet Meghann Fahy ezután lefoglal.

Lépjen át Bob & Carol & Ted & Alice helyére, most Cameron & Daphne & Ethan & Harper. Ethant elöntötte a gyanú, hogy Harper szexelt Cameronnal, hogy visszakapja őt a feltételezett hancúrozásáért. Ebben a szezonban végzett csodálatos munkája ellenére Aubrey Plaza valóban rossz hazudozóvá teszi Harpert. Bár bevallja, hogy megcsókolta Cameront a szállodai szobájukban, nem adja fel többet. Ami annyira lenyűgöző abban, ahogyan Mike White elmeséli e két pár történetét, az az ésszerű kétely használata. Miért számítanak a tényleges tettek, amikor az érzelmek és a viselkedés más történetet mesél el? Harper nem engedheti el Ethant a kóbor óvszerért, mert egy dolgot tud igaznak, hogy nem szexel vele. Ethan nem tudja lerázni magáról az érzést, hogy Harper szexelt Cameronnal, mert tudja, hogy valamiféle szexuális kapcsolat van köztük. A homoerotikus harc a tengerparton Cameron és Ethan között nyilvánvalóan nem fogja meghozni a várva várt halálunkat. Ennek ellenére a párok közötti feszültség sercegő forráspontja volt.

Az egyetlen személy, aki nem gyanakszik rá, az Daphne, nem azért, mert nem tudja felfogni, hogy Cameron megcsalna. Tudja, hogy megcsalja, és tudja, hogy a helyére teheti őt. Amikor Ethan valamiféle kinyilatkoztatással érkezik hozzá, Daphne rájön, hogy ismét vissza kell állítania az irányítást. Egyedül vezeti Cameront egy szigetre, soha nem fogjuk megtudni, mi történik. Az a vicces, hogy senki nem kérdez a műsorban. Daphne helyreállította a harmóniát. Ez a szerep könnyen lehetett volna vékony, aláírt lemondás. Szerencsére Mike White-ban óriási a bűvölet, Meghann Fahy pedig minden reakciófelvételt és elhúzódó közelről dramatizál. Majdnem egy percig leköti a közönség tekintetét, és végigvezet minket a gondolatmenetén. Daphne figyelemreméltóan megszállott, és ezek a kinyilatkoztatások pusztán gyorsulások a napsütéses napján. Amikor Cameron és Daphne összefut Ethannel és Harperrel vacsoránál, th

0 Tovább

A Nemzeti Filmnyilvántartás 2022-es felvételei / Hogyan szavazzunk a

CARRIE (1976)

Ez az évnek az az időszaka, amikor ez lesz a LIST TAPASZTALAT. A Kongresszusi Könyvtár nyilvánosságra hozta azokat a címeket, amelyek a Nemzeti Filmnyilvántartásba kerültek, és amelyek "kulturálisan, történelmileg vagy esztétikailag jelentősek" filmeket jelölnek. Bárcsak minden év decemberétől eltérő időpont lenne az összes többi listát figyelembe véve, és hogy ennek szó szerint soha semmi köze nem lenne a folyamatban lévő / befejező filmévhez. De ez az, ami. Ünnep vagy éhínség van, és mindenki eltökélt szándéka, hogy a decembert olyan szorosan tartsa, hogy két percnél tovább senki ne kapjon levegőt vagy figyeljen semmire, amiből lakmároznak!

Itt a 2022-es lista időrendben, mint mindig...

Mardi Gras karnevál (1898)
Cab Calloway otthoni filmek (1948-1951)
Cyrano de Bergerac (1950)
Charade (1963)
A Scorpio Rising (1963)
Minden jó ember mögött (1967)
Titicut Follies (1967)
Mingus (1968)
Manzanar (1971)
Betty elmeséli történetét (1972)
Super Fly (1972)
Attika (1974)
Carrie (1976)
Union Maids (1976)
Elfogyott a szó: Életünk történetei (1977)
Bush Mama (1979)
Gregorio Cortez balladája (1982)
Itam Hakim, Hopiit (1984)
Hajlakk (1988)
A kis hableány (1989)
Nyelvek kioldva (1989)
Amikor Harry találkozott Sallyval (1989)
Házibuli (1990)
Vasember (2008)
Pariah (2011)
Ebből a listából a legjobban Brian de Palma Carrie-je (1976) és Disney The Little Mermaid (1989) című filmje vár minket, amelyekről soha nem fáradunk el beszélni.

HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU HAYU


NYELVEK KIBOCSÁTVA (1989)

Csodálatos az is, hogy nem egy, hanem három fekete LMBTQ+ film szerepel a listán Dee Rees fiatal leszbikus drámája, a Pariah (2011) és a Tongues Untied (1989) klasszikus rövidfilmje között, amely a fekete férfiak fekete férfiakat szerető forradalmi tettéről szól. A harmadik, amit még nem ismerünk, egy 1967-es gender short, a Minden jó ember mögött. Meglepő módon a 2022-es évnek sokkal furcsabb íze van, mint általában. Helyet adtak a John Waters klasszikus Hairspray (1988), Kenneth Anger híres kísérleti rövidfilmjének, a Scorpio Rising (1963) és a Word is Out: Stories of Some of Our Lives (1977) című dokumentumfilmnek is. Ez természetesen céltudatos, a Kongresszusi Könyvtár megjegyzi:

Az idei válogatásban legalább 15 olyan film szerepel, amelyet színes, női vagy LMBTQ+ filmesek rendeztek vagy társrendezők. A válogatások révén 850-re nőtt a nyilvántartásban szereplő filmek száma, amelyek közül sok a Könyvtár 1,7 millió filmje közé tartozik.

Egy filmnek legalább 10 évesnek kell lennie, mielőtt kiválasztják, így a Pariah (2011) rendkívül fiatalon kapja meg a kitüntetést. A Nemzeti Filmnyilvántartásba való felvétel nem jelent azonnal filmmegőrzést (ami pénzbe kerül), de mondjuk ez egy félelmetes lelki megtiszteltetés, és segíthet a megőrzés és a kulturális megbecsülés támogatásával, ha a film még nem rendelkezik ezzel a különlegességgel. vigyáztak vele, vagy széles körben ismertek.

Az egyes filmekről és arról, hogy miért esett rájuk a választás, a Library of Congress oldalán olvashat.

MI VAN A 2023-AS LISTÁVAL?
A 2023-as listára való jelölés már nyitva áll, és augusztusban zárul, ezért szavazzon itt, ha annyira kedve tartja. Rengeteg olyan film van, amely még nem került fel a listára. Íme néhány, amiért szurkolunk az 1920-as és 1930-as évekből...

 
A VÁLÁS (1930)

A sejk (1921) – Meg kell őrizni Rudolph Valentinót
Táncoló lányaink (1928) – korai Joan Crawford!
The Broadway Melody (1929) – az első "talkie", amely a legjobb film díját nyerte el
The Divorcee (1930) – 4-es kód előtt. Norma Shearer isteni benne – ne törődj azzal, mit mondanak a gyűlölködők!
What Price Hollywood (1932) – mert ebből született az A csillag születik franchise
Alice Adams (1935) – Katharine Hepburn korai drámai munkáinak legjobbja
A móka kedvéért itt van néhány olyan cím a 80-as évekből és az 1990-es évek elejéről, amelyekről úgy gondoljuk, hogy feltétlenül a listára tartoznak.


AZ EASTWICK BOSZORKÁNYAI (1987)

9-től 5-ig (1980)
Hajózás (1980)
Hírnév (1980)
Mommie Dearest (1981)
Vörösök (1981)
Jane Fonda Workout (1982) a nagy eladó!
A nagy hideg (1983)
Scarface (1983)
Silkwood (1983)
Yentl (1983)
Frankenweenie (1984) – Tim Burton rövid
Romancing the Stone (1984)
Pee Wee nagy kalandja (1985)
Tanú (1985)
Aliens (1986)
Dirty Dancing (1987)
Near Dark (1987)
Robocop (1987)
Eastwicki boszorkányok (1987) LA PFEIFFER hármas vonás
Veszélyes kapcsolatok (1988) LA PFEIFFER hármas vonás
Házas a maffiával (1988) LA PFEIFFER TRIPLE FUNKCIÓ
Dead Ringers (1989)
Heathers (1989) – A Mean Girls nem létezik e nélkül. Heathers nélkül pedig Winona Ryder kultusza soha nem indul el, és az általunk ismert Stranger Things is visszavonhatatlanul megváltozna.
Régi társ (1990)
Madonna Truth or Dare (1991) – hogy ez még nincs a listán, az abszolút szégyen. Teljes mérföldkő a hírességek gyóntatószékeiben, a dokumentumfilmek iránti közérdeklődésben és a zenetörténetben is.

0 Tovább

Interjú: Ryan White a "Good Night Oppy"-ban és Angela Bassett felvétele

=Ryan White rendező és új filmje, a "Good Night Oppy"

Októberben abban az örömben volt részem, hogy bemutathattam Ryan White rendezőt a szívélyesen fogadó közönségnek a 10. éves Middleburgi Filmfesztiválon. Éppen most vetítették a Good Night Oppy-t, és nagy szeretet volt a szobában. Ez egy átmenet volt a filmben, bárhol is mutatják. Az űrkutatással foglalkozó dokumentumfilm azóta ragyogó elismeréseket és számos díjat kapott, köztük öt győzelmet a Critics Choice Documentary Awards-on. A kezdeti várakozásokat vadul felülmúló, két marsi testvérrobotról, az "Opportunity"-ról és a "Spiritről" szóló bájos doki szintén tempóváltást jelent a rendező számára. Mindig volt hatótávolsága. Korábbi, dicséretes projektjei között olyan változatos filmek szerepeltek, mint az Oscar-döntős Kódolt (2021) című rövidfilm a meleg aranykor illusztrátoráról, J.C. Leyendeckerről, az Emmy-díjra jelölt politikai dokumentumról, a The Case Against 8-ról (2014), az Emmy-díjra jelölt megoldatlan krimiről szóló sorozat, a The Case Against. Keepers (2017) és olyan profildokumentumok, mint Ask Dr Ruth (2019) és Serena (2016).

Amikor először találkoztunk Good Night, Oppy még nem érte el az Amazon Prime-ot, de a hálaadás ünnepére tartott. Valószínűleg olyan családok lakomája lesz, akik kipróbálták. Nagy örömömre utolértem White-ot, hogy ismét beszélhessek a filmről, most, hogy széles közönség számára elérhető...

NATHANIEL: Ryan kezdjük a díjakkal. Élvezed a kampányszezont?

RYAN WHITE: Néhányszor megtettem az Oscar-díjat. Ez az év nagyon szórakoztató volt, mert néhány legjobb barátom ugyanazon a pályán van velem. Szóval, mint Margaret Brown (Leszármazott) és Matt Heineman (Retrográd) és Andy. Ezek mind jó barátaim, így nagyon szórakoztató volt ugyanazokkal az emberekkel ugyanazt a helyet eltalálni. A díjakat leszámítva a szórakoztató rész a film bemutatása a közönségnek.

Nemrég -- nem díjátadás volt -- oktatási vetítést tartottunk San Franciscóban. A film utolsó perceiben bementem a moziba a kérdezz-felelek miatt. Egymásra néztünk, és azt gondoltuk, istenem, ez egy szörnyű vetítés lehet. Mindenki beszél. A színház nagyon hangos volt. És akkor megjelent a filmnek ez a nagyon fényes felvétele, és megnéztük a közönséget, és 25 negyedik osztályos volt, akik felálltak és sikoltoztak a képernyőn. Hihetetlen volt. Szurkoltak a film utolsó öt percében, ami általában rémálom lenne egy filmes számára, mert nem lehetett hallani a párbeszédet. De olyan édes volt. Az ilyen vetítések nagyon szórakoztatóak voltak.

RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio RADio

Ez egy nagyon családbarát film, ami egy kicsit szokatlan egy dokumentumfilmhez képest!

RYAN WHITE: Nem gyerekfilmet csináltunk, de a legjobb családi filmek mindenesetre nem hülyítik el gyerekeknek. Felnőttként szerettem az űrfilmeket. Az ET és a Flight of the Navigator a két kedvenc filmem volt az 1980-as években. És szerettem volna valamit készíteni, amit felnőtt koromban is meg tudtam volna nézni. Dokumentumfilmesként teljesen ritka, hogy családbarát dolgot készítsen. Az unokahúgaim és az unokaöcséim nem tudnak – nem hiszem, hogy bármit is megnézhetnek, amit készítettem.

Mindig is az volt a cél, hogy olyasmit készítsünk, amit a családok együtt nézhessenek.

Az űrkutatással kapcsolatos közérdeklődés ciklikusságáról akartam kérdezni. Az emberek egy ideig nem törődnek vele, aztán hirtelen megint olyan dolog lesz, amiről mindenki beszél!

RYAN WHITE: Úgy gondolom, hogy a NASA egész élettartama nagyon ciklikus volt, ahogy mondod. Ez a tweet 2018-ban vagy 2019-ben terjedt el, amikor az Opportunity legutóbbi közleményét küldte a Földre, amely így szólt: „Az akkumulátorom lemerült, és sötétedik”. Azt hiszem, ez olyan volt, mint ez a globális bélütés az emberek számára. Nagyon WALL•E-szerű volt, mintha ez a robot bajban lenne ezen a bolygón, és teljesen egyedül van.

Szerintem ez a küldetés zsenialitása. Nem véletlenül tervezték ezt a lényt, akibe az emberek beleszerethetnek. És azt hiszem, ez azért van, mert azt akarták, hogy mi, adófizetők, akik fizetik ezeket a küldetéseket, eljöjjünk az utazásra. Remélem, a film is ezt teszi, hogy magával hívja az embereket a kalandra.

Middelburgban kérdeztem ezt, de újra meg kell beszélnünk. Az egyik dolog, ami megdöbbentett a filmben, az az volt, hogy mivel ilyen hosszú időn keresztül játszódik, olyan érzés volt, mintha Fiúkorban néznéd a mérnököket, tudósokat és mindenkit, aki a képernyőn öregszik. Az egyik szereplő egy tinédzser diák, amikor először látja, és később már felnőtt a NASA-nál!

RYAN WHITE: Elfelejtettem, hogy a Boyhood megjegyzést tetted! Hihetetlenül szerencsések voltunk, hogy a NASA is hihetetlen dokumentumfilmes. Ahogyan az Opportuniy-t tervezték meg, nagyon is tudatában vannak annak, hogy ezeknek a küldetéseknek a dokumentálása fontos a történetmesélés szempontjából. Csodálatos, mert nem maguk csinálják. Átadják ezt olyan független filmeseknek, mint Todd Douglas Miller, aki az Apollo 11-et készítette

0 Tovább

Interjú: A Girl Picture sztárjai nemzetközi kitörésükön

Linnea, Ammu és Eleonora a "GIRL PICTURE" sztárjai

Az Akadémia december 21-én teszi közzé a legjobb nemzetközi játékfilmnek járó 15 döntős nevét. Reméljük, hogy egy filmet láthatunk ezen a listán, ha Finnország csodálatos lányképe. De még ha az Akadémia túl is megy rajta (gyakran kicsit közömbösek a tinédzserekről szóló filmek iránt), biztosak vagyunk benne, hogy a 2020-as évek egyik legjobb ifjúsági filmjeként kiállja az idők próbáját. Arra buzdítunk mindenkit, hogy nézze meg, ha még nem tette meg, mivel könnyen kölcsönözhető különböző platformokon. A Sundance közel egy éve óta, amikor elnyerte a World Cinema Audience Awardot, mindenkit énekelünk, aki hallgatta.

Ben ezen a nyáron interjút készített Alli rendezővel, amikor bemutatták a filmet. Nemrég egyfajta folytatásként leültem a három főszereplővel, akik ezt a nagyszerű filmet és karaktereiket annyi érzelmet, humort és hitelességet hoznak magukkal...

Hogyan csinálták? Nos, ez természetesen közös erőfeszítés volt! Méltatták rendezőjük, Alli Haapasalo együttműködési szellemét, valamint Ilona Ahti és Daniela Hakulinen forgatókönyvét, de többnyire a beszélgetésünk beindulása után az általuk alakított három karakterre koncentráltunk.

Az alábbiakban egy részlet a beszélgetésből, amelyet az egyértelműség kedvéért szerkesztettek.

A Girl Picture teljes egészében három fiatal lányra összpontosít, akik a felnőtté válás küszöbén állnak: a dögös Mimmire (Aamu Milonoff), aki közömbös családjával küzd; Mimmi vicces legjobb barátja, Rönkkö (Eleonoora Kauhanen), aki szexuálisan viselkedik, hogy megpróbálja kitalálni magát; És végül egy hajtott jégkorcsolyázó, Emma (Linnea Leino), aki randevúzni kezd Mimmivel.

NATHANIEL R: Ez a film felidézte azokat az emlékeket, amelyeket tizenéves koromban elfelejtettem egy közeli barátommal a bevásárlóközpontban dolgozni. Mimmi és Rönkkö kapcsolata a kis turmixboltjukban olyan organikus és örömteli volt nézni. Ti ketten hogyan oldották meg?

ELEONOORA ("Rönkkö): Külön próbát kellett volna tartanunk a smoothie bárhoz. Tudnod kell, hogy hol van minden, és hogyan kell elkészíteni a gyümölcsöt, a turmixokat és...

THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ THAJ

AAMU ("Mimmi"): Pontosan. Valójában nagyon nehéz levágni a banánt, amikor az emberek forgatnak rólad!

ELEONOORA: Azt hiszem, a kapcsolat valószínűleg azért van, mert olyan jó érzékünk volt Mimi és Rönkkö kapcsolatára, és ezt szeretnénk hozzáigazítani ahhoz, ahogyan együtt dolgoznak.

AAMU: A próbafolyamat során sokat beszélgettünk arról, hogyan beszélnek egymással, hogyan kommunikálnak, hogyan érintkeznek – például milyen nyelven beszélnek közeli barátságukról? És mivel ez olyan egyértelmű volt, minden rendben volt. Mint minden.


Eleonoora, Linnea és Ammu [src: Eleonoora instagramja]

Hihetetlen volt. Elvittem egy csomó legközelebbi barátomat megnézni a filmet. Mindannyian csak éreztük és kapcsolatban álltunk, pedig sokkal idősebbek vagyunk, mint ti. Munka közben gondolt-e kedvenc felnőttfilmekre?

LINNEA ("Emma"): Mindannyian együtt néztünk egy dokumentumfilmet... miért felejtem el a címet?

AAMU: Ez volt az egész pánik (2016).

LINNEA: Igen, ez az egész pánik. New York-i tinédzserekről szól. Kiváló referencia volt mindannyiunk számára, abból a szempontból, amiről Aamu beszélt – hogyan vannak együtt a tinédzserek, hogyan, hogyan tapogatnak, és milyenek mindig, épp olyan furcsa pozíciókban [kínosan pózok], ez, mint a lógás. Nem csak normálisan ülni. Ezek a képek jártak a fejemben, amikor forgattunk.

Általában véve nagy rajongója vagyok a skandináv mozinak, és szerintem az ottani fiatalokról készült filmek nagyon okosak. Amikor Hollywood filmeket készít a tinédzser létről...

ELEONOORA: A menő srácok, a nerdek, a pompomlányok. Megkapod az átalakítást, és akkor népszerű leszel.

Pontosan. A skandináv mozi... és az európai mozi is... sokkal őszintébb és árnyaltabb a nagykorúságról és az élet ezen időszakáról. Van valami elmélet, hogy ez miért van?

LINNEA: Filmjeink – ha belegondolunk a méretekbe és a költségvetésünkbe, nem mi készítjük ezt a hatalmas filmet. Tehát minden erőfeszítést a legfontosabb dolgokra teszünk. [Nevet] Nem tudom.

AAMU: Az én elméletem az, hogy nem félünk nagyon apró érzésekre és nagyon apró részletekre összpontosítani. Egyesek azt mondanák, hogy a Girl Picture egy kis film. De valójában hatalmas, mert átlépjük a határokat. Nem kell nagynak lennie... nem kell valami masszívnak történnie ahhoz, hogy összehasonlítható legyen.

LINNEA: Igen. Mondhatni, merünk egészen konkrétak lenni.

Teljesen ennyi. Ha hiperspecifikus vagy, akkor valahogy eljutsz az egyetemességhez. Olyan okosak vagytok srácok. Imádom ezeket a válaszokat.

[Nevetés]

Oké, szóval a filmet nemzetközileg meleg fogadtatásban részesítették, szóval mi történt a karriereddel? Vannak projektjei? Felrobban a karriered?


Aamu Milonoff fényképezte: Ilka Saastamoinen.

LINNEA LEINO fényképezte Kar

0 Tovább

Oscar Volley: Ki lesz a legjobb női főszereplő ötödik helye?

NICK: Elérkeztünk az év legzsúfoltabb színészi kategóriájához, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy ezt a kategóriát nehéz lesz megjósolni. Ha megnézi a tizenöt nőt Nathaniel legjobb színésznőjének jóslataiban – szerintem Lesley Manville-nek magasabbnak kell lennie Mrs. Harris Párizsba megy –, láthatja, hogy az ötödik rész vérfürdő lesz. Ez még nehezebbé teszi a dolgok szűkítését, amikor annyi kanyar fantasztikus. Az elmúlt néhány évben ebből a kategóriából felkínált hatalmas káosz miatt nehéz számomra, hogy bármit is kőbe véssek, még az év végéhez közeledve is.

Szeretném megtisztelni a kategória rendetlenségét, évről évre, és megfűszerezni, hogyan rendeljük ezt a sortüzet. Euro, 2022 összes vezető színésznője közül, akiknek Oscar-hangja minimális, vagy egyáltalán nem, kit sorolna a legjobbak közé?

 

 

EURO: Ó, az Dale Dickey lenne. Az A Love Song-ban nyújtott teljesítménye pontosan olyan fordulat, amelyet az Independent Spirit Awards-nak meg kell győznie, és nagyon örülök, hogy megtették. Ha még nem volt alkalma megnézni ezt a varázslót, akkor nagyon ajánlom

Egy sor zseniális vezető női alakítást is láthatunk olyan elismert filmekben, amelyek nem szerepelnek a NAGY 7-ben, amelyekről hamarosan szó lesz: Tang Wei uralja a képernyőt a Döntés a távozásról című filmben egy olyan lenyűgöző fordulattal, amely az élen tart minket; Rooney Mara, aki csak valamivel "vezetőbb", mint a színésznői, az egyik szívből jövő kimagasló, aki segíti a beszélgetést a Women Talking című filmben; és tegyünk némi tiszteletet Keke Palmer nevébe azzal, hogy helyesen jelöljük őt, mint a Nope társszereplőjét, abban a reményben, hogy több vezető lehetőséget látunk majd, amelyek megfelelnek a tehetségének. Melyik „beszélgetésen kívüli” vezető színésznők járnak majd a fejedben a jelölési reggelen?

NICK: Annyira igazad van Tang Wei-vel kapcsolatban, és bár nem vagyok olyan magasan Palmerről, mint te, ő és Kaluuya egy szilárd duett. És igen, ő egy vezető.

POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK POLAK


GYÖNGYSZEM

Hogy visszatérjek az Indie Spirits szavazóköréhez, nagyon kellemes meglepetésként láttam, hogy Mia Goth jelölést kapott a Pearlért. Ez egy nagyszerű fordulat, a gonzo-robbanásokat a spirális őrültség erőteljes víziójával szerezte meg, amely éppen eléggé tisztában van önmagával ahhoz, hogy megijedjen attól, hogy kivé válik. Ami a horror-előadásokat illeti, talán még jobban lenyűgözött Rebecca Hall a Feltámadásban, akinek aprólékos, finoman kidolgozott döntései valódi karaktertanulmányt adnak egy filmben, amelynek legalább 15 perccel korábban el kellett volna érnie a nagy végső sorozatot. nem kis részben azért, mert Hall meggyőződése félelmetes elkerülhetetlenné teszi végső „sokkoló” döntését.

Végül két csillagos fordulat azokból a filmekből, amelyeket nemrégiben újranéztem: Lee Hye-young az In Front of Your Face-ben, örökre elmélyíti filmjét azzal, hogy éles reakciói mellett állandóan kimondatlan gondolatok egész világát sugallja; és Anamaria Vartolomei a Happeningben, amely karakterének intelligenciáját, arcátlanságát és sok életvágyát félelmetes, sokoldalú portrévá ötvözi.

E négy közül bármelyik csodálatos jelölt lenne, és vadul kívül esik azon a vonalon, hogy kit jelölne az Akadémia. Szóval, most, hogy a kreatív leveink kifolynak kedvenceinkért, mit gondol az Oscar lehetséges jelöltjeiről, és szerinted ki a legvalószínűbb esélyes az ötödik helyre?


AMÍG

EURO: Nos, kezdjük az éllovasokkal. Cate Blanchett egy epikus előadást ad, amely szinte a "legnagyobb slágerek" gyűjteménye azoknak az erősségeknek, amelyeket a szerepei során láthattunk az évek során, de még így is Michelle Yeoh-ra voksolnék, akinek a pátosz, a reakciós árnyalatok és A harci edzés a tökéletes recept egy olyan teljesítményhez, amilyenhez hasonlót eddig láttam. Milyen őrülten versengő év, hogy Danielle Deadwyler, aki egyik szívből jövő Oscar-klipet ad le a másik után, a harmadik helyen áll a listámon. A Globe-os pofája (szőke jelölésre... nem tehetem) csak emlékeztet arra, hogy a nagy nevekre és a kirívó filmekre mennek, így továbbra is bízom az esélyeiben. E három közül bármelyik a legjobb színésznő díjazottja lenne, és őszintén hiszem (és remélem), hogy mindhármat elismerik.

Kíváncsi lennék, ha kételkedne ezekben, de menjünk tovább. Michelle Williams nagy lendületet vesz a The Fabelmansben, és olyan előadást ad, amelyet eleinte hatalmasnak találtam, de végül úgy sikerült, hogy az nekem bevált. Mindazonáltal bevallom, elég vegyes voltam az eredményeket illetően ahhoz, hogy ne kerüljön ki a személyes top ötből ebben a kategóriában. A választók is így fognak érezni? Elnézést kérek, hogy ezt mondom, de személyes véleményem az, hogy a főszereplőnek és a kiadóknak is van értelme itt, attól függően, hogy Ön szerint a film egyetlen főszereplője LaBelle, vagy a főszerepben a kitalált szülei osztoznak (és őszintén vagyok szívesen megvitathatom ennek az érvelésnek mindkét oldalát).

0 Tovább

HTML