Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lehetetlen küldetés: Visszatekintés

Ugrás a hegy tetejéről az ezüst képernyőre, egy halálos merülési repülés az alpesi levegőn keresztül, Tom Cruise összeomlik a mozikkal a Misszió egy másik fejezetével: Lehetetlen franchise. A 60-as évek TV-műsorának ihlette, a filmek már régen megszakították bármilyen kapcsolatot az eredetükkel, átalakulva annak, amit legjobban Amerika válaszának a James Bond-féle villogásokra lehet leírni. De ez egy üreges leírás, mivel a különböző rendezők különálló látomásokat hoztak, és Ethan Hunt annyira folyamatosan megváltozott, hogy folyékonyabb ötlete, mint a karakter.

Az egész középpontjában álló csillag számára a Misszió: Lehetetlen képek lehetőséget adtak arra, hogy kísérletezzenek azzal, hogy az emberi test milyen messzire mehet cselekvési szórakozás eszközeként. Az öngyilkosság közelében ezek a Cruise járművek a legizgalmasabb és legszembetűnőbb analóg módon ünneplik a mozit, egy sikoly a sötétedő égboltba, amely a CG éjszakáját öbölben tartja. A film sorozatának célja, hogy az összes filmet újra megnézze, mielőtt megnézné a Dead Reckoning - 1. rész című filmet, a film sorozat vonzó tanulmánya a változó prioritásokról és hangokról. Tehát itt megyünk, az 1996-os Hollywoodtól az AI elleni jelenlegi válságig, amelyet az ember küldetésének tekintünk az emberiség megmentésére az ember által létrehozott Isten meggyilkolásával…

Az egész azzal kezdődött, hogy egy bonafide szupersztár az első projektjét producerként kereste, és visszatért nosztalgiájához egy olyan műsorhoz, amelyet gyerekként nézett. A Paramount és a Cruise / Wagner Productions között a Mission: Impossible-t úgy alakították ki, hogy az improvizációs moziban megközelítsék. Brian De Palma rendező forgatókönyv nélkül indult az előkészítésbe, felvázolva a történetet a helyek és az akciókészlet körül. És tehát minden, ami az első filmben történik, a szerkezeti szolgálatban létezik annak egymást követő csúcspontjaira, a lépcsőzetes feszültség, erőszak, bombázás szimfóniájára. 

A paranoia érzése áthat a nyitó sorozat óta, amikor Ethan Hunt Lehetetlen Missziók Csapatát Prágában megsemmisítik, és a saját ügynöksége gyanúja alatt hagyja, és igazolhatóan paranoid. Mint sok kalandjában, fiatal hősünk is gazembernek találja magát, miközben kibomlik az összeesküvés, amelyet itt Le Carré árnyalataiban mutatnak be De Palma szeretett Hitchcock útján. Ez a korai vadászat egy tekercselt tavasz, amelynek nincs sok jelenléte a rendező motorjának mechanikai részén túl.

Fenntartja az individualista narratívára alapozott képet, miközben megtestesíti a kollektív erőfeszítések meséjére tett jellemzést. Ahelyett, hogy a diszfunkcióba zuhannának, ezek a feszültségek elősegítik a film gambitját, mivel ez inkább az agitáció fokozására irányul, mint a kaszkadőr munkájának kirakata - ez később a sorozatban jönne be' történelem. De Palma iránya követi a karcsú és elegáns öltönyt, egy formalista dagasztásra hangolva, amely minden kereten és hangos tájon visszhangzik, a noirish éjszaka kék ködétől a vastag csendig egy fehér szobában. 

Az élesség azonban nem érvényteleníti a szórakozást, és néhány érintett művész robbant. A szereplőkben Vanessa Redgrave egy különleges kiemelkedő, minden sort megkóstolva, mint egy leopárd a gyilkosság izgalmában. Kóstolja meg a veszélyes vágyat, amelyet nehéz lesz elérni, ha a sorozat a 2000-es évek elteltével mozog, ördögi örömére álmodik az önelégedettségről. Danny Elfman pontszáma hasonlóan feszült, Lalo Schifrin útmutatásait veszi fel, hogy frissítse a 60-as évek témáit, és új életet adjon nekik. A rocker-fordult pontszám-smith formálja a klasszicizmust az thriller tökéletességének kémkedésére.

Csak a végső műveletkészlet, a szörnyű CGI-vel rendelkező vonatszekvencia jelentősen csökkenti a tapasztalatokat. Noha az eredeti show rajongói számára néhány szégyentelen csavarás zavarónak bizonyulhat, így készen áll a nosztalgia megújítására és a korábban szembeszállásra. Talán emiatt, amikor John Woo vette át a folytatást, a teljes hangzás átdolgozásra került, az euró kifinomultságának minden árnyalata elpusztult, hogy jobban belemerüljön a korai nevetés maximalizmusának mélyébe. A 2000-es Mission: Impossible II 2023-ban való megfigyelése lehetetlennek tűnik az endearment pontjáig. Bájosan nevetséges.

Az egyetlen színész, aki meglepte szerepét az első filmtől a folytatásig, a Cruise és a Ving Rhames, Ethan témájának minden más tagja fejletlen maradt egy újabb adag nem javasolt individualizmus miatt. Szerencsére Thandiwe Newton készen áll arra, hogy valamilyen ipari minőségű karizmát kényszerítsen a meghitt szerelmi történetbe, míg Woo a legnagyobb őszinteség iránti vágya azt jelenti, hogy olyan helyekre mehetünk, ahol más filmkészítők túl ostobaak voltak a működéshez. Vannak lassú mozgású galambok, sok robbanás, a maszkok legjobb felhasználása a franchise-ban. Sajnos formális szinten az M: I-2-nek nincs semmi elődje, a rossz szerkesztés és az aritmiás kényeztetés áldozatává vált.

Ez azt mondta, összehasonlítva a Mission: Impossible III-tal, az első folytatás pozitívan nyugtató, kameraképe impozáns. Gondolod, ez történik, amikor átadod a botot egy kezdő cineaste-nek. A debütáló játékában J.J. Abrams úgy néz ki a Bourne-filmekre, hogy De Palma és Woo valószínűleg a James Bond képeit tekintette, olyan frenetikus hanyagul, amely a lenyűgöző koreográfiát elfogadhatatlanná teszi. A formától a telekig a MacGuffin annyira MacGuffin-y, hogy sértő, és az Ethan IMF-n kívüli életére való új hangsúlyozás az önkomolyság furnérját festi fel, amelyet ez a franchise még nem volt hajlandó átfogni.

A zenei osztály ismét megment, Michael Giacchino visszatér a klasszikusokhoz, miután Hans Zimmer Woo alatt végzett kísérletei megtévesztőek voltak. A harci szonoritások és a teljes virágú romantika között, megérintve a szédítő öröm jegyzeteit, a pontszám káoszhoz vezet. Egy másik erős elem az antagonista, akit Philip Seymour Hoffman játszik, és az érdektelenség miatt. Megközelítése felidézi valaki olyan kegyetlenségét, aki annyira hozzászokott a kegyetlenséghez, hogy unatkozik a saját gonoszságuk miatt - a pattogatott kukorica hűvös fordulata, amely egyedül teszi a filmet érdemes megnézni.

Ha a Mission Impossible saga meghalt a harmadik bejegyzésnél, nehéz elképzelni, hogy a filmszerető közösség nagy lelkesedéssel gyászolja a veszteséget. Abrams 2006-os rendetlenségével azonban nem pusztult el, és úgy emelkedett a hamuból, mint egy újjászületett főnix. A 2011. évi küldetés: Lehetetlen – Ghost Protocol jelzi Brad Bird ugrását az animációtól az élő fellépésig, a vizuális történetmeséléshez, amely az átmenetet sértetlenül élte túl. Valójában a negyedik film az, amikor a franchise bekerül a jelenlegi identitásába, és először bővíti fókuszát Ethan-tól az IFM legénységének csapatdinamikájáig. Ennek eredményeként lédús kompetencia pornó lesz azok számára, akik hajlamosak az ilyen dolgok örömére. 

A Ghost Protocol a csoport hősiességének és a jazzy szinkronizációk hangjának áttekintése mellett a nagy Robert Elswit ragyogó operatőrét is bemutatja, akinek a filmekhez való hozzájárulását nem szabad túlbecsülni. Ő továbbra is a legjobb operatőr, aki valaha a Mission Impossible mozdulatot forgatta, tökéletes egyensúlyt mutatva a bombasikerű lengyel, a kém simasága és a szívből fakadó fenyegetés között. Nem csoda, hogy a következő címet tartották neki, ami, ha lehetséges, még káprázatosabb. Noha természetesen a 2015-ös Rogue Nation nem tudja kincsei közé sorolni a felhőkarcoló-méretező Dubai-sorozatot, így a Ghost Protocol sok rajongó rangsorában szerepel.

Számomra azonban az ötödik film továbbra is a legjobb a csoportban, részben azért, mert annyira gyönyörűen következetes az egész. A Bird alkotása elveszíti a gőzt a Burj Khalifa magassága után, míg Christopher McQuarrie első lépése a Lehetetlen küldetés irányításában a folyamatos feszültségek csodája, továbblépés egy tökéletes fluxussal, amelyet legjobban az opera jelenet mutat be, ahol először a sáfrány szaténban izzó Ilsa Faustra pillantunk. Ellentétben a sok nővel, akik korábban már átmentek az utakon Ethan Hunt-tal, az MI6 ügynök továbbra is a franchise-ban marad, a karakter minden új csavarral érdekesebbé válik.

Redgrave és Seymour Hoffman mellett Rebecca Ferguson előadása befejezi a fellépés lehetetlen szent háromságát, amely egy ilyen bizonyosság rejtélyes provokációja, gyakorlatilag érezheti, hogy a gravitáció elmozdul körülötte. A Turandot jelenet Hitchcock-stílusán, a repülő síkon lógó nyitó kaszkadőrön és a femme fatale csodáján túl a Rogue Nation még mindig kínálhat. Olyan, mint egy végtelen mélység mellkasa, új csodák rejtőznek a következő újbóli nézésig várva, és a néző figyelmét a végtelen öröm ígéretével hívják fel, egy tonális egyensúly közelebb a mítoszhoz, mint pusztán Bondian példány.

McQuarrie és Ferguson továbbra is a 2018-as Fallout-ra vonatkoznak, amely a sorozat hátsó félbejegyzésének legkevésbé sikeres szkripte, és amely a legbájosabb konstrukciót akció-kaland idiómákkal is biztosítja. Bizonyos értelemben az egész projekt úgy érzi, hogy úgy tervezték, hogy kaleidoszkópos transzformációban artikulálja a beállított darabokat, mindegyik új kísérletet tett a képernyő átalakításával adrenalin-szivattyúzó gépgé. Gondolj vissza a merülésre a viharos felhőkön keresztül, egy fehér fürdőszoba költői festménye szürke és véres repedt, egy városi üldözés örök alakváltással, a földelt pánik és a levegőben zajló harc közötti ellentét, amikor a nukleáris megsemmisítés elkerülhetetlennek tűnik.

Halott számolás - Az első rész kevésbé merész a puszta találmány szempontjából, bár sikerül teljesítenie a Mission Impossible autósorozat előírásait, így komikus és epikus. Hayley Atwell - olyan nagy szerepben, hogy közeli társvezetője - sokat tesz ennek a cápanak a kezelésére. Ezenkívül arra törekszik, hogy a dolgok világossá váljanak, miközben a Cruise a franchise-t olyan nehéz anyag felé húzza, hogy érzékelje a fekete lyuk kialakulását az egyes átvilágítások középpontjában. Az AI Armageddon szemszögéből a filmkészítés úgynevezett megmentője a számítógépes embertelenséget a sötét istenség szintjére emeli, egy Leviathan nyitott mancsával készen áll a világ felfalására.

A fény meghalása ellen Cruise tovább halad a franchise-steed tetején, isteni ellensége olyan monumentális, hogy emberi vasallái következménytelennek, triviálisnak érzik magukat 

0 Tovább

Álljon erős SAG-AFTRA és WGA 

Nagyon sok jó beszámoló van a jelenlegi WGA-sztrájkról a nagy költségvetésű szórakoztató oldalakon. Feltétlenül el kell kerülnie például a Vanity Fair-ra, hogy utolérjék azt, ami megy. Örülünk, hogy megtudtuk, hogy az SAG-AFTRA egyesítette erőit a folyamatban lévő Írók Sztrájkkal. Ma Hollywoodot szó szerint állt. A produkciók megálltak. Ezenkívül egyetlen szereplő sem reklámozhatja jelenlegi vagy közelgő TV-jét és filmjét. Ez egy katasztrófa az ipar számára, amely már küzdött, de a sztrájkok állítólag zavaróak, és a gazdagságot feltétlenül meg kell osztani. Nincs ok arra, hogy a vezérigazgatók és a vezetők minden elrontást elfogyaszthassanak, és morzsákat hagyjanak azoknak az íróknak és színészeknek, akik olyan történeteket és karaktereket készítenek, amelyeket mindannyian megszállunk, és pénzt költenek rá.

Míg mi, a közönség, hónapok óta érezzük a fájdalmas következményeket - vigyázzunk a filmek, a tv-szezon sok késésére, és az Emmy-szezon és az őszi filmfesztiválok, mint színészek, nem engedhetik meg maguknak, hogy reklámozzák munkájukat - üdvözöljük a sztrájkot...

És azon gondolkodunk, mennyire hülye és kapzsi a Mozgókép- és Televíziós Termelők Szövetségének hatalmi szereplői. Az írókat természetesen a kezdetektől kezdve híresen kezelik, mint a szennyeződést, ám az ipar sokkal veszélyesebb játékot játszik, amikor a színészeket megbántja. A színészeknek megvan az az előnye, hogy közkedveltséget élveznek, és ők is képesek a tempatikus narratívák forgatására. 

Az írók és a színészek feltétlenül megérdemlik a tisztességes üzletet, és a hollywoodi vezetők manapság nyilvánvalóan tiszteletben tartják a tehetségeket, mivel a ( maradékanyagok ) fizetésének régi modelljeit elhagyták vagy örömmel dolgozták körül. Felhívjuk figyelmét, hogy a filmek és show-k eltűnnek a streaming platformokról. Az egyetlen ok, amiért „eltűnnek” - egy nagyon közönségbarát lépés -, az az, hogy nem kell fizetniük tehetségmaradványokat, amikor te vagy én figyeljük az általuk készített művészetet.

Úgy tűnik, hogy a hollywoodi vezérigazgatók és hatalmi brókerek részt vesznek a Ki lehet a leggonoszabb versenyen? A színészek szakszervezete számára az AI-vel kapcsolatos aggályok enyhítése érdekében nemrégiben javasolt megállapodás az volt, hogy felajánlja számukra egyszeri díjat a szkennelésükért, amely szerint a stúdiók örökké birtokolnának nincs maradvány a színészek számára, és nincs joga a színészeknek arról, hogy miként alkalmaznák hasonlóságaikat. Őrület. De ennél rosszabb, mivel átkozottul gonosz. 

Gyakran nem érezzük ezt a dühöt a szórakoztatóipar miatt - elvégre annyira örül nekünk a szokásosnak -, de ezen a ponton úgy érezzük, hogy a színészek és az írók indokoltnak kell lennie az egész leégetésében.

0 Tovább

Négy show teljes mértékben uralta az Emmy jelöléseket. Méltó vagy túlzott?  

Melanie Lynskey az utolsó közülünk

Amint Chris beszámolt, tegnap bejelentették az Emmy-jelöléseket, és négy show abszolút uralkodott. Vessen egy pillantást arra, hogy mi történt az előrejelzéseimhez képest, ami zavarodottnak bizonyul, és ami a legfontosabb, küzdjön azzal a gondolattal, hogy ez a négy show valóban fantasztikus, ám mindenütt jelen vannak, így más, alig regisztrált show továbbra is csalódást okoz. Szeretném megosztani azokat a jelöléseket is, amelyeket láttam, amelyek különösen izgatottak voltak...


Becky Ann Baker és Jason Sudeikis a Ted Lasso-ban

Gondoltam néhány olyan kitalálást, amelyek nem merültek fel, míg mások nem. Fogadok, hogy négy nő Ted Lasso-ból jelölésre kerül a vendég színésznő, és három közülük a ( -be, nem pedig Jodi Balfour <TAG1-be. Nem megfelelő külföldi férfi vendéget választottam, hogy képviselje a ( show-t. Hamis ghánai Sam Richardson volt, nem pedig az igazi holland Matteo Van Der Grijn ). Túlbecsültem a Saturday Night Live-t, amelyet mindig a jelölések bejelentését követően nézek meg, amely ebben az évben csak Pedro Pascal és Quinta Brunson hármas jelöltekre tett ajánlatot. Láttam, hogy Obi-Wan Kenobi a megfelelő helyen jön, és Hayden Christensen helyett a show-t választotta váratlan kiegészítésként a Best Limited vagy az Anthology Series sorozathoz.


Elisabeth Moss, az utolsó nő, aki a The Handmaid's Tale-ból állt

Ami meglepte, és nem jó módon, a múlt és a feltételezett Emmy-kedvencek közeli hiánya volt. A korona, amely a negyedik évadban minden televíziós díjat nyert, csak egy színészi jelölést érdemel ( Elizabeth Debicki számára, mint Diana hercegnő ), és nem említi az írást vagy a rendezést. A Handmaid's Tale, amely kilenc színészi jelölést kapott a negyedik évadra, szinte teljes egészében leesett, egyetlen ajánlatot keresve, Elisabeth Moss színésznő számára. Néhányan azt mondhatják, hogy ez a két show nem olyan jó, mint régen ( Azt hiszem, még mindig nagyon jók ), de ezek kegyetlen demotionoknak tűnnek, különös tekintettel az öntvény kaliberére, hogy munkát végezzenek velük, mint például Imelda Staunton, Jonathan Pryce és Yvonne Strahovski. Mindkettőnek még egy esélye van arra, hogy ordítson a hatodik és az utolsó szezonban.


Rhea Seehorn és Bob Odenkirk a Better Call Saulban

Aztán ott van a Better Call Saul, egy show, amely most befejeződött, és még nem nyert egyetlen Emmy-t, ellentétben elődjével, a Breaking Bad-rel, amely már az utolsó előtti szezonjára vitte a legjobb dráma sorozatot, és több díjat nyert színészeinek. Szinte pontosan ugyanazt mutatta be, mint minden évben, szerencsére nem utasította el az egyetlen nemrégiben elismert Rhea Seehorn-t, és nem szippantotta Bob Odenkirk-et, mint korábban, de nem igazán készít splash-ot mindössze hét ajánlatgal. Legszembetűnőbb kategóriája a Dráma sorozat legjobb írása volt, ahol két említést kapott, és ahol csak egyszer hagyták el a futását. Megnyerheti-e Odenkirk vagy Seehorn ebben az évben? Ezek a legjobb felvételek, és sajnos még mindig hosszú lövések.


Paddy Considine a Sárkány Házában

A Sárkány Háza szintén egyáltalán nem regisztrált, pontosan egy fő jelölést – a Legjobb Dráma sorozat számára. Szeretném azt gondolni, hogy Paddy Considine, Emma D’Arcy és Matt Smith előrejelzett színészi jelöltjeim, valamint a három érdemes támogató színésznő, akiknek nem gondoltam, hogy megvágják, mind hiányzott, de a jelölések rendezése vagy írása sem fáj. Ez aligha lehet a show, amelynek úgy kellene éreznie, mint egy beillesztés, és a hét másik műszaki említés szintén nem érzi magát olyan lelkesnek, mint talán a show általános lenyűgöző vizuális jellegét kellene adniuk.


Éhes tinédzserek üldözik a következő étkezésüket a Yellowjackets-ben

A Yellowjackets rajongóknak is okuk van szomorúnak lenni, tekintettel arra, hogy a show, amely tavaly irányító jelölést és két írási ajánlatot nettósított, az első szezonban hét jelölésről ezúttal mindössze háromra csökkent, megtartva a csillagot, Melanie Lynskey-t, az casting csapatot és a Legjobb dráma sorozat nyerőgépét. A vezető színésznő kategóriában négy jogosult nő nem vezetett semmihez, és a tizenévesek egyikét sem elismerték. Szégyen, tekintettel arra, hogy mennyire tiszta volt az energia a tavalyi show-ra, és hogy a láthatóság növekedése valószínűsíthető-e a második évadban, nem ez. Juliette Lewis azonban jelölést kapott a Welcome to Chippendales-hez, tehát feltehetően az Emmys-en lesz a show gyökere!


Jessica Williams zsugorodik

Még nem fejeztem be a Poker Face-t, de arra számítottam, hogy nagyon jól fog sikerülni. Ehelyett mindössze két színészi jelölést kapott – Natasha Lyonne és a vendég Judith Light – számára, plusz két technikai ajánlatot. Szomorú voltam, hogy zsugorodó hiányt láttam a Legjobb Komédia sorozat és a ragyogó Harrison Ford számára, de legalább Jason Segel és Jessica Williams bejutottak! Folyamatosan megdöbbent a Nagy iránti szeretet hiánya. Az Emmy szavazók egyértelműen látták a show-t, tekintettel a tavalyi legfontosabb említésekre, és azt gondoltam, hogy a harmadik évad látványos. A legjobb periódusú jelmezek magányos említése alig tűnik helyesnek.


Eve Hewson, Sarah Greene, Eva Birthistle és Sharon Horgan a rossz nővérekben

Az egyetlen pillanat, amikor felvidítottam a jelölések televíziós részét, az volt, amikor Sharon Horgan-ot bejelentették a Bad Sisters-nek. Nagyon örülök, hogy ez történt, még akkor is, ha további hét színészi jelölést adtam volna a show-nak, és minden bizonnyal helyet a Legjobb dráma sorozatban is. Az irányítás, az írás és a casting remek helyek a show elismeréséhez, és csak remélem, hogy van egy lövés a ( bármelyikének megnyerésére, sajnos ). De nagyon boldoggá tenné! A nyár későbbi előrejelzéseihez fogunk jutni, miután a beadványokat hivatalossá tették, és amikor volt időnk feldolgozni Keri Russell váratlan felvételét a felállásba! Örülök annak is, hogy a Medve mindent megtett, amennyire csak tudott, vendégszereplő ajánlatokkal Jon Bernthal számára, aki emlékezetes benyomást tett egy nagy jelenetben, és a mindig nagyszerű Oliver Platt, a várt ( mellett, bár alig garantált ) elismerése három fő csillagának.


Brett Goldstein és Phil Dunster Ted Lasso-ban

Most a négy show-ra, amelyek együttesen megdöbbentő 95 jelölést szereztek. Nagyon örülök annak, hogy a The Last of Us olyan jól teljesített, mivel sikerült olyan fantasztikus sorozatnak lennie, amely újabb zombi apokalipszis show lehetett, és ritka, hogy hét vendégszereplőt elismernek így. Az egyik, amire számítottam, nem került jelölésre – Ashley Johnson –, de milyen jók voltak Melanie Lynskey, Nick Offerman és Murray Bartlett? Örülök annak is, hogy két fiatal színész, Keivonn Montreal Woodard és Storm Reid elvágta a dolgot, mivel ez azt mutatja, hogy a szavazók valójában a műsort nézik, nem csak a neveket. Ennek egy másik példája Phil Dunster elismerése Ted Lasso számára. Jamie Tartt mindig is döntő szerepet játszott a showban, de Dunster fenomenális munkát végzett a ( -ben, amelyet még mindig nem erősítettek meg a show ) utolsó szezonjában.


Hiam Abbass az öröklésben

Nem érzi magát nagyszerűnek látni, hogy három kategóriát teljesen két show dominál. ( Utódlás mindháromban, a The White Lotus kitöltésével a Támogató Színész többi részét és az Utolsó minket megosztva mindkét vendégmezőt ). Bizonyos mértékben túlzottnak érzi magát, függetlenül attól, hogy milyen erős a színész. Még azok is, amelyeket nem kellett felismerni, mint például Arian Moayed és Cherry Jones, még mindig jók voltak, csak nem volt sok tennivalójuk az utolsó szezonban, és utat tehettek volna más versenyzők számára is. James Cromwellnek volt egy nagyon emlékezetes jelenete, míg Hiam Abbass, akit korábban támogatottnak tartottak, ugyanabban az epizódban és egy másik korábbi órában ragyogott ugyanazon katalitikus cselekmény alakulásával kapcsolatban. Nehéz azt is állítani, hogy Alan Ruck nem érdemel valamilyen elismerést azért, hogy Connorot játssza ezekben az években, és különösen, amikor sötét politikai fordulatot vett Conheads beszédével, míg Alexander Skarsgård sikerült Lukas Matsson-t a legfélelmetesebb karakterré tenni egy szörnyű emberekkel teli show-ban.

Meghann Fahy, Theo James, Aubrey Plaza és Will Sharpe a Fehér Lótuszban

Pozitív hangon fejezem be ugyanazt az érzetet a Fehér Lótusz vonatkozásában. Jennifer Coolidge-t mindig jelölték, és nagyon vicces, és mindkettő F. Murray Abraham és Michael Imperioli nagy munkát végeztek, mivel a férfiak nem voltak teljesen biztosak abban, hogy helyet foglalnak el a modern világban. A négyes – Aubrey Plaza, Will Sharpe, Theo James és Meghann Fahy – csodálatosan játszottak együtt, így néhány ugyanolyan kényelmetlen és nézhető jelenetet készítettek. Ami a legboldogabb volt, két olyan színésznő bevonása volt, akik ebben a szezonban annyira elragadóan olaszul tettek szert: Simona Tabasco, mint Lucia, és Sabrina Impaccatiore, mint Valentina. Bár Beatrice Grannò, Haley Lu Richardson, Jack Woodall és Tom Hollander hidegen hagyták el a ( plusz Jon Gries-t, aki vendégként jogosult volt ), ez a nagy együttes valóban fantasztikus volt.

0 Tovább

Doc Corner: „Lakota Nation Vs. Egyesült Államok'

Ha kérdezel tőlem (, és ha itt vagy, remélem, hogy valamilyen tiszteletben tartja véleményem ), a dokumentumfilm eddigi legjobb munkája Raoul Peck négyrészes Exterminate All The Brutes 2021-es kiadása volt. A produkció epikus látványossága mozifilm-lencsét hozott egy HBO doc sorozathoz, amely felfedhetetlenül ábrázolta a fehér birtoklás és a népirtás történetét. Alig vagyok lepve, hogy Peabody-díjat nyert, de nem tudott vonzódni a mainstream díjakkal. Tartalma kemény volt, és nem tette könnyebbé, mint a Peck tompa erőszakos történetmesélésének megtekintési élménye, amelyet az emberek talán nem számítottak egy többrészes doki sorozatra.

Ezt felveszem a Lakota Nation Vs bemutatására. Néhány okból az Egyesült Államok. A kezdők számára érdeklődésük van (, ha úgy hívhatjuk, hogy ) az őslakos népesség ellen elkövetett atrocitásokban. Nagyon jól elkészült; gyönyörűen lelőtt és gondosan szerkesztett, nagy pontossággal. Egy történelemkönyv, amely a papírvágást a néző ujjhegyére vágja.

És mégis, ez minden bizonnyal könnyebb ülés, mint Peck meglehetősen minden fogyasztó brutája. A Lakota Nation egy fájdalommal és szomorúsággal teli film, ugyanakkor reménytel és vágyakkal teli, mint vibráló, remegő haraggal. Rendező: Laura Tomaselli és Jesse Short Bull ( Mni Wanca Wicapi, az Oglala Sioux törzs ), és erősen bemutatja Layli Long Soldier írását, a film mélyen belemerül a szellembe, az Első Nemzetek népének története, tapasztalatai, örömei és élete, amely a — történetét meséli el, különös tekintettel az Očéti Šakówiŋ / Lakota / Dakota/A Nakota Nemzet és kapcsolata a He Sapa-val vagy a Fekete-hegységgel, amellyel közvetlenül beszél.

A Lakota Nation Vs Egyesült Államok ábrázolja az Očéti Šakówiŋ történetét a gyarmatosítással és az amerikai beavatkozás sok-sok példájával, amelyek gyakran illegálisak a telepesek kormányának saját törvényei alapján. Vannak fenntartások és szerződés. Felfedezik az aranyat és a ( abszurd ) Rushmore-hegyet. Aztán vannak kortársabb kérdések, például a Dakota Access Pipeline (, amelyet korábban a sor végén dokumentáltak; nem olyan erős egy filmnél, de ennek ellenére jó ) és a sok tiltakozás, amelyet a Lakota Nemzet vezet az évek során. Tiltakozások azokon a területeken, amelyeket törvényesen saját maguknak jelöltek meg. Amint az egyik tüntető megkérdezi, hogyan lehet letartóztatni a saját földjén elkövetett bűncselekmény miatt?

Ez természetesen időszerű film. Sajnos. Valószínűleg mindig így lesz. Valójában soha nem szabad meglepnie, hogy hasonlóak az őslakos népek történetei, az emberek elidegenítésének és úgynevezett vadságának története, akiknek hagyományai a közösségben, a táncban gyökereznek, dal, és akinek kultúrája túlélte a puszta elszántságot. A Short Bull és a Tomaselli annyira jól megragadja ezt az egyensúlyt, ábrázolva egy rohadt történetet, amely párhuzamosan fut a természet sokkal kevésbé gyakori történetével. Ez egy olyan film, amely csak a körmök és a láb alatti föld alatt érzi a szennyeződést. Anélkül, hogy ott lennénk, lehetetlen nem érezni a kapcsolatot, és ezért megérteni, miért olyan fontos ez a történet. Ezt csak a Long Soldier költészete hangsúlyozza, amely a narratívák egyes részeit meséli el, megnyugtató és mégis tűzből robbant fel alatta.

De leginkább a kézműves lenyűgözött. Ez egy aprólékos film. Mint az All The Brutes megsemmisítése, valószínűleg négy óra hosszú lehet, és még mindig soha nem fog el mindent. Az, hogy teljesnek érzi magát egy tömör két órában, eredmény. A Tomaselli saját szerkesztése kifinomult és borotvaéles. Megtalálják a módját, hogy művészi és filmszerűvé tegyék, kiemelve azokat a képeket és tájakat, amelyek lehetővé teszik, hogy még mélyebben érezzük az Očéti Šakówiŋ történetét. De ezen gyönyörű kilátások mellett a tiltakozás képei, a testre és a festékre összpontosítva, az Első Nemzetek embereinek nagyon hegyes reflektorfénye ezen a tájon. A filmek klipei is kiugrik, mint például Steven Spielberg Lincolné, hangsúlyozta, hogy az őslakos népesség tömeges lógása történt egyidejűleg, amikor az elnök aláírta az emancipációs kikiáltást.

A Lakota Nation Vs Egyesült Államok kissé reményteljes. A vadnyugat generációs képe, amely tele van vad indiánokkal, többé-kevésbé elesett, amelyet a kapzsiság és az idealizmus közötti modernabb csata váltott fel. Az aktivizmus, amelyet sok Očéti Šakówiŋ átfogott, amikor egy bizonytalan jövőbe töltünk be, szívmelengető és erős. A fenség és a sürgősség, amellyel a Lakota Nation Vs Egyesült Államok ezt megragadja az emberek által 400 év alatt látott borzalmakkal folytatott beszélgetés során, teszi egy ilyen hihetetlenül erős filmet.

Kiadás: Játszik ezen a héten NYC-ben LA-vel és más városokkal jövő péntektől.

Díj esélyei: Szeretném így gondolkodni, de valójában kissé túl pontos lehet számukra ( ha van értelme? ). Az Emmys dokumentumfilm-kategóriájának kivételes érdeme valószínűleg jó hely a fődíjhoz, azon túl, hogy a magasabb falutin díjakat meg lehet vitatni.

0 Tovább

ENOBI, tényleg?? Örökké imádni fogom Ewan McGregort, de életem óráit soha nem fogom visszatérni.

KRISZTOPER JAMES: A TED LASSO elmúlt szezonja a meggyőződésen túli engem. Látványosan meredek minőségi merülés volt, végül a televízióban a legszacharin, felfúvódott és apróbb show lett. Ennek ellenére nem tévesztettem be annyira, hogy azt gondoljam, hogy ki fog zárni. Ennek ellenére sajnálatos, hogy növekszik a jelölése. Különösen a Juno Temple frusztráló klisé-története volt, amely nem érdemel semmiféle díjat. Az olyan vendégszereplők, mint Sarah Niles, Sam Richardson és Harriett Walter, alig hoztak benyomást. Az írásjelölés különösen nevetséges. Legalább a három show, amely a Dráma oldalát ölelte fel, jó volt.


Melyik snub ( s ) fáj a legjobban?
ERIC BLUME: Minden, ami nagyszerű. Ennek a fantasztikus műsornak az írása és iránya ász, és Nicholas Hoult csodálatos képregény ösztönei páratlanok. De a legnagyobb mulasztás Elle Fanning. Tavaly óvatosan meg kellett vernie Jean Smart-ot, és a csodálatos határokon átnyúló, többrétegű kiegyensúlyozó cselekedete, a csodálatos határok. 

BABY CLYDE: Mindenki elfelejtette, hogy Leo Woodall volt a legjobb dolog a FEHÉR LOTUSZban. És a TRAITOROK. Hogyan felejti el az oktatókat??? Igaz, hogy nem olyan jó, mint az Egyesült Királyság verziója, de mégis teljesen zseniális. Jelenleg az The Traitors Australia közepén vagyok. 

NATHANIEL R: Látva, hogy Harrison Ford kimaradt a támogató színészből egy komédiaban. 81 éves, és abszolút megölt ebben a részben. Ez a legjobb, amiben hosszú ideje volt, és érezheti azt a szórakozást, amelyet ő tett, annak ellenére, hogy valakivel játszott, aki állandóan nem volt szórakoztató'.

JUAN CARLOS OJANO: A KÉZIKÖNYV mindent elmond, kivéve a Dráma Színésznőt. Hol van Yvonne Strahovski a színésznő támogatásában? Hol van McKenna Grace a vendég színésznőben? Azt mondom, hogy átadom az idei Emmy-nek. Viszlát!

EUROCHEESE: Selena Gomez továbbra is észrevétlenül marad az épületben CSAK MURDERS számára, bár a Comedy Actress-t nehéz volt megtörni.

KRISZTOPER JAMES: Abban a pillanatban, amikor láttam, hogy Sharon Horgan neve a BAD SISTERS-nek megjelenik, vártam a Drama Series jelölést. Rendezési, írási és színészi jelöléseket kaphat, de a Televíziós Akadémia úgy gondolta, hogy rendben lenne, ha átadnánk egy újramelegített Trónok játékának spinoff ( A DRAGON HÁZA ). A TRAITOROK szintén a legszórakoztatóbb voltak egész évben, és Alan Cumming volt a fő oka annak. Beszélj egy tökéletes házigazdáról.


Melyik show ( s ) szeretné, ha inkább a beszélgetésben lennének, és miért?
ERIC BLUME: SCHMIGADOON. A show-ban nem minden található, de ez egy teljesen egyedi show a tájban. Jane Krakowski biztosan megszerezte a Juno Temple résidőt ebben az évben. Nyilvánvaló, hogy ez egy rést mutató show, de őrülten ihlette, amikor minden hengerre lő. 

BABY CLYDE: A másik kettő, mert ez a legjobb műsor a tévében. Öt percenként több nevet, mint egy egész szezon a Medve-n. 

R NATHANIEL: A KÉT KÉT. Tudom, hogy zavartan dömpingelt a beállított problémák miatt, de ez egy ragyogó szatíra a show-üzletnek, és sajnálom, hogy csak kultusznak tekintik' mutasd meg, mikor fut körbe oly sok más komédia körül a szellem és a találmány, valamint a színészkedés szempontjából is.

EUROCHEESE: Nagyon örülök, hogy a másik kettő végül elnyerte a jelölést, de Molly Shannon bólintása kedves lett volna.

LYNN LEE: BLINDSPOTTING, mert * ragyogó *, kiemelve a ( faj, osztály kérdéseit, az Egyesült Államok egyenlőtlenségeit. igazságszolgáltatási rendszer ), amelyet kiemelni kell, de ilyen vicces és kreatív módon, és a második évad volt a legjobb TV, amelyet egész évben láttam. Sajnos nincs nagy csillaga, és a Starz-on van, amelyet senki sem néz.

KRISZTOPER JAMES: Csatlakoznék a másik kettő kórusához, de most csak örülök annak írási jelölésének. A tavalyi kedvenc műsorom a SOMEBODY SOMEWHERE volt, amely a szívfájdalmat és a humorot gyönyörű édességgé keverte. Bridget Everett és Jeff Hiller a TV-ben jelenleg a legnagyobb barátságot ábrázolja, és hullámvölgyük a legnagyobb sírást és éljenzést vonta tőlem.


Melyik kategória a kedvenced és miért?
ERIC BLUME: A dráma legjobb támogató színésznője fenomenálisnak tűnik. Azon kevesek egyike vagyok, akik a többszörös nom mellett állnak mind a SIKER, mind a FEHÉR LOTUSZ mellett, ahol a színész egyszerűen nem volt a táblán. Sabrina Impacciatore és Simona Tabasco bólintásait inspirálták és megérdemelték, és mind a nyolc jelölt csodálatos munkát végez.

BABY CLYDE: Lehet, hogy nyög, de nehéz dühös maradni a támogató színésznő mellett a Dráma sorozat felállásában. 

KRISZTOPER JAMES: Az írás korlátozott sorozatban vagy TV-film kategóriában különösen inspirált és szenzációs volt. Már említettem a TŰZ-SZIGET iránti csodálataimat, de fentről lefelé a kategória nagyszerű. A FLEISHMAN HIBA, és a BEEF volt a két kedvenc showm az elmúlt szezonban, tehát hihetetlenül izgalmas volt látni őket. Nagyszerű az is, ha valódi TV-filmet rendezünk, és PREY és WEIRD: Az AL YANKOVIC FILM érdekes műfaj-példák, amelyek örülök, hogy kifejezetten elismerik az írást. Még mindig megpróbálom átjutni a SWARM-on, de ez egy ambiciózus show, amely határozottan pontokat szerez egy egyedi látáshoz.


Melyik show-ra számíthat, hogy megnyeri a nagydíjakat, amikor a jelölések ki vannak téve?
ERIC BLUME: Nagyon örömteli lesz látni, hogy a SIKER az összes dolgot megnyeri ebben az évben. Culkin és Snook a két legjobb nyertes lesz, és Macfadyen második trófeája nem más, mint alapértelmezett. Kevés TV-műsor valóban Shakespeare-nek nevezhető, de az utódlás az, hogy ( és talán jobb? ). A söpörés unalmas, de ebben az esetben meg fogják keresni.

BABY CLYDE: Lehetetlen átnézni a SIKERET és az ABBOTT ELEMENTARY-t.

NATHANIEL R: A TED LASSO jelöléseinek sokasága ellenére valóban azt hiszem, hogy a „becsület a döntőben”' A dicsőséget az öröklés fogja fenntartani, és az ABBOTT ELEMENTARY folytatja két szezonbeli emelkedését, hogy megnyerje a Komédiát. 

JUAN CARLOS OJANO: SIKER a drámában, BEEF in Limited. A komédia továbbra is feldobás. Még a TV-film is izgalmas! Mivel hiányzik a valóság, most PREY vs WEIRD: AZ AL JANKOVIKAI TÖRTÉNET vs TŰZ-SZIGET, Dolly Parton esélyével.

EUROCHEESE: A SIKER és a GÖRÖG úgy néz ki, mint az első futók. Coolidge lesz a FEHÉR LOTUSZ díj. Ujjak keresztezték Culkin felé. Snook, White, Brunson és Macfayden úgy érzik, hogy kész üzletek. James Marsden meglepni fog a győzelemmel.

KRISZTOPER JAMES: A közös bölcsesség azt mondaná, hogy a SIKER és a TED LASSO a sorozatgyőzelmek. Magabiztosabbnak érzem magam az öröklésben, mint Ted Lasso; mindkettő azonban versenyez a győzelemért. A FEHÉR LOTUSZ meglepetést jelenthet a Dráma sorozat győzelmében, míg az ABBOTT ELEMENTARY és a BEAR egyaránt lendületet ad Ted Lasso megdöntésére. A korlátozott sorozat elején remélem és előrejelzem, hogy a BEEF nyer. Ezenkívül annyira izgatott vagyok, hogy van egy TV-film versenyünk, amely valószínűleg a fantasztikus WEIRD-re megy: az AL YANKOVIC STORY.

0 Tovább

HTML