Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Emmy-előrejelzések: Korlátozott / Antológiai sorozat és TV-filmek  

Lizzy Caplan és Jesse Eisenberg a Fleishmanben bajban vannak

Lehet, hogy csak egy forgalmas év volt, de úgy érzem, hogy nagyon távol vagyok az egész pala köréből. Mint a gyakorlatom, szinte mindent megnéztem az első epizódban, de néhány figyelemre méltó céllal, mint például a Fleishman bajban van, a beteg, Ms. Marvel és Obi-Wan Kenobi, valójában nem értem el a korábbi szezonok sok versenyzőjének végét a korlátozott sorozatok számára. A legtöbb esetben nem az érdeklődés, hanem a bőr ideje volt. Ez szokatlanul hektikus nyár lesz, amikor elkerülhetetlenül megpróbálom befejezni az összes lehetséges jelöltet. Szerencsére figyelmet fordítottam a zümmögés súlyos slágereire. Ez azonban nem sokat segít a versenyzők szűkítésében, mivel a mező nyitva van.  

A legbiztosabb dolgok a korlátozott kategóriákban a Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story és a Black Bird, mindkettő jól teljesített a tavalyi év végén azoknak a díjcsoportoknak, amelyek nem igazán felelnek meg Emmy ütemtervének...

Kevésbé vagyok biztos abban, hogy a Fleishman bajban van, a beteg, valamint George és Tammy zsírja van-e, bár utóbbi néhány színészi gyakorlatra hivatkozik.  A marhahús, Daisy Jones és a hat úgy tűnik, hogy a legforróbb szezonbeli kiegészítések, és azt hiszem, hogy egy kis fény is jól teljesít.


Evan Rachel Wood mint Madonna furcsa: Az Al Yankovic történet

A másik nagy kérdés, mint általában, az, hogy a TV-filmek egyáltalán jelezhetnek-e. Ben Foster és Barry Levinson rendező, aki a The Survivor-ra született tavaly, semmiféle hitet nem ad, hogy a TV-filmek egyenlő alapon állnak ebben a kategóriában. De a három legvalószínűbb versenyző, aki ebben az évben bejutott a színészi versenyekbe, valószínűleg furcsa: az Al Yankovic történet, a zsákmány és a valóság. Merüljünk be…


Ashley Brooke és Bell Powley egy kis fényben
 

LEGJOBB KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZAT

Marhahús

Fekete madár

Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története

Daisy Jones és a hat

Egy kis fény

 

Egyéb vagyon: Mint fentebb megjegyeztük, a Fleishman bajban van, a beteg, valamint George és Tammy minden bizonnyal legalább néhány szavazatot megszereznek, mint ahogyan ez fáj és az angol. És mi van a Holt Gyűrűkkel, Extrapolációkkal, Szerelemmel és Halállal, Mrs. Davis, és üdvözöljük Chippendales-ben?  A Marvel és a Csillagok háborújának világegyetemeiből csak a WandaVision és a Mandaloriánus sikerült a múltban, és bár szívesen látnám Ms. Marvel megtiszteltetés, nem vagyok optimista, és igazán nem vagyok biztos benne, mit kell pontosítani Obi-Wan Kenobi-tól.


Ben Whishaw ebben fog fájni
 

LEGJOBB SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Steve Carell ( A beteg )

Taron Egerton ( Fekete madár )

Evan Peters ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Daniel Radcliffe ( Furcsa: Az Al Yankovic története )

Ben Whishaw ( Ez fáj )

Steven Yeun ( Beef )

 

Egyéb vagyon: Amikor megpróbáltam ezt hat jelöltre szűkíteni, el kellett dobnom Jesse Eisenberg ( Fleishman bajban van ) és Michael Shannon ( George és Tammy ), és Sam Claflin ( Daisy Jones és a hat ) számára sem volt hely. Van egy maroknyi nagyon Emmy-barát versenyző is, mint például Bryan Cranston ( Jerry és Marge Go Large ), Giancarlo Esposito ( Kaleidoszkóp ), Ewan McGregor ( Obi-Wan Kenobi ), Edgar Ramírez ( Florida Man ) és Woody Harrelson ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ), amelyeket figyelembe kell venni. Noha a színpadi produkciókat nem inkább Hamiltonon kívül vették át, érdemes megjegyezni, hogy a Tony jelölt, Billy Crystal ( Mr. Saturday Night ) a Broadway produkció filmezett változatához, amely saját 1992-es filmjének átdolgozása volt.


Rachel Weisz x2 a Dead Ringers-ben
 

LEGJOBB TÉNYELEM KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Jessica Chastain ( George és Tammy )

Riley Keough ( Daisy Jones és a hat )

Elizabeth Olsen ( Szerelem és halál )

Bel Powley ( Kis fény )

Rachel Weisz ( Dead Ringers )

Ali Wong ( Beef )

 

Egyéb birtokok: Itt kerülnek játékba a TV-filmek csillagai, Amber Midthunder ( Prey ) erőteljes értesítéseket tett közzé, Sydney Sweeney ( Reality ) pedig a tavalyi kettős jelölt. Kaitlyn Dever ( Rosaline ) és Mia Isaac ( Ne engedd, hogy menjek ), de sajnos nem hiszem, hogy egyiküknek is van valódi lövése. Vannak Emmy kedvencei a játékban, mint Kathryn Hahn ( Apró szép dolgok ), Betty Gilpin ( Mrs. Davis ) és Jennifer Garner ( Az utolsó dolog, amit elmondott nekem ). Lizzy Caplan ( A Fleishman bajban van ) és Dominique Fishback ( Swarm ) standján is nagy esély van a jelölésre, és vigyázzon Emily Blunt ( angol ) vagy Alicia Vikander ( Irma Vep ) -re is. Faith Vellani ( Ms. A Marvel ) nagyszerű választás lenne – ez túl reményteljes?


Domhnall Gleeson a betegben
 

A LEGJOBB TÁMOGATÓ SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Murray Bartlett ( Üdvözöljük a Chippendales ) oldalon

Hayden Christensen ( Obi-Wan Kenobi )

Domhnall Gleeson ( A beteg )

Paul Walter Hauser ( Fekete madár )

Richard Jenkins ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Ray Liotta ( Fekete madár )

Liev Schreiber ( Kis fény )

 

Egyéb vagyon: Nem vagyok biztos benne, mennyire magabiztosnak kell lennem abban a Christensen-előrejelzésben, de Bartlett úgy érzi, hogy megkapta a tavalyi Emmy-győzelmet a The White Lotusért és a The Last of Us feltételezett jelölését ebben az évben. Számos korábbi Emmy-jelölt kevésbé kiemelkedő munkát végez, akik itt felbukkanhatnak, például Nikolaj Coster-Waldau ( Az utolsó dolog, amit elmondott nekem ), Daveed Diggs ( Extrapolációk ), Walton Goggins ( George és Tammy ), Harington Kit ( Extrapolációk ) és Steve Zahn ( George és Tammy ). Joseph Lee ( Beef ), Sebastian Chacon ( Daisy Jones és a hat ), valamint Timothy Olyphant ( Daisy Jones és a hat ) részesülhetnek abban, hogy zümmögő projektekben vesznek részt, és kíváncsi vagyok, hogy Jesse Plemons ( Szerelem és halál ), Tom Pelphrey ( Szerelem és halál ), vagy Justin Theroux ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ) sikeresek lehetnek, ha mások, akiket tavaly ugyanazok az emberek ábrázoltak, nem (, azaz Pablo Schreiber, Raúl Esparza és Shea Whigham ). Vigyázzon a Ciarán Hinds ( The English ), Quentin Plair ( Apró szép dolgok ) és David Paymer ( Mr. Saturday Night ), aki három évtizeddel ezelőtt Oscar-díjat kapott a filmben játszott azonos szerepért. Nem érzi magát, de Bowen Yang ( Fire Island ) vagy Matt Rogers ( Fire Island ) itt is elvégezheti a vágást?


Camila Morrone Daisy Jones-ban és a hatban
 

A LEGJOBB TÁMOGATÁSI TEVÉKENYSÉG KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Maria Bello ( Beef )

Olivia Colman ( Nagy várakozások )

Claire Danes ( A Fleishman bajban van )

Camila Morrone ( Daisy Jones és a hat )

Niecy Nash-Betts ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Lily Rabe ( Szerelem és halál )

Evan Rachel Wood ( Furcsa: Az Al Yankovic történet )

 

Egyéb vagyon: Ebben a kategóriában két Emmy-kedvenc jogosult két szerepre: Jennifer Coolidge ( Shotgun Wedding, The Watcher ) és Cherry Jones ( Extrapolációk, Öt nap a Memorial ) -nél. Egyéb támogatható jelöltek között szerepel a Mckenna Grace ( A család barátja ), Lena Headey ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ), Moses Ingram ( Obi-Wan Kenobi ), Michael Learned ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története ), Anna Paquin ( A család barátja ), Meryl Streep ( Extrapolációk ), Hannah Waddingham ( Tom Jones ) és Merritt Wever ( Apró gyönyörű dolgok ). Annaleigh Ashford ( Üdvözöljük a Chippendales ), Jennifer Ehle ( Dead Ringers ) és Penelope Ann Miller ( Dahmer – Monster: A Jeffrey Dahmer Story ) szintén biztosan felveszi legalább néhány szavazat.


Steven Yeun és Ali Wong a marhahúsban
 

A KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZAT VAGY FILM

A fény adatai ( Méh )

Pilóta ( Fekete madár )

Rossz hús ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Csendes ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

10. szám: Rock 'n' Roll öngyilkosság ( Daisy Jones és a hat )

Pilóta ( Kis fény )

 

LEGJOBB ÍRÁS KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATRA VAGY FILMRE

A madarak nem énekelnek, fájdalomban sikoltoznak ( Méh )

Rossz hús ( Dahmer - Monster: A Jeffrey Dahmer története )

5. szám: Tűz ( Daisy Jones és a hat )

Me-Time ( A Fleishman bajban van )

Pilóta ( Kis fény )

Ez fájni fog

 

Kategóriajegyzetek: A legtöbb korlátozott sorozat több epizódot nyújtott be a rendezés szempontjából, de csak egy vagy kettő az íráshoz, és egyes show-k versenyeznek az egyes versenyeken. Nagyon valószínű, hogy a marhahús, a fekete madár, a Dahmer – Monster: a Jeffrey Dahmer történet, valamint Daisy Jones és a hat uralhatja mindkét kategóriát, de úgy döntöttem, hogy egy kicsit kreatívabb vagyok a jóslataimban. Egyáltalán nem érzem magam magabiztosan ezekben a döntésekben!


Sean Teale és Kaitlyn Dever Rosaline-ban
 

BEST TV-MOVIE

Dolly Parton varázslatos hegyi karácsony

Tűz-sziget

Prey

Reno 911 !: Csodálatos ököl

Furcsa: Az Al Yankovic történet

 

Egyéb javak: Mindig szomorú, ha ezt a kategóriát nézem, amikor van néhány igazán nagyszerű lehetőség, és tudom, hogy csak nem mennek vágni. Ne tedd, hogy megyek, és a Rosaline a kedvenceim, és a Boston Strangler és a Not Okay szintén érdemes válogatás. Nagyszerű dolgok vannak a Rye Lane-ről. Dolly Parton és Reno 911-en bankolok! hogy a legújabb részletük zöldre jelölje a múltbeli sikerüket ezen a versenyen. A valóság a legvalószínűbb, és az olyan újrakészítések és folytatások, mint a Christmas Story Christmas, a menyasszony atyja, a Hellraiser, a Hocus Pocus 2 és a White Men Can't Jump, szintén vonzóak lehetnek.

0 Tovább

Az Oscarok lekérdezése: A "Tehetséges Mr. Ripley" finom jelmezei"

Az ikonikus meztelen jelenetekkel rendelkező film esetében a Tehetséges Mr. Ripley ( 1999 ) jelmezei ugyanolyan emlékezetesek és titulálóak. Igaz, hogy az Oscarok tiszteletben tartották Ann Roth és Gary Jones jelmeztervezők hihetetlen munkáját a filmért, amelynek több kategóriában kellett volna megjelennie, mint az öt, amelyre jelölték. Noha a tényleges Oscar Lindy Hemming korszak-specifikus és dicsőségesen kísérteties munkájára ment Topsy-Turvy-ban, még mindig Ripley oldalán ujjongunk.

Számoljuk le a film 10 legszorosabb megjelenését...

A divat az épület jellegének egyik legerősebb kézműves eleme lehet. Ábrázoljuk a duplikus Tom Ripley kimosódásának növekedését ( Matt Damon ) azzal, ahogyan elkezdi öltözni és emulálni a playboy Dickie Greenleaf ( Jude Law ) játékot. A film az osztályról és a kiváltságról szól, és a szegény Tomnak társadalmi mászásra van szüksége annak érdekében, hogy lépést tartson a Dickie világában, Marge ( Gwyneth Paltrow ) és a szocialista személyzet többi tagja lakik. Ruházat és megtévesztés révén képes manipulálni és becsapni a felső osztályba tartozó embereket, különösen Meredith Logue ( Cate Blanchett ), egy naiv gazdag lány, akit elárasztottak a lelkesedés.

Ez azonban nem egy cikk a készségről. A nap végén a Tehetséges Mr. Ripley csinos emberekről szól, akik a legcsodálatosabb ruhákat viselik. Ki nem akarja, hogy nyári hangulata “ hunky lothario, amely Olaszország körül lazít? ”  

10. Celia Weston az Opera-ban

Az, hogy Celia Weston egy színpadon jelenik meg egy operában, az LGBTQ + kultúra. Nem tudom, hogyan magyarázzam el másként. Szerelem látni a színésznő színésznőket csak pár jelenet ruháiban jelenik meg. Ráadásul gyönyörűnek néz ki ebben a vörös és fehér mintás számban.

9. Marge fejkendője

Nincs jobb megjelenési műfaj, mint Gwyneth Paltrow, aki megpróbál lefelé nézni a Földre. Tudod mit ér el ezzel az egyszerű fehér megjelenéssel, haját egy dicsőséges sál köti vissza. Marge gondtalanul néz ki Olaszország körül, és nem ismeri a pusztítást, amelyet el kell dobni. Nagyon sok szűz kódolás van Marge-ről, egy ártatlan bárányról, összehasonlítva a zaklató Dickie-vel. Ennek ellenére mindenki, köztük Tom és Dickie, alábecsüli Marge-t. Ő nem csak a hűvös viselkedése.

8. Meredith Logue fehér teteje és díszített pulóvere

Cate Blanchett közvetíti Meredith naivitását. Tudja, mit akar, de ezt nem feltétlenül állítja össze a valósággal. Tom Ripley becsapta, és azt hitte, hogy Dickie Greenleaf, és erőteljesen lép fel a római spanyol lépcsőn. A jelmez emlékeztet bennünket, hogy gazdag lány, aki nem tudja, mibe kerül. Minden ponton hasonlít egy porcelánbabára, egy kincsre, amelyet vigyázni kell attól tartva, hogy széteshet. Plusz, ha Cate Blanchett nem játszik meleget, akkor legalább egy meleg emberre állítja látnivalóit. 

7. Freddie Miles Prep School Chic

Ki más olyan gyorsan benyomást kelt, mint Philip Seymour Hoffman. Dickie jó barátja, Freddie Miles minden, amit Tom kíván, hogy legyen. Úgy mozog a világon, mint egy roncsos labda, minden pillanatban elbűvölve magabiztosságát. Noha Hoffman nem kifejezetten melegnek nevezi, Freddie-nek lángoló hangulatot ad, amely azt sugallja, hogy ő és Dickie legalább néhány kedves pillanatot együtt kereskedhettek volna. Pontosan ez kerül Tom bőrébe; Freddie jól érzi magát Dickie-vel, míg Tom mindig horgászik, hogy többet szerezzen. Freddie prep iskolájának megjelenése, amelyet végső pillanataiban visel, tökéletes beágyazódásnak tűnik. Mindig egy kicsit fiatalabb, mint valójában, de nagyon szórakoztató.

6. Peter Smith Kingsley Turtleneckje

Jack Davenport Peter Smith Kingsley-jét valóban furcsaságnak kódolták, amikor egy teknős nyakába helyezték. Ennek ellenére nem vagyunk őrültek. Fantasztikusan néz ki, és Tomnak javaslatot tesz egy kényelmesebb életre.

5. Dickie és Marge Patio Attire

Senki sem szolgálta fel a “ -et, láttuk téged a bárban, és jobban tetszett a hangulata ” energiája, mint Jude Law és Gwyneth Paltrow ebben a filmben. A tengerparti otthonuk körül pihenve mindkettő fukar ruhában van, amely ugyanolyan kényelmet nyújt, mint a szexuális vonzerő. A törvény világos rózsaszínű rövidnadrágja teljesen kutya síp a gombosra, Tom. Gwyneth fedezése hasonlóan rózsaszínű fürdőruhája felett teljes tálalás. Párosítsa virágos szoknyával, és nézd meg!


4. Dickie végső ruhája

A film nagy részében Dickie gyönyörű, fehér loungewearbe van burkolva. Mindig olyan stílusú, hogy tükrözze, hogyan látja Tom őt - egy arany Isten, akit vágyakozik. Amint Dickie és Tom hajót szállnak ki a tengerbe, az illeszkedik, hogy jóképű, sugárhajtású fekete inget visel. Még mindig bűnbánó, de most többet látunk a viharos, rohadt eseményekről, amelyekre az Atya utalt. Dickie megtöri Tom szívét, és cserébe Tom megtöri Dickie koponyáját. A film nagy részében olyan jó fiúnak tűnik, hogy farkas birka ruházatában. Ha látjuk, ki ő valójában, csak arra késztet minket, hogy jobban vágyjunk rá.

3. Marge Leopard foltos kabátja

A meleg és megbízható Marge megváltoztatta foltokat. Tudja, hogy Tom meggyilkolta Dickie-t, és nem fog hallgatni róla. Kár, hogy a világ, amelyet Alvin MacCaron nyomozó megszemélyesített ( Phillip Baker Hall ), nem hallgat rá. Ez egy állkapocs-csepegtető divat pillanat, amely szintén jelzi a Marge-i változást. Már nem öltözött egy szellős romantikus kalandfilmre, és nem is csak gyászoló özvegy. Ez a glam, súlyos megjelenés azt mutatja, hogy üzletet jelent, és azt is rájött, hogy thrillerben van.

0 Tovább

Boldog születésnapot, Shelley Duvall!

Shelley Duvall egyfajta. Andrew Sarris, miután látta az Altman 3 nőjében végzett munkáját, összehasonlította őt egy "fiatal Katharine Hepburn-rel", míg Pauline Kael azt mondta, hogy ő a "a legközelebbi dolog, amit valaha is eljutottunk egy női Buster Keatonhoz." És mégis, a kritikus elkerülhetetlenül ugyanarra a következtetésre jut, hogy ő egyedülálló. "Nincs olyan előd vagy befolyás, amely segítené Shelley Duvall cselekedetének magyarázatát; úgy tűnik, hogy senkinek sem tartozik senkivel." Tehát tragédia, hogy manapság leginkább arra emlékeznek, hogy Stanley Kubrick megtörte a nőt a The Shining fárasztó lövése során, egy poppszichológia félreértése, amely a társadalmi tempaton keresztül terjed, annak ellenére, hogy Duvall az ügyben megszólalt.

Dühítő, ez egy nagy, többhipenált művész számára, akinek függetlensége és ambíciója évtizedekig tartó szórakoztató karriert határozott meg. Tartsuk életben és fényesen Duvall munkájának csodáit, emlékezzünk és tiszteljük. Meghívom Önt, hogy ünnepelje az ikonoklasztot ebben a különleges alkalomban, a színésznő 74. születésnapját egy évben, amelyet a The Forest Hills moziban való visszatérése jellemez… 

Shelley Alexis Duvall született 1949. július 7-én, a texasi Fort Worth-ben. A jövőbeli Wendy Torrance életének első öt évét a szüleivel utazott, nem ismeri a stabil otthont az olcsó szállodák környékén. Apja sok üzlet – biztosítási ügynök, szarvasmarha-árverő, büntetőügyvéd és egy ideig bíró volt. Anyja dolgozó nő is volt, később az életbe került ingatlanba, bár Shelley gyermekkorát a férje szakmai vonzása után a texasi államban töltötte. Mindig energikus, a nomád gyermeknek anyja adta az első becenevet, aki mániás egérnek hívta.

Miután végül Houstonba telepedtek le, a Duvall szülőknek még három gyermeke volt, mind a fiúk, akik félelmükkel és kíváncsisággal tekintették idősebb testvérüket. Például Stewart Duvall azért jött, hogy a legidősebb testvérét lázadó fashionistának írja le, amikor a középiskolai évekre emlékeztet. Folyamatosan megváltoztatva megjelenését, egyik nap go-go csizma rajongó volt, másnap nyakkendővel festett hippi, mindig hosszú körmökkel és hamis szempillákkal készítették, amelyek miatt a szeme pillangóknak tűnt. Valójában abbahagyta a gépírási órákat, hogy fenntartsa manikűrét. Mégis, ne gondold, hogy a tini Shelley stílusosan őrült légfejű volt, ambíciói nélkül.

Apja elvárásai valószínűleg a lányának a jövőbeli háziasszonyra való gondolkodására korlátozódtak, és az anyai ítélet tehetetlennek tekinthette. Shelley Duvall azonban született túlteljesítő. A középiskola végén a csökkenő osztályok nem akadályozták meg abban, hogy kutatóként kívánjon lenni, ezért beiratkozott a dél-texasi junior főiskolára. Ennek ellenére a táplálkozásra és az étrend-terápiára összpontosító tanulmányai megálltak a majom élénkítésével kapcsolatos szerencsétlen tapasztalatok után. A főiskolai lemorzsolódás miatt Duvall hamarosan kozmetikai eladóként dolgozott a Foley áruházában, és néhány modellező koncertet végzett az oldalán.


BREWSTER MCCLOUD ( 1970 ) Robert Altman

A NASA Apollo projektjében elhunyt személyek tiszteletére szolgáló rendezvényen Shelley Duvall fürdőruhát modellezett, amikor találkozott egy wannabee művészekkel, akik hamarosan az elsők voltak a sok komoly barát és vőlegény közül. 1970-re a pár a szülei házában élt, és megpróbált elegendő pénzt megtakarítani a költözéshez, Duvall barátnője és részmunkaidős ügynöke volt. A helyzet arra késztette, hogy egy olyan pártot dobjon el, amely kettős feladatot lát el műalkotás-kiállításként, olyan érdeklődő vásárlókat keresve, akik soha nem valósultak meg. A Brewster McCloud szett néhány tagja azonban jelen volt, és elvakította a virágszerű háziasszony, akit meggyőződtek arról, hogy a héten később találkoznak filmjük rendezőjével és producerével. 

Shelley Duvall nem a hagyományos meghallgatási folyamat révén nyerte meg első szerepét, hanem egy szenvedélyes értékesítési pályán keresztül, amely mindig az átkozott művekre összpontosított. Valójában a fiatal nő, aki soha nem lépett Texasba, nem látta magát potenciális színésznőként. Kényelmetlenül érezte magát, magányosabb, üzletorientáltabb, mint szükségszerűen művészi. Mégis, a saját szavaival: "Meguntam a vitatkozást, és arra gondoltam, hogy színésznő vagyok. Azt mondták, hogy jöjjek, és én egyszerűen felszálltam egy repülőgépre, és megcsináltam. Elsöpörtem." 20 éves volt, új volt Hollywoodban, ötéves háromképes szerződéssel, Robert Altman húrhúzásának jóvoltából. 

Az iskolatársai egyszer Sparrowlegsnek hívták – újabb becenév - Duvall ideális volt Brewster McCloud anarchikus kozmoszához, egy olyan képhez, amely megszállottja a kapcsolatok kialakításának, gyakran törve és csavart, az emberiség és a madárvilág között. A madárszerű waif fontos szerepet játszik, amelyet a helyszínen írtak neki, és a titkos karaktert leeresztették, mielőtt a hatóságok elé állították. Egy évvel később elégedetlen postai menyasszony volt McCabe és Mrs. Miller-ben, egy másik támogató szerep, amely alig kérdezett tőle, mint pusztán létező, mint excentrikus énje Altman kamerája előtt.


Úgy tűnik, hogy az Egyesült Államok ( 1974 ) Robert Altman

Szerencsére az auteur módszerét alkalmazta, amely kevés felvételt és sok improvizációt tett lehetővé, mint például a halak a vízhez, és megbízható tagjává vált a rendes játékosok csoportjában. Altman azt hitte, hogy képes "az inga minden oldalát elfordítani: bájos, ostoba, kifinomult, szánalmas – még gyönyörű is." Ugyanakkor nem tartotta figyelemre méltó előadóművésznek. Legalább még nem. Ez a dicséret a harmadik filmjükkel, az 1974-es Tolvajok, mint mi, együtt járna, ahol a gengszter képmodellje Bonnie & Clyde-től megfosztották a hűségtől, hogy felfedje az elveszett világ zavaros ritmusát, a szánalmas emberiség szánalmas emberiségét, egyedül a világon. 

Heves hajú és gangly kegyes, Duvall a kép dobogó szíve, finom romantikát fogalmazva Keith Carradine-val, amely szomorúsághoz vezet. A színésznő éterikusnak tűnik, mint Keechie, miközben a kép megfigyelő naturalizmusába is támaszkodik, amely paradoxon soha nem érzi magát törve. A rész iránti elkötelezettsége olyan volt, hogy a színésznő elkezdett dohányozni, és elkapta a szokást. Az évek során a helyettes rekedten forgatta csipogását, a hangja súlyosan és ó-annyira különbözött attól, ami Altman 1930-as évekbeli drámájában volt. Végül mindez elegendő volt ahhoz, hogy lenyűgözze a rendezőt, aki azt mondta neki, hogy nagyszerű színésznő.


BERNICE BOBS HAJÁT ( 1976 ) Joan Micklin Silver

"Nagyon-nagyon érzelmi pillanat volt számomra. Azt hiszem, ez bizalmat adott nekem abban, hogy azt gondolom, hogy más rendezőknél is dolgozhatok. "– mondta Duvall egy 1977-es interjúban. Ugyanebben a cikkben leírta a színészi megközelítését, elutasítva a hírnév-keresés fogalmát, és látva a képernyő-alkotások coterie-jét, mint lehetőséget arra, hogy a nézők azonosítási pontot kapjanak. Duvall olyan nőket testesített meg, akikkel a közönség felismerte az élet ostoba dolgait, valamint a józanabb dolgokat. "Nagyon komolyan vesszük magunkat, de mindig van egy kicsit törékeny. Mindannyian hibákat követünk el, kevés baleset van."

Sajnos a szárnyak Altman kis világán kívüli elterjesztésének lehetőségei kevés és messze voltak. Lehet, hogy a megjelenése hibás volt, és a kortárs sajtó lelkesen döntött úgy, hogy Duvall furcsa kacsa az iparban, még groteszknek is hívva. Ennek ellenére a legjobb előadásai gyakran olyan rendezőkön keresztül érkeztek, akik képesek voltak túlmutatni a hagyományos glamour és tömeges vonzerő szabványokon, készen állva arra, hogy fegyverezzék a thespianus törött baba szépségét. A Hester Street rendezője, Joan Micklin Silver ezt a TV-hez készített Bernice Bobs Her Hair című műben tette, amely talán F. Scott Fitzgerald irodalmi műveinek legjobb filmje. Ha Shelley Duvall rajongó vagy, akkor megtekintésre van szükség, és ez mind a Youtube-on található - nézd meg!

Ugyanebben az évben Duvall New York-ba repült, ahol Woody Allen Annie Hallában játszott támogató szerepét. Emlékezetes, ha apró előadás, bár a mögötte álló folyamat csalódást okozott a színésznő számára. El akarta olvasni a teljes forgatókönyvet, de Allen csak korlátozott választékot adott, és a saját anyagának írására ösztönözte a figyelmet. Shelley Duvall elérte a Tom Robbins „Even Cowgirls Get the Blues” jogainak megvásárlását, és adaptálta azt egy film forgatókönyvhöz, amelyet sajnos nem tudott eladni. Az egyik stúdió nyilvánvalóan azt mondta neki, hogy túl mókás még azután is, hogy lehangolta. De természetesen nem volt idő azonnali szakmai frusztrációra, amikor a legnagyobb siker mégis a sarkon volt.


3 NŐ ( 1977 ) Robert Altman

A hasonló tolvajok után Altman elkezdte Duvall szerepének növelését, 3 nő csúcspontját eredményezve, amelyért elnyerte a Cannes-i Filmfesztivál Legjobb Színésznő díját. Ez volt a legközelebb Oscar-aranyhoz, bár a jelölés soha nem valósult meg, és ez a legjobb színészi munkája panteonjában található. A film utolsó részei, amikor az álom rémálommá válik, az avantgárd absztrakció a horror felé tolódik el, különösen lenyűgözőek voltak egy Stanley Kubrick számára. Csodálta Duvall kamerán sírását, különös tekintettel a könnyes diszkombobulációjára, és megbeszélést szervezett, amelyben ajándékozta neki Stephen King The Shining példányát. Kubrick megtalálta Wendyt.

3 nő és a jövőbeli horror klasszikus Anglia által kötött lövöldözésének kezdete között Duvall röviden mérlegelte a show-üzletből való visszavonulást. Egy kicsit tanulmányozta a pszichoanalízist, és elfordította Altman néhány ajánlatát, amelyek kissé tompítják a barátságukat és a művészi partnerséget. Noha nem folytatta az új szakma felé vezető útját, ezek a tanulmányok nagyszerű eszközöknek bizonyultak a thespiai törekvések megerősítésében. Más szavakkal, egyfajta színészi órák voltak. Mindent szüksége lenne a The Shining-re, egy kínos projektre, amely késéseket és fárasztó ütemtervet szenvedett, Kubrick többszörös felvétel iránti vágyának és egy szerencsétlen, pusztító tűz következményeinek. 


A VILÁGÍTÁS ( 1980 ) Stanley Kubrick

A színfalak mögött a történetek legendává váltak, és az igazságot az ütköző számlák és a mérsékelt túlzás mögött rejtették el. Bár összehasonlította az e-t

0 Tovább

Melyik finálé szezonban jutalmazza az Emmys ebben az évben?

Idén az Emmy-kkel fordulópontban vagyunk. Három korábbi nyertes véget ér ebben a szezonban, és néhány sorozatjelölt, akik türelmesen várták a csúcsidejüket, játékban vannak. Ennek ellenére sok show nagy időt nyert az Emmys-en az utolsó szezonban. A Sopranos és a Breaking Bad elismerést kapott a leszállásuk miatt. Még olyan show-k is, mint a Friday Night Lights és az amerikaiak, végül kulcsfontosságú díjakat nyertek a fantasztikus utolsó szezonokban, miután soha nem kaptak Emmy elismerést. Időnként még nem is szükséges az erős vége. A Trónok játékának sikerült a végső győzelemre jutnia, annak ellenére, hogy rosszul áttekintették.

Olyan show-kkal, mint az öröklés, Ted Lasso, a csodálatos Mrs. Maisel, Barry és a Better Call Saul, az egész Emmy-szezon végén, amely koronát fog venni?

A Dráma oldalán ( lásd Abe előrejelzéseit, ha elmulasztotta őket ), egy kicsit könnyebb megérteni, hogy a “ sorozat fináléja ” elbeszélés miként biztosítja a nagy győzelmet. Az öröklés az elmúlt hónapokban uralta a kulturális beszélgetést kalandos harmadik epizódjának köszönhetően, amely új, érzelmileg rezonáns magasságokba indította a testvéri drámát. Mindez egy kielégítő véget ért, amelynek jó értelme volt bezárást biztosítani, bármennyire is kemény. A show második és harmadik évadja egyaránt megnyerte az Emmyt, és valószínűleg a negyedik és az utolsó szezon követi a példát. A jobb kérdés az “ hány Emmy nyerhet az öröklésből? ” A színészi kategóriák vérfürdő lesz, Sarah Snook és Kieran Culkin pedig a korábbi győztes, Jeremy Strong és Brian Cox mellett vezetik a vezetést. Mindkét vezető színészi kategória eljuthat a Roy család tagjaihoz, csakúgy, mint Matthew Macfadyen megismételheti a Támogató színész kategóriában.

Noha az öröklés nemrégiben kulturális jelenség, a verseny harcot fog feltenni. Hangos trombitálás történt, hogy végre jutalmazzuk a Better Call Saulot, az Emmy-díj, a Breaking Bad nyertesének spinoff-prequelét. Hihetetlenül jól áttekintett utolsó szezon után az AMC sorozat arra számít, hogy pénzt szerezzen az épület jó akaratával a sorozat számára. Sajnos a show soha nem nyert egyetlen Emmy ( -et, kivéve néhányat a rövid formájú edzési videókért ). Ez még nehezebbé teszi a Dávid és Góliát mérkőzését a Better Call Saul ellen a behemoth öröklés ellen. Reálisan Saulnak nagyobb esélye van írásbeli vigaszdíj nyerésére, mivel mindig megbízhatóan megjelent ebben a kategóriában.

Az elmúlt két évben Ted Lasso uralta a Komédia kategóriákat. ( Lásd Abe előrejelzéseit, ha elmulasztották őket ). Az első két szezonban a 40 jelölésből 11 Emmyt nyert, beleértve a Kimagasló Komédia sorozat egymást követő győzelmeit. Az összes numerikus jel arra utal, hogy az Apple TV + kitörési slágere megismétli a harmadik és az utolsó szezon győzelmét, kivéve egyet - a csökkenő médiafogadást. Vegye figyelembe, hogy a Rotten Tomatoes pontszáma a második évad 98% -áról 79% -ra esett vissza. Ted Lasso utolsó szezonja észrevehető minőségcsökkenés volt az előző szezonokhoz képest. A karakter ívek laposak lettek. Az egyes karakterek írása összekeveredik. Az epizódok jóval az órajel mentén húzódtak, végük nem volt látható. Igaz, hogy volt néhány vegyes reakció a második évadra, amely sötétebb pillantást vetett a pozitív titulus edzőre, és ez még mindig nyert. De a győzelem megegyezik az első szezonban elért hét győzelemről a második évadban a négyre. Talán Ted Lasso szerencséje elfogy a harmadik kirándulásán?

Merev verseny esetén nehéz egy show-nak visszatérni Emmy szívességébe, ha még enyhén is kedvelt. Mint már korábban kijelentettük, az Emmys gyakran elmulaszthatja a korábbi győztest, függetlenül a legutóbbi szezon minőségétől. Ez nem jó a The Marvelous Mrs. Maisel számára, amely az első szezon kitörése óta csökken a győzelem és a jelölés szempontjából. Különösen az előző szezon egyenetlen volt, mivel a történet hátsó ülést vett a fáradt ismétlődő antikumokhoz olyan oldalkarakterekből, mint Jane Lynch Sophie Lennon. Összehasonlításképpen: a Mad Men négy egymást követő alkalommal nyert drámában, és soha nem tért vissza a kedvére, miután az ötödik szezonban elvesztette a Homeland-t. Mire a zümmögő utolsó szezon megérkezett, nem volt képes a helyes pályára állni, és a Game of Thrones először nyert.

Képzelje el tehát a meglepetésem, amikor Maisel asszony visszatért, vitathatatlanul a legjobb évszakával. Ugrás oda-vissza a ( relatív ) jövő ( más néven a 70-es / 80-as évek ) és a show jelenléte között a 60-as évek elején, gyorsan létrehoz egy vonzó rejtélyt, amely színezi a szezon előrehaladási lendületét. Megtudjuk, hogy a Midge ( Rachel Brosnahan ) és Susie ( Alex Borstein ) meteorikus sikert érnek el a 70-es évekre, de a kiesés tönkreteszi a kapcsolatukat. Crescendo felé fordulunk, hogy találékony módon válaszoljunk erre a drámára. A 80-as években Susie-ban sült Friars Club sült kiemelkedik a szezon legdinamikusabb formájában. A 60-as évek beállított történet ugyanolyan érdekes, mint Midge hüvelykkel közelebb a sikerhez, amelyre vágyik, miután írási munkát kapott a Gordon Ford show-n, egy késő esti show, hasonlóan Jimmy Carsonhoz. A házigazdát egy csodálatos Reid Scott játssza, aki fantasztikus színpadi partnerré válik Brosnahan számára. Noha ez a minőségbeli visszapattanás lehetővé teheti a Maisel versenyképességét számos fő kategóriában, valószínűbb, hogy egy olyan kategóriában is működik, amelyet korábban nyert, mint például a sorozat, Színésznő, mind támogató kategóriák, mind rendezés.

A Maisel nem volt az egyetlen olyan show, amely kockázatot vállalt és sikeres volt az utolsó szezonban. A HBO Barry éles fordulatot tett a dráma szezon utáni szezon felé, az eredmények különösen vegyesek voltak az elmúlt évben. Az elmúlt szezonban azonban sikerült szakszerűen keverni Barry bűntudatát és kínját abszurdista komédia-csavarásokkal. A patosz és a cinizmus trükkös keverék lehet, de a ( merész mozdulatoknak és az ) kifizetődő időugrás ritka példájának köszönhetően, Barry megragadt egy leszállást, amelyet mindig trükkösnek kellett húzni. A harmadik évadban a ( jelölések kissé csökkentek a 2. évad 17-ről a 14-es szezonra a 3. szezonban ), és nem nyertek Primetime Emmyt két egymást követő győzelem után Bill Hader színész számára a titulus szerep. Még mindig jelentős szeretet mutatkozik a show iránt, és sötét ló lehet ( hangsúly a sötétben ), hogy ellopja az összehasonlíthatóan örömteli Ted Lasso mennydörgését.

Más olyan TV-műsorok, amelyek valaha Emmy dicsőséggel rendelkeztek, versenyeznek az utolsó szezonban, de felfelé irányuló csata előtt állhatnak. Az Atlanta negyedik évadja novemberben visszatért hasonló rave-hez, mint a többi évszak. A harmadik évad azonban hosszú időn át elmaradt a jelölések szempontjából, és nehézségekbe ütközhet a Televíziós Akadémia alapjainak visszaszerzése. A HBO Perry Mason-nak nagyobb drámai Emmy-játékosnak kellett lennie, amikor tavaly premierült, de csak négy jelöléssel zárta le. Nyilvánvaló, hogy kettő a ( Matthew Rhys vezető színészben és John Lithgow a támogató színészben ). Sajnos, ha nem újítják meg harmadik évadra, valószínűleg megsérti annak esélyét, hogy további kategóriákba bővüljön.

Néhányan reményt fűzhetnek néhány olyan kritikus kedvenchez, amelyek a közelmúltban megszűntek. A Max Original A másik kettőt észrevétlenül törölték, miután zaklatási igényeket vettek ki Chris Kelly és Sarah Schneider alkotókkal szemben. Ennek ellenére a harmadik évad megtalálta a módját, hogy szívből adódó sapkát biztosítson a szezonhoz, amely szintén megduplázódott, mint a show egészének kielégítő vége. A show-k bármelyikének nyerése magányos írás, rendezés vagy színészi jelölés lenne. Sajnos nehéz egy lemondott show bejutni az Emmys versenybe, különösen, ha az előző szezonokban nem Emmy szeretett. Mind a jó harc ( Paramount + ), mind a Goldbergs ( ABC ) Emmy versenyzőnek kellett volna lennie. A Critics Choice jelölések és az erős áttekintések ellenére soha nem nyerték meg a Primetime Emmy jelöléseket. Sajnos nem valószínű, hogy áttörnek az utolsó pillanatokban, mivel általában több időbe telik az Emmy szívességének felhalmozása. Például a Schitt's Creek az Emmy sikerének egyik szezonja volt, mielőtt az utolsó szezonban uralkodott.

Az Emmy jelölések csak néhány rövid nap alatt elérhetők. Jobban megértjük, hogy a jelölések feltárása után milyen módon haladnak a dolgok a győzelemhez. Ha Ted Lasso elveszíti a jelöléseket, ez segíthet Maiselnek vagy Barrynek az utolsó szezon narratívájának létrehozásában, vagy megnyithat minket egy új győztes számára, mint például a The Bear vagy az Abbott Elementary.

0 Tovább

Teknolust: A négy Tildas jobb, mint egy

Olyan időben élünk, amikor az egykori sejtés veszélyes valósággá válik, és a fejlett technológiáról álmodik, hogy összeomlik a tényleges mesterséges intelligencia rémálmában. A digitális kor újszülött félelmeivel szemben a Kritériumcsatorna visszatekint. A filmtörténet ötven éve alatt egy 17 címből álló gyűjtemény azt vizsgálja, hogy a cineastes hogyan közelítette meg az AI témáját, évtizedek óta, amikor csak narratív eszköz vagy metafora volt, a sci-fi jelenlegi állapotára, mint közvetlen válasz a konkrét valós aggodalmakra.

Ez a techno-mozi filmes kóstoló menüje számos izgalmas lehetőséget kínál, bár semmi sem meglepő, mint Lynn Hershman-Leeson Teknolust. A 2002/2003-as kiadásakor bűncselekmény alatt álló rendkívüli komédia olyan forgatókönyvet mutat be, ahol Tilda Swinton négy szerepet játszik, Rosetta Stone őrült tudós és három kibernetikus alkotása cum klónja – Ruby, Marinne, és Olive…

Lynn Hershman Leeson multimédiás művész karrierje a 60-as évek élvonalában kezdődött, gyakran a szexualitással és a testtel kapcsolatos témákban dolgozva, a technológiai fogalmakra és a sci-fi koncepciókra hivatkozva. A kiborg korai érdeklődési pont volt, később összefüggésben állt az alter-egók feltárásával, ideértve a CybeRoberta-val keresztelt AI interaktív szobor felfedezését is. Az őrült képzelet hatalmas katalógusának felhasználásával sokféle eszköz és forma található – szobrászat anyagi szempontból vagy virtuális felépítés, installációk, fényképezés, motorok és végül a filmbe eső videó.

Az ilyen utak Leesont a kortárs mozi egyik legidegenebb alakjához vezetnék, aki úgy tűnik, hogy vonalakat húz a valóság között - Tilda Swinton. A Conceving Ada-ban szerepelt, feltárva a számítógépes nyelv úttörőjét, Ada Lovelace-t, Lord Byron lányát és a matematikus sui generis-t, amelyet gyakran elfelejtettek a történelem évkönyveiben. Ebből az együttműködésből más ötletek növekedtek. Néhányan galériákban éltek életre. Mások elérték az ezüst képernyőt, mint például Teknolust, akinek koncepciói és karakterei meghaladnák a narratív határait, és interaktív installációkként terjednének az úton.

Őszintén szólva, ezek a szavak Teknolust előzetes megítéléséhez vezethetnek, mint egy szigetdarabot, amely nem kötődik a várakozástól a néző elleni ellenségeskedésig, néhány hiperkomoly muszáj, amely inkább akadémiai disszertációt igényel, mint elkötelezettséget. Az ilyen pánik nem lehet távolabb az igazságtól. Ez egy bizarr tárgy, nem kétséges, de olyan, amely alig várja, hogy meghívja a közönséget mániájába. Fontolja meg a nyitó salvokat, amikor egy skarlátos hollószőrű Tilda Swinton befejezi harmadik szexuális találkozását egy meghatározatlan idegennel. Bár többet akar, az üzlete megtörténik, egy óvszer tele van spermával, amelyet a táskába rögzítenek.

Hazatérve, Ruby hölgy kommunikál a mikrohullámú sütővel, miközben tisán infúziót készít az ember elhasznált folyadékaiból. Lemegy a ház földalatti szakaszába, és találkozik még két Tildával, akik táplálékukra várnak. Mindegyik olcsó poli-szatén yukata-szerű köpenyt visel, amelyet különféle árnyalatú shake-and-go parókákkal koronáznak, és egy fojtót, akinek a neve rajta van, mintha háziállatok lennének. Marinne vörös hajú és kék színű, olajbogyó sokkfehér szőke, inkább a zöld. Titkos háztartásukban semmi sem tűnik valódinak, mert emberi szempontból nem valók. Végül is a homo sapiens sapiens-nek általában nem kell a körmöket a falakba dugni az akkumulátorok töltése érdekében. 

Részben klónok, részben automata, folyamatos Y kromoszómát igényelnek, hogy életben maradjanak, itallal és injekcióval fogyasztva –, bár nem a szórakoztató fajta. Ennek ellenére alig lehet megnézni ezeket a színkóddal ellátott hármasokat, és felidézni a humortalanság árnyékát. Anyák nővére Rosetta Stone nevű genetikus, akinek a neve ugyanolyan vicc, mint kész címke nővére-lánya címkéinek megfelelően. Lényegében Leeson paródiája egy olyan filmben, amely hasonlít a kürtösség által táplált önarcképhez, olyan hatalmas, hogy megváltoztatja a világot, egy férfi világegyetem, amely a világon kívüli női vágy révén vált ki.

Ha meg kell próbálnia értelmezni ezt a hülyeséget, akkor biztosan ütközni fog a frusztráció falával a fénysebességnél. Noha a nemekkel és a technológiával kapcsolatos mély ötletekkel játszik, a szexet oldalra szorítja a testi autonómia követelménye, az identitás szétesése, amikor az emberek kölcsönhatásba lépnek teremtésük gépeivel, Teknolust soha nem veszi magát túl komolyan. Halálos komoly is lehet, még akkor is, ha a tükörben nevet. Legyen szó nevetséges párbeszédről vagy inkonrugens zöldképernyős táncszünetekről, ez egy szórakoztató idő. Természetesen nem vádolhatja azt a filmet, amelyben Karen Black egy Dirty Dick nevű transz-magánszemét játszik, mert túl fontos a saját érdekében. 

És mégis helytelen lenne Teknolustot lapos cápaként elutasítani, különösen amikor Tilda Swinton polikromatikus teljesítményéről van szó, ugyanazon genetikai anyag négy különálló csírázásáról. Rosetta Stone-ként a brit thespianus személyiséggel szúrja meg a cselekményt. A zajos jelmez és a göndör paróka újabb rajzfilmet sugall, ám jellemzése valódi törékeny, a fiatalos veszteség szelleme, amelyet egy tudós veszít a munkájából, letölteni, ki ő, mi nem az. A hármasok feletti csodálat szikra óriási, de Rosetta megzavarja független fejlesztéseiket is.

Ha figyeli, hogy Swinton négyirányú párbeszédet dolgoz ki a sokszorozott látványai között, zavargás és csoda. Annak ellenére, hogy milyen furcsán tűnik az emberi Rosetta, a klónok ellentétes embertelensége lenyűgözi a legjobban. Ruby a mi arcú főszereplőnk, egy holtágú dívája, amely egész éjjel pragmatizmussal mozog, egy szexuális vámpír, amelyet vízből kereszteznek egy hal, amelynek kifejezései eltérnek az üres automatizálás és az őszinte spontaneitás között. Ő a három gondozója, aki zsákmányt keres és nővéreivel foglalkozik. Ő is az a hármas, aki éhségtől eljut az emberi világba, felfedezve az egyéniséget a folyamatban.

Olive a legbájosabb nővére, hibásan pezsgő, és valami békefenntartó, aki elsődleges eszközeként szomnambulista hangulatot visel. Leginkább a frufru által elrejtett szemmel érzi a serdülőkor suttogását viselkedésében. Ha azonban egy csoportban van egy stroppi tini, akkor Marinne-nek kell lennie, titkosított beszéd és a szabadság iránti vágy nélkül. Együtt olyan kimérák, mint a filmben senki más, és mind a technológiai terrorizáló lehetőséget, mind a reményt képviselik, amely az egyéni személyiség csodájára néz, függetlenül attól, hogy miként állították elő.

Noha vadnak tűnik ezt kijelenteni, Teknolust képviseli Tilda Swinton egyik legteljesebb előadását, sci-fi-t a Brechtian cirkusz felé fordítva, még akkor is, ha rendezője torz tükörvisszaverődését testesíti meg. Mint Orlando és a Mirando ikrek, a vámpír Eve vagy Konstantin Gabriel, Guadagnino nők és Hogg önbecsülése, a Teknolust kvartett annyira tökéletes neki, hogy nehéz elképzelni, hogy más szereplők foglalkozzanak vele. Ha rajongó vagy, akkor a fogait bele kell süllyednie a Lynn Hershman-Leeson bolond desszertbe, amely az AI álmokból, félelmekből, szerelemből származik, és a kemény meghajtású szívekben virágzik, orgazmusok gazdagak. 

0 Tovább

HTML