Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Doc Corner: 'Taylor Mac 24 éves népzenei története'

Bőr illő, ha a büszkeség hónap végén figyeltük Taylor Mac 24 évtizedes népzenei történetét, mivel az LGBTQ + jogokat még egyszer politizálják és megfosztják, míg a közösség demonizált. Különböző típusú Queer emberek nyilvánvalóan több mint 24 évtizede léteznek. Taylor Mac hatalmas színházi vállalkozásában azonban a drámaíró és az előadóművész integrálja saját furcsa önérzetét az amerikai történelembe.

Dal, beszélt szó és ragyogó színházi előadás révén elmondja az Amerikai Egyesült Államok fajtáját, zenét használva mindenféle emberiség megünneplésére, és arra kérve minket, mint közönséget, hogy lássa magunkat és küzdelmeinket az idők során...

Rob Epstein és Jeffrey Friedman, a furcsa nem-fantasztikus mozi ikonjai ezt a show-t egy ügyes és rendezett 106 perc alatt elfoglalták, tisztességes és tiszta látóvonallal a Mac érzékenységéhez. A rendezők számára ez egy másik alapvető klasszikus klasszikus klasszikus a Harvey Milk Times, a Celluloid Closet és a Common Threads mellett: A paplan története ( az előbbi nem volt társigazgatója Friedmannel ). Számomra ez valószínűleg a legjobb koncertdokumentum, amelyet Dave Chappelle 2006-os Block Party-je óta láttam (, és természetesen Beyoncé hazatérése óta.

A Mac műsorát, amikor élő előadást végeztek, általában négy hat órás részre osztották. Viszonylag harapott. De 2016 októberében előadta a teljes 24 órás szettet a St. Ann's Warehouse Brooklynban 650 ember előtt ( elmenhetnek és aludhatnak, és ott voltak élelmiszer-standok, amelyek ) -et állítottak fel. A filmet, mivel nem volt önmagában tartóssági teszt, szükségszerűen levágták. Azok közülünk, akik még egyetlen előadást sem láttak élőben, kétségtelenül azt kívánják, hogy hosszabb legyen. Hogy nem tudnánk? De a radikális formán túlmutató dolgokba való desztillálása harc. Epstein és Friedman, szerkesztőjükkel, Brian Johnson ( a Buena Vista Social Club szerkesztőjével, többek között a ) kivágták és kivágták és előkészítették mindazonáltal pezsgő ( -et, azt sem tudhatnák, hogy a hy óvatosan beillesztett bitek más előadásokból ). A Buddy Squires által készített, sokkal több szándékkal és céllal készített film, mint sok manapság koncertdokumentum, a film ugyanolyan mértékben hangsúlyozza a show hihetetlen intim és mammut partitúráját.

Örülök, hogy megnézem. És élénken furcsa is. Összességében interjúk készülnek a Mac ( plusz munkatársaival ), mivel elmagyarázza a show-n kívüli szándékot ( rengeteg rejtély marad ) és különösen, hogy mit jelent allegorikusan a Epidemiás AIDS. Ahogy a dalszövegek egy történetet mesélnek el, Mac néha egy másiknak is elmondja. És mivel a váratlan dalválasztások mélyebb, erőteljes értelmezésekhez vezetnek, az úgynevezett nagy amerikai dalkönyv olyan módon nyílik meg, hogy meglepő és elbűvölő legyen, de legalább a maghoz is megrázott. Rengeteg vita folyik a Machine Dazzle bonyolult jelmezeiről is, aki a Mac-et vászonként használja ( a végső vágás saját verziójával ), hogy elmondja az amerikai értékek és ideálok változását mindenféle bric-a-brac, szövet és applikáció révén.

A Queer művészet mindaddig létezett, amíg a furcsa emberek nem rendelkeznek. Az, hogy az emberek akkoriban tudták-e vagy sem, nem ért véget. Bármit is mondanak az emberek, nincs életben olyan ember, aki nem énekelt volna együtt, vagy nem táncolott olyan zenedarabgal, amely nem volt valamiféle furcsa bemenet. A Taylor Mac-hez hasonló show-k merész, bátor és csodálatosan szórakoztatóak a koncepcióban, ám sokkal nagyobb tiszteletet vállalnak, ha valaha is oly kissé belekapaszkodnak. Ezzel a dokumentumfilmmel Epstein és Friedman villámot rögzítettek egy palackban ( vagy egy kicsit legalább ), hogy örökre magunkkal vihessük. És a Mac korszakának sok furcsa ember számára az emberek emlékeit tervezték és hajtották végre. Ahogy 2023-ban haladunk, amikor az amerikai legfelsőbb bíróság kijelenti, hogy rendben van az LGBTIQ + emberek újbóli megkülönböztetése, remélve, hogy ez ismét meghajthat bennünket.

0 Tovább

Hoyte Van Hoytema mozi szépsége

Oppenheimer közeledik július 21-én! Christopher Nolan legújabb sokat ígér, egy olyan ember történelmi vizsgálatától kezdve, amely a világot ambiciózus próbára változtatta, hogy a rendező gyakorlati-digitális hatásainak filozófiája milyen mértékben képes megbirkózni egy kihívással szemben. Szkeptikusabb vagyok benne, mint néhányban, bár egyes dolgok biztosnak tűnnek. Közülük a legfontosabb, hogy a kép jól néz ki, egy másik toll a holland-svéd operatőr zseni, Hoyte Van Hoytema sapkájában. Tiszteletére nézzük újra az Oscar-jelöltek legnagyobb slágereit, a vámpírikus kísértésektől a 'Jean Jacket' -ig'…

 

HASZNÁLJON A JOGOT ( 2008 ) Tomas Alfredson

Noha időben megfagyhatnak, bőrük fehéren világít, mint a déli nap, a vámpírok az éjszakai lények. Tehát Thomas Alfredson adaptációjában John Ajvide Lindqvist regénye egy zaklatott stockholmi pre-teenről szól, amely barátságosan kovácsol a szomszédban lévő furcsa lánygal. Az esti órák hangmagasságúak, a képernyőn kiömlött tinta, csillag nélküli éjszakai égbolt vagy árnyékok készen állnak az idegen háztartás megfordítására. Érezheti ezt a sötétséget a bőrében, és a fogakat a testbe süllyedheti, amíg el nem éri a csontot, az erekben helyesírási méreg, a vér hűtése. A vetített kép remegni fog.

Helytelen lenne azonban összefoglalni Hoytema vámpírjátékban végzett munkáját, mint puszta árnyékvezetőt. Ha lehetséges, a fény betegebb, mint az ellenkezője, mert felfedi a fagy által meghatározott homályos látványokat és szigorú világot; embertelenebbnek tűnik, mint a megfelelő szörnyek. A fiatal Kåre Hedebrant gyakran a havas táj ellen lőtt szellemnek vagy barlangnak. A tárgy és a háttér között kiegyensúlyozott fényszintek beleolvadnak az elhalt környezetbe.

Ez Hoytema legnagyobb trükkje – A Nap Világát klinikai morgává teszi, hogy a halott éjszaka sokkal kényelmesebb legyen. Soha ne bánja a rejlő veszélyekkel.

Hagyja, hogy a helyes egy beinduljon a Fubo TV-n, a Hoopla-n, a Kanopy-n és a Magnolia Selects-en. A legtöbb szolgáltatásban bérelheti.

 

A FIGHTER ( 2010 ) David O. Russell

A Let the Right In nemzetközi sikere, hogy ne tévessze meg a kép elhagyhatatlan formális minőségét, sok alkotóját a svéd határokon túli karrier-üzemeltetőkhöz vezette. Ennek ellenére nehéz megérteni, hogy ennek a gyakorlatnak a megszorítása vezetett Russellhez Hoytema kiválasztásához. Színész-orientált káosz rendezője, a realizmus laza ötletein alapul, David O. Russell mindenekelőtt a teljesítményhez igazított kamerát részesíti előnyben. A színészekkel együtt mozog, energiájuk szerint széttöri a tereket, meghatározza a vizuális hangulatokat viselkedési utalások, ritmusok, színek rímelésével. 

Ez a Micky és Dicky Ward testvérek valós története sem kivétel, bár finomság van a helyszín megtervezésében, amely néha hiányzik a többi Russell-projektből. Figyelje meg a rozsda ki nem eresztő porát a szemcsés képernyőn, Amy Adams vörös haja felbukkan, kipirult a bőr olyan meleg, hogy gyakorlatilag érezze a hőt. Egy másik kritikus részlet a videó használata gyűrűs jelenetek felvételére, olyan jövők, amelyeket egy másik idő médiumainak texturális nosztalgiája fojtott. A Harcos hűnek tűnik a TV-technikákhoz anélkül, hogy unalmasan látná a saját filmes nyelvét.

A harcos az Amazon Prime Video, a Paramount Plus és a Classix csatornákon közvetít. A nagy platformok nagy részén is bérelhető.

 

TAILOR SOLDIER SPY TINKER ( 2011 ) Tomas Alfredson

Amikor eljött az idő, hogy Alfredson ugráljon az angofon moziban, a rendező újraegyesült Hoyte Van Hoytema-val. Az eredmény az egyik legjobb le Carré nagyképernyős adaptáció, az 1970-es évek hidegháborús kém jelenetének beépített látása, amely ugyanolyan időkapszula, mint egy csapdába esett szellem, akinek szüksége van ördögűzésre. Úgy néz ki, hogy romlik a barna és a szürke árnyalataiban, az élet megtagadva, de még mindig mozog, egy olyan fúrógép, amely karakterének létezését dobozokban és keretekben, üvegketrecekben, füstképernyőkben egyesíti. A magával ragadó minőség a tervezéstől és a fényképezéstől egyaránt függ, zsigeri érzés annyira, hogy szinte megkóstolhatja a levegőt.

Ez kiváló példa a Hoytema monokróm tendenciáira is, ahol a kamera által rögzített árnyalatokat olyan mértékben korlátozza, hogy a színes felvételek enyhén színezett fekete-fehér szélén érezzék magukat. Igaz, hogy soha nem jelenik meg a Tinker szabó katona kémében. Számos szekvencia törte meg ezt a stratégiát annak érdekében, hogy jobban bemutathassa a komplex történetmesélési struktúrát. 

A Tinker Tailor Soldier Spy a Starz-en és a DirecTV-n közvetít. Bérelhető és megvásárolható a legtöbb nagyobb platformon.

 

HER ( 2013 ) Spike Jonze 

Holnap az elsődleges színek abszolút lágyságba, szürkületi pasztellbe, rózsaszínű égboltba és narancssárga sherbertbe vannak elfojtva, amelyek gyengéd csóknak érzik magukat a néző csekkjén – ilyen a jövő, mint az ő előadásai. Olyan szép, mégis kegyetlen, hogy ez az álom a desszertárnyalatban olyan ízű, mint a hamu a szájban, az összes elszigetelt lélek és a magány. Hoyte Van Hoytema filmjeinek valószínűleg a legszebb, Her tanúsítja, hogy képes pontos esztétika révén konkrét humorokat létrehozni.

Nagyszerű bizonyíték arra is, hogy a művész kézműve ezer módon fényképezi Joaquin Phoenixet átgondolt közelképben anélkül, hogy monotonitást lőne. Megfelelően, annak néha retro stílusa ellenére, a futurizmus a operatőr sok választását diktálja, ideértve a digitális felhasználást egy digitális nap rögzítésére, hogy valamilyen bőrre jusson, mint a filmkészlet, amelyet általában kedvel.

A kritériumcsatornán folyik. Bérelhető a legszembetűnőbb platformok többségén is, amelyeket bérelhetnek és vásárolhatnak.

 

INTERSTELLAR ( 2014 ) Christopher Nolan

A Sötét Lovag felemelkedése után jelentős változás történt Christopher Nolan filmográfiájában. Wally Pfister, a DP-hez való eljutása úgy döntött, hogy elmozdul a operatőr munkától, és inkább rendezőként próbálja ki szerencséjét. Ez azt jelentette, hogy a brit auteurnak új munkatársra volt szüksége, művészi elvált attól az embertől, aki segített meghatározni mozi megjelenését. Itt jön be Hoyte Van Hoytema. Bizonyos mértékben a svéd cineaste a stílusát a szabályokhoz köti, mielőtt rendezői karrierjébe bekapcsolódna. Mégis, ez csak egy pontig igaz.

Nolan növekvő beruházása az IMAX-ba azt jelentette, hogy filmjei elkerülhetetlenül megváltoznak. A legjelentősebb újítás, amelyet Hoytema hozott, a stilisztikai filozófia volt, amellyel megközelítette az IMAX műszaki csodáját. A kezében a formátum inkább az epikus intimitás eszközévé válik, nem csupán az epikus méretű látnivalók számára. A sekély mélységélesség döntő jelentőségű, mint a operatőr legtöbb fő műjében. A skandináv napjai óta megakadályozott rövid fókusz lehetővé teszi a keret kifejezettebb átalakítását ugyanazon a felvételen belül, gyakran oszcillálva figyelmünket a részletek, tárgy, tárgy, háttér, háttér között.

Sőt, az elszigeteltség, mint központi tétel, a jövője után olvasható, és most a színészek és a fény diffúz ecsetvonásainak köszönhetően a tengerben vonzó színészek közeli képeiben jelenik meg. Annak hangsúlyozása érdekében, hogy az emberek kicsi a kozmoszban, a Hoytema áttöri személyes buborékbőrüket, nem pedig csak a testeknek az űrön kívüli terek hatalmas végtelenségéhez való elhelyezését. Az ötletek ilyen örvényei emlékezetes képet alkotnak, talán Nolan legszentimentálisabb és operatív nagyszerűségére hajlamos.

Ennek ellenére a műszaki tökéletességet soha nem teszik félre az érzelem nevében. A korszerű CGI használatakor él, amely klasszikus, elavult technikai eseményekkel házasodik, mint például a hátsó vetítés, mint világítási mechanizmus. Figyelje meg mindezt, tanulja meg szeretni, és meg fogja érteni, hogy Hoyte Van Hoytema az Interstellar óta ma az IMAX filmművészet legfontosabb mesterévé vált Hollywoodban.

Az Interstellar az Amazon Prime Video, a Paramount Plus, az MGM + és az FXNow csatornákon közvetít.

 

SPECTER ( 2015 ) Sam Mendes

A James Bond franchise átvétele, miután Roger Deakins a Skyfall fényképészeti csúcsára vitte, egy nagy kihívás, utólag még gondolatlanul is. Még most is nehéz eldönteni, hogy Hoytema megközelítése az, hogy bélyegzőjét az anyagra helyezi, ahelyett, hogy megbántotta volna az előtte lévő régi mestert, jó összehasonlító-riasztó anyag választás vagy kudarc volt. Mindenesetre a Specter nem olyan, mint a Skyfall. Elmúltak a kontrasztos ékszerhangok és a ragyogó fény, hogy az árnyék ürességét lyukaszthassák. Ehelyett a holland-svéd filmkészítő elvonja az élénk árnyalatokat, mint például a festék vékonyabb öntése Deakins Bondian stílusaira.

A hosszú szekvenciák egy színre csökkennek, változó skálákkal bővülnek, hogy a képernyőt mélységgel megáldják. Az olasz temetések márványszürkék, a gonosz találkozók egy borostyán kaszkádot jelentenek a fagrain felett, sivatagi jelenetek homokfúvással, hogy elvakítsák a fehéreket. A Glamor nem több, bár a szépség uralkodik, nehéz és szomorú, mint például a 007-es kalandok legszorosabbjára kidolgozott narratívája.

A Specter streaming a Fubo TV-n, az FXNow-n és a DirecTV-n. Ez a legtöbb platformon is elérhető, bérelhető és megvásárolható.

 

DUNKIRK ( 2017 ) Christopher Nolan 

Noha a naturalizmus állandó a operatőr karrierje során, egyes projektek ezt jobban példázzák, mint mások. Dunkirk az a művész, aki olyan moziban keres, amely reprodukálja a valóságot, ahogy van, és amelyet önmagában nem objektíven rögzítenek, de bemutatták, hogy jobban vonzzák a közönséget saját világuk elismeréséhez. Az ilyen mozi a kreativitástól és a mérnöki szellemtől is függ. Például az IMAX kamerák technológiájának további fejlesztései lehetővé tették Hoytema és Nolan számára, hogy feltárja a formátum közvetlen tapasztalati közvetlenségét –, ami hasonlít a VR hallucinációjához védőszemüveg nélkül. A kamerákat repülőgép szárnyaira állították, az IMAX gépek kézi működtetésűek, zsúfolt környezetbe töltve, sőt víz alatti is.

Megkapja a múlt érzését, amelyet rózsa színű szemüveg nélkül, nosztalgia és romantika illata nélkül, a szem között, mielőtt a kreditek gördülnének. Nagyon robusztus és izmos, egy történelmi epizód akció-thriller változata, amely annyira a mozgásról és az időről szól, hogy bármilyen fogalom o

0 Tovább

Emmy-előrejelzések: Korlátozott / Antológiai sorozat és TV-filmek  

Lizzy Caplan és Jesse Eisenberg a Fleishmanben bajban vannak

Lehet, hogy csak egy forgalmas év volt, de úgy érzem, hogy nagyon távol vagyok az egész pala köréből. Mint a gyakorlatom, szinte mindent megnéztem az első epizódban, de néhány figyelemre méltó céllal, mint például a Fleishman bajban van, a beteg, Ms. Marvel és Obi-Wan Kenobi, valójában nem értem el a korábbi szezonok sok versenyzőjének végét a korlátozott sorozatok számára. A legtöbb esetben nem az érdeklődés, hanem a bőr ideje volt. Ez szokatlanul hektikus nyár lesz, amikor elkerülhetetlenül megpróbálom befejezni az összes lehetséges jelöltet. Szerencsére figyelmet fordítottam a zümmögés súlyos slágereire. Ez azonban nem sokat segít a versenyzők szűkítésében, mivel a mező nyitva van.  

A legbiztosabb dolgok a korlátozott kategóriákban a Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story és a Black Bird, mindkettő jól teljesített a tavalyi év végén azoknak a díjcsoportoknak, amelyek nem igazán felelnek meg Emmy ütemtervének...

Kevésbé vagyok biztos abban, hogy a Fleishman bajban van, a beteg, valamint George és Tammy zsírja van-e, bár utóbbi néhány színészi gyakorlatra hivatkozik.  A marhahús, Daisy Jones és a hat úgy tűnik, hogy a legforróbb szezonbeli kiegészítések, és azt hiszem, hogy egy kis fény is jól teljesít.


Evan Rachel Wood mint Madonna furcsa: Az Al Yankovic történet

A másik nagy kérdés, mint általában, az, hogy a TV-filmek egyáltalán jelezhetnek-e. Ben Foster és Barry Levinson rendező, aki a The Survivor-ra született tavaly, semmiféle hitet nem ad, hogy a TV-filmek egyenlő alapon állnak ebben a kategóriában. De a három legvalószínűbb versenyző, aki ebben az évben bejutott a színészi versenyekbe, valószínűleg furcsa: az Al Yankovic történet, a zsákmány és a valóság. Merüljünk be…


Ashley Brooke és Bell Powley egy kis fényben
 

LEGJOBB KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZAT

Marhahús

Fekete madár

Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története

Daisy Jones és a hat

Egy kis fény

 

Egyéb vagyon: Mint fentebb megjegyeztük, a Fleishman bajban van, a beteg, valamint George és Tammy minden bizonnyal legalább néhány szavazatot megszereznek, mint ahogyan ez fáj és az angol. És mi van a Holt Gyűrűkkel, Extrapolációkkal, Szerelemmel és Halállal, Mrs. Davis, és üdvözöljük Chippendales-ben?  A Marvel és a Csillagok háborújának világegyetemeiből csak a WandaVision és a Mandaloriánus sikerült a múltban, és bár szívesen látnám Ms. Marvel megtiszteltetés, nem vagyok optimista, és igazán nem vagyok biztos benne, mit kell pontosítani Obi-Wan Kenobi-tól.


Ben Whishaw ebben fog fájni
 

LEGJOBB SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Steve Carell ( A beteg )

Taron Egerton ( Fekete madár )

Evan Peters ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Daniel Radcliffe ( Furcsa: Az Al Yankovic története )

Ben Whishaw ( Ez fáj )

Steven Yeun ( Beef )

 

Egyéb vagyon: Amikor megpróbáltam ezt hat jelöltre szűkíteni, el kellett dobnom Jesse Eisenberg ( Fleishman bajban van ) és Michael Shannon ( George és Tammy ), és Sam Claflin ( Daisy Jones és a hat ) számára sem volt hely. Van egy maroknyi nagyon Emmy-barát versenyző is, mint például Bryan Cranston ( Jerry és Marge Go Large ), Giancarlo Esposito ( Kaleidoszkóp ), Ewan McGregor ( Obi-Wan Kenobi ), Edgar Ramírez ( Florida Man ) és Woody Harrelson ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ), amelyeket figyelembe kell venni. Noha a színpadi produkciókat nem inkább Hamiltonon kívül vették át, érdemes megjegyezni, hogy a Tony jelölt, Billy Crystal ( Mr. Saturday Night ) a Broadway produkció filmezett változatához, amely saját 1992-es filmjének átdolgozása volt.


Rachel Weisz x2 a Dead Ringers-ben
 

LEGJOBB TÉNYELEM KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Jessica Chastain ( George és Tammy )

Riley Keough ( Daisy Jones és a hat )

Elizabeth Olsen ( Szerelem és halál )

Bel Powley ( Kis fény )

Rachel Weisz ( Dead Ringers )

Ali Wong ( Beef )

 

Egyéb birtokok: Itt kerülnek játékba a TV-filmek csillagai, Amber Midthunder ( Prey ) erőteljes értesítéseket tett közzé, Sydney Sweeney ( Reality ) pedig a tavalyi kettős jelölt. Kaitlyn Dever ( Rosaline ) és Mia Isaac ( Ne engedd, hogy menjek ), de sajnos nem hiszem, hogy egyiküknek is van valódi lövése. Vannak Emmy kedvencei a játékban, mint Kathryn Hahn ( Apró szép dolgok ), Betty Gilpin ( Mrs. Davis ) és Jennifer Garner ( Az utolsó dolog, amit elmondott nekem ). Lizzy Caplan ( A Fleishman bajban van ) és Dominique Fishback ( Swarm ) standján is nagy esély van a jelölésre, és vigyázzon Emily Blunt ( angol ) vagy Alicia Vikander ( Irma Vep ) -re is. Faith Vellani ( Ms. A Marvel ) nagyszerű választás lenne – ez túl reményteljes?


Domhnall Gleeson a betegben
 

A LEGJOBB TÁMOGATÓ SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Murray Bartlett ( Üdvözöljük a Chippendales ) oldalon

Hayden Christensen ( Obi-Wan Kenobi )

Domhnall Gleeson ( A beteg )

Paul Walter Hauser ( Fekete madár )

Richard Jenkins ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Ray Liotta ( Fekete madár )

Liev Schreiber ( Kis fény )

 

Egyéb vagyon: Nem vagyok biztos benne, mennyire magabiztosnak kell lennem abban a Christensen-előrejelzésben, de Bartlett úgy érzi, hogy megkapta a tavalyi Emmy-győzelmet a The White Lotusért és a The Last of Us feltételezett jelölését ebben az évben. Számos korábbi Emmy-jelölt kevésbé kiemelkedő munkát végez, akik itt felbukkanhatnak, például Nikolaj Coster-Waldau ( Az utolsó dolog, amit elmondott nekem ), Daveed Diggs ( Extrapolációk ), Walton Goggins ( George és Tammy ), Harington Kit ( Extrapolációk ) és Steve Zahn ( George és Tammy ). Joseph Lee ( Beef ), Sebastian Chacon ( Daisy Jones és a hat ), valamint Timothy Olyphant ( Daisy Jones és a hat ) részesülhetnek abban, hogy zümmögő projektekben vesznek részt, és kíváncsi vagyok, hogy Jesse Plemons ( Szerelem és halál ), Tom Pelphrey ( Szerelem és halál ), vagy Justin Theroux ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ) sikeresek lehetnek, ha mások, akiket tavaly ugyanazok az emberek ábrázoltak, nem (, azaz Pablo Schreiber, Raúl Esparza és Shea Whigham ). Vigyázzon a Ciarán Hinds ( The English ), Quentin Plair ( Apró szép dolgok ) és David Paymer ( Mr. Saturday Night ), aki három évtizeddel ezelőtt Oscar-díjat kapott a filmben játszott azonos szerepért. Nem érzi magát, de Bowen Yang ( Fire Island ) vagy Matt Rogers ( Fire Island ) itt is elvégezheti a vágást?


Camila Morrone Daisy Jones-ban és a hatban
 

A LEGJOBB TÁMOGATÁSI TEVÉKENYSÉG KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATBAN VAGY FILMBEN

Maria Bello ( Beef )

Olivia Colman ( Nagy várakozások )

Claire Danes ( A Fleishman bajban van )

Camila Morrone ( Daisy Jones és a hat )

Niecy Nash-Betts ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Lily Rabe ( Szerelem és halál )

Evan Rachel Wood ( Furcsa: Az Al Yankovic történet )

 

Egyéb vagyon: Ebben a kategóriában két Emmy-kedvenc jogosult két szerepre: Jennifer Coolidge ( Shotgun Wedding, The Watcher ) és Cherry Jones ( Extrapolációk, Öt nap a Memorial ) -nél. Egyéb támogatható jelöltek között szerepel a Mckenna Grace ( A család barátja ), Lena Headey ( Fehér Ház vízvezeték-szerelői ), Moses Ingram ( Obi-Wan Kenobi ), Michael Learned ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története ), Anna Paquin ( A család barátja ), Meryl Streep ( Extrapolációk ), Hannah Waddingham ( Tom Jones ) és Merritt Wever ( Apró gyönyörű dolgok ). Annaleigh Ashford ( Üdvözöljük a Chippendales ), Jennifer Ehle ( Dead Ringers ) és Penelope Ann Miller ( Dahmer – Monster: A Jeffrey Dahmer Story ) szintén biztosan felveszi legalább néhány szavazat.


Steven Yeun és Ali Wong a marhahúsban
 

A KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZAT VAGY FILM

A fény adatai ( Méh )

Pilóta ( Fekete madár )

Rossz hús ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

Csendes ( Dahmer – Szörny: A Jeffrey Dahmer története )

10. szám: Rock 'n' Roll öngyilkosság ( Daisy Jones és a hat )

Pilóta ( Kis fény )

 

LEGJOBB ÍRÁS KORLÁTOZOTT VAGY ANTOLÓGIAI SOROZATRA VAGY FILMRE

A madarak nem énekelnek, fájdalomban sikoltoznak ( Méh )

Rossz hús ( Dahmer - Monster: A Jeffrey Dahmer története )

5. szám: Tűz ( Daisy Jones és a hat )

Me-Time ( A Fleishman bajban van )

Pilóta ( Kis fény )

Ez fájni fog

 

Kategóriajegyzetek: A legtöbb korlátozott sorozat több epizódot nyújtott be a rendezés szempontjából, de csak egy vagy kettő az íráshoz, és egyes show-k versenyeznek az egyes versenyeken. Nagyon valószínű, hogy a marhahús, a fekete madár, a Dahmer – Monster: a Jeffrey Dahmer történet, valamint Daisy Jones és a hat uralhatja mindkét kategóriát, de úgy döntöttem, hogy egy kicsit kreatívabb vagyok a jóslataimban. Egyáltalán nem érzem magam magabiztosan ezekben a döntésekben!


Sean Teale és Kaitlyn Dever Rosaline-ban
 

BEST TV-MOVIE

Dolly Parton varázslatos hegyi karácsony

Tűz-sziget

Prey

Reno 911 !: Csodálatos ököl

Furcsa: Az Al Yankovic történet

 

Egyéb javak: Mindig szomorú, ha ezt a kategóriát nézem, amikor van néhány igazán nagyszerű lehetőség, és tudom, hogy csak nem mennek vágni. Ne tedd, hogy megyek, és a Rosaline a kedvenceim, és a Boston Strangler és a Not Okay szintén érdemes válogatás. Nagyszerű dolgok vannak a Rye Lane-ről. Dolly Parton és Reno 911-en bankolok! hogy a legújabb részletük zöldre jelölje a múltbeli sikerüket ezen a versenyen. A valóság a legvalószínűbb, és az olyan újrakészítések és folytatások, mint a Christmas Story Christmas, a menyasszony atyja, a Hellraiser, a Hocus Pocus 2 és a White Men Can't Jump, szintén vonzóak lehetnek.

0 Tovább

Az Oscarok lekérdezése: A "Tehetséges Mr. Ripley" finom jelmezei"

Az ikonikus meztelen jelenetekkel rendelkező film esetében a Tehetséges Mr. Ripley ( 1999 ) jelmezei ugyanolyan emlékezetesek és titulálóak. Igaz, hogy az Oscarok tiszteletben tartották Ann Roth és Gary Jones jelmeztervezők hihetetlen munkáját a filmért, amelynek több kategóriában kellett volna megjelennie, mint az öt, amelyre jelölték. Noha a tényleges Oscar Lindy Hemming korszak-specifikus és dicsőségesen kísérteties munkájára ment Topsy-Turvy-ban, még mindig Ripley oldalán ujjongunk.

Számoljuk le a film 10 legszorosabb megjelenését...

A divat az épület jellegének egyik legerősebb kézműves eleme lehet. Ábrázoljuk a duplikus Tom Ripley kimosódásának növekedését ( Matt Damon ) azzal, ahogyan elkezdi öltözni és emulálni a playboy Dickie Greenleaf ( Jude Law ) játékot. A film az osztályról és a kiváltságról szól, és a szegény Tomnak társadalmi mászásra van szüksége annak érdekében, hogy lépést tartson a Dickie világában, Marge ( Gwyneth Paltrow ) és a szocialista személyzet többi tagja lakik. Ruházat és megtévesztés révén képes manipulálni és becsapni a felső osztályba tartozó embereket, különösen Meredith Logue ( Cate Blanchett ), egy naiv gazdag lány, akit elárasztottak a lelkesedés.

Ez azonban nem egy cikk a készségről. A nap végén a Tehetséges Mr. Ripley csinos emberekről szól, akik a legcsodálatosabb ruhákat viselik. Ki nem akarja, hogy nyári hangulata “ hunky lothario, amely Olaszország körül lazít? ”  

10. Celia Weston az Opera-ban

Az, hogy Celia Weston egy színpadon jelenik meg egy operában, az LGBTQ + kultúra. Nem tudom, hogyan magyarázzam el másként. Szerelem látni a színésznő színésznőket csak pár jelenet ruháiban jelenik meg. Ráadásul gyönyörűnek néz ki ebben a vörös és fehér mintás számban.

9. Marge fejkendője

Nincs jobb megjelenési műfaj, mint Gwyneth Paltrow, aki megpróbál lefelé nézni a Földre. Tudod mit ér el ezzel az egyszerű fehér megjelenéssel, haját egy dicsőséges sál köti vissza. Marge gondtalanul néz ki Olaszország körül, és nem ismeri a pusztítást, amelyet el kell dobni. Nagyon sok szűz kódolás van Marge-ről, egy ártatlan bárányról, összehasonlítva a zaklató Dickie-vel. Ennek ellenére mindenki, köztük Tom és Dickie, alábecsüli Marge-t. Ő nem csak a hűvös viselkedése.

8. Meredith Logue fehér teteje és díszített pulóvere

Cate Blanchett közvetíti Meredith naivitását. Tudja, mit akar, de ezt nem feltétlenül állítja össze a valósággal. Tom Ripley becsapta, és azt hitte, hogy Dickie Greenleaf, és erőteljesen lép fel a római spanyol lépcsőn. A jelmez emlékeztet bennünket, hogy gazdag lány, aki nem tudja, mibe kerül. Minden ponton hasonlít egy porcelánbabára, egy kincsre, amelyet vigyázni kell attól tartva, hogy széteshet. Plusz, ha Cate Blanchett nem játszik meleget, akkor legalább egy meleg emberre állítja látnivalóit. 

7. Freddie Miles Prep School Chic

Ki más olyan gyorsan benyomást kelt, mint Philip Seymour Hoffman. Dickie jó barátja, Freddie Miles minden, amit Tom kíván, hogy legyen. Úgy mozog a világon, mint egy roncsos labda, minden pillanatban elbűvölve magabiztosságát. Noha Hoffman nem kifejezetten melegnek nevezi, Freddie-nek lángoló hangulatot ad, amely azt sugallja, hogy ő és Dickie legalább néhány kedves pillanatot együtt kereskedhettek volna. Pontosan ez kerül Tom bőrébe; Freddie jól érzi magát Dickie-vel, míg Tom mindig horgászik, hogy többet szerezzen. Freddie prep iskolájának megjelenése, amelyet végső pillanataiban visel, tökéletes beágyazódásnak tűnik. Mindig egy kicsit fiatalabb, mint valójában, de nagyon szórakoztató.

6. Peter Smith Kingsley Turtleneckje

Jack Davenport Peter Smith Kingsley-jét valóban furcsaságnak kódolták, amikor egy teknős nyakába helyezték. Ennek ellenére nem vagyunk őrültek. Fantasztikusan néz ki, és Tomnak javaslatot tesz egy kényelmesebb életre.

5. Dickie és Marge Patio Attire

Senki sem szolgálta fel a “ -et, láttuk téged a bárban, és jobban tetszett a hangulata ” energiája, mint Jude Law és Gwyneth Paltrow ebben a filmben. A tengerparti otthonuk körül pihenve mindkettő fukar ruhában van, amely ugyanolyan kényelmet nyújt, mint a szexuális vonzerő. A törvény világos rózsaszínű rövidnadrágja teljesen kutya síp a gombosra, Tom. Gwyneth fedezése hasonlóan rózsaszínű fürdőruhája felett teljes tálalás. Párosítsa virágos szoknyával, és nézd meg!


4. Dickie végső ruhája

A film nagy részében Dickie gyönyörű, fehér loungewearbe van burkolva. Mindig olyan stílusú, hogy tükrözze, hogyan látja Tom őt - egy arany Isten, akit vágyakozik. Amint Dickie és Tom hajót szállnak ki a tengerbe, az illeszkedik, hogy jóképű, sugárhajtású fekete inget visel. Még mindig bűnbánó, de most többet látunk a viharos, rohadt eseményekről, amelyekre az Atya utalt. Dickie megtöri Tom szívét, és cserébe Tom megtöri Dickie koponyáját. A film nagy részében olyan jó fiúnak tűnik, hogy farkas birka ruházatában. Ha látjuk, ki ő valójában, csak arra késztet minket, hogy jobban vágyjunk rá.

3. Marge Leopard foltos kabátja

A meleg és megbízható Marge megváltoztatta foltokat. Tudja, hogy Tom meggyilkolta Dickie-t, és nem fog hallgatni róla. Kár, hogy a világ, amelyet Alvin MacCaron nyomozó megszemélyesített ( Phillip Baker Hall ), nem hallgat rá. Ez egy állkapocs-csepegtető divat pillanat, amely szintén jelzi a Marge-i változást. Már nem öltözött egy szellős romantikus kalandfilmre, és nem is csak gyászoló özvegy. Ez a glam, súlyos megjelenés azt mutatja, hogy üzletet jelent, és azt is rájött, hogy thrillerben van.

0 Tovább

Boldog születésnapot, Shelley Duvall!

Shelley Duvall egyfajta. Andrew Sarris, miután látta az Altman 3 nőjében végzett munkáját, összehasonlította őt egy "fiatal Katharine Hepburn-rel", míg Pauline Kael azt mondta, hogy ő a "a legközelebbi dolog, amit valaha is eljutottunk egy női Buster Keatonhoz." És mégis, a kritikus elkerülhetetlenül ugyanarra a következtetésre jut, hogy ő egyedülálló. "Nincs olyan előd vagy befolyás, amely segítené Shelley Duvall cselekedetének magyarázatát; úgy tűnik, hogy senkinek sem tartozik senkivel." Tehát tragédia, hogy manapság leginkább arra emlékeznek, hogy Stanley Kubrick megtörte a nőt a The Shining fárasztó lövése során, egy poppszichológia félreértése, amely a társadalmi tempaton keresztül terjed, annak ellenére, hogy Duvall az ügyben megszólalt.

Dühítő, ez egy nagy, többhipenált művész számára, akinek függetlensége és ambíciója évtizedekig tartó szórakoztató karriert határozott meg. Tartsuk életben és fényesen Duvall munkájának csodáit, emlékezzünk és tiszteljük. Meghívom Önt, hogy ünnepelje az ikonoklasztot ebben a különleges alkalomban, a színésznő 74. születésnapját egy évben, amelyet a The Forest Hills moziban való visszatérése jellemez… 

Shelley Alexis Duvall született 1949. július 7-én, a texasi Fort Worth-ben. A jövőbeli Wendy Torrance életének első öt évét a szüleivel utazott, nem ismeri a stabil otthont az olcsó szállodák környékén. Apja sok üzlet – biztosítási ügynök, szarvasmarha-árverő, büntetőügyvéd és egy ideig bíró volt. Anyja dolgozó nő is volt, később az életbe került ingatlanba, bár Shelley gyermekkorát a férje szakmai vonzása után a texasi államban töltötte. Mindig energikus, a nomád gyermeknek anyja adta az első becenevet, aki mániás egérnek hívta.

Miután végül Houstonba telepedtek le, a Duvall szülőknek még három gyermeke volt, mind a fiúk, akik félelmükkel és kíváncsisággal tekintették idősebb testvérüket. Például Stewart Duvall azért jött, hogy a legidősebb testvérét lázadó fashionistának írja le, amikor a középiskolai évekre emlékeztet. Folyamatosan megváltoztatva megjelenését, egyik nap go-go csizma rajongó volt, másnap nyakkendővel festett hippi, mindig hosszú körmökkel és hamis szempillákkal készítették, amelyek miatt a szeme pillangóknak tűnt. Valójában abbahagyta a gépírási órákat, hogy fenntartsa manikűrét. Mégis, ne gondold, hogy a tini Shelley stílusosan őrült légfejű volt, ambíciói nélkül.

Apja elvárásai valószínűleg a lányának a jövőbeli háziasszonyra való gondolkodására korlátozódtak, és az anyai ítélet tehetetlennek tekinthette. Shelley Duvall azonban született túlteljesítő. A középiskola végén a csökkenő osztályok nem akadályozták meg abban, hogy kutatóként kívánjon lenni, ezért beiratkozott a dél-texasi junior főiskolára. Ennek ellenére a táplálkozásra és az étrend-terápiára összpontosító tanulmányai megálltak a majom élénkítésével kapcsolatos szerencsétlen tapasztalatok után. A főiskolai lemorzsolódás miatt Duvall hamarosan kozmetikai eladóként dolgozott a Foley áruházában, és néhány modellező koncertet végzett az oldalán.


BREWSTER MCCLOUD ( 1970 ) Robert Altman

A NASA Apollo projektjében elhunyt személyek tiszteletére szolgáló rendezvényen Shelley Duvall fürdőruhát modellezett, amikor találkozott egy wannabee művészekkel, akik hamarosan az elsők voltak a sok komoly barát és vőlegény közül. 1970-re a pár a szülei házában élt, és megpróbált elegendő pénzt megtakarítani a költözéshez, Duvall barátnője és részmunkaidős ügynöke volt. A helyzet arra késztette, hogy egy olyan pártot dobjon el, amely kettős feladatot lát el műalkotás-kiállításként, olyan érdeklődő vásárlókat keresve, akik soha nem valósultak meg. A Brewster McCloud szett néhány tagja azonban jelen volt, és elvakította a virágszerű háziasszony, akit meggyőződtek arról, hogy a héten később találkoznak filmjük rendezőjével és producerével. 

Shelley Duvall nem a hagyományos meghallgatási folyamat révén nyerte meg első szerepét, hanem egy szenvedélyes értékesítési pályán keresztül, amely mindig az átkozott művekre összpontosított. Valójában a fiatal nő, aki soha nem lépett Texasba, nem látta magát potenciális színésznőként. Kényelmetlenül érezte magát, magányosabb, üzletorientáltabb, mint szükségszerűen művészi. Mégis, a saját szavaival: "Meguntam a vitatkozást, és arra gondoltam, hogy színésznő vagyok. Azt mondták, hogy jöjjek, és én egyszerűen felszálltam egy repülőgépre, és megcsináltam. Elsöpörtem." 20 éves volt, új volt Hollywoodban, ötéves háromképes szerződéssel, Robert Altman húrhúzásának jóvoltából. 

Az iskolatársai egyszer Sparrowlegsnek hívták – újabb becenév - Duvall ideális volt Brewster McCloud anarchikus kozmoszához, egy olyan képhez, amely megszállottja a kapcsolatok kialakításának, gyakran törve és csavart, az emberiség és a madárvilág között. A madárszerű waif fontos szerepet játszik, amelyet a helyszínen írtak neki, és a titkos karaktert leeresztették, mielőtt a hatóságok elé állították. Egy évvel később elégedetlen postai menyasszony volt McCabe és Mrs. Miller-ben, egy másik támogató szerep, amely alig kérdezett tőle, mint pusztán létező, mint excentrikus énje Altman kamerája előtt.


Úgy tűnik, hogy az Egyesült Államok ( 1974 ) Robert Altman

Szerencsére az auteur módszerét alkalmazta, amely kevés felvételt és sok improvizációt tett lehetővé, mint például a halak a vízhez, és megbízható tagjává vált a rendes játékosok csoportjában. Altman azt hitte, hogy képes "az inga minden oldalát elfordítani: bájos, ostoba, kifinomult, szánalmas – még gyönyörű is." Ugyanakkor nem tartotta figyelemre méltó előadóművésznek. Legalább még nem. Ez a dicséret a harmadik filmjükkel, az 1974-es Tolvajok, mint mi, együtt járna, ahol a gengszter képmodellje Bonnie & Clyde-től megfosztották a hűségtől, hogy felfedje az elveszett világ zavaros ritmusát, a szánalmas emberiség szánalmas emberiségét, egyedül a világon. 

Heves hajú és gangly kegyes, Duvall a kép dobogó szíve, finom romantikát fogalmazva Keith Carradine-val, amely szomorúsághoz vezet. A színésznő éterikusnak tűnik, mint Keechie, miközben a kép megfigyelő naturalizmusába is támaszkodik, amely paradoxon soha nem érzi magát törve. A rész iránti elkötelezettsége olyan volt, hogy a színésznő elkezdett dohányozni, és elkapta a szokást. Az évek során a helyettes rekedten forgatta csipogását, a hangja súlyosan és ó-annyira különbözött attól, ami Altman 1930-as évekbeli drámájában volt. Végül mindez elegendő volt ahhoz, hogy lenyűgözze a rendezőt, aki azt mondta neki, hogy nagyszerű színésznő.


BERNICE BOBS HAJÁT ( 1976 ) Joan Micklin Silver

"Nagyon-nagyon érzelmi pillanat volt számomra. Azt hiszem, ez bizalmat adott nekem abban, hogy azt gondolom, hogy más rendezőknél is dolgozhatok. "– mondta Duvall egy 1977-es interjúban. Ugyanebben a cikkben leírta a színészi megközelítését, elutasítva a hírnév-keresés fogalmát, és látva a képernyő-alkotások coterie-jét, mint lehetőséget arra, hogy a nézők azonosítási pontot kapjanak. Duvall olyan nőket testesített meg, akikkel a közönség felismerte az élet ostoba dolgait, valamint a józanabb dolgokat. "Nagyon komolyan vesszük magunkat, de mindig van egy kicsit törékeny. Mindannyian hibákat követünk el, kevés baleset van."

Sajnos a szárnyak Altman kis világán kívüli elterjesztésének lehetőségei kevés és messze voltak. Lehet, hogy a megjelenése hibás volt, és a kortárs sajtó lelkesen döntött úgy, hogy Duvall furcsa kacsa az iparban, még groteszknek is hívva. Ennek ellenére a legjobb előadásai gyakran olyan rendezőkön keresztül érkeztek, akik képesek voltak túlmutatni a hagyományos glamour és tömeges vonzerő szabványokon, készen állva arra, hogy fegyverezzék a thespianus törött baba szépségét. A Hester Street rendezője, Joan Micklin Silver ezt a TV-hez készített Bernice Bobs Her Hair című műben tette, amely talán F. Scott Fitzgerald irodalmi műveinek legjobb filmje. Ha Shelley Duvall rajongó vagy, akkor megtekintésre van szükség, és ez mind a Youtube-on található - nézd meg!

Ugyanebben az évben Duvall New York-ba repült, ahol Woody Allen Annie Hallában játszott támogató szerepét. Emlékezetes, ha apró előadás, bár a mögötte álló folyamat csalódást okozott a színésznő számára. El akarta olvasni a teljes forgatókönyvet, de Allen csak korlátozott választékot adott, és a saját anyagának írására ösztönözte a figyelmet. Shelley Duvall elérte a Tom Robbins „Even Cowgirls Get the Blues” jogainak megvásárlását, és adaptálta azt egy film forgatókönyvhöz, amelyet sajnos nem tudott eladni. Az egyik stúdió nyilvánvalóan azt mondta neki, hogy túl mókás még azután is, hogy lehangolta. De természetesen nem volt idő azonnali szakmai frusztrációra, amikor a legnagyobb siker mégis a sarkon volt.


3 NŐ ( 1977 ) Robert Altman

A hasonló tolvajok után Altman elkezdte Duvall szerepének növelését, 3 nő csúcspontját eredményezve, amelyért elnyerte a Cannes-i Filmfesztivál Legjobb Színésznő díját. Ez volt a legközelebb Oscar-aranyhoz, bár a jelölés soha nem valósult meg, és ez a legjobb színészi munkája panteonjában található. A film utolsó részei, amikor az álom rémálommá válik, az avantgárd absztrakció a horror felé tolódik el, különösen lenyűgözőek voltak egy Stanley Kubrick számára. Csodálta Duvall kamerán sírását, különös tekintettel a könnyes diszkombobulációjára, és megbeszélést szervezett, amelyben ajándékozta neki Stephen King The Shining példányát. Kubrick megtalálta Wendyt.

3 nő és a jövőbeli horror klasszikus Anglia által kötött lövöldözésének kezdete között Duvall röviden mérlegelte a show-üzletből való visszavonulást. Egy kicsit tanulmányozta a pszichoanalízist, és elfordította Altman néhány ajánlatát, amelyek kissé tompítják a barátságukat és a művészi partnerséget. Noha nem folytatta az új szakma felé vezető útját, ezek a tanulmányok nagyszerű eszközöknek bizonyultak a thespiai törekvések megerősítésében. Más szavakkal, egyfajta színészi órák voltak. Mindent szüksége lenne a The Shining-re, egy kínos projektre, amely késéseket és fárasztó ütemtervet szenvedett, Kubrick többszörös felvétel iránti vágyának és egy szerencsétlen, pusztító tűz következményeinek. 


A VILÁGÍTÁS ( 1980 ) Stanley Kubrick

A színfalak mögött a történetek legendává váltak, és az igazságot az ütköző számlák és a mérsékelt túlzás mögött rejtették el. Bár összehasonlította az e-t

0 Tovább

HTML